Top Social

SOCZYSTY MANICURE NA LATO: EFEKT SYRENKI NA PAZNOKCIACH. SYRENI PYŁEK INDIGO I GRADIENT SEMILAC KROK PO KROKU. MERMAID/SIREN NAILS.

Od kiedy zaczęłam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi Semilac, to częściej eksperymentuję z różnego rodzaju kolorami na paznokciach. Kiedyś uznawałam tylko i wyłącznie klasyczne kolory takie jak czerwień, rozbielone róże i ewentualnie brązy. Teraz sięgam po o wiele bardziej szalone odcienie i chętnie podglądam trendy w zdobieniach na paznokciach. Ostatnio dosyć popularnym trendem jest tzw. efekt syrenki. Pyłek, za pomocą którego uzyskacie taki syreni połysk na płytce paznokcia nie jest takim zwykłym brokatem. To coś naprawdę niepowtarzalnego i na każdym lakierze prezentuje się inaczej. Ja dziś pokażę Wam jak krok po kroku zrobiłam delikatny, iście wakacyjny gradient na dwóch paznokciach i jak należy zaaplikować syreni pyłek. Zapraszam do czytania dalej. 



**Wybaczcie mój odrost - robiłam zdjęcie dopiero po dwóch dniach

EFEKT SYRENKI NA PAZNOKCIACH
_____________
Tak prezentuje się efekt końcowy i jest to moja propozycja na letni manicure. Jeśli szukacie inspiracji, która będzie pięknie wyglądać na plaży, w słońcu i w wakacyjnym klimacie, to taki soczysty gradient powinien się sprawdzić. Cały manicure bardzo przykuwa uwagę, a pyłek od Indigo potęguje efekt. Musicie mi wierzyć na słowo, że paznokcie na żywo prezentują się jeszcze lepiej, bo nie sposób uchwycić na zdjęciu tego niesamowitego połysku, jaki daje syreni pyłek. Tutorial znajdziecie poniżej. 


KROK 1
________
Ja swój manicure zaczęłam od nałożenia bazy pod lakier hybrydowy Semilac BASE, utwardziłam tą bazę przez 2 minuty pod lampą UV 36W. Następnie na połowę paznokcia nałożyłam lakier Semilac 055 Peach Milk. 


KROK 2
________
Na drugą połowę paznokcia nałożyłam lakier Semilac 033 Pink Doll delikatnie nachodząc na 055 Peach Milk. Cała zabawa z uzyskaniem płynnego przejścia między kolorami polega na dokładaniu raz jednego, a raz drugiego koloru i łączeniu ich ze sobą poprzez przeciąganie pędzelkiem na środku łączenia lakierów. Chodzi o to, aby odcienie dobrze się ze sobą połączyły i nie było widać odcięć między jednym, a drugim kolorem. Mogę Wam polecić bardzo fajny tutorial na YT, gdzie autorka pokazuje jak właściwie wykonać taki gradient. Obejrzycie tutaj klik. 


KROK 3
________
Po wykonaniu gradientu wkładam paznokieć pod lampę na 2 minuty. Następnie lepką warstwę lakieru posypuję pyłkiem Indigo tak, aby pokryć dokładnie całą płytkę. 


KROK 4
________
Za pomocą pędzelka dokładnie zmiatam resztki pyłku z paznokcia. Drobinki powinny dobrze wtopić się w lakier, a wszystkie resztki na powierzchni musimy dokładnie ściągnąć. Można to zrobić za pomocą zwykłego pędzelka do makijażu lub jakiejś szczoteczki np. do omiatania paznokci z pyłu po piłowaniu. Teraz tylko nakładam na paznokieć Semilac Top i utwardzam pod lampą przez 2 minuty. Następnie odtłuszczam płytkę i gotowe! Drugi paznokieć z gradientem zrobiłam w ten sam sposób ale z użyciem Semilac 023 Banana i 033 Pink Doll. 


Z nakładaniem pyłku na różne kolory można eksperymentować i uzyskiwać naprawdę fenomenalne rezultaty. Lato i wakacje to czas, kiedy można pozwolić sobie na takie szaleństwa. Moje połączenie lakierów bardzo ładnie podkreśla opaleniznę dłoni (przypomina mi trochę egzotyczny drink z grenadyną), ale również zestawienie mięty z żółcią czy niebieskościami będzie prezentować się genialnie. Pyłek Indigo zakupiłam stacjonarnie w małej, osiedlowej drogerii, natomiast wszystkie produkty Semilac są dostępne na stronie Diamond Cosmetics (klik TUTAJ). 

_____________

Dajcie znać czy EFEKT SYRENKI przypadł Wam do gustu i czy wypróbujecie taki manicure na swoich paznokciach. 


94 komentarze on "SOCZYSTY MANICURE NA LATO: EFEKT SYRENKI NA PAZNOKCIACH. SYRENI PYŁEK INDIGO I GRADIENT SEMILAC KROK PO KROKU. MERMAID/SIREN NAILS. "
  1. piekne! ja bym nie umiała sobie takich paznokci zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazeniem twojej plytki paznokcia, czy to twoje bo wyglada mi ze tozelowe?
    Malowanie jest przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam lekko przedłużone produktem Semilac Hard, żeby uzyskać migdałowy kształt :-)

      Usuń
    2. Piekny efekt wyszlo rewelacyjnie, dziekuje za odpowiedzi.

      Usuń
  3. Jakie cudowne! zastanawiam się nad kupieniem własnej lampy uv. Jakiej używasz? możesz mi jakąś polecić? Jakie przedział cenowy będzie najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zwykłą lampę UV 36W na 4 żarówki z Diamond Cosmetics, kosztowała coś koło 100 zł.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
    3. na semilac mają być niebawem nowe lampy led :)

      Usuń
  4. Anonimowy28 maja, 2015

    Czy tego pyłku można używać tylko z lakierami hybrydowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie wiem, nie próbowałam ale może ktoś odpowie :-)

      Usuń
    2. Anonimowy28 maja, 2015

      To się nie uda na zwykłych lakierach bo nie mają tzw warstwy dyspresyjnej..... Tylko żele i hybrydy

      Usuń
    3. Anonimowy28 maja, 2015

      Ok. Dziękuję bardzo. ;-)

      Usuń
    4. Witajcie,
      Uda się zrobić na zwykłych lakierach, tylko kolor musi porządnie wyschnąć. Później nakładamy lakier bezbarwny czy top i na to pyłek. :)
      Znajomej trzyma się prawie jak hybryda!

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ten efekt z pyłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28 maja, 2015

    wie ktoś może jak ewentualnie zmyć w celu poprawy wzorku rapidograf? zmywacz da radę? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28 maja, 2015

    Twoje zdjęcia i prace są jak małe dzieła sztuki. Gratuluję umiejętności :) Na widok tych paznokci aż mi się zachciało czegoś słodkiego :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28 maja, 2015

    Cudownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28 maja, 2015

    Jaką masz lampę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28 maja, 2015

    A wie ktoś gdzie można kupić ten pyłek online? Szukam i szukam i nie ma :(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy28 maja, 2015

    Dario a na ile wystarcza Ci taki pyłek? Cyba nie ma go dużo w opakowaniu. I jeszcze jedno pytanie ile za niego zapłaciłaś? Pytam orientacyjnie bo chciałabym coś takiego dla siebie. Paznokcie przeeepiękne <3<3<3 Pozdrowienia z Irlandii !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę mało tego pyłku w pudełeczku ale tylko niewielka ilość wystarczy do pokrycia całej płytki. Resztę z powrotem przesypuję do opakowania :-) Zapłaciłam 7 zł za to :-)

      Usuń
    2. Gdzie kupiłaś ten pyłek bo stacjonarnie w Warszawie nie mogę znaleźć :( oświećcie mnie

      Usuń
    3. Jakiej lampy używasz do utwardzania hybryd? ja zastanawiam się nad zakupem lampy led 6w, jednak nie jestem pewna czy to wystarczająca moc, aby dobrze utwardzić hybryde. Możesz coś polecić? :)

      Usuń
  13. Śliczne pazurki. Jestem zachwycona. Czy ten pyłek tak się nazywa - INdigo? Pytam bo nie wiem czy jak pójdę do sklepu z produktami do pazurków i zapytam o pyłek indigo to czy nie popatrzą się na mnie dziwnie :P W sensie czy beda wiedzieć o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pyłek nazywa się EFEKT SYRENKI a firma to Indigo :-) W sklepie powinni wiedzieć od razu o co chodzi :-)

      Usuń
  14. Fenomenalny efekt, ja ostatnio upodobałam sobie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nominacja ode mnie :) http://martapasjonatka.blogspot.com/2015/05/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny efekt, zwłaszcza na tak zadbanych paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, wyglądają cudownie!!!
    Ja nie maluję paznokci, jeśli już, to odżywką, ale jakbym znała kogoś, kto umiałby zrobic takie cudo to bym się zdecydowała. ;)
    Masz bardzo ładny kształt paznokci. U mnie praktycznie każdy ma inny, a do tego większość ma nierówną strukturę, gdyż bardzo obgryzałam w dzieciństwie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne paznokcie:) az zachciało mi sie eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny efekt ! i te niebiańskie kolory niczym zachód słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie najpiękniejszy manikiur jaki do tej pory widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba efekt syrenki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest bardzo ciekawy i łatwy w uzyskaniu, więc duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor cudowny, idealny na wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba :) Teraz mam ochotę na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt syrenki bardzo mi się podoba, ale preferuję go na bardziej zimnych odcieniach. Jak zawsze, piękny kształt paznokcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczny i środkowy to arcydzieła.Czy takie hybrydowe lakiery bardzo niszczą płytkę paznokcia? Chodzi mi głównie o zmywanie acetonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od płytki tak naprawdę. Moje paznokcie są trochę cieńsze ale na pewno nie są zniszczone :-) Noszę hybrydy non stop.

      Usuń
  27. Efekt jest powalający, świeży i syrenkowy właśnie, przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyłek jest przepiękny! Zastanawiałam się nad zamówieniem lakierów hybrydowych Indygo i jeżeli się skuszę to wrzucę do koszyka jeszcze ten pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy29 maja, 2015

    Hej, mam pytanie o szampon babydream. Chcialabym zmienic na delikatny,bez sls, bo wypadaja mi wlosy i moze to byc spowodowane przesuszona skora glowy:-/ ciagle swedzi... Niestety czytalam, ze bardzo placze wlosy. Stad moje pytanie, czy nadaje sie do wlosow farbowanych, suchych? Wiem, ze probujac np szamponu neutral, mimo stosowania odzywek wlosy bardzo sie plataly, nie do rozczesania bez tony odzywek w sprayu. Czy jest jakis szampon bez sls, ktory nie placze i nie wysuszy? Prosze o odp
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30 maja, 2015

      Kochana, ja używam babydream i niestety plącze niemiłosiernie (mam włosy naturalne, falowane). Często po umyciu robi mi sie "gniazdo" przy skórze głowy. Nawet po nałożeniu odzywki czy maski włosy cieżko rozczesać. Sama mam problem z doborem szamponu bo te zawierające SLSy obciążają mi strasznie włosy. W dodatku ostatnio od babydream dostałam łupieżu i juz sama nie wiem czym myć włosy... Lepiej mi sie chyba sprawdzal płyn do higieny intymnej Facelle z Rossmanna. Pozdrawiam :)

      PS płyn jest bardzo taniutki więc warto sporbowac, może akurat Ci podpasuje ;))

      Usuń
    2. Tak, szampon będzie plątał włosy kiedy nie nałożymy potem odżywki. Szczerze, to nie wyobrażam sobie NIE zaaplikować odżywki po umyciu włosów, więc nie mam żadnych problemów związanych z używaniem tego szamponu. Jeśli ktoś nie używa żadnej odżywki ani maski, to na pewno szampon będzie plątał włosy, bo nie ma w nim tyle syfu, co w innych tego typu produktach myjących.

      Usuń
    3. Anonimowy30 maja, 2015

      Dziekuje za odpowiedzi:-) odzywek uzywam zawsze, wiec moze sprobuje:-)

      Usuń
  30. Cudowny kolor i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o tym pyłku i muszę stwierdzić że robi furorę ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy29 maja, 2015

    Co tu dużo pisać.. : piękne ! Pozdrawiam
    #Daria N.

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie to wygląda !

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny efekt. Ja już od 2 tygodni noszę na paznokciach podobny pyłek. W słońcu migocze jak szalony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w słońcu to jest szał :-) Oczy wypala :-)

      Usuń
  35. Ja juz kiedys pisalam u siebie o takim urozmaicaniu paznokcie, ale przy pomocy opalizujacych pigmentow Kobo :) Zaniechalam juz jakis czas ta meode, ale warto by do niej wrocic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigment Kobo ma jedynie taką perłową poświatę, która owszem, jest ładna ale nie ma wtedy tych pięknych drobinek, które robią cały efekt :-)

      Usuń
  36. Mnie efekt powalił;) świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. prześliczny, nie widziałam ładniejszego manicuru

    OdpowiedzUsuń
  38. daje super efekt ale niestety nie ma go teraz na stronie :( niestety.
    Też używam semilaców mają świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Fenomenalnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wypróbuję, bo bardzo podoba mi się ten efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki kolor masz na paznokciach na których nie robiłaś cieniowania?

    OdpowiedzUsuń
  42. Pyłek Indigo, ale już po kolei firmy wypuszczają swoje produkty tego typu. I jeszcze na dodatek Twoje pazurki i pyłek Indigo "reklamują" pyłek innej firmy - http://www.nocanka.pl/efekt-syrenki-p-10494.html
    Chyba sobie podkradli, a nieładnie, bo nie wiadomo czy ich produkt daje taki sam efekt ;)

    Pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! Mi też się skojarzyło z drinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy można lakierem hybrydowym zrobić French manicure?

    OdpowiedzUsuń
  45. czy robiąc taki gradient pędzelki się nie brudzą? bo jednak dotyka tego drugiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdzie nie mogę dostać tego pyłku...
    Fakt, jest na indigo, ale więcej zapłace za przesyłke niż za sam pyłek :(
    Czy któraś z was kupiła go gdzieś stacjonarnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam pytanie czy po przedłużaniu paznokci hardem przy kolejnej zmianie koloru,aceton rozpuści rowniez przedłużony paznokiec?? Bede wdzieczna na wskazowke :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękne szczególnie 2 wariacja kolorystyczna mi się podoba:) ach jak ja żałuję że los obdarzył mnie baardzo kiepskimi paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
  49. A lakierami hybrydowymi ale bez uzywania lampy UV tez można uzyskać taki efekt ? Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam:) mam pytanie, a mianowicie dlaczego schodzi mi efekt syrenki? (wszystko robię zgodnie z Twoim opiesem) oczyszczam pedzelkiem i prawie nic na paznokciu nie pozostaję:( może być to wina lampy Led?

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne paznokcie! ja mam własnie pink doll semilac na swoich teraz, jeden kolor ale świetnie wyglada :) może następnym razem skusze się na jakieś wariacje. Dzięki za inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. czy z Twojego doświadczenia zauważasz, że paznokcie spiłowane na kształt migdałków mniej się łamią i są łatwiejsze do zapuszczenia niż takie typowe proste?

    OdpowiedzUsuń
  53. Sprawdziłam i można zastąpić pigmentem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam pytanie odnosnie pylku - widzialam kilka rodzajow tego i digo, mozesz napisac jaki jest twoj? Bo wiem ze sa z efektem holo, szmaragdiwym etc a mnie najbardziej chodzi o twoj efekt.

    OdpowiedzUsuń
  55. A reszta paznokci jakim jest lakierem pomalowana?

    OdpowiedzUsuń
  56. jakoś ostatnio błysk na paznokciach mi się trochę znudził,kupiłamm sobie więc top mat z semilaca i juz nie mogę się doczekać jak go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładny połysk, ja w tej chwili mam pyłek na czarnym lakierze - ciekawy efekt -:).

    OdpowiedzUsuń
  58. Ogólnie efekt syrenki bardzo ładnie wygląda, szczególnie że przy każdym innym kolorze efekt końcowy wygląda inaczej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature