Top Social

PRZEDŁUŻANIE PAZNOKCI LAKIEREM HYBRYDOWYM SEMILAC HARD KROK PO KROKU. MANICURE W PASTELOWYM RÓŻU 056 PINK SMILE.

Dziś krok po kroku pokażę Wam jak samodzielnie, w warunkach domowych, przedłużyć paznokcie przy użyciu lakieru hybrydowego Semilac Hard. Jest to lakier o właściwościach żelu miękkiego i nadaje się zarówno do lekkiego przedłużenia płytki paznokcia lub do jej utwardzenia. Muszę przyznać, że takie przedłużanie paznokci na szablonie jest naprawdę bardzo proste i każda z Was powinna sobie z tym poradzić. Jeśli zatem chciałybyście mieć trochę dłuższe paznokcie, marzycie o idealnie migdałowym kształcie płytki albo po prostu Wasza płytka jest ekstremalnie miękka i osłabiona, to zapraszam do dalszej części posta. Zobaczycie jak krok po kroku wykonałam swój manicure. 



CZEGO POTRZEBUJECIE?
__________
Do przedłużenia lub utwardzenia paznokci z użyciem Semilac Hard przyda się:

1. Cleaner (klik tutaj)
2. Baza (klik tutaj)
3. Top (klik tutaj)
4. Semilac Hard (klik tutaj)
5. Blok polerski (klik tutaj)
6. Pilnik (klik tutaj)
7. Patyczek (dostępne na Allegro)
8. Waciki kosmetyczne lub płatki bezpyłowe (dostępne na Allegro)
9. Lampa do utwardzania lakieru np. 36W (dostępna na Allegro)
10. Szablony (dostępne na Allegro)
11. Opcjonalnie kolorowy lakier, ja użyłam Semilac 056 Pink Smile (klik tutaj)

PRZEDŁUŻANIE PAZNOKCI LAKIEREM HYBRYDOWYM SEMILAC HARD
__________
Kiedy pierwszy raz usłyszałam o tym produkcie pomyślałam, że to świetna opcja w przypadku "awarii" paznokcia, kiedy w najmniej oczekiwanym momencie ulega złamaniu rujnując cały manicure. Wtedy szybko można to naprawić bez konieczności skracania wszystkich paznokci do równej długości. Wystarczy nałożyć szablon i delikatnie przedłużyć paznokieć do odpowiedniej długości. Jednak już po pierwszym użyciu Semilac Hard okazało się, że nie tylko świetnie przedłuża paznokcie, ale też można nim ładnie wymodelować płytkę. Kiedy przechodzimy z całkowicie kwadratowych paznokci na migdały i odwrotnie, to wtedy Semilac Hard pozwoli nam łatwo uzyskać pożądany kształt. Lakier mocno utwardza płytkę, więc jeśli wcześniej nie mogłyście nosić standardowych hybryd, to z podkładem w postaci Semilac Hard na pewno się to uda. Mamy zatem produkt, za pomocą którego w łatwy sposób osiągniemy pożądany kształt, długość i twardość paznokci. Zapraszam na tutorial.


KROK 1    
Cały proces pokażę Wam na przykładzie paznokcia, który ostatnio mi się złamał. Przedłużałam go w największym stopniu, a resztę już tylko o 1-2 mm, aby bardziej uwydatnić migdałowy kształt. Zaczynam od tego, że piłuję krawędzie paznokcia tak, by były gładkie, bez żadnych ostrych zakończeń. 

KROK 2
Następnie delikatnie matowię płytkę blokiem polerskim czyli kilka razy przejeżdżam nim po powierzchni paznokcia. Chodzi o to aby wszystkie nierówności zostały wygładzone, co pozwoli na maksymalne przedłużenie trwałości całego manicure. Nie trzeba piłować płytki zbyt mocno, wystarczy kilka ruchów blokiem polerskim. 


KROK 3    
Nasączam płatek kosmetyczny Nail Cleanerem i odtłuszczam płytkę. Najlepiej zaopatrzyć się w waciki bezpyłowe, które nie pozostawiają włosków. Niestety moje płatki bardzo się "lenią"i włókna potrafią zmieszać się z lakierem, co psuje ostateczny efekt. 

KROK 4
Nakładam bazę (Semilac Base) i wkładam pod lampę 36W na 2 minuty. 


KROK 5    
Zakładam szablon do przedłużania paznokci. Są to takie samoprzylepne papierki, które można wykorzystać do robienia paznokci akrylowych, żelowych jak i hybrydowych, z użyciem Semilac Hard. Ważne, aby dobrze umieścić szablon tuż pod płytką, aby nie było "uskoków" między paznokciem, a szablonem. 

KROK 6
Najpierw nanoszę cieniutką warstwę Semilac Hard na całą płytkę paznokcia, a następnie "wyjeżdżam"  tym produktem na szablon. Maksymalnie można przedłużyć paznokcie o kilka mm, natomiast ja nałożyłam tego produktu trochę dalej, bo i tak później będę opiłowywać nadmiar. Pamiętajcie, aby aplikować naprawdę cieniutkie warstwy Semilac Hard, ponieważ produkt potrafi się rozlewać i tworzyć nieestetyczne wybrzuszenia. Co prawda można to później skorygować poprzez piłowanie ale po co dokładać sobie więcej pracy. Ja za pierwszym razem nanosiłam o wiele więcej tego lakieru i nie było to wcale najlepsze rozwiązanie - paznokcie na bokach były grubsze i szersze, co deformowało płytkę. Po przedłużeniu paznokcia wkładam całość pod lampę 36W na 2 minuty. 



KROK 7    
Przy użyciu patyczka delikatnie naciskam na szablon, który powinien z łatwością odkleić się od paznokcia. Zdejmuję szablon. 

KROK 8
Przecieram paznokieć Nail Cleanerem, aby pozbyć się lepiej warstwy i piłuję go na pożądany, migdałowy kształt. Możecie również piłować po powierzchni płytki, jeśli zauważycie jakieś wybrzuszenia i nierówności. Użyłam pilnika 100/180. Jeśli paznokieć wyda się Wam zbyt cieniutki, to możecie nałożyć drugą warstwę Semilac Hard i utwardzić w lampie 2 minuty. Mi w zupełności wystarcza jedna warstwa, która dobrze trzyma się płytki.


KROK 9    
I tak przedłużyłam płytkę o kilka mm za pomocą Semilac Hard. Jak widzicie jest to bardzo łatwe i nie wymaga wybitnych umiejętności. 

KROK 10
Na przedłużonym paznokciu robię standardowy manicure hybrydowy z użyciem koloru Semilac Pink Smile 056. Nie nakładam już bazy, a od razu aplikuję lakier kolorowy (utwardzam w lampie 2 min.),  następnie druga warstwa lakieru (utwardzam w lampie 2 min.) i na koniec Top (utwardzam w lampie 2 min.) Przecieram całość Nail Cleanerem, aby pozbyć się lepiej warstwy i manicure jest gotowy! Jak zrobić standardowe hybrydy bez przedłużania krok po kroku pokazywałam TUTAJ klik. 


Łatwe, prawda? Dajcie znać czy już miałyście okazję wypróbować Semilac Hard i jakie są Wasze doświadczenia. Napiszcie mi też czy lakiery hybrydowe przypadły Wam do gustu, a może dopiero zamierzacie w nie zainwestować? Dla mnie Semilac to zdecydowany "must have"!

Więcej kolorów Semilac na moich paznokciach zobaczycie w zakładce "Manicure" TUTAJ klik. 


***
Zapraszam Was do obserwowania mojego konta na INSTAGRAMIE @kosmetycznahedonistka, gdzie często pojawiają się nowe stylizacje z użyciem lakierów Semilac.




167 komentarzy on "PRZEDŁUŻANIE PAZNOKCI LAKIEREM HYBRYDOWYM SEMILAC HARD KROK PO KROKU. MANICURE W PASTELOWYM RÓŻU 056 PINK SMILE. "
  1. Świetna sprawa. Ja uwielbiam zapuszczać paznokcie, ale niestety przez odżywkę z Eveline pogorszyłam stan mojej płytki i teraz paznokcie zamiast rosnąć ciągle się łamią.. Niesamowicie spodobał mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dokładnie tak samo. Nie mogę używać tej odżywki. Wcale mi nie pomaga tylko jeszcze gorzej działa na moją płytkę paznokci.

      Usuń
  2. piękny kolor, a paznokcie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam się dopiero zabrać za hybrydy, ale póki co szukam dobrej lampy :D nie znam się za bardzo w tym temacie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jakbyś znalazła tą Led, bo utwardzanie trwa szybciej. Ja mam 36W na 4 żarówki i muszę trzymać 2 minuty :-) Niestety na stronie Semilac nie ma żadnej lampy na dzień dzisiejszy niestety :-) Musiałabyś szukać na allegro :-)

      Usuń
    2. słyszałam że podobno Led nie utwardza semilac-ów 'o' na lakierach też tak piszę , choć mogę się mylić ; p

      Usuń
    3. Lampa Led utwardza wszystkie kolory, oprócz czarnego. Ja swoją kupiłam na allegro za 130 zł i świetnie się spisuje.

      Usuń
    4. Lampa led utwardza wszystkie semilac łącznie z czarnym :) w 9w lampie minutę , czarnego 2 cieniutkie warstwy a teraz mam 48 w i wszystko utwardza w 10 sekund :) Hard jest nieoceniony , Ja juz zużyłam 2 buteleczki :)

      Usuń
    5. Mi udało się kupić lampę LED Semilac ponad miesiąc temu na stronie moja-kosmetyczka.com. Mieli wtedy ostatnie 4 sztuki. Pisałam w sprawie tej lampy do Semilac i powiedzieli, że pracują nad nowym modelem. Tamten został już wycofany ze sprzedaży :).

      Usuń
    6. Chciałabym właśnie taką LED-ową, mniejszą, bo ta moja jest wielka i trudno mi z nią podróżować :-)

      Usuń
    7. Ja utwardzałam kilka kolorów z firmy Semilac nawet ten zakazany tj. Black Diamond i też trzymał się na płytce ładnie, tylko ostatnio mam miękką i krusząca się płytkę, więc szukałam utwardzacza i znalazłam, dzięki za artykuł :-)

      Usuń
    8. Z czystym sumieniem mogę polecić kupioną na allegro lampę http://allegro.pl/lampa-36w-led-uv-diamond-sensor-24h-pl-promocja-i5921378393.html
      Kupiłam ją niedawno i jestem zachwycona, utwardza wszystko, hybrydy i żele. Oczywiście trzeba nieco dłużej w lampie trzymać lakiery mocno napigmentowane, ale mimo to znacznie skraca czas pracy :)

      Usuń
  4. Czy mozna go tez uzywac jako baze do samego lakieru bez przedluzania? Czy bardziej polecasz zwykla baze? A paznokcie jak zwykle sliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można. Lakier będzie się dłużej trzymał, a paznokcie będą twardsze :-)

      Usuń
    2. Anonimowy17 maja, 2015

      Ale baza tak czy inaczej pod Hard jest potrzebna

      Usuń
    3. Oczywiście ale tu chyba chodziło czy trzeba koniecznie przedłużać czy można potraktować Hard jako dodatkowa, utwardzająca baza :-) Chyba, że ja źle zrozumiałam. Jeśli tak, to niestety trzeba nałożyć bazę pod Hard-a :-)

      Usuń
    4. Anonimowy09 maja, 2016

      Na prawdę trzeba nałożyć bazę pod harda? Co się stanie jeśli ktoś tego nie zrobi? Jestem w szoku bo kilka dni temu robiłam hybrydy u kosmetyczki i ona zaproponowała mi nałożenie harda zamiast bazy ze względu na moje łamliwe paznokcie. Mówiła że dzięki temu będą twardsze i mocniejsze. Paznokcie wyglądają ładnie więc jest to duży błąd?

      Usuń
    5. Czy przemywamy bazę cleanerem przed nałożeniem harda ?

      Usuń
  5. Ty w ogóle istniejesz? :D Nie można mieć na raz idealnych włosów, paznokci i cery :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą cerą to Cię poniosło :-) Jestem raczej z tych pryszczatych, co już dały w zasadzie za wygraną i czekają, aż samo "zlezie" :-)

      Usuń
  6. Świetna sprawa :D
    Ja także zamierzam zainwestować w zestaw do hybryd i zastanawiałam się nad wyborem lakierów, dzięki tobie nie mam już wątpliwości a więc bardzo dziękuję! :D Piękne pazurki i ten kolor to zdecydowanie mój faworyt długo szukałam takiego odcienia i już wiem co to za cudo :D
    Pozdrawiam :*
    Kinga
    por-mil-anos-mas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22 maja, 2015

      Lakiery Semilac są wspaniale, zawsze gdy robiła mi hybrydy kosmetyczka po 4-5 dniach miałam odpryski, w momencie gdy zakupiłam cały zestaw moje hybrydy wytrzymują dwa tygodnie, mogłabym je zostawić dłużej gdyby nie 2-3mm odrosty i chęć zmiany koloru :D ps. właśnie zamówiłam 4 nowe....już nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  7. Anonimowy17 maja, 2015

    Czy stosowala pani acnederm punktowo na zmiany czy na cala twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nakładałam na całą twarz ale teraz wystarczy mi punktowo :-)

      Usuń
  8. Anonimowy17 maja, 2015

    Mam pytanie odnośnie zdjęcia lakieru Semilac Hard. Czy zdejmuje się go łatwo jak hybrydę acetonem kosmetycznym lub removerem? Czy, tak jak żel, trzeba spiłować? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszcza się normalnie tak jak lakier hybrydowy :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Wow przepięknie Ci to wyszło <3 Wygląda to bardzo naturalnie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o długich paznokciach, ale moje są łamliwe i rozdwajające się. Myślisz że mogłabym nakładać hybrydę pomimo ich stanu? Bardzo chciałabym spróbować Twojego sposobu na ich przedłużanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dzięki hybrydzie zapuścisz paznokcie i będziesz zadowolona z trwałości ale nie licz na to, że Semilac zregeneruje w jakiś sposób płytkę. To tylko taki doraźny "utwardzacz" :-)

      Usuń
  11. w życiu nie miałam bliższego kontaktu z lakierami hybrydowymi, ale coraz częściej dochodzę do wniosku, że to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sposób :) efekt bardzo ładny i estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie to wygląda. A kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie i bez przedłużania są bardzo ładne :) zazdroszczę, bo moje ręce to tylko uciąć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor nie wiem dlaczego wcześniej nie zwracałam na niego uwagi

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17 maja, 2015

    A jak się ściąga hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie piłuję wierzchnią warstwę lakieru, następnie nalewam acetonu lub Semilac Remover-a to miseczki i moczę w tym paznokcie aż do rozpuszczenia lakieru. Później tylko usuwam resztki patyczkiem.

      Usuń
  18. Anonimowy17 maja, 2015

    Czyli nie ma znaczenia czy kolor nałożymy na matowy-potraktowany bloczkiem paznokieć, czy tylko przetarty clenerem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to znaczenie. Jeśli Twoja płytka jest w dobrym stanie, to żeby hybryda trzymała się długo należy zmatowić płytkę bloczkiem. Gorzej, jeśli paznokcie są bardzo cieniutkie i osłabione - wtedy ograniczyłabym się tylko do Cleanera, żeby ich dodatkowo nie osłabiać.

      Usuń
    2. Anonimowy18 maja, 2015

      To wiem,ale pytałam o nałozenie KOLORU, juz na hard? czy jesli nie ma bruzd,czyli nie matowimy ,to kolor bedzie się trzymał na "błyszczącym"hardzie?

      Usuń
    3. Anonimowy05 maja, 2016

      dobre pytanie, proszę o odpowiedź :)

      Usuń
    4. Nie jestem Darią, ale odpowiem! Tak, będzie się jak najbardziej trzymał 😊

      Usuń
  19. Do tej pory byłam absolutną przeciwniczką żeli, hybryd i sztucznych paznokci po tym jak zniszczyły mi moją naturalną płytkę. Ale po tym poście zaczynam mieć wątpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam doświadczenia zarówno z tradycyjnym żelem, jak i z akrylem oraz z tipsami. Hybryda osłabia paznokcie w najmniejszym stopniu :-) Mam czasem wrażenie, że to przy ściąganiu paznokcie najbardziej "cierpią" wysuszone acetonem.

      Usuń
  20. Kiedyś na pewno zainwestuje w takie cuda. Na obecną chwilę, ta magia musi poczekać niestety. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować, jeśli chodzi o hybryde to uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam swoje hybrydy już jakieś 2 tygodnie, a lampę podobną do tej ze strony Semilac zamówiłam na allegro. :) Mam też harda i próbowałam przedłużyć nim 1 paznokcia. Największy problem mam z podłożeniem dobrze szablonu, bo wylało mi się trochę pod paznokieć. W tym tygodniu będę próbowała znowu, może pójdzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, nawet nie wiedziałam, że takie cuda można robić :) Ja na szczęście nie mam potrzeby, bo swoje paznokcie mam długie i twarde.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Myślałam nad zakupem lampy, ale jakoś zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje paznokcie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na prawde swietny sposob, piekne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście prościzna! Pięknie to wygląda w tym jasnym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabrakło jednej podstawowej rzeczy. Usunięcia skórek, które potrafią być niewidoczne na płytce a powinny być usunięte jeszcze przed zmatowieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem osobą, która nie usuwa skórek w ogóle, podobają mi się :-)

      Usuń
  29. Śliczny kolor, skorzystam z postu bo mi też się ostatnio złamał jeden paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Harda się zdejmuje tak samo jak zwykłą hybrydę? Czy można zdjąć samą hybrydę bez zdejmowania przedłużenia? Tak mnie to zaczęło zastanawiać a nigdzie nie znalazłam wiadomosci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdejmuje się to rozpuszczając w acetonie, więc nie można zdjąć tylko hybrydy i nadal mieć harda :-)

      Usuń
  31. Podziwiam! Efekt jest niesamowity! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy17 maja, 2015

    Ten hard jest swietny tylko zastanawiam sie czy po wyciągnięciu z lapy trzeba go odtluscic czy na taki lepki nakladac kolorek. Jak Pani robi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odtłuszczam, bo niektóre lakiery położone na nieodtłuszczony hard bardzo smużą. Poza tym podczas piłowania i formowania paznokcia na płytkę przyklejają się opiłki z harda, więc tak czy inaczej lepiej przemyć odtłuszczaczem całość :-)

      Usuń
    2. Anonimowy17 maja, 2015

      Aha ;) dziekuje slicznie za informacje :)

      Usuń
  33. Anonimowy17 maja, 2015

    Ja już jestem po przygodzie z Semilac Hard, największy problem mam z dopasowaniem szablonu do paznokcia w taki sposób, żeby nie było uskoku między płytką a przedłużoną częścią a jednocześnie żeby paznokcie nie były grube jak żele. Im krótszy naturalny paznokieć tym prościej ale trening jest niezbędny.Niemniej jednak jest to bardzo proste i zaskakujące jak trwały potrafi być taki manicure wykonany w domowym zaciszu. Teraz sadzę się na Hard Milk:)
    A jaki jest Twój sposób na idealne dopasowanie szablonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mogą być początkowe problemy z dokładnym dopasowaniem szablonu :-) Staram się jak najmocniej wcisnąć szablon pod paznokieć, praktycznie na granicy bólu :-) I ważne, żeby szablon jakby harmonijnie "podążał" za paznokciem, żeby nie był przyklejony zbyt prosto. Trudno tu coś poradzić, musisz po prostu sama znaleźć na to sposób :-) Za którymś razem się uda i dojdziesz do wprawy, mi też na początku słabo szło :-)

      Usuń
    2. Nikt nigdzie nie pisze o przedluzaniu paznokci u nog??? Mozna??? Bo mam okropnie mala płytke...moze hard milk bylby pomoca?

      Usuń
    3. Nikt nigdzie nie pisze o przedluzaniu paznokci u nog??? Mozna??? Bo mam okropnie mala płytke...moze hard milk bylby pomoca?

      Usuń
  34. hybrydy robię od dawna ale właśnie czaję się na próbę tych Semilaców oraz tego ich Hard bo byłaby to świetna alternatywa dla słabych paznokci na których standardowa hybryda nie wytrzymuje zbyt długo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz może tą lampę?http://allegro.pl/pink-lampa-uv-36-watt-4-zarowki-120s-ciagly-i5029076968.html Zależy mi,żeby kupić "przyzwoity" sprzęt;]
    Bardzo chciałabym przedłużyć odrobinę swoje paznokcie bo są łamliwe i nie mogę ich zapuścić takich jak bym chciała.Będę wdzięczna za odpowiedź.Hybrydy będą dla mnie wybawieniem!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką gdzie włącznik jest całkiem na tyle lampy, więc to nie jest dokładnie taka sama. Jeśli natomiast chodzi o moc i ilość żarówek, to się zgadza, powinna Ci wystarczyć spokojnie. Moja lampa wygląda tak jak tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/03/manicure-hybrydowy-semilac-krok-po-kroku.html

      Usuń
    2. Dziękuję!Nawet nie wiesz jak pomogłaś laikowi;D zatem zabieram się za zakupy;)

      Usuń
  36. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak pierwszy raz usłyszałam o Semilac Hard nie czytając nic o nim myślałam, że będzie to lakier, który będzie zapobiegał niszczeniu się paznokci, a tu takie cuda : D
    Ps. Kiedyś Ci pisałam, że nie wiem jak hybryda może się trzymać u kogoś tylko dwa dni.. no niestety może i ja tego doświadczyłam z firmą EmNail.. byłam zdziwiona jak po dwóch dniach hybryda zdzierała mi się jak normalny lakier, a niby zajęli 4 miejsce w jakimś tam konkursie.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem laikiem w tej kwestii, więc tutorial krok po kroku dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow:) Piękny efekt końcowy, bardzo naturalny :) daruję sobie może przedłużanie, ale te hybrydy muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa i delikatniejsza alternatywa dla paznokci żelowych. A ja ciągle zachwycam się tym kształtem paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje paznokcie są w tragicznym stanie. Zaczęłam rozważać hybrydy, żeby je z zewnątrz utwardzić, bo nic innego nie działa. Może wtedy trochę udałoby mi się je zapuścić. Ale obawiam się czegoś, o czym prawie się nie mówi. Tylko czasem gdziś jakiś głos detmatologa słyszę, który jednak ginie w masie pochwał tej metody. Chodzi o lampę i promieniowanie UV. Chronimy się filtrami przed słońcem, psioczymy na solaria, a tu jednak dajemy sobie najprawdziwszym promieniowaniem po łapkach. Jakoś się przed tym wzdrygam. Masz jakieś zdanie na ten temat, Darii. Pytam, bo wiem, że ochrona przed UV jest dla Ciebie ważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zalożyć specjalne rękawiczki ochronne z obciętymi koncowkami :)

      Usuń
  42. Efekt końcowy niesamowity :) chyba sie skusze na takie pazurki przedluzane. Wygladaja bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Co tu dużo mówić ty zawsze masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam okazji tego wypróbować - ale faktycznie świetny pomysł z tym przedłużaniem i kto by pomyślał że to nawet proste jest :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy18 maja, 2015

    Ma Pani przepiękne paznokcie :) A instruktaż super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18 maja, 2015

    Hej.Ja mam takie pytanie.Czy przedłużając Semilackiem paznokcie można pomalować je zwykłym lakierem czy tylko hybrydą?jestem w tych tematach zielona a bardzo chciałabym zacząć w ten sposób przedłużać paznokcie.Wiadomo że zakup lampy i cleanera,bazy,topu i szablonów trochę mnie wyniesie więc na początku chciałabym (jeżeli to możliwe)spróbować ze zwykłym lakierem a później stopniowo kupować hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy18 maja, 2015

    Witam. Ja z pytaniem z innej beczki.
    Chodzi mi o podklad, jakis dobry do cery tradzikowej, sklonnej do tradziku...cera mieszana, swiecenie w okolicy nosa i czola...ktory bedzIe dobrze kryl i buzia bedzie dobrze wygladac. I do tego jakis puder, ktory utrwali makijaz. Myslalam o Kryolanie ale nie mialam nigdy i zastanawaim sie czy bylby dobry. Bede wdzieczna za odpowiedz, podklad potrzebny na juz. ;) jakie propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy18 maja, 2015

    Jak organizujesz swoje semilaki? Zajmują miesce na toaletce czy może trzymasz je w kuferku?

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18 maja, 2015

    Piękny kolorek :)
    A jak długo utrzymuje się ten efekt?
    Bo mi zaraz na drugi dzień HARD zrobił się mięciutki i pękał i nie wiem czy to ja zrobiłam gdzie błąd?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. efekt wychodzi na prawdę rewelacyjny :) ja nigdy w sumie nie miałam odwagi ani nawet potrzeby wykonania sobie hybryd, uważam, że moje naturalne paznokcie prezentują się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hej;) masz do polecenia jakiś krem pod puder do cery mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy18 maja, 2015

    Wow, paznokcie wyglądają pięknie! :)

    Mam do Ciebie pytanie - jaką farbę do włosów polecasz? Dodam tylko, że nigdy nie się farbowałam i szukam czegoś porządnego, co nie zniszczy mi całkowicie włosów, a efekt końcowy będzie zachwycający ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie jestem fanką lakierów hybrydowych, ale może to dlatego, że źle je ściągałam i bardzo zniszczyły mi płytkę paznokcia. Twoje mają idealny kształt i kolor też przepiękny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy18 maja, 2015

    Witam,
    czy Hardem milk robi się identycznie?? Tzn koloru już się później nie nakłada, ale wszystko pozostałe identycznie?

    OdpowiedzUsuń
  55. zdradzisz mi jaka czcionka widnieje na Twoim blogu? :) szukam i szukam i nie mogę znaleźć w internecie

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy18 maja, 2015

    Czy acne derm stosowalas solo na noc, czy nakladalas przed lub po jakis krem czy serum nawilzajace?

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy18 maja, 2015

    "Chodzi" za mną zrobienie hybrydowego manicure ale obawiam się że zniszczę sobie paznokcie, bo jak maluję zwykłym lakierem przez dłuższy czas nakładając najpierw odżywkę (wybieram takie bez formaldehydu i toluenu) to potem mam okropnie łamliwe i rozdwajające się paznokcie i robią się takie miekke. A tak wogóle to musiałabym chodzić do kosmetyczki bo ja mam dwie lewe ręce niestety :( A paznokcie masz prześliczne :)
    Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy18 maja, 2015

    Dario, na pryszcze które jeszcze nie wyszły i siedzą pod skórą w postaci bolących gul traktujesz benzacne czy acne dermem? Co na pryszcze? Bo na przebarwienia nakładasz punktowo acne derm na noc tak?? trzeba wsmarować czy można po prostu nałożyć na kropki/plamki potrądzikowe?? prosze o odpowiedz:)
    P.S piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy19 maja, 2015

    wow piękne masz paznokcie bardzo ładny kształt płytki paznokcia. Też mam już za sobą pierwsze użycie harda, na początku były małe problemy z przyłożeniem szablonu, ale z każdym paznokciem szło mi coraz lepiej. Ten semilac 056 jest cudny, zaraz go zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja już od chyba ok.3 mcy jestem rozkochana w Semilaczkach :) Hard Milk jest na mojej liście :) Kolekcja mi rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ciekawy i przydatny post ;)
    A poznockie wyszły śliczne ;)
    Pozdrawiam ;

    OdpowiedzUsuń
  62. Piekne te paznokcie, po prostu ideał

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne to mało powiedziane :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy19 maja, 2015

    Mogłabyś mi napisać, czy jest duża różnica między kolorem 056 Pink Smile, a 032 Biscuit?Bo wy.zdjęć 056 wpada w lekki róż, ale są bardzo podobne.Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  65. Super! Nigdy o czymś takim nie słyszałam. Nie cierpię tipsów i tego typu wynalazków, ale Twój sposób wygląda bardzo naturalnie (nie wspomnę już o pięknym kolorku na paznokciach <3). Chyba muszę o tym pomyśleć, bo pomimo, że mam ładne długie paznokcie, to niestety rosną bardzo krzywo, i pod różnymi kątami. Może to by je wyprostowało? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. A mam pytanie odnośnie samych szablonów. Na allegro jest tego peeeełno, a ja dopiero zamierzam się pobawić w przedłużanie z Hardem i szczerze mówiąc nie wiem jakie wybrać. Czy te,które widać na zdjęciu dobrze się trzymają podczas przedłużania?

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne paznokcie! A kolorek wprost idealny! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kuszą mnie te hybrydy ale kiedy słyszę o moczeniu paznokci w acetonie... Brr! Czy długotrwałe stosowanie nie ma negatywnego wpływu na płytkę paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy26 maja, 2015

    Zaczynam właśnie przygodę z hybrydami. Czy możesz mi napisać jakiej lampy używasz? Jaką polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakie to są szablony dokładnie ??:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej. Czy formy do Semilac Hard są dodawane w zestawie, czy oddzielnie? Nie widzę ich na stronie. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobno kupuje się formy :)

      Usuń
  72. Witam,
    pytanie mam czy próbowałaś np. przy pomocy HARDa zejść ze zwykłego żelu?
    Ja niestety noszę, żel i nie chcę go całkowicie zdjąć i potem dopiero robić HARD.
    Co z uzupełnianiem harda? Czy ściągasz kolor, a harda uzupełniasz?
    pozdrawiam
    liv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie, właśnie.. ja też chciałam o to zapytać :)

      Usuń
    2. Nie da się ściągnąć samego koloru, pozostawiając harda (nie acetonem). Może dałoby się to zrobić piłując kolor, ale używając acetonu rozpuszcza on i kolor i harda.

      Usuń
  73. Mam pytanie, jaki polecasz kurs stylizacji paznokci dla początkujących ? Żel, akryl czy hybrydy ?

    OdpowiedzUsuń
  74. ja gdzieś wygrzebalam metodę, w której można przedłużyć pazurki bez tego harda
    tutaj :
    http://forourbeauty.blogspot.com/2015/08/przeduzanie-paznokci-metoda-hybrydowa.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Stosuję Semilaca już długo i jestem mega zadowolona. Teraz spróbuję Twojej metody z Semilac Hard, chociaż nie wiem, czy to nie jest jeszcze zbyt wysoki level dla mnie :D ale Twój wpis wszystko fajnie tłumaczy i może dam radę przedłużyć. Wyszły świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej,mam pytanie czy jak przedłużałam u kosmetyczki płytkę paznokcia metodą akrylową ,a teraz chce rozpocząć przygodę z zestawem semilac to mogę kłaść lakier piłując jedynie warstwę żelu ?Jak to wygląda w praktyce? Proszę o odpowiedz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak to to robisz że zawsze jesteś idealna- włosy, cera i paznokcie :) Uwielbiam twoje posty choć nie wszystkie zdążę przeczytać :/

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam czy istnieje baza i top w jednym żeby nie trzeba było kupować wszystkiego osobno. co polecasz?
    Dodam że zaczynam dopiero przygodę z tego typu przedłużaniem

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Wittam, mam problem. Przedluzylam paznokcie zs pomoca hard milk i chyba albo zle nalozylsm szablon lub uwadzilam paznokciem poniewaz zrobil sie zadzior cos na wxor pekniecia oazokcis ale za tej czesci przefluzonej, da sie to naprawic bez sciagania hybrydy? Zalezy mi na zachowaniu dlugisci i ksztdltu paznokcia, pomocy 😢

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny opis, polecam dokładnie przeczytać. Ja też chcę taki lakier hybrydowy!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacja! Muszę spróbować tej techniki z lakierem hybrydowym! dzięki za opis

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam serdecznie, wyszło pięknie. Semilac trafił w 10 z tym kardem przedłużającym. Sama jeszcze nie próbowałam bo dopiero 2 razy sama robiłam sobie hybrydy ale mam plan, żeby też wypróbować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, mam pytanie odnośnie harda :-) mam zamiar go kupić by przedłużyć paznokcie lecz mam watpliwosci . Mianowicie koleżanka przedłużyła sobie właśnie hardem pazurki i SA miekkie i się wyginają . wiec mam wątpliwości czy jest sens kupna tego produktu. Pozdrawiam .:-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej. Czy przedłużając hardem paznokcie można przedłużyć je bardziej niż Ty w poście? Swoje mam stosunkowo krótkie a chciałabym je dosyć sporo przedłużyć. Czy hard da radę?

    OdpowiedzUsuń
  86. Czy można łączyć semilac hard z bazą gelish?

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam mam takie pytanko.. czy twoje paznokcie przedluzone delikatnie semilac hard tez sa takie miekkie a zwlaszcza pod wplywem cieplej wody?

    OdpowiedzUsuń
  88. Swietny wpis i bardzo żaluje ,ze nie znalazlam go wczesniej bo zainwestowalam z hybrydy z Orly , niestety na moich miekkich paznokciach trzymaja sie maksymalnie tydzien po czym odchodzą całymi płatami. pomyslalam ze moze dokupie sobie bazę+ semilac hard jako podstawe do lakierow z Orly bo szkoda mi ich wyrzucic :(
    myślisz ,ze taki manewr zda egzamin ?
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam pytanko, jak wygląda sprawa ze zdejmowaniem paznokci ? Wybieram się do kosemetyczki na mancure przedstawionym wyżej sposobem, ale mam bardzo zniszczone paznokcie po poprzednich żelach i boje się, że po tej metodzie na palcach już mi nic nie zostanie. Czy jest to metoda mało inwazyjna ?

    OdpowiedzUsuń
  90. Semilac oferuje taki zestaw startowy http://semilac.pl/pl/glowna/1025-zestaw-semilac.html?search_query=zestaw&results=2, czy ta lapma (6v led) nadaje się on do zrobienia przedłużenia hybrydowych paznokci semilac hard lub to zrobienia ewentualnie potem żeli? Czy jednak jest za słaba i lepiej zainwestować w jakąś z allegro z led i uv? Chcę kupić jedną lampę a do wszystkiego, nie robię żeli, ale może kiedyś w przyszłości kilka razy mi się zdarzy. Proszę Cię o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z Twojego opisu wynika, że to bardzo proste :-) właśnie sobie kupiłam hard i będę dziś próbować na siostrze. Ogólnie to z hybrydami zaczęłam od niedawna i jeszcze nie mam wprawy bo dość dużo czasu zajmuje mi zrobienie manicure ale chyba wkoncu się nauczę :-). A ten kolorek jest super żałuję że go nie kupiłam bo właśnie dziś dostałam przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam, możesz powiedzieć jak wygląd malowanie hardu zwykłymi lakierami? Boję się ze u mnie odrost pojawi się bardzo szybko. Mogę potraktować go zwyklym lakierem?

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam, ja chciałam się dowiedziec jak to jest z trwałością przedłużania Hardem, czy żel jest lepszy czy są na równi ? Ja osobiście kiedy przedłużyłam sobie Hardem dość szybko mi odpadły albo zadzierały się z boków, być może źle to zrobiłam, ponieważ moja koleżanka znowu była bardzo zadowolona kiedy jej zrobiłam i pazurki trzymały jej się 3,5 tygodnia, a kiedy zrobiłam jej żelem po kilku dniach jeden a następnie drugi jej odpadł. Co sadzisz o tym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  94. witam !
    Ja również chciałam się dowiedzieć jaka jest różnica przedłużenia paznokcia żelem a Hardem ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Jak dalej postępować (po przedłużeniu hardem) ze zrobieniem zwykłej hybrydki. Chodzi mi o to czy należy Przemyć lepką warste harda i dalej kolor i top czy kolor należy nakładać na lepką warstwę harda? Zastanawia mnie to czy po nałożeniu koloru na przemyty hard hybryda nie odpryśnie?

    OdpowiedzUsuń
  96. Muszę też tego spróbować, na razie zaczynam swoją przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Droga kosmetyczna hedodonistko,dopomoz. Postepowalam zgodnie z twoimi wskazówkami odnosnie przedłużania paznokci semilac hard, o nie wiem gdzie popelniam błąd ale paznokcie są elastyczne, ucinaja się, a przy jakiejkolwiek czynności łamią się jak naturalne. Czy to wina za krótkiego trzymania w lampie,czy może za mało semilac hard a może mojej nieumiejętności? :-P z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja mam dokladnie to samo. Niby zel jest utwardzony ale jest tak elastyczny ze sie lamie, utwardzalam w lampie led i zwyklej ale bylo to samo. Jaka moze byc tego przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękne pazurki!!! ^^ mam pytanie: czy po przedłużeniu paznkocia semilac hard nie będzie komplikacji przy nałożeniu hybrydy innej firmy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  100. czy dobrze rozumiem, że hard może zastąpić bazę?
    Czy należy najpierw nałożyć bazę potem hardi i dopiero kolor i top?

    OdpowiedzUsuń
  101. czy można gdzieś kupić gotowe wzorniki kolorów Semilac??

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam ten sam problem z łamliwością..Eh moze po prostu trzeba zdjąć hybrydy i dać paznokciom odżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jak długo wytrzymują takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  104. Na krótkie paznokcie których prawie nir ma tez sie da?

    OdpowiedzUsuń
  105. Jak są krótkie paznokcie prawie ich nie ma tz mozna przedłużyć?

    OdpowiedzUsuń
  106. Wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam. Od niedawna mam zestaw Semilac, więc dopiero się uczę je nakladać. Chciałabym trochę przedłużyć swoje paznokcie i w związku z tym mam pytanie. Czy forma do przedłużania ma jakiś rozmiar- chodzi mi o grubość palca, czy są uniwersalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,

      szablony do przedłużania są uniwersalne.
      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  108. Czy moglabyś napisać krok po kroku począwszy od nałożenia bazy instrukcje jak użyć Harda jako utwardzacz? ( malowanie z użyciem koloru ). Mam bardzo cienkie paznokcie i nawet po nałożeniu hybrydy są giętkie chciałabym je usztywnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobrym,
      oto instrukcja używania Semilac Semi Hardi jako utwardzacza:
      1. Dokładne zmatowienie płytki paznokci bloczkiem polerskim
      2. Przemycie paznokci odtłuszczaczem
      3. Nałożenie cienkiej warstwy bazy i utwardzenie produktu w lampie. (2 minuty)
      4. Nałożenie cienkiej warstwy Semi Hardi i również utwardzenie jej w lampie. (2 minuty)
      5. Nałożenie warstwy koloru i również utwardzenie jej w lampie. (2 minuty)
      6. Nałożenie drugiej warstwy koloru i również utwardzenie jej w lampie (2 minuty)
      7. Nałożenie lakieru nawierzchniowego, który utrwali hybrydę i nada jej połysk. Ponownie utwardzamy produkt w lampie przez 2 minuty.
      8. Przemycie warstwy odtłuszczaczem

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    2. Serdeczne podziękowania :) właśnie nie wiedziałam czy na ten Hard kłaść jeszcze raz baze i dopiero kolor. Teraz wiem wszystko i zaczynam zabawe ;) Pozdrówka

      Usuń
  109. A jeszcze prosiłabym o doradzenie. Przy następnym ozdabianiu chcialabym nakleić sobie zwykłą małą naklejke (kwiatka) na hybryde i mam trzy opcje jak to zrobić : 1) naklejam na mokry lakier i dopiero z naklejką utwardzam w lampie 2) naklejam na już utwardzony lakier bez przemywania cleanerem 3) naklejam na już utwardzony lakier ale najpierw przemyć cleanerem
    Która z tych opcji jest najlepsza ? Zwykle te malutkie naklejki odklejają się brzegami i top pęka no i po paznokciu i zdobieniu. Czy jest jakaś konkretna metoda na takie naklejki ?

    OdpowiedzUsuń
  110. Jakiego żelu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  111. sama tak kiedyś przedłużałam paznokcie na żel. jednak jak już mi fajnie odrosły to przerzuciłam się na hybrydę i nawet sama ją robię - jest taki sprzęt do wykorzystania w domu ze bez problemu można samemu to robić. zainteresowanym polecam lakiery MakeAr które w moim przypadu sprawdzają się idealnie i długo utrzymują na płytce

    OdpowiedzUsuń
  112. Witam :) Ja mam takie pytanko...czy możliwe żeby przedłużane paznokcie hybryfowe były elastyczne? Czy może kosmetyczka zrobiła coś nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam:) Ja mam takie pytanko: czy możliwę jest to żeby moje paznokcie przedłużane hybrydy były elastyczne?Ptzyznam szczerze że do tej porynosiłam żele i jestem zaskoczona giętkością moich paznokci:) i zastanawiam się czy tp normalne czy może Pani kosmetyczka zrobiła coś nie tak. Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  114. A jezeli chce uzyc harda do utwardzenia naturalnego paznokcia to najpierw nakładam hardi, a później baze i kolor, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja mam kilka pytań dotyczacyvh przedłużania. Proszę o odpowiedź bardzo mi zależy:
    1) czy przedłużać można jeśli paznokcie są kruche?
    2) czy przedłużać można jeśli paznokcie ani trochę nie wystają poza opuszki?
    3) jak zdejmuje się te paznokcie przedłużone?
    4) czy takie przedłużenie jest wytrzymałe czy raczej do spokojnego życia?

    OdpowiedzUsuń
  116. Witam, właśnie kupiłam sobie semilac hard żeby utwardzić płytkę i zastanawiam się czy mam pod niego jeszcze nakładać zwykłą baze czy sam hard wystarczy???

    OdpowiedzUsuń
  117. A ja mam taki problem, że przedłużyłam paznokcie hardem, potem nałożyłam lakier NeoNail perfect rose, i nawet po 3 warstwach (cienkich) są smugi, prześtiwy i ogólnie masakra ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  118. Dzięki za zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, wszystko fajnie widać. Niestety jednak jak ktoś pierwszy raz przedłuża paznokcie, to musi liczyć się z tym że nie wyjdzie od razu tak ładnie. Praktyka i jeszcze raz praktyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Czy na dany i utwardzony top mogę dołożyć np warstwę hardu i znów utwa4dzic i dać top kolejny raz, jeżeli nie osiągnęłam zadowalającej grubości przy mojej dlugości? Da radę tak? Czy za późno?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature