Top Social

NAJMODNIEJSZE POMADKI NA WIOSNĘ I LATO! PALETKI SLEEK LIP4 PALETTE: BALLET, TEASE, SHOWGIRL.

Przeglądając trendy w makijażu na wiosnę i lato zauważyłam, że wyjątkowo modne będą żywe, cukierkowe odcienie na ustach - róż, fuksja, koral, ciepłe czerwienie. To całkiem rozsądna propozycja biorąc pod uwagę inne, dosyć dziwaczne pomysły, jakimi raczą nas czołowi projektanci mody i światowej sławy wizażyści. Lubię wyraziste usta, które tak naprawdę "robią" cały makijaż. Do tego wystarczy jedynie podkreślić brwi, nałożyć trochę tuszu do rzęs i ewentualnie rozetrzeć czarną kreskę na powiece. Makijaż od razu nabierze świeżego, wiosennego charakteru, więc warto w swojej kosmetyczce mieć choć jeden wyrazisty kolor, z którym możemy eksperymentować. W dzisiejszym poście pokażę Wam moje ulubione paletki do ust, z którymi praktycznie nigdy się nie rozstaję i zawsze mam jakąś w torebce. Zapraszam do dalszej części posta, gdzie znajdziecie więcej zdjęć i próbki kolorów.


Naszyjnik z karmą - Sotho (klik) | T-Shirt - H&M 



SLEEK LIP4 PALETTE
____________
Markę Sleek z pewnością kojarzycie z ich kultowych paletek do oczu jak np. Oh So Special czy Au Naturel. Lubię Sleek-a, bo za stosunkowo niską cenę otrzymujemy całkiem niezłą jakość, porównywalną często z o wiele droższymi markami. Paletki z pomadkami to idealna propozycja dla dziewczyn, które chcą mieć kilka kolorów w jednym, małym opakowaniu. Nie zajmują dużo miejsca w torebce, dlatego chętnie zabieram je ze sobą.

W swojej kolekcji paletek do ust Sleek mam 3 zestawy kolorystyczne: różową, nude oraz z odcieniami czerwono-koralowymi. W każdej palecie znajdziemy 4 odcienie, które świetnie się uzupełniają. Możemy je ze sobą mieszać, albo nakładać na usta solo. Będą idealne do stworzenia "ombre lips" lub do optycznego powiększania ust (szczególnie paletka Ballet). Kolory są nasycone i na ustach wytrzymują bardzo długo, chociaż nie są to tak trwałe pomadki jak Bourjois Rouge Edition Velvet. Ma to również swoją dobrą stronę, bo pomadki nie wysuszają ust i łatwiej je z nich usunąć. Każda paletka ma lusterko i pędzelek, więc to idealna opcja do noszenia w torebce i ewentualnych poprawek w ciągu dnia. Pomadki schodzą z ust równomiernie, nie tworzą na nich plam i nie zbierają się nieestetycznie na łączeniu warg. Nie dają uczucia "ściągnięcia ust", ani też nie powodują nadmiernego obciążenia, dlatego też są niesamowicie komfortowe w noszeniu. I przede wszystkim -są niesamowicie kryjące, co akurat dla mnie jest bardzo ważne. Nie trzeba nanosić wielu warstw, żeby pomadka była widoczna! Te wszystkie cechy sprawiają, że pomadki będą świetne na wiosnę i lato, więc jeśli szukacie fajnych, żywych odcieni wpasowujących się w obowiązujące trandy, to Sleek LIP4 na pewno sprosta Waszym oczekiwaniom.


SLEEK LIP4 PALETTE - TEASE
___________
Zestaw kolorystyczny idealny dla dziewczyn lubiących czerwień i burgund. Paletka przeznaczona jest zdecydowanie jako uzupełnienie wieczorowego makijażu, chociaż pewnie znajdą się osoby, które preferują takie odcienie w dziennym makijażu. Ja szczególnie lubię kolor, który jest ciemnym różem, wpadającym w śliwkę. To odcień niezwykle elegancki i ładnie prezentuje się na ustach, szczególnie do klasycznego, złoto-brązowego makijażu oka. Jeśli poszukujecie paletki z odcieniami ponadczasowymi, które będą dodawać każdemu makijażowi klasy, to Tease będzie najbardziej odpowiednim wyborem.  Paletka dostępna jest tutaj klik. 


SLEEK LIP4 PALETTE - SHOWGIRL
___________
Zestaw różowy jest idealną kompozycją na wiosnę i lato. Zawiera najmodniejsze odcienie sezonu, bo mamy tu cukierkowy, jasny róż ale też typowy HOT PINK w matowym wykończeniu, który szczególnie upodobały sobie nasze gwiazdy takie jak Edyta Górniak czy Doda. Dzięki tej paletce wspaniale ożywimy dzienny makijaż. Do kupienia tutaj klik. 


SLEEK LIP4 PALETTE - BALLET
___________
Najjaśniejsza i najbardziej delikatna paletka z całej trójki, która jest na tyle uniwersalna, że pasuje do każdego makijażu. W zestawie znajduje się typowy, jasny róż oraz odcienie wpadające w brąz i beż, z delikatną nutką tonów brzoskwiniowych. Tego typu kolory będą dobrze współgrać z bardzo ciemnym makijażem oka typu "smoky eye" lub z grubą kreską. Idealnie wpasują się też z klimaty bardzo kolorowych, wręcz papuzich makijaży, które aby zachować równowagę powinny być uzupełnione neutralnymi ustami. Nie lubicie szaleć z kolorami na ustach? Paletka Ballet będzie idealna dla Was. Dostępna jest tutaj klik. 



SWATCHE - SLEEK LIP4 PALETTE
___________
Tak prezentują się próbki kolorów znajdujące się w każdej palecie. Na ustach mam odcienie, które w danej paletce najbardziej mi się podobają. Pomadki najlepiej nakłada się syntetycznym pędzelkiem i dla najbardziej podkreślającego, wyrysowanego efektu najlepiej używać właśnie pędzelka. Jeśli natomiast zależy Wam na delikatnym efekcie, to najlepszym sposobem aplikacji będzie nakładanie pomadki palcem, ruchem wklepującym.


Mam nadzieję, że odpoczęłyście po świętach i choć trochę naładowałyście akumulatory. Dajcie znać czy lubicie szaleć z kolorami na ustach i która paletka byłaby najbardziej odpowiednia dla Was. 


98 komentarzy on "NAJMODNIEJSZE POMADKI NA WIOSNĘ I LATO! PALETKI SLEEK LIP4 PALETTE: BALLET, TEASE, SHOWGIRL."
  1. Odpowiedzi
    1. Makijaż!! <3 Będzie na blogu krok p kroku?

      Usuń
    2. Dzięki - mogę go zrobić jeśli chcesz :-)

      Usuń
    3. Chętnie zobaczę tutoriala :)

      Usuń
    4. tutoriala?

      Usuń
    5. Dario co to za lakier na paznokciach?

      Usuń
    6. W takim razie zrobię tutoriala :-))

      Usuń
    7. bardzo podoba mi się makijaż oka, również podpisuję się pod prośbą o tutorial :)

      Usuń
  2. Czerwienie najpiękniejsze!:) Mam nadzieję, że Ty także odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiadam paletkę siren :) ale chętnie przygarnęłabym je wsystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Ballet i zapach tych minek mnie zniechęca do ich użycia. Kupiłam je ponad rok temu i nadal leżą. Niestety chyba się nie przekonam, poza tym mam wrażenie, że te matowe bardzo wysuszają usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dla mnie w ogóle nie mają zapachu. Może coś zmienili w nowej formule?

      Usuń
    2. Mam paletkę Siren i niema zapachu :)

      Usuń
  5. Mi najbardziej wpadła w oko ta nudziakowo. W takich kolorach czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne masz włosy i usta!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takiej formy pomadek... Jeśli chodzi o ulubione kolory to najbardziej odpowiadałaby mi paletka Ballet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz kolor na ustach na zdjęciu z warkoczem? Z paletki czerwonej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z paletki Tease koralowo-różowa :-)

      Usuń
  10. Dario, czy ten rabat na naszyjnik jeszcze jest aktualny? :) Pozdrawiam serdecznie Anna Bielaszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, niestety nie ale bądź czujna. Możliwe, że na dniach coś pojawi się niespodzianka :)

      Usuń
  11. Kochana wyglądasz ślicznie to po pierwsze a po drugie Balett musi być moja <3
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia wersja kolorystyczna ( Ballet) jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cienie masz na powiekach? śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z paletki Zoeva Naturally Yours i pyłek różowy Glazel (niestety bez numeru) :-) Do tego kreska eyelinerem BH Cosmetics Ultra Violet :-)

      Usuń
  14. a ja czekam na ten sam naszyjnik mam nadzieje ze przyjdzie jutro :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znasz może jakiego odpowiednika odcienia Tease? Bardzo mi się spodobał lecz nie chcę dla jednego koloru kupować całej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tease to nazwa całej paletki :-) A baaardzo podobny odcień znajdziesz w linii Golden Rose Velvet Matte ale niestety nie znam konkretnej nazwy, to ta pomadkę widziałam u mojej koleżanki :-)

      Usuń
    2. Rimmel Kate Moss też ma coś w ten deseń :)

      Usuń
    3. Podobne odcien ma MAC :)

      Usuń
  16. Chodzi mi oczywiście o ten odcień, który zaprezentowałaś na ustach z paletki Tease :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja tak w klimacie biżuteryjnym, bo widzę, że w komentarzach też się przewija... :D Dziewczyny, oglądałam wczoraj na Polsacie program "Nasz Nowy Dom" (ten prowadzony przez Kasię Dowbor) i osoby w nim przedstawione poszły do sklepu, który oferował wisiorki w formie kulistych szklanych "baniek", w których można umieścić zwitek papieru z wypisanym motto, dewizą albo na przykład datą. Nie wyłapałam w programie nazwy sklepu, w napisach też nic nie było. Nawet nazwa miejscowości mi umknęła... A strasznie mi się ten pomysł spodobał! Czy któraś z Was coś o tym słyszała, wiecie gdzie dałoby się kupić coś takiego? Może Ty, Dario, kojarzysz taki sklep? Będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia o jakim programie mówisz ale zgaduje, że chodzi Ci o takie naszyjniki:
      http://www.mintydot.pl/kolekcje/my-wish
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Aaa dziękuję! Już pomału zaczynałam tracić nadzieję ;)

      Usuń
  18. Nie umiem sie przekonać do malowania ust, ale mam jeszcze czas :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Dario będzie post o Twojej toaltce i organizacji wszystkich kosmetyków? Chciałabym zobaczyć Twoją kolekcję :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powoli zbieram się do takiego posta :-)

      Usuń
  20. Tease i Ballet mogłabym nosić non stop :) zwłaszcza pierwszy odcień z paletki Ballet oczarował mnie całkowicie :-)
    Natomiast mocne i cukierkowe róże jednak nie są dla mnie, nie czuję się dobrze w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie one jakoś nie kuszą, gdyż nie lubię pomadek pod taką postacią :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę na Tease;) pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są przecudne! Ja poluję na bardzo ciemny burgund ;) Także skusiłabym się na Tease :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana te światła za Tobą są od lustra czy osobno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to są listwy oświetleniowe które można kupić w sklepach budowlanych

      Usuń
    2. Dokładnie, to listwy oświetleniowe zakupione w sklepie Jula :) Podobne znajdziesz w Ikea lub z Castoramie/Obi :-)

      Usuń
  25. Ja wciaz czekam na moja Ballet, jestem ciekawa jak sie u mnie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie we wszystkich ładnie, jednak sama nie czułabym się dobrze w niektórych odcieniach, dlatego wolę kupować pomadki oddzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory bardzo ładne, zwłaszcza te z Tease :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Róże genialne, ja jestem wierna fuksji <3
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Choć zazwyczaj lubię intensywne odcienie, to mam ochotę na Ballee- przepiękny odcień/paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie maluję ust szminką, czasem użyję błyszczyka. Natomiast na pierwszym foto po prawej stronie masz nieziemski makijaż oczu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze zachwycam się Twoimi zdjęciami. Ech, chciałabym też tak umieć :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Napisz mi czy te pędzelki w paletkach nadają sie do czegoś? Pytam bo zwykle takie pędzle są bezużyteczne a nie chce specjalnie wydawać pieniędzy na dodatkowy pędzelek :)Poza tym musze napisać że masz wspaniałe włosy i wyglądasz ślicznie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączony pędzelek jest świetny i naprawdę przydatny także nie musisz już nic kupować :-) I dziękuję za komplement :-)

      Usuń
  33. Jesteś zachwycająca, a Twoje posty zawsze trafiają w mój gust - przepiękne próbki kolorów, dobre światło, wszystko jest świetnie widoczne - stworzyłaś miejsce, w którym można spokojnie bazować na swatchach i zamawiać w internetu w ciemno! Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak motywujące słowa :-)

      Usuń
    2. zdecydowanie popieram PAMIRCIA! Swatche doskonałe jak nigdy a każdy post poteguje ochote na nastepny... niczym najlepsze bestsellery z empiku :D

      Usuń
    3. Dokladnie. Tu wszystko jest tak pięknie dopracowane, graficznie, językowo, pod każdym względem. :-*

      Usuń
  34. Kochana jeśli nałożę olej lniany na włosy od nasady to czy mogę na długości nałożyć olej awokado? Nie chcę mieszać tych dwóch olejków. Na długości nie sprawdza mi się lniany a znowusz awokado podraznia mi skalp :( Mogłabyś mi doradzić? Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello from Spain: I really like the make up. It is very cool. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie mi się podobają, ale wolę standardowe pomadki w sztyfcie lub płynne z aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Duże zmiany na blogu widzę,pomadki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam wersję "showgirl" i lubię ją do makijazy zdjęciowych, ale nie nadaje się do noszenia na co dzień (albo ja ją jakoś nieumijętnie używam :)). Kolorki nierównomiernie schodzą i w ciagu dnia wyjazdzaja poza kontur ust- nawet, jeśli obrysuję usta wczesniej konturówką. Jeśli nakładam mniej produktu- tworzą się prześwity :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Tease mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Showgirl najbardziej do mnie przemawia :) Ja natomiast jestem teraz fanką konturówek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam paletkę w odcieniach czerwieni i różu, ale to jednak nie dla mnie :) Nie jestem przekonana u siebie do takiego mocnego koloru na ustach. Wydaje mi się, że przy tak intensywnych kolorach na ustach, cera powinna być idealna - a mój makijaż nie zasłania wszystkiego, co zasłonięte być powinno :P Ale to tylko taka moja - być może - fanaberia.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej do gustu przypadła mi wersja najjaśniejsza. Jesteś śliczna, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne te paletki. Ja mam już kilka ulubionych pomadek z GR ale te paletki ze Sleeka też mnie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tease jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam szaleństwa na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  46. boskie kolory ! z chęcią skusiłabym się na te paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie kolory albo raczej wszystkie mają w sobie to coś :) ale ja nie mogłam oderwać wzroku od Twoich pięknych pełnych ust.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakochałam się w tej paletce ballet <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakupiłam dziś szczotkę TT i zastanawiam się, jak ją czyścić tak aby nie uszkodzić ząbków? Można ją zamoczyć?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. początkowo ta trzecia wydawała mi się najładniejsza, ale taki kolor skóry na ustach (jeszcze moich) nie wygląda atrakcyjnie, obecnie najbardziej skłaniam się do tej pierwszej :) drugą odrzucam na starcie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana mam pytanie, które nurtuje mnie od kilku dni i mam wrażenie, że Ty jako jedyna możesz na nie odpowiedzieć :D Znalazłam ostatnio ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=qV57W0hZgxM i zastanawiam się czy to prawda, bo możliwe, że przy moich cieniach może to być wybawienie :) Czekam na odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Showgirls wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolory śliczne, na Twoich ustach każdy prezentuje się przepięknie. Ja się cały czas próbuję przekonać do kolorowych ust, ale jakoś mi nie idzie i zawsze kończę z bezbarwnym balsamem lub ewentualnie janym błyszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zwykle wygladasz bardzo czarujaco! :)
    Od pewnego czasu zastanawiam sie nad tymi pomadkami, a konkretnie nad ta z "nudnymi" kolorami, bo ich u mnie bardzo malo, a jednak babeczki (nie potrafie zrozumiec dlaczego) bardzo je lubia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdroszczę tak pięknych ust! Wolałabym kochana przeczytać, ze to dzięki zabiegowi, miałabym chociaż nadzieje, ze mam szansę uzyskać podobny efekt. Chyba przestane tu wchodzić bo mozna wpaść w kompleksy!
    Pozdrawiam najpiękniejszą blogerkę w Polsce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, czy mogłabyś mi doradzić która z tych paletek najlepiej nadawalaby się dla blondynki z bardzo jasną karnacja? Z góry dzięki za odpowiedź :) -Nowa stala czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ballet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gdybym miała wybrać jedną spośród tych 3 paletek, to sięgnęłabym po Showgirl, chociaż i w tym wypadku nie jestem do końca przekonana czy pasowałyby mi aż tak różowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Znasz jakieś zamienniki tych kolorów - szczególnie tego co masz na ustach z paletki showgirls? Ja jestem posiadaczką palety siren :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature