Top Social

#NAILSOFINSTAGRAM. 6 WIOSENNYCH POMYSŁÓW NA MANICURE.

Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie TUTAJ klik, to pewnie widziałyście, że często publikuję tam zdjęcia swoich paznokci w różnych stylizacjach. Dziś postanowiłam zebrać w jeden post swoje ostatnie prace i może zainspirują Was do stworzenia czegoś podobnego na swoich paznokciach. Podam Wam też dokładne nazwy lakierów, jakich użyłam. Zapraszam do czytania dalej!



Niedługo na Wizaz.pl zobaczycie jak krok po kroku wykonać taki graficzny manicure. Dodam tylko, że jest bardzo prosty. Użyłam czerni Maybelline Colorama 23 Dark Chocolate oraz idąc od palca wskazującego: Essie 723 Knockout Pout, Essie 3029 Too Taboo, 722 Haute As Hello i na ostatnim znów 723. Jako podkład pod lakiery zastosowałam Semilac 053 French Pink Milk. 


Semilac Pink Rock 007.


Na palcu wskazującym Semilac 094 Pink Gold, reszta pomalowana Semilac Luminous Cyclamen 082. Według mnie to opalizująca wersja kultowego już Mardi Gras. 


Semilac Dirty Red 069. Nietypowy odcień łączący w sobie kolor czerwony i karmelowy z lekko rudawą poświatą. Na pewno wiecie o co chodzi :-)


Semilac 023 Banana oraz Semilac 022 Mint. Jak zrobić cieniowane paznokcie krok po kroku pokazywałam TUTAJ klik oraz TUTAJ klik. 


Semilac Pink Rose 064 oraz na serdecznym 094 Pink Gold. Połączenie brokatowego lakieru z innymi odcieniami to moje ulubione zestawienie. 


Jak zrobić paznokcie hybrydowe krok po kroku opisywałam dokładnie TUTAJ klik. Lakiery hybrydowe Semilac oraz wszystkie niezbędne narzędzia zakupicie TUTAJ klik.

Jeśli chcecie być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania mnie na Insta!



75 komentarzy on "#NAILSOFINSTAGRAM. 6 WIOSENNYCH POMYSŁÓW NA MANICURE."
  1. Wszystkie są tak piękne że oczopląsu można dostać. Chyba wybrałabym to ombre cudne jest!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłaś już posta o ściąganiu hybryd? Nie wiem czy tylko ja nie umiem tego robić?! Zostają mi kawałki i ciężko później je usunąć :-( Ile czasu moczysz paznokcie w acetonie? Może jakiś patent na to? Prosze o odp.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie pisałam o ściąganiu hybryd ale ostatnio wiele moich Czytelniczek o to pyta, więc nie pozostaje nic innego jak opublikować mój sposób :)

      Usuń
  3. Dario, śliczny kształt pazurków. A miałaś kiedyś migdałki? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój kształt paznokci i chciałabym kiedyś zobaczyć jak je formujesz od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To banalnie proste - ścinam je na prosto i dodatkowo piłuję :-)

      Usuń
  5. Masz świetne paznokcie <3. Klasyczna czerwień najlepsza ;-). http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Twój bardzo ładny kształt paznokci i precyzja w malowaniu, tworzą wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są genialne :) Pierwszy jednak najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaa ale precyzja! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaję się na te hybrydy Semilac oj czaję... po świętach mam zamiar kupić bazę top i jeden kolor a niedługo urodziny to dostanę kilka kolorów sesesesese ;]
    Mam pytanie. Czy nakładałaś jakiś zwykły lakier na lakier hybrydowy i na to top z semilac? Jak trwałość?
    W sensie normalnie baza od hybryd + kolor od hybryd + na to zwykły lakier + top od hybryd. Trzyma się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak to nie kombinowałam, bo w sumie nie wiem jaki to miałoby sens :) Próbowałam tak, jak na pierwszym zdjęciu czyli baza, kolor, top, a na to kolorowe lakiery z Essie i tyle :-) Wszystko trzyma się bez zarzutu i powiedziałabym nawet, że jeszcze dłużej, niż na czystej płytce :-)

      Usuń
    2. Sens taki że ze zwykłych lakierów zrobić hybrydę ;) Bo mam kilka kolorów wśród zwykłych lakierów które uwielbiam i których odpowiedniki widzę wśród hybryd. I się zastanawiałam czy je kupić czy nie ;) Studencka oszczędność mi się odezwała :D

      Usuń
    3. zwykły lakier nie utwardzi się w lampie wiec nie radze tak kombinować :)

      Usuń
    4. Nie chodzi mi o utwardzanie zwykłego lakieru w lampie :) Tylko jak zwykły już wyschnie. Coś na wzór zestawu Essence Gel nails at home który jest spoko tylko niestety nie współpracuje ze wszystkimi lakierami no i jednak jest to baza Peel Of więc po tygodniu odchodzi. No nic sama pokombinuję :D

      Usuń
  10. Semilac piękne! Coraz bardziej skłaniam się do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kolor na paznokciach dobrałabyś do czerwonej sukienki? zależy mi na twoim zdaniu. sukienka koktailowa na wesele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny brąz, czarny albo bardzo jasny, mleczny róż :-)

      Usuń
  12. Cudowne propozycje:) Może niebawem się zainspiruję którymś pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takie własnie kształty lubię.... Trochę mnie przerażają te modne ostatnio szpony. Brrr ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie przerażają takie szpony..... Mój mąż mów na to szpikulce do przewracania mięsa na grillu hehehehe;p

      Usuń
    2. Lubię migdałki i nawet takie szpony mi się podobają. Ja w kwestii paznokci i makijażu jestem bardzo tolerancyjna :-)

      Usuń
  14. Ehhhh piękne paznokcie. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogła byś powiedzieć jakiego obiektywu używasz? Niestety ja kupiłam 50 mm i średnio jestem zadowolona.

      Usuń
    2. Mam do sprzedania ten aparat bo jakos mnie nie zachwycił :/

      Usuń
  15. Pomysł na graficzny mani super (; Jestem ciekawa jak udało Ci się tak równo zrobić końcówkę (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niedługo zobaczysz mój sposób krok po kroku na wizażu :-) Na razie nie zdradzę :-)

      Usuń
  16. Ten graficzny jest taki piękny! Taki piękny, że nie mogę się doczekać tutorialu :) Jestem ciekawa, jak uzyskałaś taki równy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kształt paznokcia, na nich wszystko wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne paznokcie a ombre rządzi!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podoba mi się połysk hybryd <3 Zwykłe tak nie lśnią a paznokcie masz piękne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. estetyka wykonanego manicure jak zwykle mnie powala! jestem zakochana :) a dziś skuszę się na inspirację bananowo- miętową! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie to te kolory: Semilac 023 Banana oraz Semilac 022 Mint. są idealne!!! Zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pazurki. Nie umiałabym się zdecydować na jeden konkretny kolor, wszystkie bardzo mi się podobają. Ja dziś idę do kosmetyczki na pierwszą hybrydę i zobaczymy ile wytrzyma na moich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie zrobione, piękne kolory:) a gradient pije na głowę doskonałością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny manicure, jednak ja jestem za migdałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne paznokcie wszystkie, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie są piękne!!!! ale najbardziej podobają mi się te z brokatem oraz te cieniowane:) Mistrzostwo :) A ja mogę tylko podziwiać bo nie dość że mam króciutkie paznokcie to jeszcze wcale nie mam talentu do ich malowania :(
    zapraszam Cię do wspólnej obserwacji :)
    ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne propozycje :) Mi najbardziej podoba sie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieniowanie najlepsze żółć i zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne... :) a mi się łamią ostatnio wszystkie nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie hybryda, to w życiu bym takich długich nie wyhodowała - niestety zwykle łamały mi się po bokach. :-)

      Usuń
  30. Wszystkie mani są absoluuutnie cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. bananowo- miętowy najpiękniejszy! Myślę, że sama też spróbuję go zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. super masz tego bloga, nie wiem gdzie ja bylam dotychczas ale na pewno bede odwiedzac czesciej :)

    paznokcie super, najbardziej podoba mi sie pierwszy wzor i ombre,

    zapraszam rowniez do siebie, jakbys miala ochote :) pozdrawiam :) xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten pierwszy jest genialny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, czy mogę olejować włosy olejem lnianym dwa dni pod rząd(piątek i sobota)? Niestety ciężko będzie mi poza weekendem myć włosy rano...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeciwwskazań, więc jasne, że możesz :-)

      Usuń
  35. Śliczne mani. A ja powoli zbieram się do kupna lampy i zestawu Semilac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zainwestować. Ja już teraz nie wyobrażam sobie życia bez hybryd, Trudno mi wrócić do zwykłych lakierów, niestety :-)

      Usuń
  36. Masz piękne paznokcie! :) Czy mogłabyś napisać jakiej bazy oraz jakiego topu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac - na końcu posta podlinkowałam jak krok po kroku robię hybrydy i tam są wszystkie informacje :-)

      Usuń
  37. a Ty cały czas używasz hybrydowe? nie niszczą Ci się paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie czy maska Kallos Bananowa należy do masek zawierających emolienty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma w składzie olej z oliwek. Jednak muszę przyznać, że jest to najsłabiej działająca odżywka jak dla mnie. Zresztą, sama oliwa z oliwek bardzo wysuszająco działa na moje końcówki, więc może dlatego ta odżywka nie do końca mi odpowiada. Ale zapach piękny :-)

      Usuń
  40. ten fiolet niesamowity :) i piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie piękne, u mnie króluje malinka z lekkimi fioletowymi tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne paznokcie! Już od dłuższego czasu śledzę twojego bloga i jestem pod wrażeniem! ;)
    zapraszam na mojego bloga o paznociach: http://nailsinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie Twoje propozycje - oprócz pierwszej - naprawdę mi się podobają :) Piękne paznokcie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. Idealne pomysły, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie. Posiadam kolor Mardi Gras, który kocham, ale zauroczył mnie Luminous Cyclamen. Piszesz, że to opalizująca wersja tego pierwszego, a to mnie zmartwiło, bo na zdjęciach wygląda na nieco ciemniejszy odcień, o ton lub dwa..? Noi się waham nad zakupem żeby nie dublować kolorków:/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature