Top Social

KOSMETYCZNY MUST HAVE NA WIOSNĘ. JAKIE KOSMETYKI MOGĄ CI SIĘ PRZYDAĆ? CO WARTO MIEĆ W SWOJEJ WIOSENNEJ KOSMETYCZCE? + WYNIKI WIOSENNEGO KONKURSU!

Wiosna powoli zaczyna się rozkręcać, tak więc to doskonała okazja, aby napisać Wam o moim kosmetycznym "must have" na tą porę roku. Bez jakich produktów nie wyobrażam sobie wiosny? Po co najchętniej sięgam i co warto mieć w swojej kosmetyczce o tej porze roku?  To wszystko w dzisiejszym poście, tak więc zapraszam do czytania dalej.


Zauważyłam, że sięganie po konkretne produkty jest u mnie całkowicie zależne od pory roku. Jesienią i zimą zwykle wybieram zgaszone i ciemne kolory, a wiosną i latem rządzą nasycone, szalone odcienie. W kwestii zapachów jest tak samo, bo w okresie zimowym raczej nie przepadam za cytrusowymi i świeżymi zapachami. Kiedy tylko rozpoczynają się cieplejsze i bardziej słoneczne dni, to od razu w ruch idą perfumy z nutą pomarańczy, mandarynki, jabłka lub grejpfruta. Też tak macie? 


PERFUMY ONE DIRECTION - THAT MOMENT
__________
Te perfumy przeleżały w mojej toaletce dosyć długi okres czasu, aby na wiosnę znów stać się jednym z moich ulubionych zapachów. Po pierwsze mają uroczą buteleczkę, która może nie jest jakoś wybitnie elegancka i wyrafinowana ale ma w sobie to "coś". Kojarzy mi się z flakonami Juicy Couture i sam zapach przypomina trochę "Viva La Juicy". Kompozycja zapachowa to połączenie grejpfruta, jaśminu, zielonego jabłuszka i fiołka. To przyjemne, wiosenne perfumy, które pozostają raczej przy skórze, bez ogona. Dlatego będą dobrą propozycją dla młodych dziewczyn lub po prostu dla kobiet, które nie chcą pachnieć nachalnie, w narzucający się i duszący sposób. Nieduże, idealne do torebki, a flakon przykuwa uwagę swoim "glam lookiem".  Dostępne w perfumeriach Douglas. 


ROZŚWIETLACZ, RÓŻ, BRONZER, PUDER MATUJĄCY DO TOREBKI
__________
Świeża i rozświetlona w odpowiednich partiach skóra wygląda naprawdę genialnie, szczególnie teraz, kiedy jest o wiele więcej słońca. Moim "must have" na wiosnę jest  paletka Sleek z kremowymi rozświetlaczami (pisałam o niej TUTAJ klik). Śliczne, połyskujące kolory, które dobrze wyglądają na policzkach ale też na powiekach, w kącikach oczu lub nad ustami. 

Kolejnym produktem idealnym na wiosnę jest trio z Isa Dora Face Sculptor, które wspaniale ożywia twarz.  Bronzer jest idealny do opalania twarzy, róż nadaje jej dziewczęcości i świeżości, a rozświetlacz jest bardzo subtelny, aczkolwiek zauważalny. Trio dostępne w perfumeriach Douglas. 

Ostatnio moim ulubionym pudrem "do torebki" i poprawek w ciągu dnia jest Revlon z serii Nearly Naked. Świetnie matuje skórę, ma ładne opakowanie z lusterkiem i gąbeczką. Lubię go zabierać ze sobą, bo nie tworzy efektu maski i można nim uzyskać dodatkowe krycie, kiedy w ciągu dnia jakieś niedoskonałości będą przebijały przez podkład. Puder kupicie tutaj klik. 


POMADKI
__________
Wiecie, że bardzo lubię pomadki, szczególnie te w nasyconych kolorach. Ostatnio wyłoniło się naprawdę wielu ulubieńców w tej kategorii i ciężko byłoby mi się zdecydować na wskazanie absolutnego faworyta. Niektóre pomadki cenię za trwałość, inne za to, że nie podkreślają suchych skórek, a jeszcze inne za niepowtarzalne odcienie. W ostatnim poście pisałam Wam o ciekawych paletkach ze Sleek, które będą idealne na wiosnę (TUTAJ klik). Dla tych z Was, które nie lubią takiej formy nakładania pomadki mam dziś kilka propozycji pomadek z sztyfcie lub z pędzelkiem. 

O trwałych pomadkach z Bourjois Rouge Edition Velvet pisałam już TUTAJ klik, tak więc nie będę ponownie rozpisywać się nad ich wyjątkowością. W skrócie: są trwałe i mają genialne kolory. Ulubieniec? Ole Flamingo!

Nowe pomadki o matowym wykończeniu Isa Dora Twist-Up Matt Lips to moje kolejne odkrycie i bardzo często sięgam po kolor nasyconego różu o nazwie Super Pink 58. Pomadka jest bardzo trwała i jeszcze "lżejsza" na ustach niż Bourjois REV. Do kupienia w perfumeriach Douglas. 

Jeśli nie chcę na ustach całkowitego matu, a usta nie są w najlepszej kondycji (suche skórki), to wybieram kremowe pomadki z Bh Cosmetics Creme Luxe Lipstick. Mam kilka odcieni, które są naprawdę genialne i idealnie wpisują się w obowiązujące trendy na sezon wiosna/lato. Mają kremową i kryjącą formułę oraz są nawilżające. Wszystkie kolory możecie zakupić tutaj klik. 


BALSAM DO UST EOS - NAWILŻAJĄCE JAJECZKO
__________
A co, jeśli nie lubicie podkreślać ust kolorem lub miejsce pracy zobowiązuje do minimalizmu w makijażu? Na wiosnę warto mieć jednak wypielęgnowane i nawilżone usta, tak więc idealną propozycją będzie bezbarwny balsam w formie jajeczka z EOS. To kultowy już produkt, który od niedawna dostępny jest w polskich sklepach internetowych. Początkowo miałam mieszane uczucia odnośnie nawilżania, bo balsam nie natłuszcza mocno ust, co może dawać mylne wrażenie o braku właściwości pielęgnacyjnych.  Oczywiście dopiero po jakimś czasie przekonałam się o tym, że EOS naprawdę działa. W mojej ocenie pielęgnuje usta jak żaden inny produkt ale efekty zauważymy dopiero po jakimś czasie regularnego stosowania. Poza tym jajeczka pięknie pachną, mają słodki smak i urocze opakowanie. Kuleczki są świetnym gadżetem do torebki. Balsam jest bardzo wydajny i starczy na długo nawet przy codziennym zużywaniu. Do kupienia tutaj klik. 


Torebka - Mohito

SAMOOPALACZ, KREM Z FILTREM, KREM DO STÓP
__________
Delikatna opalenizna to coś, bez czego nie wyobrażam sobie wiosny, bo moja blada skóra po zimie przypomina mi coś w stylu kurczaka kupowanego na rosół. Nie chodzę do solarium i nie planuję egzotycznych wakacji, dlatego chętnie korzystam z dobrodziejstw balsamów samoopalających. Przetestowałam już wiele samoopalaczy. Niektóre z nich były bardzo drogie i producent obiecywał trwałą opaleniznę, bez zacieków i w ładnym, naturalnym odcieniu. Niestety żaden z tych samoopalaczy nie był w stanie dorównać temu  z Rossmanna. Sun Ozon to samoopalacz, którego używam od lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Nie pozostawia plam, schodzi równomiernie, nie śmierdzi tak koszmarnie, jak inne tego typu balsamy i co najważniejsze - daje ładny kolor opalenizny. Poza tym samoopalacz nie kosztuje wiele i jest dostępny w każdym Rossmannie. Zdania na temat tego produktu są podzielone ale ja go uwielbiam. 

Wiosną szczególnie często sięgam po krem z filtrem pod makijaż. Tutaj od lat sprawdza się La Roche Posay Anthelios XL, który pozostawia matowe wykończenie. Idealny pod makijaż krem z filtrem 50, który będzie szczególnie przydatny posiadaczkom skóry tłustej i mieszanej. Nie jest lepki, szybko się wchłania i świetnie współgra z każdym podkładem. Nie bieli skóry i nie zapycha. Dostępny w aptekach. 

Krem do stóp i na popękane pięty Compeed znalazłam w marcowym beGlossy. Fenomenalny krem do na noc, który naprawdę działa. Warto na wiosnę doprowadzić stopy do idealnego stanu, żeby za jakiś czas móc bez problemu pokazać je w sandałkach. Już po pierwszej aplikacji zauważyłam, że stopy są gładsze i bardziej delikatne. Co prawda nie mam popękanych pięt ale myślę, że krem z pewnością poprawi ich stan. Pudełko beGLOSSY znajdziecie tutaj klik. 

A bez jakich produktów nie wyobrażają sobie wiosny moje Czytelniczki? Co warto mieć w swojej wiosennej kosmetyczce? 


Za jakiś czas pojawi się wpis o moim "must have" jeśli chodzi o wiosenną garderobę i dodatki  :-)

_________________

Wyniki wiosennego konkursu organizowanego wraz z puderek.com.pl

Zestaw nr 1 wygrywa Natalia Uliasz



Zestaw nr 2 wygrywa Kornelia Rzeszotarska



Dziewczyny - gratulacje! Czekam na Wasze adresy do wysyłki nagród. Odezwijcie się do mnie na Facebooku :-) Pozostałe osoby zapraszam na kolejne konkursy, które już niedługo!


113 komentarzy on "KOSMETYCZNY MUST HAVE NA WIOSNĘ. JAKIE KOSMETYKI MOGĄ CI SIĘ PRZYDAĆ? CO WARTO MIEĆ W SWOJEJ WIOSENNEJ KOSMETYCZCE? + WYNIKI WIOSENNEGO KONKURSU!"
  1. Ja nie wyobrażam sobie nie "olejowania" włosów.. Nie noszę olejków w torebce, ale włosy i ich pielęgnacja na wiosnę to mój priorytet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie to ja akurat robię cały rok :-)

      Usuń
  2. Miałam próbkę tego antheliosa. I nie wiem o co chodzi ale ok fakt faktem mat był. Ale bieli strasznie... Nawet przez podkład się ta biel przebijała...Zużyłam trzy próbki z każdą efekt taki sam... O wiele lepiej wygląda na skórze jego brat Aqua Gel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie wiem dlaczego tak się u Ciebie dzieje. Ja już od kilku lat używam tego Antheliosa i jest idealny. :) Aqua Gel również miałam ale moją skórę bardzo przesuszał, niestety :)

      Usuń
  3. co do eosa zgodzę się w 100% to również mój wiosenny must have :) ja nie wyobrażam sobie kosmetyczki bez korektora i przede wszystkim kremu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk bardziej przydaje mi się jednak zimą, bo wtedy ogólnie mam bardzo suchą skórę na ciele :-)

      Usuń
  4. Czy masz porównanie kremów Vichy Capital Soleil i La Roche Posay Anthelios XL ? Stosowałam tylko Vichy i sprawdzał się fajnie ale wrodzona ciekawość i chęć próbowania ciągle czegoś nowego każe mi kupić coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie miałam nigdy Vichy i również kusi mnie spróbowanie czegoś innego :-)

      Usuń
  5. Jestem mega ciekawa tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłaś kształt paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba widać :)

      Usuń
    2. Niestety musiałam - połamały się po bokach, a nie chciałam ich obcinać na krótko, tak więc powstało coś na kształt migdałków. :-)

      Usuń
  7. skad torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz napisane że z mohito :)

      Usuń
  8. Kochana Dario!
    Moją nowością i totalnym "must have" na wiosnę/ lato jest perfum z Avonu "Summer White Sunset", nie kosztuje wiele,a jest trwały!Zapach należy do kategorii kwiatowo - orientalnej, a jego nuty zapachowe to różowy pieprz, kwiat lotosu i kremowe drewno brzozy. Drugą rzeczą, również z Avonu, jest samoopalacz "Sun+" w piance!Nie robi plam a jedna warstwa daje już efekt delikatnej naturalnej opalenizny!(Nakładam rękawicą). Oczywiście zakochałam się też w Bourjois Rouge Edition Velvet <3 w kolorze "12 - Beau Brun"!
    Pozdrawiam Daria N. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Beau Brun to taki nietypowy kolor i raczej wiele osób go hejtuje :-) Osobiście bardzo go lubię :-)

      Usuń
  9. To czekam na wpis o ubraniach :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Samoopalacze to nie, ale balsamów brązujących chętnie używam. Po zimie moja skóra jest niesamowicie blada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten zapach One Direction ale zespół jest masakryczny.....Dario jaki smak Eosa najbardziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. dodałabym jeszcze jedynie soczyste Semilaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ale w sumie Semilac i soczyste kolory noszę przez cały rok :-)

      Usuń
    2. ja tez, uwielbiam soczyste pazurki :)

      Usuń
  13. Mam dokładnie tak samo. Jak tylko wiosenne słońce zacznie wyglądać zza chmur mam ochotę zmienić zapach na perfumy o owocowo-kwiatowych nutach. W innych nie mogę wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) czy lakier na paznokciach to Semilac - mardi gras? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) Właśnie przymierzam się do zakupu całego zestawu do hybryd i Mardi Gras mną zawładnęła :) Jeżeli nie sprawi to problemu, to bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania...
      1. Czy Twoje paznokcie z natury są łamliwe?
      2. Czy bez hybryd jesteś w stanie na dłuższy czas mieć taką ich długość, jak na zdjęciach?
      3. Jak oceniasz stan swoich paznokci po stosowaniu hybryd?
      4. I ostatnie, czy po nałożeniu hybryd, funkcjonujesz "normalnie" - czy jakoś bardziej na nie uważasz, czy do kontaktu z wodą (oprócz codziennej toalety oczywiście :)) zakładasz rękawiczki? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Właśnie przymierzam się do zakupu całego zestawu do hybryd i Mardi Gras mną zawładnęła :) Jeżeli nie sprawi to problemu, to bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania...
      1. Czy Twoje paznokcie z natury są łamliwe?
      2. Czy bez hybryd jesteś w stanie na dłuższy czas mieć taką ich długość, jak na zdjęciach?
      3. Jak oceniasz stan swoich paznokci po stosowaniu hybryd?
      4. I ostatnie, czy po nałożeniu hybryd, funkcjonujesz "normalnie" - czy jakoś bardziej na nie uważasz, czy do kontaktu z wodą (oprócz codziennej toalety oczywiście :)) zakładasz rękawiczki? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. kobieto kupuj zestaw nawet sie nie zastanawiaj. ja kupilam baze, jeden kolorem i top z semilaca i jeszcze cleaner (po utwardzeniu pazurkow w lampie powstaje taka lepka warstwa, i po ostatnim utwardzaniu w lampie nalezy przemyc ta warstwe cleanerwm), a lampe kupilam na allegro, bo chcialam ledowa (pod ledowa sie szybciej utwardza niz po uv), kupilam lampe led 12W i wszystko sie elegancko utwardza, pazurki piekne. Jak sie dobrze zdejmie hybrydy (ja zdejmuje tak, jak pisza dziewczyny na blogach, lub jak pokazuja na yt), to nic sie nie niszczy, a mozna zapuscic pazurki. Tylko chodzi o to, zeby tego lakieru na sile nie zdrapywac, bo wtedy mozna sobie zniszczyc paznokcie :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. a i jeszcze dodam, ze nie trzeba funkcjonowac jakos inaczej, bo to BARDZO TRWALY LAKIER :) wiec nie ma sie co martwic, ze gdzies sie zachaczy czy stuknie, bo nic sie nie dzieje :)

      Usuń
    5. Witaj, tak, moje paznokcie są z natury łamliwe i tylko dzięki hybrydzie jestem w stanie je zapuścić. Bez hybryd nie ma nawet szans, żeby utrzymać jakąkolwiek długość wykraczającą poza opuszek palca, niestety. Tak jak wspomniała już koleżanka wyżej - jeśli będzie się w prawidłowy sposób usuwać lakier, to nic się nie stanie. Moje paznokcie nadal są takie, jakie były przed hybrydami ale u każdego może to wyglądać inaczej. I odpowiadając na ostatnie pytanie - zaraz po utwardzeniu ostatniej warstwy czyli top-u możesz robić wszystko i lakier bedzie nienaruszony. To właśnie ogromny plus hybryd :-)

      Usuń
    6. Ślicznie dziękuję za odpowiedzi :) teraz już jestem przekonana w 100 %. Jutro więc robię zakupy :) pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Oczywiście kremy z filtrem , i mimo ze zima już za nami cały czas balsamy do ust , ponadto jakaś ochrona dla włosów chroniąca przed temperatura ale to już bardziej na letnie dni . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario, masz nowe matujące pudry do polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o aktualnie ulubionych pudrach matujących jest w przygotowaniu :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, w takim razie czekam za wpisem z niecierpliwością :) pozdrawiam

      Usuń
  17. Jestem pod wielkim wrażeniem zdjęć, są akie estetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się czujesz w nowym kształcie paznokci???? Pięknie i wiosennie w tym nowym poście <3 Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie ale pewnie za jakiś czas się przyzwyczaję :-)

      Usuń
  19. Mój must have na wiosnę i lato to Mary Lou Manizer :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana co to za kolorek na pazurkach????? Przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario, nie wiem czy go kupić, bo na każdym zdjęciu wygląda inaczej. Ten Mardi Gras, to jest bardziej róż, czy fiolet? :)

      Usuń
    2. To jest taki intensywny, ciemny fiolet wpadający w fuksję. Trudny do określenia odcień ale naprawdę warto go sobie sprawić, jest niepowtarzalny i ma klasę. Na każdym zdjęciu wygląda inaczej, bo to wg mnie taki kameleon :-)

      Usuń
  21. najlepszy blog ! piękne zdjęcia ;) masz sliczne włosiska, bardzo proszę o częstsze wpisy na temat wloów :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na wiosnę zmieniam tylko odcień czerwieni na trochę jaśniejszy ;) Zarówno jeśli chodzi o usta, jak i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie o picie oleju lnianego bo kiedyś pisałaś o tym. Nadal go pijesz? Są jakieś duże efekty kiedy regularnie i tak długo się go pije? Z góry dziękuję za odpowiedż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal piję olej lniany ale tylko raz w tygodniu, muszę to zmienić. Myślę, że regularność w spożywaniu tego oleju ma pozytywny wpływ nie tylko na zdrowie ale kondycję skóry, włosów i paznokci. Zauważyłam znaczną poprawę nawilżenia skóry, a nie używam niczego nowego w pielęgnacji od zewnątrz. :-)

      Usuń
  24. może zrobiłabyś posta o zmianie kształtu paznokci z kwadratowych na migdał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłujesz boki i są migdały

      Usuń
    2. Faktycznie to nic trudnego. Po prostu piłuję boczki i tyle :-)

      Usuń
  25. Z tym kurczakiem to śmiechłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie Twoje "must have" jak najbardziej pokrywają się z moimi - strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hahah tekst z kurczakiem bardzo mnie rozśmieszył :)
    Mój wiosenny must have, to DKNY zielone- uwielbiam ten zapach i nie tylko wiosną go na sobie noszę. Pomadka Sylveco, która genialnie pielęgnuje moje usta, i dzięki której mogę nałożyć szminkę :) Samoopalacz Fake Bake Flawless Darker- jest niby mocny, ale jedna warstwa nie robi krzywdy, a nadaje ładnej, złotej opalenizny. \No i oczywiści e jakiś róż do polików w odcieniu brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka jest twoja ulubiona kawa?:) lubisz jakąś dostępną w marketach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to chyba Tchibo Family - kupuję ją najczęściej :-)

      Usuń
  29. U mnie tez w zimie i jesieni pomadki takie ciemne. Jakies sliwki, bordo a na wiosne róże, korale itp :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Velvety bardzo lubię, ale czekam na ich nową odsłonę "aqua", która pojawi się w czerwcu w drogeriach :))

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki piękny flakon tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Strzelam że na paznokciach Mardi Gras? Zgadłam??

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam dokładanie tak samo jak ty - jesień i zima ot inne zapachy,s maki i kolory niż wiosna i lato. W tej chwili nie zniosłabym np. przyprawowych aromatów, które uwielbiam na zimę :) otaczam się za to zapachami kwiatowo-owocowymi, rześkimi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na wiosnę najpierw zmieniam torebkę z czarnej na jasną kremową. I mam w niej zawsze pomadkę ochronną Maybelline Peach Kiss. Uwielbiam ją za niewidzialny prawie kolor i świetne nawilżenie ust. A perfumy - Estee Lauder - Pleasures.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham Eosy ponad wszystko do ust. <3 A na wiosnę sięgam po bardziej kolorowe lakiery do paznokci. :D
    Widzę, że nowy kształt paznokci- tak też wyglądają baaardzo ładnie, sama mam aktualnie podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się jeszcze przyzwyczaić do nowego kształtu bo baaaardzo długo nie miałam migdałków :-)

      Usuń
  36. dziś macałam wreszcie REV. Dla mnie one mają zapach farby do malowania ścian :O
    ale i tak jakąś nabędę, tylko nie mogłam się zdecydować którą :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma to jakiegoś mocnego zapachu ale faktycznie coś tam czuć :-) Mi zapach nie przeszkadza, najważniejszy jest efekt końcowy :-)

      Usuń
  37. Chciałabym się dowiedzieć co to za piękność znajduje się na Twoich paznokciach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedawno wyrafilam na twoj blog a juz go uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie lepiej sprawdza się Nuxe niż Eos. Bourjois mnie kuszą cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bourjouis są na mojej liście must have ;) Też lubię samoopalacz Sun Ozon ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, nie mogę się napatrzeć:) Zdjęcia rewelacyjne, aż miło :) dodatkowo Ty zawsze masz perfekcyjny wygląd:) Paznokcie coś w kształcie migdałków wydaje mi się, że pasują Ci bardziej, są takie delikatne.
    Co do Twojego wpisu to balsamy do ust również się u mnie sprawdzają, ale czasem wolę posmarować usta maścią z witaminą A.

    A co polecasz do włosów rzadkich, ze skłonnością do przetłuszczania się, średniej długości, może jakiś szampon/maska do spłukiwania na puszystość?coś sprawdzonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jeśli chodzi o maskę i szampon dodający objętości/puszystości, to bardzo fajnie sprawdziła się u mnie seria Dove Oxygen Moisture :-) Faktycznie włosy po użyciu tych produktów są lżejsze, bardziej sypkie i puszyste, także może coś z tego sprawdzi się również u Ciebie :-)

      Usuń
  42. Również uwielbiam samoopalacz Sun Ozon, wersja w sprayu jest równie genialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj, mam taka małą prośbę czy mogłabyś polecić mi jakiś lekki krem nawilżający z filtrem słonecznym? Chciałabym zaznaczyć, że mam cerę trądzikową co prawda krostki już rzadko się pojawiają walczę głównie z bliznami dlatego dobrze by było jakby nie zapychał porów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może La Roche Posay Hydraphase Legere UV? Ma filtr i jest nawilżający. Dodatkowo ma lekką formułę i nadaje isę do cery ze skłonnością do zaskórników oraz trądziku :-)

      Usuń
  44. Bardzo ładne kolory szminek. Myślę, że zdecyduje się na jakiś zakup. Pewnie najbardziej intensywną czerwień na wiosnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo przyjemny a przede wszystkim przydatny post. :) Czaję się na jajeczko eos.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam akurat Balmi, ale słyszałam, że nie ma co się równać do EOSa.
    Perfumami mnie zaciekawiłaś, nie spodziewałam się takiej ciekawej kombinacji :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Balmi i jest bardziej natłuszczający, niż Eos. Opakowanie Balmi szybko się psuje i to duży minus :-)

      Usuń
  47. Kochana mam pytanie, które nurtuje mnie od kilku dni i mam wrażenie, że Ty jako jedyna możesz na nie odpowiedzieć :D Znalazłam ostatnio ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=qV57W0hZgxM i zastanawiam się czy to prawda, bo możliwe, że przy moich cieniach może to być wybawienie :) Czekam na odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sposób nie będzie działać przy naszych jasnych cerach. Co innego w przypadku ciemnych karnacji, na których cienie pod oczami mogą być dobrze zneutralizowane przez czerwony barwnik :-) Myślę, że najlepiej będzie, abyś spróbowała nałozyć korektor w brzoskwiniowym odcieniu albo po prostu dobrze kryjący, standardowy korektor :-)

      Usuń
    2. Ojjj szkoda :) Mogłabyś polecić jakiś dobry korektor o brzoskwiniowym odcieniu?

      Usuń
  48. Witam :) mam do Ciebie pytanie odnośnie hybryd. Obiło mi się o uszy, że top należy nakładać na kopertę - na końcówki paznokci - w celu ich wzmocnienia - co o tym myślisz? Powiedz również, czy do przemywania odtłuszczaczem muszą być koniecznie waciki bezpyłowe, czy wystarczą zwykłe kosmetyczne? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-) Ja nakładam bazę, lakier i top na tzw "kopertę", bo wtedy cały manicure trzyma się lepiej i końcówki nie pękają. Do przemywania odtłuszczaczem używam zwykłych wacików i nie widzę potrzeby kupowania bezpyłowych :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Przepraszam, że tak truje, ale czy najpierw robisz "kopertę" a potem cały paznokieć malujesz, czy na odwrót?

      Usuń
    3. Najpierw "na kopertę", później całość :-)

      Usuń
  49. Witam :) mam do Ciebie pytanie odnośnie hybryd. Obiło mi się o uszy, że top należy nakładać na kopertę - na końcówki paznokci - w celu ich wzmocnienia - co o tym myślisz? Powiedz również, czy do przemywania odtłuszczaczem muszą być koniecznie waciki bezpyłowe, czy wystarczą zwykłe kosmetyczne? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakladam takze na wolny brzeg pazurka, aby lakier mi sie nie wytarl na koncowkach zbyt szybko (nie wiem czy wytarlby sie wgl bez pomalowania brzegu). no i przy okazji ladniej wyglada taki pomalowany brzeg :)

      Usuń
  50. Kochana, czy hasło HEDONISTKA na Steamcream jeszcze działa? Mogłabyś się dowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  51. Już Ci to pisałam na Instagramie, Twój nowy kształt paznokci mnie zachwycił! Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie podstawą na wiosne jest nawilżenie skóry ponieważ po zimie nie jest w dobrej formie.. dlatego wybieram podkłady b&b lub podkład rozświetlający, róż oczywiście i tusz.. nic więcej do szczęścia nie jest mi potrzebne ;)

    www.pompeje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Balsam EOS jest świetny i rzeczywiście, im dłużej stosuję tym bardziej nawilżone i gładkie są usta, mam wersję summer fruits ale na lato mam zamiar kupić sławny sweet mint. Co do samoopalacza, faktycznie Sun Ozon nie ma sobie równych - w dodatku za tak niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
  54. W mojej kosmetyczce na wiosnę obowiązkowo znajdują się: rozświetlacz, puder matujący, bronzer, balsam do ust, krem do rąk i do stóp. :) A także jakieś ładne delikatne wiosenne perfumy :)

    Pierwszy raz dzisiaj trafiłam na Twojego bloga, zaraz zabieram się za jego przegląd, bo bardzo m,i się tu u Ciebie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  55. polecam Ci samoopalacz z Avonu, taki w musie Sun+ Magic Tan. Poczytaj opinie w necie - to co pisza dziewczyny to sama prawda, nalezy tylko dokladnie go rozetrzec przy kolanach i kostkach, bo tam moga powstac plamki, ale to jak z kazdym takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo zainteresowało mnie to trio z Isa Dory nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. Masz może porównanie z paletą do konturowania Sleek lub MUR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę trio Isa Dora od Sleek czy MUR. Kolory są delikatniejsze, lepiej wyglądają na twarzy i dobrze się trzymają :-)

      Usuń
  57. ja sobie nie wyobrazam wiosennej kosmetyczki bez EOS wlasnie oraz 'zaufanej' maski ktora wydluza i pogrubia rzesy, poniewaz wiosna nakladam mniej cieni, eyelinerow wiec zadaniem maskary jest podkreslenie oczu :)

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko co tutaj zamieściłaś jest w moim stylu! Po pierwsze: piękna buteleczka tego perfumu. Kolekcjonuję flakoniki, więc i ten by super uzupełnił moją kolekcję :D Po drugie: cudowneee kolory tych pomadek. Po prostu każda. Nie jestem jedynie fanką samoopalacza, miałam z nim złe wspomnienia :/ Wolę delikatne solarium, chociaż wiem, że jest szkodliwe.
    Piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również nie wyobrażam sobie wiosny bez pomadek w soczystych kolorkach, ostatnio kupiłam sobie pomadkę z Golden Rose Vision nr 104 i wiem już że chcę kolejne kolorki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  60. jak sciagasz hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  61. Po przeczytaniu posta zapragnęłam lata... ;) Swoja droga-musze w końcu skusić się na eos.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. A gdzie kupiłaś tą przepiękną filiżankę na kawę? Poszukuję podobnej ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature