Top Social

DWIE WIOSENNE STYLIZACJE: PASTELOWA SUKIENKA I OŁÓWKOWA, SKÓRZANA SPÓDNICA.

W końcu nad morzem zrobiło się ciepło i to na tyle, że wczoraj na plaży wylegiwało się sporo osób w strojach do opalania. Niby jesteśmy w pierwszej połowie kwietnia, a już zapachniało latem i wakacyjnymi klimatami. Dziś mam dla Was dwie propozycje stylizacji na wiosnę: jedna z pudrowo-różową sukienką o luźnym, niekrępującym kroju w roli głównej, a druga z ołówkową, skórzaną spódnicą i białym żakietem.  Zapraszam do oglądania zdjęć z nadmorskim klimatem w tle :-)



Sukienka | tutaj klik (na hasło "KosmetycznaHedonistka" darmowa dostawa)
Płaszcz | tutaj klik 
Okulary | Ray-Ban Wayfarer tutaj klik
Torebka | tutaj klik (na hasło "KosmetycznaHedonistka" darmowa dostawa)
Zegarek | Daniel Wellington tutaj klik
Buty | Deichmann
___________________________



T-shirt | tutaj klik
Spódnica | tutaj klik
Żakiet | tutaj klik
Torebka | tutaj klik
Buty | Deichmann (podobne tutaj i tutaj)
Zegarek | Daniel Wellington tutaj klik
Okulary | Ray-Ban Wayfarer tutaj klik
Naszyjnik | Sotho tutaj klik (Do 19.04. na hasło 'Kosmetyczna Hedonistka' 40% rabat na całą kolekcję SOTHO)
___________________________



Poprzednie dwie wiosenne stylówki  TUTAJ klik.


Jak Wam minął weekend? Wykorzystałyście tą wspaniałą pogodę? 

WYNIKI KONKURSU SĄ W POPRZEDNIM POŚCIE.


87 komentarzy on "DWIE WIOSENNE STYLIZACJE: PASTELOWA SUKIENKA I OŁÓWKOWA, SKÓRZANA SPÓDNICA."
  1. bardzo mi się podoba różowa sukienka i torebki z obu stylizacji. A buty z drugiej stylizacji są po prostu cudowne! Niby mówi się, że buty z paskiem zapinanym na kostce skracają optycznie nogi, ale nic z tych rzeczy! Super!
    U nas dzić w Trójmieście po wczorajszym niemal letnim dniu jest wichura nie do wytrzymania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dzisiaj już nie jest tak fajnie jak wczoraj :-) Ten cholerny wiatr... ale to nad morzem w sumie normalka :-)

      Usuń
  2. Aż zazdroszczę tego, że mogłaś wyjść i pospacerować, ja siedzę w książkach bo w tygodniu kolokwium :/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłej nauki :-) Spokojnie, niedługo studenckie wakacje :-)

      Usuń
  3. Świetne te buty i torebka w pierwszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! a jakie cudowne tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki to model Rayban?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2140 Wayfarer ale dokładny opis masz w linku :-)

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja wygrywa! I botki można też zastąpić trampkami i też byłoby super ;) Zresztą jak ma się takie nogi jak Ty to można we wszystkim chodzić i będzie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, żeby założyć do tego Conversy ale jakoś mi nie podpasowały do tego płaszczyka :-) Kolejne stylówki już będą z trampkami bo uwielbiam taką wygodę :-)

      Usuń
  7. Ta różowa sukienka jest świetna!!!! Ślicznie wyglądasz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Czy ten model Raybanów jest z polaryzacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o co to jest polaryzacja?

      Usuń
    2. Polaryzacja to specjalny filtr na okularach, który w 100% chroni oczy przed szkodliwym promieniowaniem UVA, UVB i UVC do 400UV. Takie okulary dają lepszy kontrast widzenia, odbjają odblaski światła, co sprawia, że słońce nie oślepia nas podczas jazdy autem czy uprawiania sportu. Nasze oczy nie męczą się tak w słoneczne dni, jak w okularach bez polaryzacji.

      Usuń
  9. Zazdroszczę włosów <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę napatrzeć się na Twoje nogi ! Może by tak post o ćwiczeniach, diecie? pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie jestem specjalistką w tej kwestii :-) Ale może kiedyś napiszę o swoich ćwiczeniach :-)

      Usuń
  11. nie ma rabatu na naszyjniki Sotho już?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje, buty z paskiem również, aczkolwiek mogę o takich tylko pomarzyć bo mam niecałe 160 cm i niezbyt długie nogi, więc wyglądałabym troszkę jak kaczka :) miałaś rajstopy na sobie? bardzo naturalnie Twoje nogi wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty z paskiem trochę skracają nogi, to fakt. Miałam rajstopy i to takie z Biedronki. Całkiem fajne, tylko mogłyby być bardziej matowe :-)

      Usuń
  13. Zestaw z ołówkową spódnicą bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygodne są te botki? Wyglądają na niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że tak średnio na jeża wygodne :-)

      Usuń
  15. Jak miło popatrzeć na morze a ja planuję urlop nad Bałtykiem w tym roku :))) Niewiem czy bardziej Sopot czy Gdańsk a może coś innego polecisz? Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam uwielbiam Sopot, bo oprócz morza jest też kilka fajnych klubów, gdzie można się zabawić. Jeśli cenisz spokój, to Ustka jest ok ale tam to raczej wielkich atrakcji towarzyskich nie zaznasz :-)

      Usuń
  16. fajne te okulary i fajnie w nich wygladasz tylko czemu takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba zestawy są piękne i świetnie do Ciebie pasują :) Najbardziej spodobały mi się buty z drugiego zestawu, akurat wczoraj byłam w Deichmannie, ale niestety chyba ich nie było, bo na pewno zwróciłyby moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam kilka dni temu, także są w aktualnej kolekcji. Na półce wyglądają niepozornie i jak pierwszy raz byłam w sklepie, to też ich nie dostrzegłam :-)

      Usuń
    2. Imprezownia we Władku,a cisza w Karwi,a jeszcze bardziej w Dębkach.

      Usuń
  18. śliczne zdjęcia! oba zestawy bardzo mi się podobają, ale najbardziej mam ochotę na taką różową sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka mina na drugim zdj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, faktycznie. Uwielbiam jak ktoś mi robi zdjęcia i w tym momencie staje kilku gości, żeby się pogapić, pogwizdać, poklaskać :-)

      Usuń
    2. Oczywiście "uwielbiam" dużym cudzysłowie ;-)

      Usuń
    3. Też bym się pewnie zatrzymała i gapiła ;p

      Usuń
  20. Ażurowe botki są boskie 😍 A obie stylizacje bardzo udane 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach ale ślicznie :) Dario czy jest mozliwosc na kod rabatowy na te naszyjniki jeszcze? Pisalas ze bedzie jakas niespodzianka:(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic mi nie wiadomo ale niespodzianka będzie wkrótce :-) Cierpliwości :-)

      Usuń
  22. Jakie błyszczące włosy w słońcu *.*! Czego używasz że tak lśnią?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam do zakładki "włosy" tu na blogu. Tam znajdziesz wiele info na ten temat! :-)

      Usuń
  23. Kochana, ta sukienka jest z dresu czy z dzianiny? Prałaś ją już? Jest przepiękna i chciałabym ją zamówić ale obawiam się o jakość materiałową. I jeszcze jedno pytanie. Jaki masz rozmiar? Pozdrawiam serdecznie z Krkowa (też słonecznego dziś) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliżej nieokreślony materiał, który po praniu jest w stanie idealnym :-) Mam rozmiar L :-)

      Usuń
  24. OSTATNIE ZDJĘCIE MEGA ;O

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, ale włosy po prostu cudo, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustka <3 spedziłam tam cudowne wakacje z narzeczonym :)
    Sukienka jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie ekstra :D A buty to w zestawie z nogami może bywają? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie a szkoda, bo bym wzięła razem z nogami Aśki Krupy :-)

      Usuń
  28. Świetnie wyglądasz w tych dwóch wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje stylizacje, zawsze są mega kobiece :) Ten biały płaszczyk miałam zamiar sobie ostatnio zamówić, ale jednak zrezygnowałam, bo jeżdżąc autobusem do pracy zapewne szybko bym go zbrudziła i zniszczyła. Torebka z pierwszej stylizacji wygląda super, szukam właśnie jakieś w tym stylu, ale w pastelowym kolorze, najlepiej błękitnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że moje outfity trafiają w Twój gust :-) Co do białego płaszczyka, to faktycznie przy podróżowaniu autobusem mógłby się szybko pobrudzić. Takie uroki białych ubrań :( Co do torebki to na szafomania.pl masz też inne kolory i chyba nawet jest błękitna :-)

      Usuń
  30. Obie stylizacje są genialne, ale jeśli miałabym wybrać jedną, byłaby to ta z ołówkową spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka jest przepiękna i o wiele ładniej wygląda na Twoich zdjęciach niż na stronie :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tą różnorodność na Twoim blogu. Teraz to w sumie nie trzeba kupować gazet żeby zobaczyć co w trawie piszczy i blogi chyba stały się konkurencją w tej kwestii :) Z niecierpliwością czekam na nastempny post ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Daria jaki masz rozmiar tego białego żakietu? Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zmywasz lakier Semilac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie piłuję wierzchnią warstwę lakieru bloczkiem polerskim. Później moczę płatek kosmetyczny w acetonie i przykładam go do paznokcia, następnie owijam szczelnie folią aluminiową. Czekam 15-20 minut i wszystko ładnie odchodzi. Wspomagam się w usuwaniu resztek lakieru jeszcze drewnianym patyczkiem. :-)

      Usuń
    2. dzieki za odpowiedz :)

      Usuń
  35. sukienka przepiękna i ta nadmorska sceneria

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie stylizacje przepiękne ! A do tego ta nadmorska sceneria - jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobną sukienkę jak na pierwszym zdj., tylko że z Top Secret:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe zdjęcia :) Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdzie tak pięknie było? U mnie w Międzyzdrojach kiepsko i jak na złość to był mój jedyny wolny weekend ;( Można wiedzieć jaki zamówiłaś rozmiar tej różowej sukienki? Wydaje mi się że mamy podobne wymiary . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustka taka piękna w ten weekend :-) Mam rozmiar L :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Bardzo ładne stylizacje. Jak wysokie są te szpilki? :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale wyglądasz w tych dwóch stylizajach! Nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nareszcie można było poczuć słońce :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Żakiet z drugiej stylizacji bardzo mi się podoba. Zdjęcia bez zarzutu, w taką pogodę aż grzech ich nie robić, jeszcze nad morzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. obie stylizacje rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakupiłam dziś szczotkę TT i zastanawiam się, jak ją czyścić tak aby nie uszkodzić ząbków? Można ją zamoczyć?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacje są prześliczne :) Pierwsza najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda, że nie ma jakiegoś kodu do tego sklepu chociażby na -10,15 % :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Skórzaną spódnica i ta biała marynarka bardzo mi się spodobały zas z pierwszej stylizacji wpadły mi w oko buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Skorzana spodnica to jest to! Ja swoja kupilam pare dni temu w Mango, genialna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne botki- są z aktualnej kolekcji? Chętnie bym na nie zapolowała ;) Mogę spytać, ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  51. Torebki i bialy zakiet przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super blog. Oczywiście obserwuję. Jestem nowa na blogspocie więc zapraszam do obserwacji moich dwóch blogów:
    http://projectpazur.blogspot.com/
    http://sentymentalniepogodzinach.blogspot.com/
    Dzięki i pozdrawiam moooocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałam zapytać czy jesteś zadowolona z tej torebki, którą masz do pierwszej stylizacji z tymi ażurowymi bokami, praktyczna jest, pojemna? Jest chyba dosć spora? dla malutkiej (157 cm) bedzie odpowiednia :)? jak myślisz? z góry dziękuję za odpowiedż

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature