Top Social

JAKIE PĘDZLE WYBRAĆ? 10 PĘDZLI DO MAKIJAŻU TWARZY I OCZU CZYLI UNIWERSALNY ZESTAW DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO. MOJE ULUBIONE MODELE, KTÓRE MOŻNA KUPIĆ OSOBNO.

Często pytacie mnie jakie pędzle wybrać i które będą tak naprawdę najbardziej przydatne. Trudno odpowiedzieć mi na to pytanie jednoznacznie, bo dobór narzędzi do wykonywania makijażu jest kwestią indywidualną. Pomyślałam jednak, że napiszę Wam dzisiaj o takich podstawowych, klasycznych pędzlach po które sięgam najczęściej i które u mnie sprawdzają się najlepiej. Być może będzie to dla Was pewną wskazówką i skompletujecie dzięki temu swój własny, idealnie dopasowany zestaw. Dodam jeszcze, że każdy z pędzli możecie zakupić osobno, więc nie ma przymusu wydawania sporej sumy pieniędzy na cały zestaw. Zapraszam do dalszej części posta, gdzie pokażę Wam również do czego konkretnie używam poszczególnego pędzla. 



PĘDZLE DO KUPIENIA OSOBNO
_________
Gotowe zestawy pędzli, które możecie zakupić w internecie są wygodnym rozwiązaniem, bo producent często dobrze "komponuje" skład takiego zestawu (np. Zoeva robi to świetnie). Jednak nie każda marka dobiera pędzle w sposób przemyślany i wiele z nich po prostu nam się nie przyda w codziennym użytku. Poza tym nie zawsze chcemy wydać tyle pieniędzy na zestaw, bo np. w przypadku pędzli Zoeva, to wydatek rzędu około 250 zł. Pokażę Wam pędzle, które możecie kupić osobno w najróżniejszych drogeriach internetowych.


ZACZNIJMY OD PĘDZLI DO MAKIJAŻU TWARZY - ULUBIONE MODELE
____________
Jeśli chodzi o pędzle do makijażu twarzy, to mają one dla mnie naprawdę duże znaczenie. Zanim odnalazłam swoich totalnych ulubieńców, to dosyć długo szukałam, testowałam i nigdy do końca nie byłam zadowolona. Oczywiście można powiedzieć, że przecież podkład najlepiej nakłada się palcami, a do pudru będzie odpowiedni byle jaki pędzel. Jednak nie - przy cerze problematycznej, z niedoskonałościami to wszystko nie jest takie proste. Niektóre pędzle do podkładu wpijają go więcej, niż zostawiając odpowiedniej ilości na skórze, poza tym potrafią stworzyć smugi i nie dają dobrego krycia. To wszystko kwestia doboru włosia, jego twardości, zbicia i gęstości. Z kolei wiele pędzli do pudru nabiera zbyt mało lub zbyt dużo produktu i są za miękkie, żeby odpowiednio "wtłoczyć" puder w skórę. Przy cerze tłustej i mieszanej to bardzo ważne, aby pędzel do pudru był twardy tak, aby miał większy nacisk na skórę. W ten sposób puder zostaje wbity w pory i lepiej utrzymuje sebum w ryzach. Jeśli chodzi o pędzle do różu i do bronzera, to dla mnie najlepsze są te mniejsze rozmiary o małym nacisku, dzięki czemu produkt jest rozprowadzony delikatnie, subtelnie i równo. I tak po długim czasie poszukiwań mam swoich faworytów i nie jest to tylko Zoeva. 

HAKURO H51 - DO PODKŁADU
____________
Nie chcę skłamać, ale egzemplarz widoczny na zdjęciu mam jakieś 4 lata. Używam go praktycznie co drugi dzień, na zmianę z pędzlami Zoeva czy Real Techniques. Jednak uważam, że ten model jest najlepszy w równomiernym rozprowadzaniu podkładu i wtłaczaniu go w skórę. Robię tak, że najpierw nanoszę trochę podkładu bezpośrednio na twarz, delikatnie rozcieram go palcem w miejscach, gdzie potrzebuję największego krycia, a następnie dokładnie wszystko rozprowadzam po całej twarzy właśnie tym pędzlem. Uzyskuję krycie już przy pierwszej warstwie, a sam pędzel nie zabiera dużo produktu (zabiera tylko nadmiar). Uważam, że jest najlepszy w swojej kategorii. 

HAKURO H55 - DO PUDRU
____________
Bardzo duży i zbity pędzel, którym uwielbiam nanosić puder na skórę. Jest dosyć twardy, dlatego idealnie nadaje się do "wciskania" w pory produktów matujących i utrwalających makijaż. Spokojnie może zastąpić puszek, który również uwielbiam używać z pudrami. 

ZOEVA 109 / FACE PAINT VEGAN - DO KONTUROWANIA
____________
Jeśli lubicie wyszczuplać optycznie swoją twarz i jesteście fankami konturowania, to koniecznie kupcie sobie pędzel tego typu. To ścięty na prosto, sprężysty i giętki pędzel do ostrego konturowania. Można nim idealnie wyznaczyć linię pod kością policzkową i dobrze rozetrzeć każdy produkt. Zdecydowanie wolę wersję vegan, bo włosie jest po prostu lepsze jakościowo. 

HAKURO H24 - DO RÓŻU
____________
Długo zastanawiałam się jaki pędzel do różu lubię najbardziej i trafiło właśnie na Hakuro. Zawsze odruchowo szukam go, kiedy chcę nanieść róż na policzek i kiedy jest w praniu, to mi go bardzo brakuje. Idealnie wyprofilowany, mięciutki, odpowiedniej wielkości. Dobrze rozprowadza nawet najmocniej napigmentowane róże. 

ZOEVA 126/LUXE CHEEK FINISH - DO BRONZERA
____________
Absolutny ulubieniec do nakładania bronzera! Ma dobrą wielkość, jest miękki, puszysty, o delikatnym nacisku. Kiedy mam już na twarzy podkład i puder, to kiedy nakładam pędzlem bronzer, nie chcę "odsłonić" niedoskonałości. Zoeva 126 jest bardzo delikatny i nie robi mi żadnych niemiłych niespodzianek. Używam go zarówno do opalania całej twarzy, jak i do subtelnego konturowania i podkreślenia policzków.  


CZAS NA PĘDZLE DO OCZU - ULUBIEŃCY
____________
Do konkretnych modeli w makijażu oczu można się bardzo przyzwyczaić. Do tego stopnia, że ciężko jest przestawić się na coś innego, czasem niby bardziej "pomocnego" i lepszego. Początkowo przygotowując dla Was ten post przyszykowałam sobie trochę więcej pędzli ale po chwili zastanowienia sama sobie zadałam pytanie - "po co aż tyle"? Skoro jednym modelem można wykonać 2, a nawet 3 czynności, to nie ma potrzeby kupowania kolejnego. Chyba, że jesteście tak pozytywnie zakręcone na punkcie pędzli jak ja, to wtedy można mieć nawet 10 sztuk tego samego egzemplarza, a co!


1. SEPHORA ANGLED LINER 15 - PĘDZEL DO BRWI
____________
Najlepszy pędzel do brwi, z jakim się spotkałam. Szczególnie, jeśli używacie do ich wypełniania pomad i farbek typu Aqua Brow czy NYX. Kiedyś moim ulubieńcem była Zoeva, jednak po jakimś czasie trochę straciła fason i stała się grubsza w przekroju. Pędzelek z Sephory nie robi takich psikusów i cały czas jest w identycznym stanie. Używam go już 2 rok i jest genialny! Duży plus - krótki trzonek, więc można się maksymalnie zbliżyć do lusterka. 

2. HAKURO H60 - DO KOREKTORA
____________
Wiele osób uważa ten pędzel za zbędny ale dla mnie to "must have". Jeśli chcecie dobrze i precyzyjnie wyczyścić korektorem linię pod brwią lub jeśli chcecie nałożyć bazę pod cienie na powiekę górną i dolną, to ten pędzel jest idealny. Jest sztywny ale nie ZA sztywny, dzięki czemu dobrze się nim pracuje. Ma dobrze wyprofilowaną końcówkę. Idealnie nadaje się do nakładania kamuflaży i kremowych korektorów takich jak np. Catrice Camuflage Concealer.

3. ZOEVA 227/ SOFT DEFINER - DO NAKŁADANIA CIENI I PODKREŚLANIA ZAŁAMANIA
____________
To mój wielozadaniowy ulubieniec, bo można nim nałożyć cień na całą powiekę oraz podkreślić załamanie  i dobrze to wszystko dodatkowo rozetrzeć. Pokazuję Wam wersję różową z zestawu, bo akurat czarna jest w praniu ale ten pędzel spokojnie można zakupić osobno. Dla mnie to klasyk gatunku i tak na dobrą sprawę można nim wykonać cały makijaż oka, jeśli chodzi o pracę z cieniami. 


4. ZOEVA 228\CREASE - DO ROZCIERANIA
____________
Pędzel, którym stworzymy na powiece mgiełkę koloru. Jak widzicie na zdjęciu nr 4 dosyć porządnie roztarłam nim brązowy cień powyżej załamania tak, że wygląda naprawdę subtelnie. To pędzel, który pozwoli Wam idealnie rozetrzeć każdy cień bez żadnych granic i odcięć. W zestawach Zoeva macie wersję"LUXE Crease" która moim zdaniem jest zupełnie innym pędzlem. Model "Crease", który można kupić osobno jest bardziej "rozczapierzony" i po prostu lepiej blenduje. Używam go do rozcierania wcześniej nałożonych cieni ale też do aplikacji i zarazem rozcierania cienia na powiece, gdy zależy mi na maksymalnie rozdymionym efekcie. 

5. HAKURO H78 - DO DOLNEJ POWIEKI 
____________
To pędzel kulkowy, który najlepiej sprawdza się u mnie do podkreślania dolnej powieki. Można go użyć też do bardziej wyraźnego zaznaczania zewnętrznego kącika oka np. czarnym lub brązowym cieniem. Świetny pędzel, który również jest ze mną od lat. 

6. PONOWNIE SEPHORA ANGLED LINER 15 - DO EYELINERA
____________
Pędzel Sephora  przyda się nie tylko do brwi ale też do rysowania kreski na powiece! Dobrze współpracuje z eyelinerami żelowymi, kremowymi. Pędzel można też delikatnie zwilżyć i nanieść nim czarny cień wzdłuż linii rzęs - jest do tego celu idealny. To wielozadaniowiec i takie pędzle cenię najbardziej. 



I tak prezentuje się mój ulubiony zestaw na ten moment. Wszystkie pokazane pędzle są godne polecenia i jeśli jesteście początkujące w makijażu lub wciąż nie znalazłyście odpowiedniego "narzędzia" pracy, to być może pomogłam Wam z podjęciu decyzji o zakupie. Śmiało pytajcie, jeśli macie jakieś wątpliwości. Postaram się pomóc :-) 

Zachęcam do obserwowania mojego konta na INSTAGRAMIE! (klik).



85 komentarzy on "JAKIE PĘDZLE WYBRAĆ? 10 PĘDZLI DO MAKIJAŻU TWARZY I OCZU CZYLI UNIWERSALNY ZESTAW DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO. MOJE ULUBIONE MODELE, KTÓRE MOŻNA KUPIĆ OSOBNO."
  1. Czyli już wiem jaki pędzel zakupić do podkładu, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam już drugi zestaw TOMMI WHITE i firmy nie zmieniam.Mało tego-ten ostatni jest jeszcze lepszy i tańszy niż wcześniejszy.Włosie bardzo gęste,nie wypada a same pędzelki łatwo się myją.Polecam nie tylko początkującym ale i Wam dziewczyny,które wymagają coś więcej odnośnie makijażu

      Usuń
  2. A już tak typowo z marki Hakuro mogłabyś podać numerki podstawowych pędzli do makijażu oczu, które powinna mieć początkująca w makijażu oczu osoba? Będę ogromnie wdzięczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tylko te, które wymieniłam są wg mnie godne polecenia, więc nie chcę na siłę wymyślać :-)

      Usuń
    2. Według mnie funkcję Zoeva Crease może spełnić Hakuro H77, do dolnej powieki dobre jest też H76(ale jest mniejsze niż H78), do konturowania zamiast Zoevy126 kupiłam Hakuro H14, miało być chwilowo zanim kupię Zoevę, ale sprawdza się świetnie, Hakuro H85 do brwi też jest w porządku. Hakuro H70 do matowienia powieki pod łukiem brwiowym daje radę, bardzo gęste włosie, dość gruby. HakuroH22 z jakiegoś zestawu sprawdził się do utrwalania jasnego pudru np HD inglota pod oczami na korektor żeby rozjaśnić w znaczeniu konturowania (ale chyba trochę większy model byłby wygodniejszy, np H15.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Wg mnie H77 to bubel troche, dobrze zaznacza zalamanie, ale ciezej sie nim rozciera granice, włosie drapie i sie gubi.
      H14 - super, używam go do konturowania i rozświetlacza, czasem różu i też ok, milutkie włosie, nic się nie dzieje
      H70 - też zupełna zgoda, dobrze łapie cień i nadaje się świetnie do nakładania na całą powiekę lub łuk brwiowy, czasem też samym czubkiem maluję dolną powiekę ;)
      H85 - jest ok, ale bez rewelacji, dobry do brwi, ale do kreski na powiece za malo precyzyjny i za gruby.

      Usuń
    4. Popieram Anonimka - faktycznie H77 trochę drapie i kiedyś nawet lubiłam ten pędzel ale teraz w ogóle go nie używam. Co do H85 również się zgodzę, bo jest o wiele za gruby do kreski :-)

      Usuń
    5. Anonimowy27 maja, 2015

      Ja tam m-c temu kupiłam zestaw pędzli TOMMI WHITE http://allegro.pl/zestaw-15-pedzli-tommi-white-pedzle-do-makijazu-i5308311650.html i jak na razie sprawują się świetnie! Po co przepłacać 4 razy tyle za Hakuro?:)

      Usuń
  3. Też lubię pędzle Zoeva, a nowe ozdobne są przepiękne. Niedawno kupiłam luksusowe, bambusowe i są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę o nich post, bo też je mam :-)

      Usuń
    2. Zoeva z mintishop a nie z Allegro (same podróbki niewarte 30zł)

      Usuń
  4. Może zrobisz krok po kroku jak malujesz brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję taki post ale nie wiem kiedy dokładnie się ukaże. Czeka na razie w kolejce :-)

      Usuń
    2. A kiedy post coś w stylu "co drogeryjnego warto kupić" ? :)

      Usuń
    3. Mam przygotowany taki post w kontekście tych promocji, które mają być w Rossmannie ale wciąż się waham, czy go teraz opublikować. Nie wiem czy ta obniżka w Rossmannie to tylko plotka czy potwierdzona informacja :-)

      Usuń
  5. Piękne oczy i bardzo przydatny post <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie kupiłam parę pędzli Hakuro, zobaczymy jak się będą sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna zastanawiam się nad kupnem Zoeva 227 i teraz mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby mnie jeszcze było stać na choćby połowę tych pięknych pędzli :)
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no własnie, ja tylko z tych droższych mam hakuro h50

      http://womans-point-of-view.blogspot.com/

      Usuń
    2. Kupowane osobno jeszcze nie dają tak po kieszeni. Najgorsze są zestawy, bo to już spooory wydatek. I pędzli z zestawów nie mozna kupic osobno :-)

      Usuń
  9. ja miałam zawsze problem z pędzelkiem do brwi. No to teraz już wiem, że muszę się wybrać do Sephory! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pędzle - kilka mam a kilka chyba do mnie trafi :-) Ciekawy post i ładne zdjęcia.

    I tak totalnie od czapy - cóż to za lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na paznokciach oczywiście Semilac Mardi Gras :-)

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia :))) A po pędzelek z Sephory idę jutro :))) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana a co to za miedziano różowy cień na powiece? To Kobo Golden Rose??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, to cień z paletki Zoeva Rose Golden :-)

      Usuń
  13. Jak zawsze Twój post mi się bardzo przyda. Chyba czytasz mi w myślach bo szukam pędzla do brwi ;) Gdzie najlepiej zamówić Hakuro?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dario, obserwuje Twój blog już od dawna i jestem zachwycona. Mam prośbę o radę w zwiazku z promocjami w Rossmannie ktore nadciągają. Jaki podkład mogłabyś polecić? Może jakąś paletkę cieni? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria wcześniej polecala podklad z dr Irena.. sama na niego się zdecydowalami mam nadzieję, ze będzie na mnie czekać :)

      Usuń
    2. Tak, cały czas bardzo polecam Irenę :-) Mogę też polecić Bourjois Healthy Mix - idealny na wiosenno-letni czas. Co do paletki, to niestety nie polecę nic drogeryjnego :-(

      Usuń
  15. Hakuro mam praktycznie wszystkie z ukazanych i tez je Lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kupiłam ten pędzelek z sephory do brwi i nie jest już on tak cieniutki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go za każdym razem ściskam w palcach i "formuję" na płasko, żeby był możliwie najcieńszy, więc cały czas dobrze się nim maluje :-)

      Usuń
  17. Jak zawsze świetny merytorycznie post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hakuro H78 jest również moim ulubieńcem :) Malutki i mięciutki :) Z pędzli do twarzy, to zdecydowanie Hakuro H50S ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny i doskonale dopracowany post! Napewno skorzystam kiedy będę zastanawiała się jaki pędzelek mam kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, zwłaszcza, że właśnie przymierzam się do zakupu pędzli z Zoeva i sama nie wiem, na które na początek się zdecydować. Teraz będzie łatwiej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pędzel z Hakuro do podkładu, chyba 50s, czyli ten mniejszy i służy mi do nakładania pudru na najbardziej błyszczące miejsca bo jeśli nakładałam nim podkład to nie byłam zadowolona z efektu. Ale ten H55 do pudru też mam i był to mój pierwszy pędzel i bardzo sobie go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hakuro H60 mam i na początku byłam z niego bardzo niezadowolona, ale teraz, tak jak piszesz używam go do nakładania korektora pod brwi lub gdy nakładam mocniejszą pomadkę i chcę wyrównać kontur ust. Lubię też wklepywać nim puder żeby utrwalić korektor pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, świetnie nadaje się też do korygowania pomadki! :-)

      Usuń
  23. Wymienione pędzle Hakuro mam u siebie i jestem bardzo zadowolona. Teraz czaje się od jakiegoś czasu na pędzle zoeva. Na pewno kupię zestaw pędzli do oczu, natomiast pędzle do twarzy zakupię pojedynczo. Myślę że proponowane zestawy nie do końca są idealne i pewnie niektóre pędzle leżałyby nieużywane. Podsumowując bardzo fajny wpis. PS Zakupiłam maskę kallos blueberry i jestem zachwycona, na moich włosach wreszcie coś działa, Porównywałam sobie skład z maską kallos bananową, na oko są niemalże identyczne, nie wiem jak to jest że jedna działa, a druga nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również moja ulubiona maska teraz. Moje włosy po prostu potrzebowały emolientów :-) Co do Kallosa bananowego, to u mnie bardzo wysusza i usztywnia włosy, więc na razie stosuję go tylko do golenia nóg :-)

      Usuń
  24. Bylam jedna z tych, ktore prosily o wspracie w doborze pedzla-dzieki!:)
    A czy znasz produkt Beauty blender? (Rozowa gabeczka w ksztalcie jajka). Widze go ostatnio u wielu wizazystek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę - napisałam tego posta, bo kilka osób prosiło, więc mam nadzieję, że pomogłam. Jasne, że znam Beauty Blender. Jst nawet recenzja i porównanie z innymi gąbeczkami na blogu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/11/beauty-book-gabeczki-do-makijazu-real.html

      Usuń
  25. O tak! Pędzel z Sephory jest genialny, sama mam 2 sztuki, a jeden ma chyba 5 lat i nadal jest dobry (chociaż z zewnętrznych stron włoski już trochę odstają). Nie jestem pewna, czy tego pędzla przypadkiem już nie wycofali z Sephory. Chyba sporo modeli wymienili. Co do Hakuro to moim must have jest H50 - idealny dla mnie do podkładu i pudru. H55 też jest bardzo dobry, ale jeżeli zależy mi na dużym macie to H50 lepiej puder aplikuje (trochę jak puszek). Co do H51, to jest dla mnie za sztywny i zbyt zbity i kuje mnie w twarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, jest wycofany? Tylko nie to! Muszę się przejść do Sephory i ewentualnie zrobić zapas, bo to najlepszy pędzelek do brwi :-(

      Usuń
  26. Pędzelka z Sephory, tego którego oznaczyłaś nr 1 używam do cieni pod linią wodną. Spisuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go tak używam, bo nie jest "drażniący" i nakładam nim również eyeliner na linię wodną, zarówno na górze, jak i na dole :-)

      Usuń
  27. Lubię Twoje posty. Proste w zrozumieniu, ciekawe i przejrzyste ;) chcę zakupic zestaw pędzli eye set polecasz? Lubię dopracowywac oko kilkoma pędzlami hehe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o zestaw Zoeva eye set, zapomniałam dodać hehe :)

      Usuń
    2. Dziękuję :-) Oczywiście zestaw Zoeva Eye Set jest genialny i wszystkie pędzle są bardzo przydatne. Gorąco polecam :-)

      Usuń
  28. Właśnie jestem w trakcie wymiany swoich pędzli na coś bardziej trwałego i praktycznego. Dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post! :) Nie orientujesz się, czy ten do eyelinera/brwi można dostać online? Czy tylko stacjonarnie w Sephorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, ja go kupowałam stacjonarnie :-)

      Usuń
  30. świetny post! ja dopiero zaczynam przygodę z pędzlami, więc postawiłam na Hakuro i sukcesywnie uzupełniam kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę kilku swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Twojej dziesiątki pięć pędzli pokrywa się z moimi ulubionymi:) Zwłaszcza Hakuro H51 i 228 Zoeva to obowiązkowe pędzle na co dzień. Świetne zestawienie! Nabrałam chęci na Face Paint Zoeva bo takiego typu pędzla jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę sie w końcu zaopatrzyć w pędzle :) chciałabym nauczyć się konturowania twarzy.. póki co dla mnie to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoj blog:)
    Dzieki Tobie zaczelam robic sobie paznokcie hybrydowe i w zwiazku z tym moje pytanie co robie zle, ze po jakims czasie paznokcie traca swoj połysk robią się matowe?
    Będę wdzięczna za odpowiedz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Niektóre lakiery tracą swój lustrzany połysk po jakimś czasie, jednak nadal są błyszczące i nigdy nie spotkałam się z lakierem, który całkowicie straciłby blask. Może źle odtłuszczasz płytkę na samym końcu?

      Usuń
  35. Mam pytanie... Co moze byc powodem, ze paznokcie po krotkim czasie traca polysk sa matowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chodzi o zwykłe lakiery czy hybrydowe?

      Usuń
  36. dla mnie pędzle z hakuro sa najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz to Zoeva robi furore, wszyscy kupują te pędzelki o ile ich stać. Dużo się nasłuchuje o nich i chyba wkońcu się skuszę i sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  38. Hakuro H78 do dolnej powieki mam od niedawna, ale bardzo się z nim polubiłam! Również jest to mój ulubieniec :)
    Niedawno pisałaś na blogu o olejach do włosów. Skuszona Twoją recenzją kupiłam olej jojoba- zobaczymy, jak się spisze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. no właśnie coś mi nie pasowało w moim 228, teraz się wyjaśniło :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam 3 pędzle z tego zestawienia- H51, H24 i H78 i baaardzo je lubię. Skośny do brwi i eyelinera mam też z Hakuro i jak na razie wszystko z nim w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja flatów nie umiem używać - ale to chyba kwestia wprawy :) Do nakładania podkładu używam pędzla Amilie (kabuki - kupiłam przy okazji kupowania podkładu) i daje radę :) Ale czytając Twój post zauważam, że mam duże niedobory w pędzlach do makijażu oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Pani Dario proszę o radę - który pędzel do podkładu: Hakuro H 51 czy Zoeva 103? Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post. Myślę, że wielu osobom pomoże w doborze pędzli.
    Wbrew pozorom to nie taka prosta sprawa. Zwłaszcza osoby, które dopiero zaczynają przygodę z makijażem mają z tym problemy. Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zaczynam testy z pędzlami... Chciałam jakiś tani zestaw, i dużo czytałam o sunshade minerals, dużo osób je poleca "na początek" i w koncu nie wiem czy kupić je, czy kupować osobno z hakuro..

    OdpowiedzUsuń
  45. Takiego posta szukałam! Dzięki za precyzyjne informacje :) już zamawiam pędzle z mintishop :D
    pozdrawiam,
    M;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam, mam dylemat z prezentem dla żony na gwiazdkę :) Wiem, że chcę Jej kupić komplet pędzli do makijażu i nawet mam już dwa typy, teraz potrzebuję porady który lepszy.
    - HAKURO Zestaw 9 pędzli do makijażu H55, H50s, H24, H79, H77, H78, H60, H70, H85
    - ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET 106, 102, 110, 127, 142, 227, 231, 317
    Hakuro koszt około 200zł, natomiast Zoeva około 260zł (+ ładne etui), warto dopłacić do Zoevy ??
    Za wszelkie sugestie i porady dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszyłabym się bardziej z Zoevy - np. Rose Golden Set. Pędzle pięknie wyglądają i są porządnie wykonane. Do tego śliczna kosmetyczka, więc jak najbardziej polecam!

      Usuń
  47. No właśnie n a ten zestaw patrzyłem, ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET
    Tak więc chyba jednak potwierdzi się mój wybór i padnie na Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piszesz o wydatku na komplet z zoevy 250 zl a Twoj kosztuje 316 bez sensu post moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy ten pedzelek sephory do brwi jest jeszcze do kupienia? Nie widze go online?? Czy zamienili go na jakis inny? Cos ktos wie?:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam pędzelki TOMMI WHITE-polecam całym sercem;niedrogie a jakość niemal doskonała

    OdpowiedzUsuń
  51. Podrobki Zoevy są na Allegro ponizej 100zl,ale za te pieniadze wolalabym jakies Tommi White lub podobne

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature