Top Social

WEEKENDOWY MIX: CO U MNIE NOWEGO? NOWOŚCI ISADORA, SZAFOMANIA, SOTHO, ZARA, CCC , KLAWIATURA DO IPADA I INNI.

Dziś kolejny post z serii "Weekendowy Mix" czyli zbieranina nowości w mojej kosmetyczce i szafie oraz trochę o tym co się u mnie działo w ostatnich tygodniach. Będzie też o ulubionej herbatce owocowej i słodyczach z Biedronki, więc jeśli jesteście na diecie, to nie zapraszam do czytania dalej :-)



Weekendowy Mix to jeden z najchętniej odwiedzanych postów na moim blogu i w sumie mnie to nie dziwi. Sama lubię podglądać co nowego u moich ulubionych blogerek. Dzisiaj serwuję Wam przede wszystkim sporą porcję nowości i zacznę od czegoś, co całkowicie skradło moje serce. 


Już od dawna szukałam bardzo delikatnej biżuterii tzw. łańcuszka z blaszką lub łańcuszka "celebrytki". Na Instagramie wpadła mi w oko marka Sotho, która w swojej ofercie ma mnóstwo minimalistycznej biżuterii. Dla mnie model z tak zwaną karmą jest po prostu idealny. Blaszki niesamowicie połyskują, a łańcuszek jest subtelny i również pięknie się mieni. Warto wspomnieć o tym, że biżuteria jest wykonana ze srebra 925 powlekanego 24 karatowym złotem, tak więc nie będzie się nieestetycznie odbarwiała i posłuży na bardzo długo. Jeśli coś takiego się Wam podoba, to odsyłam do strony marki TUTAJ klik.

* do końca marca na hasło "KosmetycznaHedonistka" dostaniecie rabat 40% na całą kolekcję :-)
(Kod rabatowy wpiszcie w tabelce podczas składania zamówienia. Otrzymacie mail automatyczny z kwota przed rabatem i kolejny mail z obniżoną ceną). Rabat naliczany jest od ceny regularnej. Promocje nie łączą się. 


Jakiś czas temu trafiły do mnie kolejne nowości marki Isa Dora, między innymi nowe odcienie matowych pomadek Twist-Up Matt Lips. Są lżejsze niż Bourjois REV, mają bardziej kremową konsystencję i mniej wysuszają usta. Jeśli pomalujecie się taką pomadką, to od razu zauważycie, że kolor pod kremową warstwą jest niesamowicie trwały tzn. wżera się w usta jak tint. Odcienie są nasycone, żywe i iście wakacyjne. Jedną z tych pomadek w kolorze 58 Super Pink mam na zdjęciu wyżej. W przesyłce znalazłam też pędzle i podkłady ale jeszcze nie miałam okazji się im bliżej przyjrzeć. Mogę jedynie powiedzieć, że pędzel do pudru jest sztywny i raczej się nie polubimy. Pędzelek do ust i do cieni spisuje się bez zarzutu. 


Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, to już pewnie widziałyście moją nową torebkę, o którą dostałam mnóstwo pytań. Jest pakowna, świetnie wykonana i bardzo elegancka. Noszę ją aktualnie do pracy i mieści wszystkie teczki, papiery i inne formaty A4 zachowując przy tym porządek i ład. Nic mi się w niej nie gniecie i każda rzecz ma swoje miejsce. Z tego samego sklepu zamówiłam też pastelową sukienkę i bransoletkę. Myślę, że za jakiś czas na blogu pojawi się stylizacja z tymi rzeczami ale ostatnio pogoda nie pozwala na jakiekolwiek zdjęcia na zewnątrz. Torebka dostępna jest TUTAJ klik, sukienka TUTAJ klik.


W końcu znalazłam też idealne szpilki w kolorze nude. Początkowo szukałam całkowicie matowych ale jednak ostatecznie wybrałam lakierowane. Mają trochę więcej uroku. Są stabilne i pasują zarówno do dżinsów, jak i do sukienki. Jeśli zrobi się trochę cieplej, to na pewno będę je często nosić, bo po prostu są wygodne. Szpilki dostępne w Zarze, w aktualnej kolekcji. Pokazywałam je ostatnio w stylizacji TUTAJ klik. 


W CCC spodobały mi się czarne szpilki z ciekawym układem paseczków. Jeden oplata kostkę, a drugi przechodzi przez środek buta. Wygląda to bardzo elegancko i takiego modelu szukałam. Coś w bardzo podobnym stylu widziałam w Zarze ale niestety jakość tych butów była kiepska. Te są wygodne, stabilne i paski nie wżerają się w stopy. 


Kolejna ramoneska do kolekcji i tym razem z śliwkowym kolorze, ze złotymi zamkami. Świetnie leży i jest dobrej jakości. Wiele z Was zadaje mi pytania jak tak naprawdę jest z jakością rzeczy z zagranicznych stron. Przyznam, że jeszcze nie trafiłam na coś, co byłoby jakkolwiek złe jakościowo. Nie wiem czy mam szczęście czy po prostu rozsądnie wybieram, zwracając uwagę na realne zdjęcia ubrań na blogach. Kurteczka dostępna jest TUTAJ klik.


Ilekroć mój tablet przewija się gdzieś na zdjęciach, to dostaję dużo pytań co to w ogóle za sprzęt. Wiele z Was myśli, że to jakiś konkretny model mini komputera, a to po prostu iPad wsadzony w etui z klawiaturą. Kupiłam coś takiego, bo pisanie na dotykowym ekranie przestało mnie już bawić. Jeśli piszę gdzieś w podróży tekst do nowego posta, to taka klawiatura jest o wiele bardziej praktyczna. Można ją  połączyć też z telefonem czy innym urządzeniem za pomocą Bluetooth. Bardzo fajny gadżet, który znacznie ułatwia mi pracę nad blogiem. Klawiatura dostępna jest na Allegro. 


Lubicie owocowe herbatki? Ja ostatnio trafiłam na bardzo przyjemny smak z truskawką. Uwielbiam herbaty liściaste La Speciale ale również często kupuję praliny, ciastka i bakalie tej marki. Są naprawdę pyszne i dostaniecie je w każdej Biedronce. 
Jeśli chodzi o muzykę, to ostatnio ciągle słucham Arctic Monkeys i ich starego albumu AM. Rzadko zdarza się, żeby wszystkie utwory z płyty mi się podobały, a w tym przypadku tak jest. Uwielbiam brzmienie tego zespołu i jest naprawdę bardzo charakterystyczne, jak na te czasy niezależnego rocka. 

Z kolei za zespołem Muse nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam, bo wokalista po jakimś czasie potrafił mnie zmęczyć swoimi jękami ale nowy kawałek z płyty, która swoją premierę będzie miała w czerwcu jest naprawdę genialny. Tekst może nie do końca jest wysokich lotów ale całościowo utwór mnie porywa :-) Posłuchajcie sobie kawałka "Psycho" (tutaj klik). Ze starszych nagrań to lubię lubię jeszcze cover "Feeling Good" (tutaj klik). Niedawno miałam okazję kolejny raz zaszaleć na off roadzie i zarówno Arctic Monkeys jak i Muse bardzo mi się z tymi fajnymi chwilami kojarzą. 


Na koniec podsyłam Wam zdjęcie z plaży w Ustce. Jakie to szczęście, że w jedyny wolny dzień trafiła mi się tak wspaniała pogoda. Kiedy tylko mam czas, to wpadam do Ustki, bo tylko tutaj odpoczywam. Korzystam z tego, że jeszcze nie ma sezonu, bo wtedy o takim prawdziwym relaksie można zapomnieć. Na koniec mojego wylegiwania się na plaży jakimś cudem kluczyki od samochodu wypadły mi z kieszeni. Powiem Wam, że szukanie ich w piasku było czymś w rodzaju szukania igły w stogu siana. Lepsze od Monopoly czy Chińczyka. I ten dreszczyk emocji czy w ogóle wrócę do domu :-) 

I to tyle na dziś. Dajcie znać czy coś Was zainteresowało. Jeśli macie pytania odnośnie poprzednich postów, to pamiętajcie, aby zadawać je zawsze pod najnowszym wpisem. Wtedy łatwiej i wygodniej mi odpowiadać. 


Jeśli jesteście ciekawe starszych wpisów z cyklu "Weekendowy Mix" to zapraszam:

96 komentarzy on "WEEKENDOWY MIX: CO U MNIE NOWEGO? NOWOŚCI ISADORA, SZAFOMANIA, SOTHO, ZARA, CCC , KLAWIATURA DO IPADA I INNI. "
  1. Też poluję na takie szpilki w kolorze nude, bo wyglądają cudownie i są bardzo uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest piękna, też się nad nią zastanawiałam, ale mam już wiele podobnych modeli, że jednak zakup odpuściłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Super te pomadki z IsaDory! Muszę tylko obczaić, gdzie w Krakowie kupię tę markę.
    Zdjęcia jak zwykle u Ciebie idealne! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka przepiękna! Biżuteria również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szpilki nude to must have każdej kobiecej szafy, mam błysk i mat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny łańcuszek :)
    Jednak ja wolę coś z oczkiem. ;) Od chłopaka na święta dostałam bardzo delikatny łańcuszek z wisiorek z cyrkoniami. Idealny na każdą okazję. Ja akurat z tych co biżuterię nosi cały czas tę samą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie sie podaje to haslo w SOTHO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam maila z zapytaniem do sklepu i jak dostanę odpowiedź, to napiszę jak dokładnie użyć tego kodu :-)

      Usuń
    2. Ja również czekam na odp !

      Usuń
    3. Mi się bardzo podoba torebka i skuszę się na nią ale w innym kolorze. czarnych mam pod dostatkiem :)

      Usuń
    4. trzeba samemu odliczyc albo poczekac na maila od wlascicieli, przez telefon z nia rozmawialam bo wlasnie sama zamawiam dokladnie ten sam model co Hedonistka^^

      Usuń
    5. Jedna z Czytelniczek bloga dostała taką odpowiedź od sklepu: "Podczas składania zamówienia pojawi się pani puste pole, w którym można wpisać uwagi do zamówienia i tam proszę wpisać rabatowe hasło. Rabat można odjąć samemu, ale my także go policzymy i podeleślemy w mailu :-)

      Usuń
    6. W komentarzu trzeba wpisać kod i czekać na maila :)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się kolekcja sotho, jednak przy zamawianiu nie wyskakuje żadne miejsce w formularzu, gdzie można wpisać hasło na zniżkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam maila z zapytaniem do sklepu i jak dostanę odpowiedź, to napiszę jak dokładnie użyć tego kodu :-)

      Usuń
    2. serdeczne dzięki, 40% zniżka jest dużą okazją do zakupów :-)

      Usuń
    3. napisałam maila do sotho i mi odpisali cytuję "podczas składania zamówienia pojawi się pani puste pole, w którym można wpisać uwagi do zamówienia i tam proszę wpisać rabatowe hasło. Rabat
      można odjąć samemu, ale my także go policzymy i podeleślemy w mailu :-)

      Usuń
    4. O, dzięki za odpowiedź. :-)

      Usuń
    5. biżuteria zamówiona, serdeczne dzięki za kod rabatowy :-)

      Usuń
    6. Będzie dobrze służyła i nie ma za co :-)

      Usuń
  9. mam te pomadeczki IsaDory, ale jeszcze nie poszły w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne rzeczy nabyłaś, najbardziej to podoba mi sie ta ramoneska śliwkowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szpileczki nude, też takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz nieziemsko i dzięki za rabacik. Też czekam na instrukcję jak go wprowadzić bo nie ma info :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Było tyle zapytań że dodałam do posta info jak postępować z rabatem :)

      Usuń
  13. Piszesz, że lubisz oglądać takie wpisy u swoich ulubionych blogerek, napiszesz kogo i dlaczego lubisz odwiedzać? :)
    A propo Twojego wpisu, angielskie cukierki waniliowe z biedy są pyszne i chyba też skuszę się na coś z biżuterii -40% mnie kusi!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te cukierki są przepyszne, też je jadłam :) Co do blogerek,to lubię np ghostparties.com, lily pebbles, nouvelle daily :-)

      Usuń
    2. a z polskich?

      Usuń
    3. To np. Ania Maluje, Olfaktoria i oglądam też dużo YT. Moje ulubione jutuberki mam w subskrybcjach na kanale, to możesz podejrzeć :)

      Usuń
    4. Podałabyś aukcje na której kupiłaś ten case z klawiatura na ipada???

      Usuń
    5. Niestety już nie ma tej aukcji ale wpisz sobie w wyszukiwarce Allegro klawiatura do ipada albo etui z klawiaturą do ipada :-)

      Usuń
  14. Jak zwykle śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę zapytać jaki masz rozmiar tej różowej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się łańcuszek. :) I pomadeczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Namówiłaś mnie na biżuterię ;) Wybrałam dwa naszyjniki ale ja również nie mogę zrealizować zamówienia z rabatem, 40% to świetna okazja :) Czy dostałaś już odpowiedź ze sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ale do wieczora będę przed komputerem, więc jak dostanę odpowiedź - dam znać :-)

      Usuń
    2. Jedna z Czytelniczek bloga dostała taką odpowiedź od sklepu: "Podczas składania zamówienia pojawi się pani puste pole, w którym można wpisać uwagi do zamówienia i tam proszę wpisać rabatowe hasło. Rabat można odjąć samemu, ale my także go policzymy i podeleślemy w mailu :-)

      Usuń
  18. Zdjęcia do zjedzenia :)))) Fajnie że znowu często piszesz.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie zdjęcie bajeczne a co do Muse to też lubię tą piosenkę <3 Miałam identyczną sytuację z kluczami w piasku ale to były klucze do domu!! Nie znalazłam ich do dzisiaj ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario, a ten pędzel do ust będzie się nadawał do REV? Nie umiem nakładać tej pomadki tym aplikatorkiem i właśnie szukam dobrego pędzelka pomadkowego. Z góry dziękują za odp :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie się nadawał :-)

      Usuń
  21. Wyglądasz jak idealna panna młoda..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie takiej torebki szukam. Ten pasek się odpina? Ala

    OdpowiedzUsuń
  23. Łańcuszek i torba piękne :)) podobny łańcuszek już mam natomiast sama szukam takiej torby :)) IsaDore bardzo lubię, więc pewnie też ucieszyła bym się z takich kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne lakierowane szpilki. szkoda tylko, że rzadko chodzę w butach na obcasie bo bolą mnie nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bolą ale co tam, warto pocierpieć :-)

      Usuń
    2. a odciski Ci się nie robią?bo ja mam stały problem z tym, szczególnie latem, a dodam, że buty mam tylko skórzane.

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Standardowa długość - 50 cm dłuższy i 45 krótszy :-)

      Usuń
  26. Szpilki super, bardzo mi się podobają, ale nie chodzę na codzień w takich butach i tylko leżałyby w szafie :C

    OdpowiedzUsuń
  27. Zainteresowały mnie te pomadki IsaDora :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Standardowa długość - 50 cm dłuższy i 45 krótszy :-)

      Usuń
  29. Dario, mam pytanie dotyczące Aqua Brow. Na zdjęciu z różami masz AB 25? Nie wiem który kolor wybrać a chciałabym chłodny kolor. Na różnych stronach są różne opinie i już nie wiem jaki odcień byłby dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tutaj i zresztą na większości zdjęć AB 25 i bardzo lubię ten odcień (u mnie nie wygląda rudo). Brwi dodatkowo rozjasniam żelem I Heart Makeup Fairest i jest ok :-)

      Usuń
  30. hej uwielbiam Ciebie oglądać i uwielbiam twojego bloga, za każdym razem jak tu wchodzę to zawsze jest wow :)
    z przyjemnością poobserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś ze Słupska, że tak blisko do Ustki masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z Gdańska ale szybko jeżdżę :-)

      Usuń
    2. o proszę, ja też mieszkam w Gdańsku :) a cały czas byłam pewna, że jesteś ze Słupska... :p

      Usuń
  32. Świetny blog zaglądam prawie codziennie:)napisz proszę coś więcej o pielęgnacji ciała ,rąk jakie kosmetyki polecasz.pozdrawiam.Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo coś więcej na ten temat napiszę, jeśli chcesz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Jeśli chodzi o te okrągłe ciasteczka z nadzieniem, to można je kupić w innych sklepach pod inną nazwą ;) Jakoś na przełomie jesieni i zimy namiętnie je kupowałam (ciemne przypominają mi w smaku kinder czekoladę!), a teraz pojawiły się również w Biedronce ;) Uwielbiam Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te białe zdecydowanie a smak przypomina mi nadzienie rafaello :D

      Usuń
  34. Uwielbiam takie delikatne naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lecę kuknąć na naszyjnik i torebkę :D Spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne buty! Jaki rozmiar nosisz?

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudownie tu! Mam nadzieję, ze klucze się znalazły ;)
    Zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że sprawiłaś nam rabat :) Naszyjnik zamówiony :) Jestem ciekawa Twoich typów trendów w kolorach lakierów do paznokci na wiosnę/lato 2015 roku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. I co ja znowu powiem mężowi...:-) jak to wszystko takie piękne i przecież takie potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, chciał Panią to teraz niech robi na nią :P heh

      Usuń
  40. Bardzo spodobały mi się czarne szpilki z CCC, naszyjniki które uwielbiam i bordowa ramoneska. A herbatę to ja kocham i piję baaardzo dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę wchodzić na Twój blog, bo są tu zawsze same cudowne rzeczy.
    I zamówiłam naszyjnik z SOTHO - nie mogłam się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziś mierzyłam te szpilki bo wyglądają przepięknie i zawiodłam się strasznie, bo ta rozmiarówka jest chyba jakaś dziwna... 99% butów w swojej szafie mam w rozmiarze 39 który mi leciał ze stopy a 38 siłą włożyłam z myślą żeby je zdjąć po sekundzie :( Zazdroszczę, że u Ciebie jest wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zarze też mam problem z rozmiarami i koniecznie muszę mierzyć dokładnie każdą parę. U mnie 39 leży idealnie :-) Dlatego powinny być w każdym sklepie "połówki", to wtedy nie byłoby problemu :-)

      Usuń
  43. Ooo coś czuję, że właśnie pokazałaś mi torebkę, jakiej szukam już od dłuuugiego czasu! Wygląda idealnie, czegoś takiego szukałam! Zaraz przyjrzę się jej bliżej, ale coś czuję, że się z nią zapoznam osobiście. :D Do tego cena- klikając w link bałam się, że będzie mocno przekraczać mój budżet, a tu taka niespodzianka. <3 Dziękuję!
    A do tego śliczna biżuteria- też chciałabym coś delikatnego na szyję, ale tu może dam pole do popisu komuś, kto będzie chciał uszczęśliwić mnie w urodziny. :) Klawiatura do tabletu super. Slodyczy i herbatki z biedronki jeszcze nie próbowałam, ale w czwartek może będę miała okazję. Lubię bardzo liściaste. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piję teraz tylko liściaste, szczególnie zieloną herbatkę lubię w tej formie :-)

      Usuń
    2. Ja ostatnio mocno wzięłam się za zieloną. A jak zielona to już wgl tylko liściasta. :)

      Usuń
  44. Jeszcze dodam pytanie- jak z wagą torebki? Nie jest mocno ciężka? Bo moja aktualna sama w sobie jest, a gdy dorzucam mój spory portfel, już po chwili potrafi być to męczące. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest raczej z tych cięższych, niestety :-) Ale ma tak piękny design, że wybaczam :-)

      Usuń
    2. To w takim razie jeszcze chwilę się zastanowię, ale jak w najbliższym czasie nic innego nie wpadnie mi w oko bardziej niż ta, to chyba też jej to wybaczę. :D

      Usuń
  45. O nie. Przegapiłem promocję na naszyjnik ;( a może jest jeszcze szansa, na kod rabatowy... bardzoooo proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź czujna - za jakiś czas będzie niespodzianka :-)

      Usuń
  46. Anonimowy18 maja, 2015

    Mam pytanie odnośnie długości naszyjnika(-ów). Masz takie same długości jak są podane na stronie sotho.pl, tzn. 45 i 50 cm?

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety ale u mnie naszyjnik z rożowego żłota odbarwił się po 2 tygodniach w miejscu gdzie przechodzi przez oczko łańcuszek. Pani z SOTHO pisze mi że to normalne- czyli za 90 zł, 2 tygodnie noszenia i sie "normalnie" odbarwia? To jaki jest sens płacenia tyle za biżuterię na pare razy. Nie kapałam się w nim ani nie perfumowałam go. Oczywiście firma reklamacji nie przyjmuje a ja zostałam z "rożowym złotem z miedziano- srebrną otoczką"

    OdpowiedzUsuń
  48. Karma zawsze najlepsza, jak te na naszyjniku :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature