Top Social

MÓJ ZESTAW KOSMETYKÓW DO DZIENNEGO MAKIJAŻU I ULUBIONY KREM POD PODKŁAD. DZIENNY MAKIJAŻ DO PRACY W BRĄZACH.

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony kosmetykom, po które sięgam codziennie wykonując swój typowy makijaż. Lubię kolorowe cienie ale to jednak brązy królują u mnie na powiekach. Dlaczego? Są to barwy uniwersalne, pasujące do każdej okazji i stroju czyli do pracy, do szkoły, a nawet na imprezę. Poza tym świetnie modelują oko i potrafią je odpowiednio wyeksponować. Jakie kosmetyki są moimi mistrzami dziennego makijażu? Zapraszam do czytania dalej. Może coś podpatrzycie dla siebie.



| Usta - Catrice Pure Shine Colour 080 + konturówka Essence Lip Liner 12 | Oczy - MUR Flawless | T-shirt i marynarka tutaj klik | Okulary - Cubus


PODKŁAD

Ostatnio na blogu pojawił się wpis o podkładach, które aktualnie posiadam w swojej kolekcji tutaj klik. Dobranie odpowiedniego podkładu do kwestia bardzo indywidualna i nie ukrywam, że znalezienie ideału jest trudne. Ja jednak od dłuższego czasu  jestem wierna jednemu produktowi czyli Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid w kolorze 210. Mieszam go też z innymi podkładami np. Bourjois Healthy Mix, w zależności od tego jak mocne krycie chcę uzyskać. W tym momencie do koloru mojej skóry najbardziej pasuje właśnie odcień 210 z Eris i to po ten podkład sięgam najczęściej. Jego pełną recenzję przeczytacie tutaj klik. Jest dostępny np. w drogeriach Hebe i tam też znajdziecie go czasem w dużo niższej cenie.


 KOREKTOR I KAMUFLAŻ

Również niedawno pisałam Wam o moich korektorach pod oczy (tutaj klik) i aktualnie używam dwóch, które spisują się najlepiej. Jest to korektor z Oriflame Giordani Gold Age Defying w kolorze Ivory Beige oraz  Loreal Lumi Magique w odcieniu Light. Jeśli chodzi o maskowanie niedoskonałości to tutaj niezastąpione jest kółko kamuflaży z Kryolan Dermacolor Camouflage N.00. 


PUDER UTRWALAJĄCY I MATUJĄCY

Mój puder z Vichy Dermablend mam już od bardzo dawna i wciąż zużycie jest niewielkie. To tego typu produkt, który starczy nawet na rok, a nawet dłużej. Warto zatem w coś takiego zainwestować szczególnie, jeśli macie cerę tłustą lub mieszaną. Dobrze utrzymuje mat i utrwala cały makijaż. Stosuję go głównie w strefie T, bo na policzkach może działać zbyt wysuszająco. Warto taki puder wciskać w skórę gąbeczką, jednak jeśli Wasza skóra nie jest mocno tłusta, to wystarczy rozprowadzić go puchatym pędzlem. Vichy Dermablend w kolorze transparentnym możecie zakupić w aptekach. Osobą recenzję znajdziecie tutaj klik. 


BRONZER, RÓŻ, ROZŚWIETLACZ

Wciąż sięgam po trio z Isa Dora Face Sculptor 01 Warm Peach, bo w jednym opakowaniu jest wszystko, czego potrzebuję do uzyskania ładnego i rozświetlonego efektu skóry. Szczególnie uwielbiam róż i rozświetlacz. Trio z IsaDora zakupicie np. w perfumeriach Douglas.


PRODUKTY DO BRWI

Często zmieniam produkty do podkreślania brwi ale jednak wracam do Makeup Forever Aqua Brow w odcieniu 25. Są osoby, które uważają, że ta farbka jest zbyt ciepła na skórze ale myślę, że to kwestia indywidualna. Ten produkt w zależności od koloru naszych włosków i np. rodzaju skóry może prezentować się inaczej. U mnie akurat wypada chłodno, a brwi dodatkowo przeciągnięte żelem barwiącym z I Heart Makeup w odcieniu Fairest stają się jaśniejsze i bardziej wypełnione. O żelu pisałam już tutaj klik. 


PALETY CIENI

Mam naprawdę mnóstwo paletek do makijażu, jednak to tych z brązami używam najczęściej. Ostatnio ciągle męczę paletkę z Makeup Revolution Flawless, która ma zarówno matowe cienie, jak i te błyszczące. Maty są trochę mniej napigmentowane, niż perły, satyny czy kolory z drobinkami ale w dziennym makijażu akurat taka pigmentacja jest dla mnie idealna. Nie trzeba zbytnio męczyć się z rozcieraniem i cały makijaż jest szybki. Paletka sprawdzi się zarówno w dziennym, jak i wieczorowym makijażu, więc warto sobie ją sprawić. Dodatkowo jeśli chcę rozetrzeć górne granice makijażu jakimś soczystym kolorem, to wybieram paletkę ze Sleek Dancing Til Dusk. Znajduje się tam wspaniały, pomarańczowy odcień i róż, który czasem nakładam też na policzki. Dodam jeszcze, że jako bazy pod cienie używam teraz korektorów, o których wspomniałam wyżej.


TUSZ DO RZĘS, POŁÓWKI ARDELL I CIELISTA KREDKA

Już od 2 miesięcy używam tuszu z Top Shop Waterpfoof Lash, który jako jeden z niewielu produktów już od pierwszego użycia dawał efekt WOW. Nie musiałam czekać, aby zgęstniał i naprawdę genialnie pogrubia, wydłuża i lekko podkręca rzęsy. Początkowo trochę odbijał się na powiece górnej, ale po jakimś czasie już nie robił mi takich psikusów. Dlatego też ostrożnie wydaję opinię na temat danej maskary. To ten typ kosmetyku, któremu trzeba dać o wiele więcej czasu, aby do końca go poznać. Ulubioną cielistą kredką na linię wodną jest Isa Dora Eyebrow Lifter, która nie dość, że genialnie spisuje się jako rozświetlacz pod łuk brwiowy, to jeszcze długo utrzymuje się na linii wodnej. Idealnie kremowa i kryjąca - to lubię! Czasem w dziennym makijażu pozwalam sobie też na połówki rzęs lub kępki z Ardell. Moja budowa oka aż prosi się o dłuższe rzęsy w zewnętrznym kąciku i często je doklejam, choć oczywiście nie zawsze. Tusz znajdziecie w sklepach TopShop, kredkę Isa Dora w Duglasie.


POMADKI I KONTURÓWKA

W makijażu do pracy stawiam raczej na delikatne usta, obrysowane konturówką i wypełnione pół-transparentną pomadką. Bardzo spodobały mi się pomadki w kredce z Catrice Pure Shine Colour, które zostawiają subtelny, naturalny odcień, są nawilżające i ładnie połyskują. Szczególnie udany jest kolor 080, 060 oraz 050.  Konturówka, która skradła moje serce to Essence Lip Liner w kolorze 12 Wish Me A Rose. Produkty dostępne w Naturze.


PĘDZLE

Żeby nie było - nie używam tylko pędzli Zoeva. Oczywiście są genialne ale sięgam też po Hakuro, Real Techniques czy właśnie zestaw podróżny Bdellium Tools Travel Line. W ostatnim czasie miałam sporo wyjazdów i ten zestawik był ogromnie przydatny. Rączki są krótkie, pędzle zajmują bardzo mało miejsca w bagażu podręcznym i schowane są w praktycznym etui. Nie ma ryzyka zapaskudzenia innych kosmetyków czy ubrań pędzlem, który wcześniej był używany do podkładu, bo etui skutecznie ochrania przed takimi wpadkami. Lubię ich żółte rączki, którymi łatwo pracuje się malując tylko siebie, przed lusterkiem. Można się wtedy do niego nieco bardziej zbliżyć, niż w przypadku długich rączek Hakuro czy Maestro. Jakość włosia porównałabym do Hakuro. Po kilkunastu myciach pędzle są w idealnym stanie - nie tracą włosia, nie odkształciły się i nadal jestem z  nich zadowolona.  



ULUBIONY KREM POD MAKIJAŻ

Wiele razy pytałyście jaki krem pod makijaż dla cery tłustej i mieszanej mogłabym polecić. Osobiście już od bardzo długiego czasu używam  kremu Hydraphase Legere od La Roche Posay. Ma lekką, nietłustą konsystencję, która jest jakby żelowa. Świetnie nadaje się pod makijaż i bez problemu współpracuje z każdym podkładem, jakiego użyje. Uwielbiam aplikować go rano zaraz po przemyciu twarzy płynem micelarnym, bo jest bardzo odświeżający i po 5 minutach całkowicie się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie powoduje żadnych uczuleń czy powstawania zaskórników. Pełni  u mnie funkcję bazy pod makijaż, bo nieźle przedłuża trwałość podkładu. Już od dawna zauważyłam, że kiedy nakładam krem nawilżający pod makijaż, to moja skóra jest bardziej "spokojna" i nie reaguje gwałtownym wydzielaniem sebum. Krem zakupicie w aptekach.


I tak właśnie wygląda mój zestaw do codziennego makijażu. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażacie sobie swojego makijażu? Byłybyście w stanie wybrać tylko jeden? Dla mnie to chyba tusz do rzęs :-)

_____________________

Przypominam, że moje makijaże na różne okazje krok po kroku możecie zobaczyć:

# na Wizaż.pl w zakładce MAKIJAŻ tutaj klik (w dziale FRYZURY również mnie znajdziecie)
# na blogu w zakładce MAKE-UP tutaj klik


94 komentarze on "MÓJ ZESTAW KOSMETYKÓW DO DZIENNEGO MAKIJAŻU I ULUBIONY KREM POD PODKŁAD. DZIENNY MAKIJAŻ DO PRACY W BRĄZACH. "
  1. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje super zdjęcia! :)
    I fajny makijaż dzienny oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria, mam pyt, usuwałaś starsze posty? Bo jak chce wejsc w propozycje to wyskakuje jakiś błąd :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwałam te z fatalnymi zdjęciami, na których w zasadzie nie było nic widać :-)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten puder transparentny z VICHY - trafił nawet do moich ulubieńców ubiegłego roku :) Krem Hydraphase La Roche Posay w wersji Legere to jeden z najlepszych kremów pod makijaż jakie kiedykolwiek miałam - pamiętam jak bardzo mi pomógł w pielęgnacji skóry twarzy kiedy byłam w ciąży :) ze skóry tłustej zrobiła mi się, chyba pod wpływem hormonów, skóra ekstremalnie sucha :) polecił mi go dermatolog i od tamtej pory często wracam do niego :)
    Widzę, że jesteś bardzo wierna podkładowi Eris Provoke, często o nim wspominasz, więc muszę w końcu się na niego skusić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli witaj w klubie miłośniczek Hydraphase :-) Co do Eris Provoke to fakt, już wiele razy o nim wspomniałam, bo po prostu go uwielbiam. Mocno kryje,a nie jest tak ciężki jak np. Colorstay :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. chciałabym zapytać gdzie mogłabym kupić online krem Hydraphase Legere La Roche Posay, ponieważ caly czas wyświetla mi sie krem Hydraphase Intense Legere.:)

      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. A mi niesamowicie podoba się fryzura! Czy na blogu jest jest jej tutorial? Albo może będzie? Wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chętnie zobaczyła tutorial bo wygląda to mega :]

      Usuń
    2. Mogę zrobić jak chcecie ale ostrzegam, to jest bardzo proste :-)

      Usuń
  5. Hello from Spain: fabulous products for your day. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. o, tak! brązy jak zawsze na tak. ;) nie maluję się na co dzień, do pracy w ogóle, ale jeśli gdzieś wychodzę i robię makijaż sięgam najczęściej po brązy. ;) ale jeśli miałabym zdecydować bez jakiego kosmetyku nie wyobrażam sobie makijażu to z pewnością byłby to tusz do rzęs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zmieniłam krem z LRP na Biodermę Hydrabio Legree i jestem z niej jeszcze bardziej zadowolona. Mnie mocniej nawilża, a reszta właściwości bez zmian (wchłanianie, brak tłustej warstwy).
    Podziwiam, że masz rano czas się tak malować. U mnie podkład, korektor pod oczy, puder, róż, brązer, kredka do brwi i tusz do rzęs to maks na co mnie stać rano ;-) Z cieni korzystam tylko na inne wyjścia, gdy mam te 10 min więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wstaję dużo wcześniej żeby zrobić poranny makijaż. To dla mnie taka poranna przyjemność. POLECAM

      Usuń
    2. Też wstaję dużo wcześniej, żeby mieć jeszcze czas na jogę :-)

      Usuń
  8. Aqua Brow również zamierzam kupić :-) Kółko korektorów Kryolan też mnie bardzo kusi, tylko mam dylemat między nimi a korektorem Mac Pro Longwear. Szukam właśnie takiego, który zarówno by się nadawał pod oczy jak i na niedoskonałości dla cery suchej i kuszą mnie właśnie te 2 moje typy. Który polecasz bardziej w mojej sytuacji? A trio Isa Dora to moje marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy kamuflaże z Kryolan dobrze sprawdziłyby się pod oczami. Owszem, na niedoskonałości są świetne ale pod oczami będą zbyt ciężkie. :-)

      Usuń
    2. Aha, dziękuję za poradę. Rozwiałaś mój dylemat :-) W takim razie zdecyduje się na Mac Pro Longwear, którego niektórzy też pod oczy odradzają, bo podobno jest za ciężki, ale niektórym pasuje :-)

      Usuń
  9. Jak bym miała wybrać jeden kosmetyk to miałabym problem, czy wybrać tusz do rzęs, czy pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię Twoje makijaże krok po kroku i zawsze na nie czekam na wizażu :) Super stylówka z tą bluzeczką w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za kolory na paznokciach gdzie trzymasz krem? Jakie to piekne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w niedzielę powiem coś więcej na ten temat :-)

      Usuń
  12. Dario, Mam takie pytanie: czy nie złazi Ci farba z tych pędzli Bedellium? Ostatnio gdzieś usłyszałam na YT że te pędzle są kiepskiej jakości? pozdrowienia z Kalisza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się na razie nie dzieje i mam nadzieję, że tak pozostanie. :-) Również pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. mi niestety z zoltych odprysla tydz po zakupie,zielone sa ok

      Usuń
  13. Piękne paznokcie! Świetne ombre :) Ja nie mogłabym się obejść bez podkładu, ewentualnie jakiegoś bardziej kryjącego pudru żeby wyrównać koloryt skóry oraz tuszu do rzęs!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszukujesz, miał być tylko jeden produkt :P

      Usuń
    2. przepraszam :( w takim razie wybieram podkład! :D haha ;)

      Usuń
  14. Dario, a co polecasz na zaskorniki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zaskórniki najlepsze są kwasy i złuszczanie kwasami. Możesz wybrać kremy z dodatkiem kwasów albo wybrać się do kosmetyczki na zabieg. Polecałabym też stosowanie na noc La Roche Posay Effaclar Duo albo Effaclar K. Świetnie radzą sobie z zaskórnikami ale ostrzegam, że na początku może być pogorszenie stanu skóry. Później natomiast jest już tylko lepiej.

      Usuń
    2. W tym miesiącu zdecydowałam się na krem pod podkład, który polecalas i dlatego na kolejny krem la roche muszę poczekać do maja :( mogłabyś zatem polecić mi jakiś tańszy krem z kwasem do tego czasu? Uwielbiam twojego bloga! Jest przejrzysty, ciekawy, a przede wszystkim ceni się Twój kontakt z nami :)

      Usuń
  15. Daria śliczny makijaż i piękne zdjęcia. Jak udało Ci się zrobić taki warkocz? Mi się to zawsze rozplątuje :,(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na to jest sposób - najpierw skręcasz pasma w tą samą stronę, a później jak je łączysz ze sobą, to w odwrotną stronę. Wtedy nic się nie rozplącze. Zresztą, może zrobię tutorial :-)

      Usuń
  16. Witaj kochana. Robiłaś już moze posta którym pokazujesz swoją toaletkę i ogulnie organizacje kosmetyków? Jeśli nie to ja bym to chętnie zobaczyła. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam ale bardzo dawno temu i to już grubo nieaktualne. Jak już wszystko urządzę na nowo, to na pewno pojawi się tego typu post :-)

      Usuń
  17. Kosmetyki LRP bardzo mi służą, muszę wypróbować Twojego ulubieńca :) A używałaś może Effaclar K?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i byłam bardzo zadowolona. Pomógł mi pozbyć się zaskórników ale po jakimś czasie skóra się przyzwyczaiła i nie działał już tak, jak na początku. Planuję do niego wrócić jesienią, Używałam też Effaclar Duo ale nie służył mi dobrze, choć u wielu osób działa fenomenalnie :-)

      Usuń
  18. nie wyobrażam sobie makijażu bez podkładu :d zawsze mam coś co chce ukryć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, w sumie to ja też ale mam takie fazy swojej skóry, że czasem mogę spokojnie wyjść do ludzi bez podkładu. Długie rzęsy to jednak jest to :-)

      Usuń
  19. Ta paletka jest genialnie, nie mogę uwierzyć, że jej jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie makijaż bez korektora jest nie do pomyślenia, ze względu na to, że zawsze mam na twarzy kilka krost. Marzy mi się korektor z firmy Kryolan, ale nie mogę sobie na niego pozwolić ze względu na cenę niestety. A fryzurę Dario masz wspaniałą!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. hej. poszukuje matowej paletki. odciene brązu :) mozesz mi jakąs polecic tak do 70 zł :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wybierz Makeup Revolution Flawless Matte? Słyszałam o niej same dobre opinie. Jeśli dysponujesz taką kwotą, to od siebie mogłabym polecić np. Zoeva Naturally Yours. Co prawda nie ma tam samych matów ale kompozycja kolorystyczna jest cudowna. Można wyczarować piękne, dzienne makijaże z lekkim pazurem. Nie nudne, a rozświetlone i po prostu ciekawe :-)

      Usuń
  22. Przepiękny makijaż! Ja również nie wyobrażam sobie makijażu bez tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wyobrażam sobie makijażu bez pomady do brwi ABH, od prawie roku jest to mój absolutny niezbędnik. Dzięki niej mam brwi :)
    Zawsze najpierw maluję brwi nawet jak wychodze bez podkładu.
    Drugi to korektor pod oczy Magic HR i tyle reszta się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś musiałam pomalować brwi przed pokazaniem się światu ale je trochę "odhodowałam" i w tym momencie już wyglądają normalnie bez makijażu. :-)

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się to trio z IsaDora :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wyobrażam sobie makikaźu bez podkladu. Wlaśnie namowilas mnje na healthy mix, ktory okazał się strzałem w 10:) Erisa dostalam kilka próbekk w sklepie ale okazal sie ciut za ciężki dla mnie. A czy mogłabyś mi proszę polecić jakiś pędzel do bronzera Isa Dora 87 bo kompletnie się na tym nie znam;). A kredka Isa Dora Eyebrow potwierdzam - genialna! Pozdrawiam Cie ciepło i proszę o więcej bo choć czytam od nie dawna już się uzależniłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :-)
      Co do pędzla, to mogę polecić Zoeva 126 Luxe Cheek Finish lub Hakuro H53 lub H54. W tych trzech przypadkach co byś nie wybrała, to będzie dobrze. :-) Zależy ile chcesz wydać na taki pędzelek :-)

      Usuń
  26. Jejku jak pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie umiałabym wybrać jednego kosmetyku ;p. A cienie w brązach są zawsze na czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, niedawno pisałaś o tej książce która jest na zdjęciu Vogue. Przeczytałaś ją do końca? Co myślisz o niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem przy końcu, bo ostatnio nie miałam czasu na czytanie ale muszę przyznać, że jest to bardzo lekka i przyjemna opowieść. Można poznać wiele szczegółów świata mody i jeśli się tym interesujesz, to polecam.

      Usuń
  29. Jeju pozazdrościć tylko mogę *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy mogłabyś pokazać jak wyglądają te kolory pomadek w kredce catrice na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są raczej transparentne i bez konturówki na zdjęciach byłoby mało widać.

      Usuń
  31. Nie mogłabym wybrać jednego produktu. Z pewnością mogę jednak polecić podkład Dior Diorskin Forever - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze perfekcyjna :) Uwielbiam Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też najbardziej nie potrafiłabym się obyć bez tuszu do rzęs, bo moje naturalne rzęsy są takie krótkie, że praktycznie w ogóle ich nie widać :/ a z tuszem oko prezentuje się dużo lepiej :)

    Daria, bardzo chciałabym zobaczyć zestawienie Twoich wszystkich palet z cieniami :) Oglądanie palet i czytanie o nich to mój ulubiony temat na blogach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, ale najbardziej nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj pewnie w pracy babeczki zazdroszczą Ci urody i tego że jesteś taka zadbana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Na szczęście w pracy zdecydowana większość, to faceci. Piszę "na szczęście", bo praca w towarzystwie samych kobiet jest czasem trudna :-) Mam nieco "męskie" spojrzenie na wiele spraw, więc typowo babskie problemy mnie męcząąąąą :-)

      Usuń
  36. Dla mnie tusz jest niezbędny :) a ten puder vichy jest do skóry wrażliwej też? coś nie mogę trafić na właściwy, który dobrze matuje. zazwyczaj po chwili nie widać, że go użyłam, a nie mam skóry tłustej. obecnie używam z Isa Dory, ale zachwycona to niestety nie jestem. Podobnie mam z podkładami, używałam wielu i praktycznie nie widać było efektów , że tak powiem ładnej i matowej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj też, że efekt całkowicie matowej twarzy nie jest do końca pożądany. Też kiedyś za wszelką cenę chciałam mieć matową skórę ale tak naprawdę wyglądało to płasko i cera prezentowała się mniej efektownie. Zresztą, teraz bardzo modny jest efekt "glow" i dobrze, jeśli skóra się trochę błyszczy, bo wygląda na zdrowszą. Ja do takiego postrzegania tematu musiałam dojrzeć :-) Vichy Dermablend będzie dobry dla skóry wrażliwe, więc możesz go wypróbować. Polecałabym jeszcze Kryolan Anti Shine - bardzo podobny w działaniu a trochę tańszy :-)

      Usuń
  37. Również używam Isa Dora Face Sculptor. Dostałam na Święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia masz fantastyczne! Uwielbiam czerpać od Ciebie inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znasz metody na białe rozstępy? Krem? Cokolwiek? :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdybym miała wybrać jeden kosmetyk kolorowy, byłby to dobry korektor, nadający się zarówno na niespodzianki, jak i pod oczy. Na drugim miejscu byłby brązer lub ciemniejszy róż w ciepłym odcieniu. Od biedy nawet i oko można takim kosmetykiem podkreślić. Tusz do rzęs jest u mnie daaaaleko na liście, nie znoszę się nim malować, ani tym bardziej go zmywać :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Te zdjęcia zawsze wywołują u mnie mininapad zazdrości :P Są autentycznie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny makijaż, który pięknie podkreśla oko! Mój dzienny makijaż ogranicza się do kremu CC, jasnej powieki i tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia są po prostu genialne...robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo kosmetyków bym przygarnęła chociaż mam swoich ulubieńców nie pogardziłabym tymi produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne zdjęcia i makijaż też bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia :) ja pod makijaż używam Hydraphase Richie i również jestem bardzo zadowolona, buzia jest nawilżona i świetlista cały dzień :) LRP ma świetne kosmetyki :)
    ja też chyba nie mogłabym zrezygnować z tuszy, więc wybierając tylko jeden kosmetyk - biorę mascarę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie pomadka, w mig ożywi twarz.

    OdpowiedzUsuń
  48. super! musze wypróbować ten podkład ile ja sie oszukam tego ideału

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatnio uzależniłam się od Twojego bloga i nawet już kilka rzeczy sobie na spróbowanie kupiłam. Jednak mój makijaż przez całe życie ograniczał się do bazy, fluidu nakładanego palcami, tuszu i czasem różu. Czytam Twojego bloga i widzę w jakiej nieświadomości co do make-upu żyłam :) Tylko zastanawia mnie ciągle jedno jak połączyć róż, bronzer i rozświetlacz tak aby wyglądało to naturalnie tak jak u Ciebie. Czy mogłabyś mi doradzić od czego zacząć? Bankaoptymizmu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10 maja, 2015

    Chciałabym wypróbować ten podkład, wiele dobrego o nim czytałam. Normalnie uzywam Revlon 250. Ktoty odcień provoke mam zakupi?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki Twoim recenzjom posiadam dr.Irena Eris Provoke oraz La Roche Posay pod oczy - polecam są super. Teraz przymierzam się do zakupu paletki cieni The Balm Nude Tude lub Zoeva naturraly. I ty mam pytanie: która z nich będzie lepsza do codziennego makijażu? Obawiam się The Balm czy nie jest za perłowa i czy rzeczywiście tak mocno się obsypuje. Twoje makijaże tymi paletkami są piękne i niestety nie ułatwiają wyboru ;). Proszę doradź którą pierwszą warto kupić, niestety fundusze pozwalają na razie na jedną. Dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem początkująca w makijażu i dorosłam juz do malowania oczu cieniami, a raczje zamierzam zacząć w koncu malowac sie nimi, dlatego tez mam do Ciebie pytanie, jakie cienie poleciłabys poczatkującej? Cena do 30 zl, preferuję brązy i beze (gdyby to miało jakieś znaczenie;) )

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy miała Pani kiedykolwiek problem z trądzikiem? Pani cera jest raczej tłusta czy sucha?

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy miała Pani kiedykolwiek problem z trądzikiem? Pani cera jest raczej tłusta czy sucha?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam problem. Mam pajączki. Stosowałam żel z arniki ale nie pomógł. Nie stać mnie na zabieg zamykania laserem tych pajączków. Czy są jakies maści na to?
    Maluję się healthy mixem. Na większe wyjścia mieszam healthy mix z revlonem colorstay. No i korektor pod oczy.
    No cóż i tylko tyle mam bo na droższe mnie nie stać.
    Chciałabym nauczyć się malować oczy cieniem a nie potrafię kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. A od siebie polecam lakiery do paznokci marki "freedom" czyli podlegla "make up revolution". Do kupienia w pepco za 5zl.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zobaczylam ostatnio u Ciebie zdjecie od postu "Rock smoky eye", strasznie mi się podoba :) niestety post zostal usuniety. Tu moje pytanie/prosba czy moglabys wstawic wiecej postow z rockowym makijazem a moze i tez ponowny post Rock smoky eye ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo się cieszę że trafiłam na Twój blog... Odpowiadasz na wszystkie pytania które mnie nurtują. Mogłabyś mi napisać czy jak doklejasz rzęsy to zostawisz je na dwa - trzy dni czy wieczorem normalnie zmywasz oczka? I czy to mocno niszczy Twoje rzęsy?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature