Top Social

DWIE WIOSENNE STYLIZACJE. SZPILKI NUDE, JEANSY, BIAŁA SUKIENKA I CZARNA RAMONESKA.

Idzie wiosna i wraz z nadejściem cieplejszych dni oficjalnie otwieram sezon na stylizacje na moim blogu. Zimą jakoś nie miałam mocy i ochoty na cykanie zdjęć. Dziś przygotowałam dla Was dwie wiosenne stylizacje. Pierwsza, to zestaw z cielistymi szpilkami, błękitnymi jeansami i ciekawym żakietem, również w kolorze nude. Druga, to moje ulubione połączenie czyli prosta, gładka sukienka i czarna, skórzana ramoneska. Do tego bardzo wygodne botki z czubkiem na grubym, stabilnym obcasie. Zapraszam do oglądania zdjęć. Może podpatrzycie coś dla siebie. 





Żakiet | Tutaj klik
T- shirt | H&M 
Jeansy | H&M
Buty | Zara
Torba | Tutaj klik
Biżuteria | H&M
Zegarek | Daniel Wellington Tutaj klik Classy Sheffield (na hasło DARIA -15%)
Okulary | Cubus

_____________________






Sukienka | Tutaj klik
Ramoneska | Cubus
Botki | Reserved
Torebka | Tutaj klik
Okulary | Cubus
Biżuteria | H&M
Zegarek | Daniel Wellington Classy Sheffield Tutaj klik (na hasło DARIA -15%)

_____________________


Pozdrawiam Was ciepło i do zobaczenia w kolejnych postach :-)



109 komentarzy on "DWIE WIOSENNE STYLIZACJE. SZPILKI NUDE, JEANSY, BIAŁA SUKIENKA I CZARNA RAMONESKA. "
  1. Żakiet i sukienkę koniecznie muszę zamówić :-) Torebka jest również bardzo ciekawa, ale mam już coś podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dziś zamówiłam, mam nadzieję, że będę równie zadowolona jak Ty :-)

      Usuń
  2. Hello from Spain: nice look. Great proposal. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. wersja sukienkowa podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednak jeansy wygrywaja :D

      Usuń
  4. Ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, szczególnie pierwsza stylizacja wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ramoneska z aktualnej kolekcji? jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam już dawno ale widziałam ją znowu w aktualnej kolekcji. Kosztowała około 200zł.

      Usuń
  7. Jaka figura piękna! Już sie nie mogę doczekać wiosny kiedy wszystkie moje sukienki i spódniczki pójdą w ruch. Na razie pogoda w kratkę nie zachęca mnie do zakładania niczego po za ciepłym płaszczem, dżinsami i new balansami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się przekonać do tych new balansów. Wygodne one są chociaż? Bo wyglądają jak rodem z teledysków disco polo ;p

      Usuń
    2. Bardzo wygodne! Najwygodniejsze buty jakie miałam! I do tego super leciutkie :)

      Usuń
    3. Planuję sobie sprawić te butki, bo lubię wygodę jaką dają mi np. Conversy :-)

      Usuń
  8. Dla samych zdjęć warto do Ciebie zaglądać ! :)

    Jak zawsze z pozdrowieniami Twoja imienniczka Daria N.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię Twoje stylizacje, propozycja z jeansami mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi sie obie podobaja, ale jakos bardziej pasuje do Ciebie chyba zestaw 2;)) Czy Twoje wlosy przez caly dzien wygladaja tak idealnie ? Przeciez to skandal:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jeansy ale fakt, dwójka to bardziej "mój" styl :-) Ee tam idealnie nie wyglądają ale dziękuję :P

      Usuń
    2. Dwója to zdecydowanie Twoje klimaty i moje też :))

      Usuń
  11. Obie stylizacje są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie piękne, ale ramoneska i stylizacja z nią skradła me serce. Piękny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizacje, obie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza jest śliczna!
    Druga zresztą też, ale obie niezbyt w moim stylu. Ja najczęściej wybieram trampki lub air maxy, jakies jeansy i bluzy z Local Heroes :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja !
    Stylizacja ze spodniami świetna, lekka, elegancka i na luzie ;) a ta z sukienką cudowna, z pazurem i te botki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Boze jaka Ty jestes piekna! A stylizacje cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę się założyć że wszyscy faceci się za Tobą oglądają na ulicy. Obie stylizacje świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... jestem świadkiem że tak niestety jest =)

      Usuń
  18. stylizacje fajne ale jak widzę ten zegarek u kolejnej blogerki/vlogerki... dziewczyny przecież on nie jest taki fajny żeby się tak dla niego sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co to znaczy "sprzedawać się"?

      Usuń
    2. kiedy wreszcie ta mentalność polaczków cebulaczków się zmieni? wisi mi to czy ktoś coś kupił czy dostał. mam swój rozum i kiedy coś mi się podoba to to kupuje i tyle. na pewno nigdy nie będę się kompromitować i komuś wypisywać w komentarzach że się sprzedał bo to jest po prostu ża-ło-sne...

      Usuń
  19. Witaj. Znalazłam Twój blog przypadkiem, szukając recenzji o pędzlach Hakuro. Jestem pod wrażeniem bloga: Twojej urody, makijaży, perfekcjonizmu, subtelności. Chciałabym prosić Cię o poradę dotyczącą pędzli Hakuro. Mam jeden z nich H50 i jestem z niego bardzo zadowolona. Planuję zakupić pędzel do pudru oraz pędzel/pędzle do makijażu oczu. Czy mogłabyś polecić mi które z pędzli do makijażu oczu powinnam zakupić? Które będą najbardziej uniwersalne? Które to must have w damskiej kosmetyczce?
    Z góry dziękuję za poradę i pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowo :-)

      Trudno tak naprawdę wybrać takie naj najlepsze pędzle i uniwersalne dla każdego. Dla mnie wszystkie pędzelki są potrzebne i wciąż poszukuję nowych modeli ułatwiających pracę. Jeśli jednak musiałabym wybrać z kolekcji Hakuro takie absolutne minimum, to na pewno byłby to pędzel do rozcierania/blendowania cieni H77, kulkowy pędzel do nakładania i rozcierania cieni w zewnętrznych kącikach oczu H78 - możesz go też użyć do malowania dolnej powieki. A pędzel do pudru to na pewno H55.

      A może jednak wolałabyś się skusić na pędzle Zoeva? Trochę droższe ale też lepsze jakościowo.
      Taki zestaw ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET ma wszystko, czego prawdopodobnie potrzebujesz :-)

      Usuń
  20. Piekękna ramoneska, uwielbiam ten rodzaj kurtki! stroje różne ale jeden piękny element niezmienny - włosy! Masz je przepiękne (wiem że jesteś w tym oczytana :D )

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym zamówić tą białą sukienkę ale powiedz jaki masz rozmiar i ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą sukienkę w rozmiarze L - 173 cm :-)

      Usuń
  23. a długo się czeka na przesyłkę z takiej zagranicznej stronki? ? Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam od 7-14dni to zależy. Ale ogólnie niedługo się czeka i co najważniejsze paczki dochodzą. Krajowe się częściej gubią :-)

      Usuń
    2. Dziękuję. Tak, ja również czekam od 7 do max 14 dni :-)

      Usuń
  24. Obie stylizacje bardzo fajne. Osobiście wolę chodzić w spodniach, ale ta sukienka jest naprawdę łaaadna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwyciły mnie te jeansy z H-mu. Kupiłaś te teraz czy to stara kolekcja? Przepięknie leżą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mozesz podac jaka jest dokladna nazwa tych spodni z H&M

      Usuń
    2. To jest dokładnie ten model: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0267857001.html

      Usuń
  26. Bardzo fajnie ale musze to napisac... Chyba pierwszy raz taki niefajny efekt u Ciebie ale w pierwszej stylizacji w tych podwinietych jeansach Twoje nogi wygladaja bardzo masywnie a z innych zdjec wiemy przeciez ze tak nie jest ;) Nie wiem moze to wina materialu spodni, kroju badz tego podwiniecia ale nie wyglada to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to miało właśnie wyglądać, bo moje nogi są masywne :-)

      Usuń
    2. Przepraszam ale muszę to napisać.... chyba cie pojeb*** anonimie....

      Usuń
    3. :) tak jak wiecznie mi coś nie pasuje, tak Twoje nogi i stylizacje pasują mi tym razem idealnie:) anonim z 22.10 ma chyba jakieś kłopoty ze wzrokiem, a tak serio, to masz przynajmniej "kawał zdrowego ciałka", a nie patyki, jak teraźniejsze pannice, które wiecznie się odchudzają z kości na ości. Jak dla mnie idealne te dźinsy i nogi,, pzd.

      Usuń
  27. w jednej jak i drugiej stylizacji wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :)
    Kochana, nie orientujesz się czasem gdzie znajdę zegarek w takim samym stylu jak Twój tylko tańszy? :) Zakochałam się w nim, ale cena niestety mnie powala... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, szukałaś może w sieciówkach? Ostatnio jak byłam na zakupach, to widziałam na stojakach z biżuterią coś podobnego np. z New Yorkerze. Musiałabyś właśnie zwracać uwagę na te działy z biżuterią, tam pewnie jest coś takiego, bo takie minimalistyczne zegarki są modne :-)

      Usuń
    2. O to muszę się przejść po stoiskach z biżuterią w galeriach :) Przeważnie widywałam tam te na gumowych paskach dlatego przestałam zaglądać do tych działów...
      Dziękuję :)

      Usuń
    3. Jeszcze możesz zajrzeć do takich sklepów ze sztuczną biżuterią typu Claires albo Glitter. Też tam kiedyś widziałam pełno zegarków w tym stylu :-)

      Usuń
  29. Ekstra! Pierwsza stylizacja idealna dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie ładne, ale pierwszy zestaw bardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie stylizacje są piękne, choć drugiej jest bliżej mojemu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne stylizacje ale gryzą mi się te dzinsowe spodnie w pierwszej stylizacji...albo powinny być beżowe,jasne albo szare :) A sukienka mmmm śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy zestaw bardziej mi się podoba. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W stych stylizacjach wyglądasz cudownie , a twoja figura jest idealna. Mam takie pytanie trochę prywatne podasz swój wzrost i wagę. Myślę , że na 100 % nie masz się czego wstydzić. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 173 - 59 kg :-)
      Ale jeśli moja waga i wzrost ma być dla kogoś wyznacznikiem, to nie polecam się tym kierować. Każdy ma inne proporcje i nawet przy takich samych "parametrach" będzie wyglądał inaczej :-)

      Usuń
  35. Piękne stylizacje :) Mam pytanie odnośnie hybryd na paznokciach. Jestem pianistką i studiuję na Akademii Muzycznej. Wiąże się to z codziennym ćwiczeniem, podczas którego paznokcie często uderzają w klawisze (niestety z dużo większą siłą niż na klawiaturze). Już dawno pogodziłam się z tym, że długich paznokci nigdy nie będę mogła mieć - coś za coś :D, ale czasami chciałabym zaszaleć z jakimś kolorkiem na paznokciach. I tu niestety zwyczajne lakiery nie dają rady. Po każdym ćwiczeniu lakier odchodzi płatami, wygląda to strasznie i muszę potem przez kolejną część dnia ukrywać ręce bo wstydzę się podać komukolwiek dłoń. Malowanie codziennie też odpada, bo wiadomo jest to czasochłonne. Z tego powodu malowanie zostawiałam tylko na bardzo wyjątkowe okazje. Stąd moje pytanie. Myślisz, że hybryda dałaby radę przy aż tak intensywnym uderzaniu czy podzieli los zwykłego lakieru do paznokci? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda powinna dać radę tzn. znam osoby, którym lakier hybrydowy całkowicie się nie trzyma ale to raczej wąska grupa osób. U mnie nawet przy mocnym uderzeniu nic nie odpryskuje. Hybrydy to naprawdę fajna sprawa, więc powinny być dla Ciebie idealne :-)

      Usuń
  36. Pierwszy zestaw mnie znokautował <3
    Zdradzisz jaki rozmiar żakietu zamawiałaś i czy wymiary na stronie się zgadzają. Noszę 36/38 i boję się,że M-ka będzie za mała. Będę wdzięczna za odpowiedź.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Mam rozmiar L i wymiary się zgadzają :-)

      Usuń
  37. Świetne ztylizacje, na obu wyglądasz bardzo stylowo!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/shdiy-owe-spodnie-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Obie stylizacje są świetne, ale szpilki, jeansy i żakiet w jednym zestawieniu to jest to co kocham najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne stylizacje, wygladasz rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh czuc wiosne w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle świetnie wyglądasz choć jak większosci wydaje mi sie iż bardziej do Ciebie pasuje stylizacja nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz wspaniale w każdej stylizacji. Pięknie! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dario, wiem że zakładasz hybrydy, ale może mi pomożesz lub Twoje Czytelniczki.. Kiedy maluję paznokcie zwykłym lakierem, wszystko jest ok, ale niedługo po malowaniu pojawiają się pęcherzyki powietrza na paznokciach.. Dlaczego? Jak temu zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, przy niektórych lakierach tak się po prostu dzieje i myślę, że to kwestia ich jakości. Albo są po prostu słabe lub były źle przechowywane, albo termin przydatności minął. Jest jeszcze taka możliwość, że malujesz po nieodtłuszczonej płytce. Może spróbuj kupić sobie odtłuszczacz lub alkohol isopropylowy i przemyj dokładnie paznokcie przed nakładaniem lakieru. :-)

      Usuń
    2. To jest sprawka starego lakieru i już nie raz coś takiego miałam :/

      Usuń
    3. Czasem dolewam odrobinę zmywacza do buteleczki z lakierem i trochę to pomaga :)

      Usuń
    4. Kupiłam go dopiero.. Z resztą dzieje się tak cały czas.. Może faktycznie powinnam odtłuścić płytkę :) Dzięki dziewczyny :)

      Usuń
  44. Śliczne stylizacje :) Ja od dawna marzę o takich jeansach, ale niestety nie mogę znaleźć takich, które by na mnie dobrze leżały :/
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super. Obie piękne stylizacje, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekne zestawy ale to juz na typowa wiosne, wiosne, nie teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już jest po 15 stopni, także stylówki są idealne :-)

      Usuń
  47. Piękne stylizacje! Cudownie wyglądasz, a włosy masz obłędne :) pozdrawiam serdecznie i zajrzyj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach, piękne stylizacje i zdjęcia. Mogłabyś napisać coś o swoich ćwiczeniach i diecie? Już takie prośby widziałam więc pewnie nie ja jedna chcę wiedzieć :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, napiszę o tym niedługo :-)

      Usuń
  49. Obie stylizacje cudne. Wszystko współgra ze sobą idealnie :]

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne zestawy :) na nadchodzącą wiosnę idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajne stylizacje :) na pewno będę wpadać na bloga, bo same tutaj moje ulubione treści :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekne nogi:)widac,ze cwiczysz.Czesto?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ćwiczę 2-3 razy w tygodniu :-)

      Usuń
  53. Czy zniżka na zegarek obowiązuje także przy zamawianiu z polskiej oficjalnej strony? I do kiedy trwa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniżka trwa do 31.03.2015 ale o to czy obowiązuje na polskiej stronie muszę podpytać. Dam znać :-)

      Usuń
  54. aż ciężko uwierzyć, że robiłaś dekoloryzację i to sama w domu :) włosy są piękne i 100razy lepiej wygladasz w tym kolorze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  55. Który pędzel bardziej polecasz: Zoeva 109 Face Paint w wersji "oryginalniej", z białego włosia, czy Vegan? Różnica pewnie jest subtelna, ale jak już musiałabyś wybrać, to na który byś się zdecydowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio się nad tym zastanawiałam i wybrałabym jednak Vegan. Włosie w ogóle nie zmienia kształtu i jest bardziej giętkie, natomiast o wersją białą trzeba lepiej dbać. Zawartość włosia koziego zawsze sprawia, że pędzle są trochę bardziej "specjalnej troski" :-)

      Usuń
    2. a nie jest tak, że biała wersja, z tego powodu, że włosie bardziej się "rozczapierza", lepiej przez to blenduje?

      Usuń
  56. Obie wersje są w moim typie - szczególnie spodobały mi się buty z Reserved :) Powiedz mi, Dario, jakiś czas temu pisałaś o farbkach do brwi Nyx. Od tej pory (a to już spory kawał czasu) poszukuję tych farbek i niestety nie mogę ich nigdzie dostać. Zastanawiam się - czy te z Make Up Revolution będą równie dobre? Jaki odcień wybrać jeżeli jestem ciemną blondynką (mam jasnobrązowy kolor włosów)? I czy wiesz coś może o trwałości i wydajności markerów do brwi Nyx?

    OdpowiedzUsuń
  57. Te jeansy i szpileczki pięknie się łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hedonistko jak podcinasz wlosy tak na prosto? Wiem, ze na blogu podawalas sposob na podcinanie w litere ''V'' a mi wlasnie chodzi o to zeby wyszly proste ;)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje swietnego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie wyglądasz, ale pierwsza stylizacja wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj
    Chciałam zapytać ile kosztuje wysyłka ze sklepu internetowego sheinside ?
    I jeśli mój rozmiar to coś między M a L to lepiej brać większy rozmiar?
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature