Top Social

PASTELOWO-ZŁOTE NOWOŚCI OD ZOEVA ROSE GOLDEN VOL. 2. PĘDZLE ORAZ PALETA CIENI. MIEDZIANY, OGNISTY MAKIJAŻ + SWATCHE.

Zoeva znów zaskakuje i tym razem wprowadziła do sprzedaży absolutnie piękne pędzle oraz metaliczną paletkę cieni. Kiedy na Instagramie zobaczyłam zapowiedź nowej kolekcji Rose Golden Vol.2, to od razu pomyślałam, że to będą najpiękniejsze pędzle jakie kiedykolwiek widziałam. Nie myliłam się - na żywo pędzle mają jeszcze więcej uroku. Gotowe na to, żeby zobaczyć te cudeńka z bliska? To wskakujcie do dalszej części posta. Przygotowałam też szybki makijaż nową paletką. 




ZESTAW PĘDZLI ZOEVA ROSE GOLDEN SET VOL.2 Z POJEMNIKIEM
______________
Zestaw składa się z 8 pędzli z czego 3 są do twarzy, a reszta służy do makijażu oka. Zoeva nie wprowadziła nowych wzorów pędzli, a nowością jest jedynie kolorystyka i ciekawy design. Piękne, różowo-złote okucia, z wygrawerowanym wzorem naprawdę cieszą oko. Nie będę ukrywać, że pędzle kolejny raz podbiły moje serce zarówno pod względem jakości włosia, jak i wykonania. Są to solidne narzędzia do pracy, z którymi każda z Was będzie się czuła pewniej. Nie wiem do końca co te pędzle mają w sobie ale używając ich makijaż jest wykonany szybciej, bardziej precyzyjnie i bez żadnego wysiłku. Podejrzewam, że to kwestia idealnej mieszanki włosia snytetycznego z naturalnym oraz doskonałego wyprofilowania pędzla. W zestawie brakuje mi tylko mojego ogromnego faworyta 227 Soft Definer ale znajdziecie go w secie do oczu, którego ja nie posiadam. 

Rose Golden Vol. 2 Luxury Set zawiera:
8 pędzli: 104, 109, 126, 226, 228, 234, 317, 322 + dużą kosmetyczkę Rose Golden oraz pojemnik na pędzle.

Pędzle możecie zakupić tylko w zestawie, ale są dwie wersje - z pojemnikiem i bez. Pojemnik to akrylowy holder zachowany w podobnej kolorystyce. Zauważyłam, że odkąd pojawiły się w sprzedaży są bardzo szybko wykupywane, więc jeśli macie na nie chrapkę, to radzę się pośpieszyć. Na Mintishop.pl zniknęły po 30 minutach od premiery ale na szczęście znów są dostępne. Znajdziecie je TUTAJ klik. 


PALETA CIENI ZOEVA ROSE GOLDEN VOL.2
______________
Wraz z pędzlami marka Zoeva zawsze wprowadza paletkę w nowej wersji kolorystycznej i tym razem to metaliczne wydanie cieni, idealne do wieczorowych makijaży. Świetnie sprawdzi się też wiosną i latem, kiedy nasz makijaż oświetla światło słoneczne. Cienie mają mnóstwo pięknych drobinek i są niesamowicie napigmentowane. Niektóre z nich mają bardzo metaliczny połysk, co dodatkowo potęguje "moc" całego makijażu. Nie są to jednak tandetne perły rodem z PRL-u, więc nawet najbardziej błyszczący makijaż zachowa klasę. Mój ulubiony cień w palecie to oczywiście COPPER IS KING czyli wspaniały, miedziany odcień, który wygląda na powiece fenomenalnie. Podbija kolor zielonej tęczówki oka. Poza tym kolory złote i złoto-brązowe bardzo przypadły mi do gustu, bo można je wykorzystać w każdym uniwersalnym makijażu. W palecie znajdziemy też trzy kolory matowe. Wielbłądzi brąz to idealny cień do podkreślania załamania powieki, natomiast popielaty i głęboki brąz sprawdzą się do przyciemniania zewnętrznego kącika oka i dolnej powieki. W połączeniu z błyskiem innych cieni możemy uzyskać migoczący, rozświetlający makijaż, który przyciągnie uwagę. Warto zaznaczyć, że cienie Zoeva minimalnie się osypują i praca z nimi to czysta przyjemność. Obok Naturally Yours to moja ulubiona paleta  marki. Jeśli zdecydujecie się na te dwie paletki, to możecie szaleć z makijażami do woli, za każdym razem uzyskując ciekawy look. Paletkę zakupicie TUTAJ klik. 

** Wykonałam bardzo szybki makijaż z użyciem tej paletki. W załamanie powieki naniosłam cień Luster, następnie przyciemniłam zewnętrzny kącik oka cieniem Wonder Full. Na powiece ruchomej pojawił się cień Cooper is King, natomiast w wewnętrznym kąciku oka Golden Rule oraz Foil (aplikowałam naprzemiennie). 


Jeśli jesteście ciekawe innych postów o pędzlach i paletach Zoeva to zapraszam:
Są piękne, prawda? A może zupełnie nie w Waszym guście? Dajcie koniecznie znać!



87 komentarzy on "PASTELOWO-ZŁOTE NOWOŚCI OD ZOEVA ROSE GOLDEN VOL. 2. PĘDZLE ORAZ PALETA CIENI. MIEDZIANY, OGNISTY MAKIJAŻ + SWATCHE."
  1. Makijaż cudowny, cieszę się, że zamówiłam tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw pędzelków do oczu to moje marzenie jak na tą chwilę :D A jakbym miała jeszcze do tego tą paletkę to bym chyba nic nie robiła tylko się malowała, zmywała, malowała ...... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warte zakupu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście ja swoją paletkę będę miała już jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ciężko odmówić tym pędzelkom uroku, mają w sobie coś pięknego :D cienie też przepiękne, bardzo lubie brązy i miedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, napisz gdzie dostane ten krem z poprzedniej notki z kwasami ? Chodzi mi o ten z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o jaki krem chodzi? Z Bielendy mam tylko kwasy, które kupuję na Allegro. Pisałam zresztą o tym :)

      Usuń
  7. pędzle są prześliczne :) wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości, niestety nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pędzle są takie piękne *.* chce mi się ich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta paleta, aż pokuszę się o stwierdzenie, że chyba jak dotąd najlepsza spośród wszystkich palet Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłam doczekać się poniedziałku! Teraz nie mogę doczekać się jutra, mam nadzieję, że dojdą jak najszybciej!
    P.S. wyglądasz jak zawsze zjawiskowo! ;-)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty robisz piękne zdjęcia! A makijaż jest ślicznyyyyyy!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówka z Essence Lipliner 12 i na to pomadka z Pierre Rene Color Balm 11.

      Usuń
  14. Cudna ta paletka, nie przypuszczałam że kolorystyka tak mi się spodoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pędzle. Po prostu marzenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawow nie kupuje, aby nie miec pedzli ktorych nie potrzebuje. Kolekcjonuje powolutku moj wlasny set z Zoevy, pedzel po pedzlu... fakt, czarne raczki nie tak urokliwe, ale coz- cos za cos ;)
    Paletke zamowilam zaraz po polnocy w dzien premiery (na orygialnej stronce Zoevy), bo jak tylko zobaczylam ja w internecie to wiedzialam, ze jest to paleta dla mnie- brakowalo mi takich rozowych i zlotych odcieni w Mixed Metals.
    Jak patrze na te zdjecia, to zaczynam zalowac, ze nie zamowilam tego pojemnika akrylowego. Prezentuje sie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixed Metals jest ładna ale także brakowało mi w niej takich ciepłych, bardziej "twarzowych" cieni :)

      Usuń
  17. mój Boże ! oczy mi się świecą na ich widok, a serce krwawi, że mnie na nie nie stać :<
    piękne są ! *-*

    szkoda, że są dostępne tylko w zestawie, bo pojedynczo może bym w końcu zebrała cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko oszalałam na punkcie tych pędzli ;p Paletkę zamówię bankowo bo widze że jest idealna dla zielonych oczek ale te pędzle...niech ta wypłata szybciej przybywa :( Mam jeszcze pytanie o bluzkę w paski gdzie kupiłaś? Karina

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pędzle wyglądają niesamowicie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancko wyglądają i pędzle i cienie, chciałabym takie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam zestaw pędzli Zoeva Lux Complete i ich jakość mnie oczarowała. Faktycznie używając tych pędzli jakoś makijaż szybciej i ładniej mi wychodzi... Póki co mam -paletę Zoeva Naturally Yours ale kto wie...może skuszę się na kolejną ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. te pędzle są tak piękne i tak dobrej jakości, że ich cena wcale nie jest taka wygórowana... zaczynam już odkładać pieniądze :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cienie cieniami, ale jakie cudowne są te pędzle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pędzle to moje marzenie...tylko ta cena to ciężka sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle są piękne, niestety aktualnie poza moim zasięgiem - studenckie życie ;) w związku z czym co sądzisz o takim zestawie dla osoby zupełnie początkującej http://mintishop.pl/product-pol-540-Hakuro-zestaw-pedzli-do-CIENI-H70-H76-H77-H79-H85.html ? warto w to inwestować czy lepiej np.pomału gromadzić kolekcję? dodam, że posiadam już pędzel nr 78 - i w zasadzie tyle jeśli chodzi o takie jakościowo lepsze pędzle.
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro to były jedne z moich pierwszych pędzli i używam ich do dziś. Są bardzo dobre, szczególnie na początek. Możesz w nie spokojnie zainwestować do czasu, kiedy będziesz gotowa na Zoevę :-)

      Usuń
    2. A czy warto akurat w taki zestaw?Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :D

      Usuń
    3. To zależy czego akurat potrzebujesz. Ja wybrałabym większy zestaw z pędzlami do twarzy :)

      Usuń
  26. Świetne cienie:)
    Te pędzle wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zoeva zachwyca jak zawsze <3, szkoda, że te nowe pędzle są tylko w zestawie:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Napisz proszę skąd są Twoje dżinsy widoczne na pierwszym i ostatnim zdjęciu???? Jaki śliczny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądanie takich zdjęć to czysta przyjemność :) A mój zestaw do oczy znowu wykupiony....

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorystyka tych pędzli podoba mi się najbardziej ze wszystkich dostępnych, ogromnie mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzle wyglądają na profesjonalne i przyjazne skórze. :) Natomiast sama paletka ma intensywną kolorystykę, która przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się spisuję i równie dobrze wyglądają :) Jakość na najwyższym poziomie, nic więcej do szczęścia nie można dodać! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no i super! Wszystkie zestawy wykupione a ja jak zwykle nie zdążyłam :((( Wiesz może kiedy znowu się pojawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają być dostępne wkrótce, także musisz co jakiś czas sprawdzać :)

      Usuń
  34. te pędzle są po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko absolutnie w mojej kolorystyce i absolutnie piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy rączki w tych pędzlach nie są lakierowane podobnie jak w tej pierwszej wersji rose golden? Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są lakierowane, zgadza się :-) Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  37. Witam podaj proszę dokładna nazwę tych kwasów z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielenda Professional Ideal Skin Mandelic Acid. W poprzednim poście podawałam link, gdzie szerzej opisywałam przygodę z kwasami.

      Usuń
  38. Dario, czy te kwasy podrażniają skórę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kwas podrażnia skórę w mniejszym lub w większym stopniu, powoduje złuszczanie naskórka. Takie zabiegi to nie żarty i trzeba mieć doświadczenie, wiedzę jak to wszystko nakładać :-) Jeśli nigdy nie miałaś zabiegu z kwasami u kosmetyczki, to nie polecam robić na własną rękę, bo nie wiesz tak naprawdę jak skóra może zareagować :-)

      Usuń
  39. Jezu, pędzle są niesamowicie piękne i starannie wykonane a ten kolor...ach<3!
    Żal by mi było chyba ich używać, kuszą niesamowicie, może uda mi się odłożyć jakąś sumkę...
    Paleta jest rewelacyjna, z pewnością ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie się te pudrowe pędzle prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka będzie już dzisiaj u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. też zamówiłam sobie ten zestaw i już się nie mogę doczekać kiedy do mnie dotrze:) a powiedz mi do czego używasz pędzelka nr 126? sprawdzi się do aplikacji pudru??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mój ulubiony pędzel do bronzera i ocieplania twarzy. Dobrze się też sprawdza do nakładania różu ale puder również możesz nim nanosić. Jest wielofunkcyjny i mimo dziwnego kształtu - bardzo poręczny i funkcjonalny :-)

      Usuń
  43. Super post!
    Makijaż idealny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolory i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. muszę mieć pędzle Zoeva.. chociaż parę sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta Zoeva to mnie wykończy finansowo:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dokładnie to samo pomyślałam jak zobaczyłam zapowiedź tych pędzli... Najpiękniejsze :)
    Paletka też cudna, a makijaż jak zawsze, zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś kosmetyczką? naprawdę świetnie i profesjonalnie prowadzisz blog:) cienie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie, nie jestem kosmetyczką :-)

      Usuń
  49. Świetne te pędzle!:) Chcę takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Które lepsze: Pink Elements czy Rose Golden vol2? Nie mogę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie bardziej mi się jednak podobają Rose Golden Vol.2, a jakością się nie różnią oczywiście :-) Także wybierz te, które bardziej Ci się podobają :-)

      Usuń
  51. Jeżeli okaże się, że zdałam ostatni egzamin to ta paletka będzie moja :D Trzymaj kciuki! :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Te pędzle sa piękne ! moga z pewnoscia słuzyc jako ozdoba toaletki ;) Paletka dla kogos w Twoich kolorkach ja jestem jasna blondynka z jasna cera czy ta paletka wystepuje tez w innej kolorystyce ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, jest tylko jedna wersja tej palety :)

      Usuń
  53. Powiedz proszę jaki masz lakier na paznokciach:)? Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :) to taki brudny róż? Piękny :)

      Usuń
    2. To Semilac 004 Classic Nude :-)

      Usuń
  54. Nie moge sie doczekac kiedy pedzle i paleta wpadna i w moje rece... ech... marzenie... :)
    Codziennie odwiedzam Twojego bloga i podziwiam Twoja kobiecosc i te piekne zjawiskowe wlosy... !
    Rozplywajaca sie GL.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne te produkty zoevy, pędzle i paletki zachwycają. Fajnie ci że je wszystkie masz...Proszę daj mi swoje włosy :P heh

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudownie się prezentuje ten zestaw pędzli :) Na zakup póki co nie mogę sobie pozwolić, ale mam nadzieję, że kiedyś zagoszczą na mojej toaletce, mogę sobie tylko wyobrazić jak przyjemnie wykonuje się nimi makijaż. Paletka również ma piękną kolorystykę, uwielbiam takie kolory na powiekach :)
    Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj. Natknęłam się na Twój post o podkładzie pharmaceris, bo właśnie mi się skończył i mam ochotę go zamienić na revlon colorstay, ale tam jest większa ilość odcieni do wyboru i nie jestem pewna który wybrać. z pharmaceris też uzywam odcienia natural 02. Powiedz mi proszę, który odcień Revlon colorstay najlepiej Ci się sprawdza? szukam czegoś na lato więc biorę poprawkę, że się troszkę opalę. z góry Ci dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paula, najbardziej uniwersalnym kolorem, którego używają polki to 180 Sand Beige. Jest dosyć jasny ale nie najjaśniejszy. Poza tym delikatnie ciemnieje, więc też trzeba wziąć to pod uwagę. :-)

      Usuń
  58. Te pędzle są po prostu piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. mam pytanie odnośnie paletek zoevy, która według Ciebie jest najlepsza na pewno nie poprzestanę na kupnie jednej ale zastanawiam się czy wybrac jako pierwszą naturally yours czy cocoa blend, a moze wlasnie rose? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Możesz polecić coś taniego do ciemnych brwi aby nadać koloru w wypustkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super kolory, totalnie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature