Top Social

NAJLEPSZY UTRWALAJĄCY, KOLORYZUJĄCY ŻEL DO BRWI JAKI MIAŁAM CZYLI I HEART MAKEUP TINT MY BROWS FAIREST. EFEKT PRZED I PO.

Pewnie wiele z Was na co dzień używa produktów do brwi. Są to najróżniejsze pomady, cienie, żele i inne "wypełniacze", które pozwalają na podkreślenie kształtu oraz ewentualne wypełnienie luk między włoskami. Zwykle dążymy do jak najbardziej naturalnego efektu, który niestety dosyć trudno uzyskać, bo z kosmetykami do brwi łatwo przesadzić. Ja korzystam z różnych produktów, natomiast ostatnio miałam okazję zachwycić się żelem, który z pozoru nie robił nadziei na spektakularne efekty. Najbardziej urzekło mnie w nim to, że ekstremalnie utrwala włoski utrzymując je na miejscu przez cały dzień oraz sprawia, że brwi są pełniejsze i jaśniejsze! Jeśli jesteście ciekawe efektu przed i po, to zapraszam do dalszego czytania.  



DLACZEGO UWIELBIAM TEN PRODUKT?
___________
Lubię swoje ciemne brwi ale w delikatnym, dziennym makijażu staram się podkreślić je delikatnie. I tutaj sprawa jest dosyć skomplikowana, bo jaśniejszym cieniem czy pomadą trudno wypełnić luki między ciemnymi włoskami, a używając ciemniejszego cienia brwi mogą nie wyglądać naturalnie. W tej sytuacji rewelacyjnie sprawdził się żel z I heart Makeup Tint My Brows w kolorze Fairest, który genialnie wypełnia brwi, zachowuje ich kształt i przede wszystkim delikatnie rozjaśnia, przez co brwi prezentują się subtelniej. Bardzo istotną kwestią jest to, żel jest idealnie chłodny tzn. nie wpada w rude tony. Myślę, że przy jasnym makijażu oka taki kolor brwi wygląda korzystnie. Natomiast przy ciemnym, wieczorowym makijażu lubię używać tego żelu w odcieniu Light Medium. Dobrze jest mieć zatem te dwa odcienie i dowolnie je wykorzystywać, w zależności od makijażu i upodobań. 

** Na pierwszym zdjęciu brwi są podkreślone tylko Aqua Brow 25, a na drugim zdjęciu naniosłam na to żel w kolorze Fairest. Brwi wydają się być grubsze, bardziej "puchate" i są oczywiście jaśniejsze.

JAK STOSOWAĆ  ŻEL?
___________
Można go nanosić na całkowicie "czyste" brwi, w celu ich ujarzmienia i podkreślenia koloru. Szczególnie blondynki będą zadowolone z odcienia, bo nie jest rudy i genialnie podkreśla każdy włosek. Brwi prezentują się dzięki temu naturalnie ale są widoczne i ułożone w pożądany kształt. Żel mocno utrwala i jeśli Wasze włoski są niesforne i długie, to będzie trzymał je w miejscu przez wiele godzin. 

Można również stosować go tak jak ja czyli najpierw podkreślić brwi kredką, pomadą czy cieniem, a dopiero na koniec nanieść żel. Wtedy uzyskamy większe wypełnienie brwi, utrwalenie włosków i rozjaśnienie ich (w przypadku koloru Fairest).  

Pamiętajcie, żeby aplikować żel bardzo "lekką" ręką, czyli nie przykładać szczoteczki mocno do brwi. Starajmy się raczej muskać aplikatorem po włoskach. To klucz do dobrego wykorzystania tego żelu. W przeciwnym razie możemy nie być zadowolone z efektów, bo żel zbyt mocno osiądzie na brwiach. 



Podsumowując, jestem bardzo mile zaskoczona efektem jaki daje Tint My Brows w kolorze Fairest. Dzięki temu produktowi możemy mieć jaśniejsze brwi bez kombinowania z rozjaśniaczem i innymi tego typu wynalazkami. Postanowiłam poświęcić mu cały wpis, bo wiem, że wiele z Was poszukuje dobrego żelu, który ma kolor i utrwala. Poza tym kosmetyki I Heart Makeup są niedrogie i tym bardziej warto się skusić. Według mnie jest to produkt, który zasługuje na dużą uwagę i spokojnie może konkurować ze swoimi droższymi kolegami. 

TINT MY BROWS możecie zakupić TUTAJ klik. Dostępne są też ciemniejsze odcienie. 

Dajcie znać czy znałyście już ten produkt i czy Was zainteresował!


67 komentarzy on "NAJLEPSZY UTRWALAJĄCY, KOLORYZUJĄCY ŻEL DO BRWI JAKI MIAŁAM CZYLI I HEART MAKEUP TINT MY BROWS FAIREST. EFEKT PRZED I PO. "
  1. Z nieba mi spadasz z tym żelem:) Czegoś takiego szukałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny efekt a Twoje włosy są cudne :) kiedy wpis o pielegnacji???Będzie seria z aktualizacjami? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za pomadka na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zobaczyłam go w sklepie online i zastanawiałam się nad nim. Teraz wiem, że go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zachęcająca i wzięłam od razu 3 kolory ::] Zobaczymy co z tego wyjdzie ale na Twoich brwiach wygląda piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dario, czy mogę wiedzieć skąd pochodzi ta biała bluzeczka z blaszką?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś mi pomóc? Jesteś moim guru w sprawach włosów a moje strasznie się puszą na końcach. Co można z tym zrobić? Znasz jakiś sposób? :(

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, musiałabyś używać serum na końcówki typu Mythic Oil lub jakiegoś olejku na bazie silikonów. Niestety puszące się końcówki ujarzmi tylko silikon ale możesz również zainwestować w olej lniany i codziennie nakładać go na noc na włosy. Olejowanie zawsze trochę ujarzmi puszące się włosy :) Mam nadzieję, że Ci pomogłam :)

      Usuń
  8. wygląda fajnie :) ja mam żel z wibo, szczoteczka jest trochę za duża, ale jakoś sobie radzę, nie jest też tak jasny, jednak jeśli chcę wyjść na szybko to tylko nim przeczesuję brwi i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są właśnie zalety żelu, że w szybki i sprawny sposób można podkreślić brwi. Oczywiście dobrego żelu, bo są też te beznadziejne, które w ogóle nie zastygają i nie spełniają tak naprawdę żadnej roli :)

      Usuń
  9. Mam odcień Light Medium i jestem zachwycona. Mogliby tylko stworzyć więcej odcieni, bo kolor ciemniejszy np. już jest strasznie nienaturalny i ma jakieś wiśniowe podtony. Ja na szczęście znalazłam swój odcień i chyba znalazłam też swój ideał w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten ciemniejszy niż Light Medium wpada w czerwonawe tony ale zdarzają się osoby, którym pasuje taki odcień :) Dla mnie ten żel to ideał i muszę sprawić sobie zapasowe opakowania :)

      Usuń
  10. ooo szukałam jakiegoś żelu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślisz, że żel sprawdzi się również na niemalże czarnych brwiach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować koloru Light Medium, który również nie jest rudawy i będzie się nadawał do ciemniejszych brwi. Po wyschnięciu jeszcze dodatkowo ciemnieje, więc będzie idealny dla ciemniejszej oprawy oczu :)

      Usuń
    2. Mam osobiście czarne brwi i używał właśnie Light Medium jest świetny!!! Nie polecam za to koloru Medium który niestety rudzieje

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu nie wyjdę z domu bez podkładu i... podkreślonych brwi. To jak uzależnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - bez zrobienia brwi wygląda się tak jakoś...łyso? :)

      Usuń
    2. Mam podobnie! Ze wszystkiego można zrezygnować, ale puder perłowy, brwi i balsam na ustach muszą być! :)

      Usuń
    3. Z kolei tylko zrobione brwi bez choćby grama tuszu do rzęs na oczach mogą wyglądać dziwnie :-)

      Usuń
  13. Właśnie czegoś takiego szukam ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje brwi i tak są cudowne, aż sama go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zaskoczona że aż tak ładnie rozjaśnił i uwydatnił brwi. Musze koniecznie go wypróbować bo cena jest śmieszna. Masz dwa takie same pędzelki Zoeva?:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo mam dwa zestawy, do oczu i mieszany z pędzlami do twarzy i tam te pędzle się powielają :)

      Usuń
  18. Jakie piękne brwi <3<3<3 Zazdroszczę.
    Mogę zapytać o lakier na paznokciach? Tylko nie pisz że to hybryda :( Moje paznokcie nie tolerują żeli hybryd i innych takich :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zmartwić, bo to hybryda Semilac Pink Rock :-) Podobne kolory jeśli chodzi o zwykłe lakiery ma Essie :)

      Usuń
  19. Nie mogę oderwać oczu od tej przepięknej kosmetyczki! ZOEVA mnie zachwyca od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm, ładnie podkreśla, ładnie wygląda i jeszcze super cena :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrzac na tubke myslalam, ze to zamiennik Aqua Brow, a to tylko takie opakowanie dla zelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie inny produkt niż Aqua Brow :-)

      Usuń
  22. Mam ten żel i uwielbiam go:) super wyglada gdy nałoży się go skośnym pędzelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominalas kiedys, ze będzie wpis o lakierach semilac i pokażesz swoje wszystkie kolory :) kiedy można się go spodziewać? :)

      Usuń
    2. Hmm :-) Nie będzie wpisu o lakierach Semilac, ewentualnie planuję pokazywać jak wyglądają nowe kolory na paznokciach. Moje wszystkie lakiery możesz zobaczyć tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/01/ulubiency-2014-roku-moje-najlepsze.html

      Usuń
  23. ja używam kredki do brwi z essence i ona wystarcza mi w 200 % :) ale myślę, że żel byłby idealną alternatywą dla mnie ponieważ mam wrażenie ze czasem ciut za bardzo wypełniam brwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten żel jest stworzony dla Ciebie :-)

      Usuń
  24. Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  25. O, wreszcie coś taniego i dobrego, to muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I nawet niedrogi :) Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, piękny efekt :) A używałaś może kiedyś pomady ABH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam ale mnie nie zachwyciła :) Zdecydowanie wolę Aqua Brow :) Może to kwestia odcienia jaki miałam. Jak marka wejdzie do Polskich sklepów to spróbuję przetestować inny kolor, chociaż konsystencja mnie trochę męczy.

      Usuń
  28. Hej, czy można go gdziekolwiek kupić stacjonarnie? jeśli tak to gdzie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie to w UK i w siedzibach stacjonarnych drogerii, które sprzedają kosmetyki w internecie :-) Musiałabyś zobaczyć czy w Twoim mieście nie ma takiej drogerii :-)

      Usuń
  29. Super wpis. Jestem fanką kosmetyków z tej firmy ;) Zapraszam na mojego bloga http://blondieohblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wpis. Jestem fanką kosmetyków z tej firmy ;) Zapraszam na mojego bloga http://blondieohblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam ten z Wibo i na moje potrzeby póki co jest wystarczajacy jednak ten sobie zapiszę na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I jaką ma cenę przystępną! Chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam żel do brwi z MUR ale z innej serii. Jest równie doby jak chyba większość kosmetyków z tej firmy. Ciągle zaskakują !

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Mam pytanie, a w zasadzie problem. Zajmujesz się paznokciami hybrydowym więc liczę, że pomożesz.. Kupiłam właśnie zestaw do paznokci hybrydowych Em Nail. Lampa, lakiery odtluszczacz, aceton itd. Próbuje zrobić paznokcie i nic z tego :( nakładam bazę, 2 min do lampy, później cienką warstwę lakieru, 2 min do lampy znów lakier, lampa. Gdy próbuje nałożyć końcowa bazę lakier mi się rozmazuje jakby nie był utwardzony. Próbowałam utwardzac go 4 min, 6 min, 8min, a nawet 10 i nadal to samo. A gdy przemywam ostatnia warstwę (bazę) pol lakieru schodzi z paznokcia, a pół zostaje :( Jak myślisz, co może być nie tak? Wina lakieru czy lampy? (mam taką 4x9w)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zajmuję się paznokciami hybrydowymi, jedynie robię je sobie samodzielnie i to tylko Semilac. A czy odtłuszczasz dobrze płytkę przed nałożeniem bazy? Myślę jednak, że skoro wszystko robisz zgodnie z instrukcją, to absolutnie nie powinno nic takiego się dziać. Napisz koniecznie do firmy od której zamawiałaś i przedstaw im problem. Może to kwestia przeterminowanego lakieru? Trudno mi cokolwiek doradzić, bo nigdy nie miałam styczności z tą marką i teraz już wiem, że nawet nie będę zawracać sobie nimi głowy :-) Daj znać jak to się wszystko rozwiązało ostatecznie.

      Usuń
  35. Oo super. Muszę wypróbować ☺ a kiedy będą wyniki konkursu związanego z zestawami?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja i moje brwi jesteśmy w dziwnych kontaktach, bo niby chciałabym je jakoś podkreślić - są wyraźne i prawie czarne, choć włosy na głowie mam ciemno brązowe, ale za każdym razem kiedy pokreślę je kredką (dość delikatnie oczywiście, bo nie podoba mi się efekt wyrysowanych brwi) oczywiście dopasowaną do koloru włosków, czuję sie okropnie sztucznie. Nie wiem czy nie powinnam spróbować jakiegoś kolorowego żelu jak ten powyżej, ale boje się, że będzie jeszcze gorzej. Jak myślisz, da się coś na to zaradzić, czy po prostu muszę się przyzwyczaić?

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy to jest przed i po? Różnica wydaje mi się bardzo subtelna, prawie niezauważalna:) Masz idealne naturalne brwi! Moje właściwie trzeba od początku narysować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny efekt, nie spotkałam nigdzie wcześniej tego żelu, no i plus przede wszystkim za to, że nie wpada w rude tony :)
    Ja swoje brwi wypełniam najczęściej kremowym cieniem z Maybelline w odcieniu 40 Permanent Taupe, to jest mój hit, niektórzy na niego narzekają, ale wszystko zależy od koloru włosów, mi pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja męczę jakiś żel do brwi z Eveline, który zakupiłam już dawno i używam, bo żal wyrzucić, ale nie jestem powalona efektem a ten wydaje się całkiem fajny, więc chyba się skuszę :)
    Muszę jeszcze dodać, że zdjęcia na Twoim blogu są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki odcień do czarnych brwi? Podpowie ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature