Top Social

JAK NAMALOWAĆ KRESKĘ EYELINEREM? MÓJ SPOSÓB NA KRESKI KROK PO KROKU [DLA WIZAŻ.PL].

Klasyczna kreska namalowana na powiece nigdy nie wyjdzie z mody, dlatego warto poświęcić trochę czasu na wypracowanie idealnego kształtu. Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać taką kreskę za pomocą kilku trików, to zapraszam do dalszego czytania. Znajdziecie tam link, który przeniesie Was do pełnego instruktażu krok po kroku. 


Mój sposób na kreskę krok po kroku przygotowałam dla portalu wizaż.pl: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Jak-rysowac-kreske

Dajcie koniecznie znać czy wykorzystacie moje rady i jakie są Wasze triki!

Zapraszam Was też do obserwowania mojego bloga na Facebooku, Instagramie i Bloglovin - bądźcie na bieżąco z wszystkimi nowościami :-)

49 komentarzy on "JAK NAMALOWAĆ KRESKĘ EYELINEREM? MÓJ SPOSÓB NA KRESKI KROK PO KROKU [DLA WIZAŻ.PL]."
  1. Cóż to za piękna paleta na zdjęciu? Wydaje się być dobra do wypełniania brwi, o ile cienie są matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko jeden cień jest matowy - pierwszy, najjaśniejszy :-) Reszta to perły, satyny i cienie z drobinkami. A paletka to Isa Dora Eye Color Bar 60 Nude :)

      Usuń
  2. Wszystko super, tylko szkoda, ze nie napisalas co zrobilas z zewnetrznym kacikiem dolnej powieki, bo widze, ze tam tez cos roztarlas, a zawsze mam problem wlasnie ztym miejscem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolnej powiece jest czarny cień nałożony skośnym pędzlem, który delikatnie roztarłam :)

      Usuń
    2. Dolna powieka przy kresce może pozostać tak naprawdę bez niczego, tylko z pomalowanymi rzęsami :) To też świetnie wygląda :)

      Usuń
  3. Co to za paletka cieni ze zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paletka to Isa Dora Eye Color Bar 60 Nude :)

      Usuń
  4. Twoja kreska jest piękna, gdybym na co dzień miała więcej czasu - pewnie bym tak ją robiła, niestety dla mnie jest to trochę zbyt czasochłonny sposób (zwłaszcza z taśmą) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska w ogóle wymaga czasu i nigdy jej nie robię, kiedy się śpieszę :) To zawsze kończy się tragicznie :)

      Usuń
  5. MEGA! Chyba dzięki Tobie w końcu nauczę się rysować kreski na powiekach :D
    Jak zawsze całość (tekst, zdjęcia) powala na kolana- jesteś perfekcjonistką w tym co robisz!

    Mam pytanie: Jakiego aparatu używasz do wykonywania zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, 430 udostępnień na wizażu. Nieźle :) mam pytanie dotyczące tego kamuflazu z Catrice. Jaki masz kolor?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie odnośnie opadającej powieki...Jak w takim przypadku zrobić kreskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy opadających powiekach, a szczególnie kącikach oczu nie należy wyciągać wysoko końcówki czyli tego tzw. "ogonka". Zrobię niedługo post o malowaniu tego typu powiek :)

      Usuń
  8. U mnie ta metoda z taśmą się nie sprawdzi, bo na tym etapie mam już podkład i zagruntowany korektor na twarzy i szkoda to niszczyć taśmą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam na tym etapie już podkład i korektor, jednak makijaż nie zostaje w żadnym stopniu naruszony. Taśmę po prostu trzeba 1-2 razy przykleić i odkleić na dłoni - dopiero wtedy przyłożyć pod okiem. Można też zamiast taśmy wykorzystać kartkę :)

      Usuń
  9. Fajny krok po kroku ja zawsze jakoś sobie radzę z kreską jeśli pracuję odpowiednim eyelinerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kreska. Niestety robiąc makijaż o 5-ej rano raczej nie mam czasu na taką zabawę...więc z reguły jak maluję się tak wcześnie to rezygnuję z niej bo wolę nie ryzykować porażki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam link na fejsie, żeby kliknąć link na blogu, żeby z posta kliknąć kolejny link. mam nadzieję, że to już koniec mojej wędrówki i dotarłam na miejsce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się na chwilę zatrzymałaś, żeby ponarzekać :) Chwila odpoczynku nie zaszkodzi :)

      Usuń
    2. Hehe :) Usmialam sie z tej odpowiedzi :)

      Usuń
  12. Hello from Spain: fabulous palette. Great product. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wydaje się to tak bardzo skomplikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy robiąc makijaż oka (a w szczególności taką kreskę) "naciągasz powiekę"? Jakoś zawsze byłam tak nauczona i gdy próbuję narysować kreskę eyelinerem bez tego "tricku" to nie wychodzi prosta w fragmencie na górnej powiece, tylko jakaś taka poszarpana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś naciągałam powiekę ale zdecydowanie lepiej jest malować bez naciągania. Później ewentualne nierówności uzupełniam eyelinerem i koryguję korektorem :)

      Usuń
    2. Właśnie przekonałam się, że jest lepiej bez tego naciągania, jeśli chodzi o taki sam wygląd obu powiek, ale muszę jeszcze dopracować te nierówności. Dziękuję ślicznie ;)
      Miło czyta się bloga, kiedy ma się świadomość, że można zadać nawet pytanie, które brzmi głupio, a i tak dostaje się na nie odpowiedź, bo przecież nie każdy od razu jest we wszystkim dobry :)

      Usuń
    3. Jasne. Zawsze możesz zapytać, jeśli masz jakieś wątpliwości. Staram się w miarę możliwości pomóc :-)

      Usuń
    4. Ja marze o takich brwiach! CUDO :)

      Usuń
  15. Próbowałam sposobu z taśmą, ale i tak mi krzywo wyszło, bo jeszcze trzeba taśmę po obu stronach tak samo przykleić :P Próbowałam też kiedyś sposobu z łyżeczką, ale nie udało się całkiem. Zwykle jest tak, że jedno oko mi wychodzi idealnie, robię drugie i wychodzi do dupy. Potem zaczynam poprawiać oba i cóż... Wiadomo jak takie coś się kończy. Ale nie poddaję się, bo lubię kreski na oczach. Jak mam mniej czasu to robię cieniem, albo nie robię tego zawinięcia. Jak mam dużo czasu to chętnie robię kreskę eyelinerem w płynie, albo w żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób z łyżeczką to chyba raczej utrudnianie sobie sprawy, niż trik ułatwiający :-) Tak, z poprawianiem to można się że tak powiem nieźle "zagalopować" :-) U mnie zdecydowanie najlepiej sprawdza się eyeliner w żelu, bo tym w płynie zawsze posklejam sobie rzęsy.

      Usuń
  16. Ja wolę pędzelki "spiczaste" do kresek :) Te skośnie ścięte jakoś nie umieją dopasować się do kształtu mojego oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Twoje zdjęcia. Są takie jasne, "rześkie" i jednocześnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreska idealna :) zeby moja tak ladnie wychodzila... ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kreseczka :), żeby mnie tak chciała wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy Myslisz, ze tego typu kreski pasuja do kazdego rodzaju oka? Mam z tym problem, bo ilekroc namaluje Sobie nie do konca jestem przekonana, ze wygladam jak powinnam. Moje rzesy sa mega podkrecone I jakos nie wydaje mi sie, ze to dobrze razem wyglada. Probowalam roznych kreske....zawsze podobny rezultat. Nie wiem gdzie moze tkwic problem. Masz jakis pomysl? Bede wdzieczna za odpowiedz. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do każdego "rodzaju" oka poza opadającymi kącikami, gdzie tak naprawdę trudno będzie wykonać taką kreskę. Tego typu grube kreski są raczej odważne, wiec możesz początkowo czuć się nieswojo. Natomiast jeśli wykonasz je poprawnie i będą w miarę symetryczne, to podkręcone rzęsy na pewno nie zepsują efektu. Osobiście bardzo lubię podkręcone rzęsy przy kresce i zawsze mocno je wywijam na zalotce :-) Kreska nie musi być taka strasznie "oczywista" i wybijająca się na pierwszy plan w makijażu. Dobrze jest ją właśnie połączyć z ładnymi, podkręconymi rzęsami. Dla mnie to duet idealny :-)

      Usuń
  21. Zauważyłam na Twoich zdjęciach podkład Vichy Dermablend ale ten do ciała. Powiedz proszę czy używasz go do twarzy i czy się sprawdza???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używam go od czasu do czasu w makijażu twarzy ale naprawdę wyjątkowo, bo to ciężki podkład. W tym momencie mam bardzo przesuszoną skórę, więc on jeszcze dodatkowo ją wysusza. Dlatego stosuję ten produkt okazjonalnie, kiedy chcę uzyskać maksymalne krycie. :-)

      Usuń
  22. Jak dobrać róż do swojej karnacji? Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest dobrać róż przez internet, w dodatku nie widząc tej osoby :-) Kolor różu powinien odpowiadać kolorowi naszych naturalnych rumieńców - możesz delikatnie "uszczypnąć" policzki i wtedy zobaczysz jaki odcień będzie wyglądał najbardziej naturalnie. Róż nigdy nie powinien "wybijać się" na pierwszy plan w makijażu. Przy bardzo jasnych cerach praktycznie zawsze odpowiednie będą jasne, pastelowe róże. Natomiast przy ciemniejszych cerach można używać kolorów brzoskwiniowych, nawet po wiśniowe barwy. Ostatecznie jednak powinnaś kierować się zasadą, że im mniej, tym lepiej i najbardziej naturalnymi, nie wybijającymi się odcieniami :-)

      Usuń
  23. Czy mogłabyś dokładnie opisać jakiego tuszu i pędzelków użyłaś do zrobienia kreski, chciałabym się w je zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale idealna kreska! pięknie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się Twoja kreska. Nie jest ani za gruba, ani za cienka, ani za długa, w sam raz. Chyba najpiękniej Ci w takim makijażu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature