Top Social

7 RZECZY, KTÓRE MUSZĘ KUPIĆ DO WIOSNY + KONKURS! [wyniki konkursu walentynkowego]

Zbliżający się koniec lutego i oczekiwanie na wiosnę sprzyja tworzeniu różnego rodzaju list zakupowych. Kiedy w mojej świadomości pojawia się myśl, że już niedługo będzie ciepło i słonecznie, to zawsze mam ochotę zasilić swoją garderobę o nowe rzeczy. Ostatnio rozmyślałam o tym co może mi się przydać i tak powstała lista składająca się z kilku rzeczy, które chciałabym kupić. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszego czytania.




1. Duża, prosta torba marzy mi się już od dawna. Przekopałam chyba cały internet i w końcu znalazłam taką, jaka mi odpowiada. Te dostępne stacjonarnie zwykle miały zbyt wiele złotych dodatków albo były w nieodpowiednim rozmiarze. Jestem kolekcjonerką torebek i tak naprawdę ciężko mi dogodzić w tym temacie. Mam też ochotę na coś małego i zgrabnego czyli tzw. torebeczkę imprezową ale taki wydatek zostawiam na później. Dużą torebkę zamówiłam TUTAJ klik. 

2. Okulary Ray Ban, model Wayfarer ciągle są w moich planach zakupowych ale ich cena skutecznie utrudnia ostateczną decyzję o zakupie. Do wiosny na pewno się na nie zdecyduję, bo potrzebuję dobrych jakościowo okularów z filtrem. Ten model bardzo mi się podoba i myślę, że mi pasuje. 

3. Conversy to moje ulubione buty, w których tak naprawdę chciałabym chodzić cały rok. Moje długie trampki są już w stanie nie nadającym się do pokazania w miejscu publicznym, tak więc zbieram się do ponownego zakupu ale tym razem wybiorę krótkie. 

4. Kremowy płaszczyk z obszernym kołnierzem to taki element garderoby, który zawsze chciałam mieć. Prosty, a zarazem szykowny, idealny na zbliżającą się wiosnę. Mój wymarzony model znalazłam TUTAJ klik. 

5. Biustonosz koronkowy z H&M zobaczyłam na jednym z instagramowych zdjęć i od razu wpadł mi w oko. Koniecznie muszę się przejść do sklepu, żeby go przymierzyć, bo wygląda naprawdę fantastycznie. Koronkowe zdobienie prezentuje się bardzo ciekawie, a tył jest po prostu cudowny. Mam nadzieję, że będzie wygodny i dobrze skrojony. 

6. Łańcuszek tzw. celebrytka to również główny punkt mojej wiosennej listy zakupowej. Mam kilka łańcuszków w tym stylu ale to jednak nie do końca ten model. Chciałabym kupić coś bardzo prostego, z 2-3 subtelnymi zawieszkami. Wiosną w słońcu tego typu ozdoby zawsze pięknie ozdabiają dekolt. 

7. Mam nadzieję, że już wkrótce w sklepach zaczną pojawiać się tego typu jasne, "nude" szpilki, bo takie własnie chciałabym sobie sprawić. Najlepiej, gdyby były zamszowe albo z dobrego jakościowo, matowego materiału. Kiedyś marzyły mi się lakierowane, cieliste szpilki ale jakoś mi przeszło. 

I tak na ten moment prezentuje się moja wiosenna wishlista ubraniowa. Ciekawa jestem jakie wy macie plany? Może coś Was szczególnie zainteresowało?

__________________________
KONKURS!


Mam dla Was niespodziankę, dzięki której jedna osoba "odświeży" swoją garderobę na wiosnę! Możecie wygrać bon o wartości 100$ na zakupy w sklepie internetowym Sheinside.com! Wygrywa jedna osoba, a rozdanie potrwa do 28 lutego 2015. Wyniki podam w ciągu 7 dni w tym poście i skontaktuję się ze zwycięzcą mailowo. Wystarczy, że spełnicie kilka prostych warunków. 

  • * Zarejestruj się bezpłatnie na stronie Sheinside.com KLIK tutaj
  • * Polub stronę Sheinside.com na Facebook-u: KLIK tutaj
  • * Polub bloga Kosmetyczna Hedonistka na Facebooku KLIK tutaj
  • * W komentarzu podaj swój adres e-mail (ten sam, który podasz przy rejestracji na    Sheinside)
  • * Możesz dołączyć do moich obserwatorów na blogu ale nie jest to obowiązkowe. 


WYNIKI KONKURSU WALENTYNKOWEGO [kosmetykomania.pl]
__________________

Miło mi ogłosić 3 zwyciężczynie walentynkowego konkursu:




Dziewczyny - gratuluję! Skontaktuję się z Wami wysyłając wiadomość na Facebooku, więc sprawdźcie też folder z wiadomościami "inne". Pozostałych zapraszam na kolejne niespodzianki, które już wkrótce! Następnym razem uważnie czytajcie warunki konkursu, ponieważ każdy punkt jest sprawdzany :-)

WYNIKI SHEINSIDE
____________________

Bon na wiosenne zakupy leci do właścicielki adresu mailowego: nataliaczajka1983@wp.pl - gratulacje!

 Oczekuj wiadomości ode mnie :-) 


239 komentarzy on "7 RZECZY, KTÓRE MUSZĘ KUPIĆ DO WIOSNY + KONKURS! [wyniki konkursu walentynkowego]"
  1. biełe trampki pasują do wszystkiego :) też mogłabym nosić cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk jest śliczny !Lubię beże nosić wiosną

    OdpowiedzUsuń
  3. angelika.siudem@onet.pl
    Obsewruje jako Angelika Siudem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpileczki piękne! Mam bardzo podobne :) Wszystkie propozycje jak dla mnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. samdraa88@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)
    https://www.facebook.com/mucholinda

    OdpowiedzUsuń
  6. magdalena.wiatr@o2.pl super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kamejson@gmail.com

    A ja już zarejestrowana, już polajkowane wszystko, mam nadzieję, że też się liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuję zakup szpilek, ale pierw sprawię sobie Air Maxy Thea, poluję na nie od wakacji.
    asochiera@gmail.com
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. paulina.stromecka@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba bardzo mi się podoba. W koronkowych stanikach jestem zakochana, ale niestety nie dla mnie one :(
    pingwinowa@tlen.pl
    Obserwuje jako: Virtual_girl933

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nie dla Ciebie koronkowe staniki?

      Usuń
    2. Szpilki cudne:-)
      renias10@vp.pl

      Usuń
  11. justyna02807@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe conversy i okulary znajdują się też na mojej liście zakupowej. Już nie mogę doczekać się wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. och! marzenie, mam teraz tyle wydatków, ślub na głowie...ciuchy nie są teraz na liście niezbędnych rzeczy, a tak by się przydało coś nowego
    mjaszczuk18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. natalia612@onet.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojego polecenia kupiłam już kilka rzeczy z Sheinside :) Uwielbiam ten dwustronny szal! Zawsze przyda się kilka nowych rzeczy na wiosnę. Pozdrawiam
    paulina.rozenek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. xm4rtynkax20@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. madziula.21@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. pd.piekarska95@gmail.com

    Pozdrawiam! :)☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarejestrowana :) mam nadzieję że w końcu szczęście mi dopisze bo mają świetne rzeczy więc tylko czekać a później zamawiać :)

    aneta.wrosz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka
    elize@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 1 i 4 to ile kosztują w przeliczeniu na nasze złotówki? Można tam płacić w złotówkach? Dziękuję Ci z góry za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. System przeliczy kwotę na złotówki płacąc przez Paypal czy kartą kredytową, po aktualnym kursie :)

      Usuń
  23. anna.wadolowska06@gmail.com
    Płaszczyk - rewelacja! chyba kupię dokładnie taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. marzą mi się takie szpilki, ale niestety rozmiaru 34 ze świeca szukać ;). Jeśli ktoś zna jakiś sklep internetowy/stacjonarny z butami o małych rozmiarach, to będę wdzięczna za info.

    OdpowiedzUsuń
  25. lunami@o2.pl

    Jestem zdziwiona, ze marza ci sie zamszowe/materialowe szpilki. Mam zle doswiadczenia z zamszem , bo jak szpilka utknie w chodniku czy jakiejs kratce, to po bucie! :) No chybaze sam "szpikulec" jest skorzany- tez niebezpieczne, ale nie az tak jak zamsz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w takich szpilkach to okazjonalnie wychodzę, a zresztą jakoś tak uważnie chodzę, że ciężko mi uszkodzić but :)

      Usuń
  26. ewelka1667@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. itka_xx@wp.pl i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sylwienka@op.pl

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. m.machnio@vp.pl Może wreszcie uda mi się coś wygrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Malwina Szumińska18 lutego, 2015

    malwinaszuminska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje bloga jako Joanna Marek - Life in America
    Moj e-mail joannamarek73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. m.machnio94@gmail.com Może uda mi się wreszcie coś wygrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ilona_jagiello@wp.pl

    Poozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Escadaa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. yoshminori@gmail.com o(=^w^=)o

    OdpowiedzUsuń
  36. olakukulska@szeptem.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam zamiar sprawić sobie motocyklowe botki, Conversy owszem, ale długie i bordowe, maxi dresową spódnicę, oj dużo tego :) Staniczek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Conversy mnie też chodzą po głowie i chyba się w końcu zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. malgorzata.jalowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. firosetta@yahoo.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. monble@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. magwro@wp.pl

    Pozdrawiam :)
    p.s. "nudne" szpilki i płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też kocham conversy, a krótkie idealnie padują do letnich sukienek :)

    Mój adres e-mail: miszelyn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. prymakakarolina@gmail.com
    pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. nataliaha92@gmail.com
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie warunki spełnione, mój mail to perseveree@wp.pl :)

    Conversy są świetne, też planuje ich zakup na ten sezon!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale super konkurs :)
    xaisak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. nrojek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. magda.turowska94@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. wioletazorawska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Oolucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi też się strasznie podobał ten stanik ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Idealny zestaw :)marzenie
    werty-1978@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko super <3

    roksana.93@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  55. olineq19.07@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. kama_zdw@interia.pl
    Obserwuję jako Kamila Lyll

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój adres: alamanthe@gmail.com
    Obserwuję jako D.
    Lubie Cię także na facebooku (stronę sklepu także).

    Dzięki Twojemu blogowi, który pokazała mi Siostra, zaczęłam olejować włosy olejem lnianym i efekty są niesamowite. Mam trudne, puszyste, suche włosy z natury, długie i z tendencja do puszenia się i skręcania w najmniej odpowiednich sytuacjach, a tu nagle.... tak dobrze nigdy nie było :)

    A sklep jest super - niezmiernie podobają mi się kreacje wiktoriańskie (takie w stylu) i płaszczyki. No bomba! :)

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Klasyka :) Uwielbiam taki styl. Elegancja, prostota i minimalizm.

    Serdecznie Pozdrawiam.

    Biorę udział w konkursie: beata.cygan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. iwonagraf@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Sama chętnie przygarnęłabym kilka rzeczy z tej Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. lubię na FB i obserwuję blog jako : Magdalena Sz L
    e-mail : nikolsosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Tego stanika nie mogę złapać w żadnym h&m... zawsze jest wyprzedany:<

    natulla1398@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Super konkurs ! :))
    mój mail : mika204@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. mydlana_banka_xd@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja nie widziałam tego stanika :( jaki on piękny! ;(


    ains.rooda@gmail.com
    wszystko już dawno polubione :*

    OdpowiedzUsuń
  66. jola1518@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja musze kupic skorzana ramoneske, to moj aktualny numer 1 na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. buffy0-0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. w.andrzejewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajna lista tez muszę taka sporządzić :) Wszystko już dawno lubię :))
    dorota61@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział.
    anitabarbara35@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. daria_piastka@wp.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystko juz dawno zrobione❤ masz świetny gust kochana. Moj email: Wiola141@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna torebka! Nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Mojej garderobie przydałby się wiosenny zastrzyk nowej energii, wiec konkurs idealny
    magdalena.borychowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Aniutteblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapomnialam dodac ze obserwuje jako Aniutte's Blog na fb, a na bloggerze jako anya.

    OdpowiedzUsuń
  78. jargos8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Naszyjnik już w mojej kolekcji, a białe conversy marzą mi się od lat :)
    karolina.kosatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. aga_dyl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. sabina297@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  82. queenofthehighways@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Conversy są i na mojej liście must have na wiosnę ;) Biustonosz faktycznie fantastyczny. Muszę się wybrać do H&M-u, chociaż wiem, że mój portfel z pewnością na tym mocno ucierpi ;)
    Biorę udział w konkursie, co mi tam ;)
    ambasadaurody@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. targosz.malgorzata@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  85. wadowskap91@gmail.com chętnie biorę udział w konkursie, a nóż wkoncu kiedyś uda mi się coś wygrać :-P płaszczyk cudny, sama chętnie bym taki przygarnęła do mojej szafy, idealny na wiosenne dni :-) Takiej torebki właśnie szukam i zgadzam się, wszędzie gdzie znajdę cos w tym stylu to za duzo złotych zameczkow i dodatków, trochę tandetnie szpecących torebki..
    P.S.

    OdpowiedzUsuń
  86. ewelina.babicka8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Czytam, oglądam i myślę że biustonosz z H&M to najgorszy wybór, jaki może być. Rozmiarówka jest 'standardowa' czyli same 75 pod biustem, a jak już się znajdzie 70 to miseczki niewymiarowe. Patrząc na Twoją figurę powinnaś nosić 65 pod biustem, a tego nie znajdziesz w sieciówkach (no chyba że się zlitują i będą miseczki max do C...) Niestety, my Polki mamy ogromny problem z doborem bielizny, kupujemy złe rozmiary, co niestety przekłada się na zniekształcenie biustu, uciskanie przez fiszbiny żył i co najgorsze, cierpi kręgosłup i ramiona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zachęcam do odwiedzenia salonu brafittingu, gdzie na pewno znajdziesz coś w odpowiednim rozmiarze i do tego równie ślicznego jak te biustonosze z HM. ;)

    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle szukam 70 pod biustem ale ciężko znaleźć, bo wtedy miseczki bardzo maleńkie. Dziwi mnie ta logika producentów bielizny :)

      Usuń
  88. Ja też planuję kupić białe conversy :) i jakieś okulary z filtrem też by się przydały...

    Wszystkie strony już dawno polubiłam, moj mail: paulina230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Szpilki i płaszcz - marzenie <3
    Obserwuję jako: Misiunia
    misiunia.kanka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. posiadam nowe jasne nude szpilki z deezee na mnie za duze, jesli chcesz? na 38 wejda

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja również miałam kiedyś hopla na punkcie lakierowanych szpilek nude ale szybko mi przeszło ;)
    Teraz tylko czerń i czerwień mnie interesuje :)
    e-mail: szmaragdoweoczko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. mi też się marzą conversy :)
    chętnie wezmę udział w zabawie, mój mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. mienkowska.daria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Conversy kupujesz oneline?? Zdradzisz gdzie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzę stacjonarnie, ale kupię online, natomiast jeszcze nie wiem gdzie :)

      Usuń
  95. ania103@autograf.pl :)
    A biustonosz cudny - też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Mnie też marzą się szpilki nude, ale chyba jednak skuszę się na lakierowane. Wydają mi się bardziej eleganckie ;)
    a.huczko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny konkurs:) ewajanas1@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  98. Idealna lista! :)
    karolina.rawa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. sopeczka@tlen.pl
    fc SO pka

    Oj najbardziej podoba mi się płaszczyk i stanik. Conversy mam, ale też trochę przytyrane :P

    OdpowiedzUsuń
  100. Pierwszy raz biorę udział w konkursie, może się uda;) viola_7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Zakupiłam owy biustonosz i jest przepiękny. Gorąco polecam jego zakup :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w H&M nie ma tych biustonoszy, cholera jasna :/

      Usuń
  102. martyna.mol@gmail.com

    A przy okazji - poleca Pani jakies metody na ratowanie suchych kreconych wlosow? Chciałam zrobić płukanke kawową ale nie wiem czy to najlepszy pomysł. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Pozdrawiam :)

    pateczek91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. karolina_pawelus@o2.pl
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  105. darusia364@wp.pl

    A płaszczyk śliczny! Ja na tegoroczną wiosnę planuje kupić jakąś beżową torebkę, gdyż za dużo już mam czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Szpileczki pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Mam ten stanik :) Normalnie noszę 70C/D, niestety takie rozmiaru nie było. Wzięłam 75C i nie jest tak źle, na najciaśniejszej haftce jest idealnie. Jak się rozciągnie to spróbuję przeszyć haftkę - może się uda. Ślicznie wygląda i jest wygodny, ja polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie HM ich nie ma jeszcze ale będę zaglądać :) Mam podobny rozmiar do Ciebie i też zawsze szukam 70 pod biustem.

      Usuń
  108. pmstaszewska@gmail.com
    nie wiem dlaczego, ale mój wcześniejszy komentarz się nie dodał, więc piszę jeszcze raz :)
    myślę, że torba jest super fajna, uniwersalna i pasuje do wielu stylizacji, chętnie bym taką nabyła, kusisz... ale niestety cena troszkę odstrasza :( bonik by się idealnie wpasował w tą sytuację :)
    co do staniczka, to rzeczywiście jest piękny, nie ma to jak czarna delikatna koronka, jednak zastanawiam się czy jego budowa pozwala na dostateczne podtrzymanie biustu, to ma ogromne znaczenie, dlatego chyba sama nie zdecydowałabym się na ten zakup.
    Szpilki nude fantastyczne, też zamieram sobie sprawić jakieś butki tego koloru w tym sezonie. Nie ma to jak porządna szpilka :) Ładny but i włos to podstawa dobrego wyglądu, zmieniając jedno czy drugie można diametralnie zmienić wygląd. :) Włosy masz boskie, takie wypielęgnowane, więc zostaje już tylko but :) Cała reszta to dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Właściwie to musiałam tylko zarejestrować się na stronie, bo reszta już dawno zrobiona ;) mój email to modnania@o2.pl

    Płaszczyk i szpileczki super, też mi się marzą i w okulary też muszę zainwestować bo moje już są pasee

    OdpowiedzUsuń
  110. Białe,wysokie Conversy zakupiłam w zeszłym roku - uwielbiam je i mogłabym nosić cały rok ;) Przymierzam się do kupienia jakiegoś zimowego modelu ze skórki z kożuszkiem :) Ostatnio sprzedawczyni w Heavy Duty bardzo mnie zmartwiła mówiąc, że zmienił się dystrybutor i zostaną znacznie podwyższone ceny... Ciekawa jestem czy tylko u nich, czy tak generalnie... Bardzo podoba mi się Twoja lista, zamiast Wayfarerów wrzuciłabym Aviatorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. anna.debska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. kinia.94@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. martishia89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja długo chodzę za łańcuszkiem właśnie takim delikatnym, ale ciągle coś jest ważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. maritia@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  116. knapczyk.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. regina1417@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. karolapanasiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. anetka_wb@wp.pl
    Każdy wygrać dzisiaj może :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. e-mail: lukaszsylwia1@op.pl
    obserwuję bloga jako Sylwia Smolińska

    co do wishlisty płaszczyk i biustonosz są obłędne :) tez dodaję do mojej wishlisty na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  121. mnb18@op.pl
    obserwuję jako Michalina

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  122. landrynka326@wp.pl
    Plaszczyk,torebka i szpilki-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  123. Kupiłam sobie zimowy płaszcz z dużym kołnierzem a tu zima zniknęła :D Ale narzekać nie będę, byle do wiosny!
    Biustonosz piękny, sama chętnie kuknę do H&M w jego poszukiwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. weeerka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. nataliarojewskaa@gmail.com Okazja by w końcu zamówić coś z zagranicznej strony, sama nie wiem czemu ale jakoś nie mogę się odważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  126. patka.szwed@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Idealna lista, sama mam większość rzeczy również na swojej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  128. gawronek7@yahoo.com
    Uwielbiam Twojego bloga, super porady, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. malgorzatatuzimek1@op.pl
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  130. Biorę udział :) Odświeżenie garderoby by się przydało...

    rincewind9998@gmai.com

    Na fb lubię obie strony jako Agnieszka K, obserwuję jako Rincewind99 a na bloglovin jako Rincewind.

    OdpowiedzUsuń
  131. Odkąd zaczęłam czytać Twojego bloga to codziennie sprawdzam czy jest coś nowego. Twój blog jest świetny:)

    Biorę udział w konkursie, wieczorek.grazyna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. olga.janiszewska93@gmail.com
    Ehhh coś mam problemy z dodaniem komentarza, mam nadzieje że nie oznacza to jakiegoś pecha.
    Piękne rzeczy, sama mam wiosenną listę zakupów, ale pewnie jak co roku - pójdę na żywioł.
    P.S. zazdroszczę nowych pędzli z Zoevy, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  133. klaudiakk19@wp.pl
    Pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ten biustonosz też za mną chodzi, jest obłędny!

    murat.aleks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Mój poprzedni komentarz gdzieś się zawieruszył, więc napiszę jeszcze raz: jako niewierny Tomasz nigdy nie wierzyłam w niezwykłą jakość conversów i nie rozumiałam ich fenomenu. Do czasu jednak. Skusiłam się na swoją parę na wyprzedażach i nie żałuję, gdyż te buty są niezniszczalne. Zazwyczaj po jednym sezonie moje trampki były zdeformowane, popękane i podarte. Conversy przetrwały cały sezon i tylko odrobinę się rozkleiły w najszerszym miejscu, ale to raczej specyfika tego, jak stawiam stopę, a nie ich wada. Także odszczekuję wszystko, co kiedyś o nich powiedziałam, te buty są fenomenalne.

    mpkonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. agniesia.andrzejczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. marysia844@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. wszystko super i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Też planuję zakup dużej, prostej torby.

    colours.life@interia.eu
    obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Wszystko polubione i oczywiscie obserwuje :) katarzyna-kozestanska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. passeraux69@gmail.com
    Mam nadzieję, że wcześniejsze polubienie i rejestracja też się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. dzajwona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  143. nataliacicha5@wp.pl
    obserwuję jako : Natalia Kwiatkowska :)

    OdpowiedzUsuń
  144. eh i znowu nic :/ już mam dość tych konkursów

    OdpowiedzUsuń
  145. marlenamachnicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. maadzz@interia.pl :-))

    OdpowiedzUsuń
  147. martyna.klukowska17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  148. justa6@interia.eu lubi jako Justyna Gierczak

    OdpowiedzUsuń
  149. dorotazywno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Hej, fajna lista, mi z tych rzeczy najbardziej marzy się beżowy płaszczyk. Natomiast krótkie conversy jakoś mnie nie przekonują, z krótkich trampków to tylko vansiki <3

    zmjniw@gmail.com
    wszystko już dawno polubione :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature