Top Social

ZIMOWY MAKIJAŻ KROK PO KROKU DLA WIZAŻ.PL.

Dziś prezentuję Wam makijaż inspirowany zimą w chłodnych, wręcz zmrożonych barwach. Postawiłam na akcent kolorystyczny w wewnętrznym kąciku oka i ostatnio lubię tego typu kombinacje. Jest to kolejna propozycja makijażu, jaką przygotowałam dla portalu wizaz.pl. Jeśli jeszcze go nie widziałyście, to w dalszej części posta podaję dokładny link. 


Makijaż krok po kroku oraz dokładną listę użytych kosmetyków znajdziecie tutaj: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Zimowy-makijaz

Zapraszam do śledzenia mojego bloga na portalach społecznościowych:


FBemailTwitterlink
27 komentarzy on "ZIMOWY MAKIJAŻ KROK PO KROKU DLA WIZAŻ.PL."
  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zjawiskowo. Twoje makijaże są dla mnie prawdziwym natchnieniem, poza tym zdjęcia są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, podziwiam, podziwiam *.* Mogłabyś kiedyś zrobić krok po kroku o tym jak malujesz brwi? Bardzo mi się podoba Twój sposób. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż! I tak jak w innych komentarzach- jakość zdjeć powala

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jak zawsze piękny ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, świeży makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!! I na prawdę zimowy! Lecę na tutka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze bardzo mi się podobają Twoje makijaze i sama muszę nad nimi popracować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie do końca w temacie, ale możę maszjakieś rady dla mnie. Nie jestem grubą osobą, ani nawet przy sobie, normalna szczupła dziewczyna. Ale nogi sąmoim kompleksem, ponieważ z natury mam masywne łydki i uda. Aby to jakoś zobrazować powiem, że uda mi się stykają na górze. Biegałam, ćwiczyłam i nie ma efektów - nogi jak były tak są masywne. Czy znacie jakieś sposoby lub ćwiczenia na wysmuklenie nóg? By wyglądały tak ślicznie jak np. u Ani Lewndowskiej? Będę wdzięczna za wszystkie rady, bo już nie wiem co zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piekny makijaz, pelna klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. HEJ, Czy wykonujesz makijaże dla klientek? Interesuje mnie makijaż ślubny z dojazdem do domu na terenie Gdańska. Pozdrawiam
    N

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyszło !
    cudowne kolory..

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż elektryzuje ! Nieziemsko Ci pasuje
    Nieśmiało zapraszam do siebie..choć dopiero zaczynam raczkować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :)
    Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature