Top Social

WIECZOROWY MAKIJAŻ STUDNIÓWKOWY I NA WIĘKSZE WYJŚCIA: ZŁOTO, BORDO I RÓŻ.

Dziś propozycja makijażu na Studniówkę ale nie tylko - możecie go wykorzystać przy każdej większej okazji. To makijaż wieczorowy, błyszczący, uwodzicielski i uwydatniający spojrzenie. Będzie pasował do każdego koloru oczu, a szczególnie uwydatni zieloną tęczówkę. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się jak krok po kroku wykonać ten makijaż oraz jakich konkretnie produktów użyłam, to zapraszam do czytania dalej. 



Makijaż krok po kroku oraz pełna lista produktów do zobaczenia tutaj: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Makijaz-na-studniowke3





33 komentarze on "WIECZOROWY MAKIJAŻ STUDNIÓWKOWY I NA WIĘKSZE WYJŚCIA: ZŁOTO, BORDO I RÓŻ. "
  1. Ostatnio robiłam coś podobnego na Sylwestra, jednak u Ciebie wygląda to lepiej!:) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny, choc ja w takich kolorach wygladam jakbym miala podbite oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest zjawiskowy, a jednocześnie bardzo łatwo go wykonać i to wielka zaleta. Wyglądasz rewelacyjnie w tak ułożonych włosach. Ciągle mnie zachwycasz i zawsze wyczekuję na kolejne wpisy i inspiracje. Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie tak utalentowaną i piękną powinno być karalne ;P Jak zawsze zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ci cudnie w takiej fryzurce ♥♥♥ wyglądasz wspaniale! makijaż i zdjęcia jak zwykle cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z piękniejszych makijaży jakie napotkałam ostatnio w internetowych czeluściach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak słów na wyrażenie podziwu! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak milion dolców;) Uwielbiam takie zestawienia kolorów, obłędnie podbijają moje niebieskie oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż jest piękny, jeszcze kolory które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie Ci w takich kolorach!
    Świetne zdjęcia <3 Czego użyłaś jako tła?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, chociaż nie wiem jakby na mnie wyglądały takie kolory ;)
    Właśnie założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny makijaż, zresztą jak zawsze!

    Mam jednak do ciebie pytanie, czy mogłabyś polecić mi jakiś dobry zielony korektor? Pisałaś w któryms z postów, że używasz korektora z paletki Isaodry, ale czy masz jeszcze jakąś inną propzycję? Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny jest ! Bordo niesamowicie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! A bordowy jest trudnym kolorem :) Świetnie go "okiełznałaś" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, makijaż piękny:). Ja mam jednak pytanie nt.makijażu ślubnego wykonanego kosmetykami eathernicity, gdyż widziałam, że robiłaś taki tutorial.
    Otóż na codzień używam ich minerałów (korektor i podkład, puder rzadziej) i bardzo je lubię. Zastanawiam się jednak, czy ze względu na obecność filtru w minerałach nie będą one źle wyglądały na zdjęciach ślubnych? Niestety moja mega wrażliwa skóra nie toleruje tradycyjnej kolorówki:(.
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzieś Ci już pisałam, że to cudo zmalowane, ale muszę dodać - choć zawsze, odkąd Cię znalazłam malowałaś dla mnie super, to malujesz kurczę blade coraz lepiej, i te zdjęcia cacy, no szacun i zazdrość ;P :))) tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i jak zawsze perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature