Top Social

WEEKENDOWY MIX: POSZUKIWANIE NOWEGO KOMPUTERA I MOJA STARA TOSHIBA SATELLITE, ULUBIONE ŚNIADANIE Z PŁATKAMI OWSIANYMI, TANIE WIESZAKI, NIEZASTĄPIONY PRASOWACZ PAROWY I KILKA NOWYCH UBRAŃ + DELIKATNA BIŻUTERIA.

Tak jak wczoraj obiecałam, dziś wpadam do Was z kolejnym weekendowym mixem. Dziś opowiem Wam trochę o poszukiwaniu nowego sprzętu/komputera, o moim ulubionym śniadaniu i pokażę kilka nowości w mojej garderobie. Wspomnę też o gadżecie, bez którego nie wyobrażam sobie prasowania i o styczniowej edycji niespodziankowych boxów. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. 


Zacznę od planów zakupowych. Co jakiś czas zmieniam sprzęt, na którym pracuję, bo okazuje się być niewystarczający. Ostatnio dużo pracuję przy komputerze i moja stara Toshiba Satellite trochę mnie dobija pod względem szybkości i możliwości technicznych. Nie ma chyba nic gorszego od ciągle zawieszającego PS-a albo nękającego komunikatu o braku miejsca na dysku. Tak, można kupić dysk dodatkowy z większą pamięcią (też mam w planach coś takiego) ale ja lubię mięć wszystko "pod ręką", all in one. Poza tym mam pretekst, żeby zmienić komputer na nowy i tego się będę trzymać :-)


Oprócz ogromnej ilości miejsca na dysku mój nowy komputer musi być oczywiście biały, jak na blogierkę przystało. To nic, że jest niepraktyczny i za 2 dni będę miała wszędzie ślady od podkładu. Lubię białe rzeczy i ostatnio mam manię kupowania wszelkich dodatków, a nawet ubrań w tym kolorze. Teraz tylko muszę się zdecydować na konkretny model - jabłka oczywiście odpadają. Lubię Windowsa. Jakieś propozycje? Jesteście w stanie coś polecić? 


Mam czasem takie dni, że całkowicie brakuje mi inspiracji. W prowadzeniu bloga to dosyć ważna kwestia. Niedawno odkryłam niekończącą się kopalnię pomysłów na makijaże, fryzury, manicure i urządzanie wnętrz. Jeśli jeszcze nie znacie Pinterest, to koniecznie odwiedźcie to miejsce w sieci. Założę się, że przepadniecie w tej otchłani inspiracji i na pewno znajdziecie ciekawy pomysł np. na imprezową fryzurę. 


Styczniowe pudełka-niespodzianki typu ShinyBox i BeGlossy niestety nie powaliły mnie zawartością. Ciągle te same, powtarzające się marki. Jedyna rzecz, jaka mi się w tym miesiącu spodobała, to cukrowa pianka peelingująca do ciała o zapachu mrożonej herbaty z Organique, która była dostępna w BeGlossy. Pachnie latem, do którego bardzo tęsknię. A Wy, jesteście zadowolone z zawartości? 


Publikacje moich makijaży krok po kroku w wersji papierowej zawsze mnie cieszą. To coś zupełnie innego, niż internetowe wydania magazynów czy portale urodowe. Ostatnio miałam okazję pojawić się w magazynie Estilo z makijażami dla marki Lily Lolo. Gazeta dostępna jest w Empikach i Kolporterach. 


W Zarze kupiłam swoje ulubione t-shirty na grubych ramiączkach, które są po prostu niezniszczalne. Zdziwiłam się trochę, bo z tego, co pamiętam, zawsze kosztowały około 50 zł, natomiast teraz bez promocji można je kupić po 39 zł. Tym bardziej się opłaca, bo świetnie wyglądają pod każdym żakietem i ładnie modelują biust. 


Czy Wam też zawsze brakuje wieszaków na ubrania? Ja mam wciąż ten właśnie problem. Ostatnio upolowałam na Allegro 100 szt plastikowych wieszaków za 25 zł! Wreszcie nie muszę wieszać jedno na drugim i będę mogła mieć pełen ogląd sytuacji. Wieszaki są dobre jakościowo, więc warto się skusić. 


Drobna, połyskująca biżuteria to coś, co uwielbiam. Popatrzcie tylko jakie cuda udało mi się upolować za naprawdę niewielką cenę. Zaskoczyła mnie świetna jakość tej biżuterii i to na pewno nie ostatnie zakupy w tym stylu. Mogę powiedzieć, że kolczyki wyglądają lepiej, niż na zdjęciu, a  to rzadko się zdarza. Motylki kupicie TUTAJ klik, a śnieżynki TUTAJ klik. 


Pozostając w temacie zakupów, to kupiłam dwie zwiewne bluzki do kolekcji. Takie luźne fasony bardzo mi się podobają i szczególnie latem lubię je zakładać do szortów lub jeansów. Fajnie wyglądają też pod żakietem. Zarówno kolor brzoskwiniowy, jak i biały kupicie TUTAJ klik. Tam też zobaczycie bluzki na modelce.


Długo szukałam prostych, rozkloszowanych sukienek bez zbędnych dodatków. Chciałam, żeby były przed kolano, a rękaw sięgał delikatnie powyżej łokcia. Znalazłam dwie, idealnie skrojone i solidnie uszyte sukienki TUTAJ klik. Jak to bywa z zamówieniami w internecie, zwykle moje oczekiwania są dużo mniejsze od tego, co widzę na zdjęciu. W przypadku tych sukienek jestem pozytywnie zaskoczona. Świetna jakość, krój, fason. I nie wyglądam w nich jak w ciąży. Odcięcie jest w "dobrym" miejscu.


Od dłuższego czasu cieszę się moim prasowaczem parowym Steamaster, o którym dosyć głośno teraz na blogach. Muszę przyznać, że nie ma lepszego urządzenia do szybkiego prasowania upierdliwych, cieniutkich i delikatnych materiałów. Taką zwiewną bluzkę z szyfonu albo satyny lub tradycyjną koszulę prasuję w 2-3 minuty. To spora wygoda, zważywszy na to, że rozłożenie deski do prasowania, nagrzanie żelazka i tradycyjne prasowanie zajmowało mi większą część poranka. Najważniejsze jest jednak to, że nie trzeba obawiać się o spalenie materiału czy jego uszkodzenie, bo prasowanie parą jest w po prostu bezpieczne. Pełną recenzję tego urządzenia przeczytacie TUTAJ klik.   Biała koszula dostępna TUTAJ klik. 


Na koniec coś do jedzenia. Moje ulubione śniadanie? Płatki owsiane z owocami i mlekiem. Bardzo szybko coś takiego przyrządzić i daje energetycznego kopa. Poza tym płatki owsiane są bardzo zdrowe, więc same plusy. 

I to już koniec na dziś. Jeśli jesteście ciekawe innych postów z serii "Weekendowy Mix" to zapraszam:


FBemailTwitterlink
108 komentarzy on "WEEKENDOWY MIX: POSZUKIWANIE NOWEGO KOMPUTERA I MOJA STARA TOSHIBA SATELLITE, ULUBIONE ŚNIADANIE Z PŁATKAMI OWSIANYMI, TANIE WIESZAKI, NIEZASTĄPIONY PRASOWACZ PAROWY I KILKA NOWYCH UBRAŃ + DELIKATNA BIŻUTERIA. "
  1. Wszystkie Twoje zdjęcia są takie ładne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro lubisz Windowsa to czemu masz jabłkowy tablet? :P
    Ubrania śliczne i bardzo kobiece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że jest różnica między tabletem, a komputerem? :-)

      Usuń
    2. też mam iPada ale wolę pracować na komputerze z Windowsem. Jakiś problem?

      Usuń
    3. Ja też tak pomyślałam, jak zobaczyłam na zdjęciu iPada - to wcale nie znaczy, że ktoś ma coś złego na myśli.

      Usuń
  3. mi też wiecznie brakuje wieszaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te sukienki,tez poszukuje takich zwykłych prostych bez udziwnień :) a co to za szampon w pudełku tam masz? piekną masz zastawe w domu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco pszeniczno-owsiany ale jeszcze nie testowałam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A zrobisz kochana test? szukam własnie dobrych szamponów innych niż dotychczas,własnie doczytałam ze regenerujący tak?

      Usuń
    3. Tak i użyłam go właśnie pierwszy raz. Jak na naturalny szampon, to nieźle się pieni i nie plącze włosów. A próbowałaś szamponu Babydream z Rossmanna (ten dla dzieci) ? To mój ulubieniec od lat, niezmiennie :-)

      Usuń
    4. Dziękuję,ooo własnie przypomniałaś mi ze siostra wielokrotnie go polecała,oczywiście kupię :) Buziaki

      Usuń
  5. Możesz podać kod z metki tych z Zary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0264/531/800 na czarnej, a na białej z końcówką 250 :]

      Usuń
  6. Myslałam,ze to odkurzacz - też chce taki prasowacz:-)
    W kwestii sprzętu nie pomoge niestety ,a bluzki te zwiewne są śliczne,tak jak i kolczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób nawet pisało komentarze typu "fajny odkurzacz". Swoją drogą to dowód na to, że niektórzy ludzie oglądają tylko obrazki :P

      Usuń
  7. Polecam laptopy firmy Dell :)
    Kurczę, jak Ty masz pięknie urządzone mieszkanko/dom! Chętnie zobaczyłabym kiedyś post z większą ilością wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę podobne śniadanie :) Tylko że ja z płatkami jaglanymi :)
    Zalewam wrzątkiem i dodaję mleka (swoją drogą tego samego też bez laktozy :D ) O wiele szybciej się robią niż owsiane które trzeba gotować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować jaglanych, bo przyznam, że jeszcze nie jadłam :)

      Usuń
  9. Ja mam już od 5-6 lat laptopa Sony Vaio w kolorze białym i mogę polecić bez wahania. Juz 2 koleżanki się na niego skusily i są tego samego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę pod uwagę właśnie Vaio :) Podoba mi się design :)

      Usuń
    2. A mleko bez laktozy musi byyyć - po tradycyjnym mnie "wypryszcza" :)

      Usuń
    3. Wygląda rewelacyjnie. Niedługo będę zmieniała i na pewno zamienię go na ten sam tylko jak to się mówi "lepszy młodszy model" :)

      Usuń
    4. Odradzam vaio- poza fajnym wyglądem ma straszne parametry. Jest acer (nie pamietam nazwy modelu) - biały oczywiscie cieniutki i lekki.
      Co do steamastera - skusiłam sie i kupiłam - dla mnie tragedia- na lekkich materiałach rewelacja ale zwykle t-shifty męża roZciąga na dole, nie ze wszYstkim sobie radzi... Odsyłam go i poszukuje żelazka do prasowania w pionie.

      Usuń
  10. Ja mam żelazko parowe, i też przepadłam, bo pięknie i na szybko mogę 'doprasować' albo odświeżyć rzeczy. Nie mam jednak takiej maszyny, z tak cudnym stojakiem ;) A bluzki piękne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelazko parowe też jest super. Jedyny minus w związku z tym prasowaczem to trzeba dużo miejsca, aby go przechować :) Ale ja akurat mam dla niego dobrą miejscówkę i nawet nie muszę go przenosić, żeby zacząć prasowanie :)

      Usuń
  11. Możesz napisać jakim obiektywem zrobiłaś zdjęcia do tego posta? Bo jeśli chodzi o aparat to wiem że Canonem 600D. Twoje zdjęcia są przepiękne! Chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50mm :) Trzeba się z tym obiektywem bardzo oswoić. Początkowo doprowadzał mnie do szału :)

      Usuń
  12. czy mogłabyś polecić jakiś lekki krem nawilżający pod makijaż? myślałam o brzozowym z sylveco, ale nie wiem czy to dobry wybór, bo tani nie jest. może lepiej coś tańszego? proszę o poradę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny chwalą sobie Alantan Dermoline lekki krem - jest tani i podobno dobry. U mnie się nie sprawdził, bo zapychał ale pod podkładem sprawował się idealnie :)

      Usuń
    2. o dzięki, dobrze wiedzieć :) miałam kiedyś alantan, ale w biało niebieskim opakowaniu,
      już nie pamiętam jakie miał przeznaczenie :) muszę poczytać o tym :)

      Usuń
  13. Białe tablety czy laptopy są po prostu przepiękne! Mam tę samą toaletkę, co Ty i podoba mi się ,jak ją zaaranzowałaś na biurko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na każdym zagranicznym blogu widzę biały laptop i aż mi się zamarzył taki dla siebie :)

      Usuń
  14. Jakiś czas temu zamienilismy właśnie naszą starą poczciwą Toshibe Satellite na HP Pavilion (tutaj wrzucam Ci dokładny model - http://www.currys.co.uk/gbuk/computing/laptops/laptops/hp-pavilion-15-p189sa-15-6-laptop-white-10075548-pdt.html ). Mamy czerwony, bo jako, że laptop miał służyc nam obojgu ten kolor wydał się hmmm.. neutralny hihi :)
    Jednak mimo lepszych parametrów nie mogę sie do niego przyzwyczaić, dlatego mąż pozwolił mi wybrać taki, który będzie służył tylko dla mnie (chyba miał już dość narzekania). Wstępnie zdecydowałam się więc na białą Toshibe Satellite C55-A-1RD. Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu bedę miałą ją w domku :)
    Dużym plusem HP jest bardzo dobra bateria, po prawie rocznym użytkowaniu spokojnie wytrzymuje 3h pracy 'bez kabla'. Poprzednia Toshiba pod tym względem wypadała znacznie gorzej. No i oczywiście ma mega pojemy dysk :)
    Życzę powodzenia w wyborze ;)

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bateria w Toshibie to tragedia - 10 minut i laptop pada. Także bez prądu ani rusz :-)
      Biała Toshiba? Uu, muszę zobaczyć :)

      Usuń
  15. Świetne te ciuszki! A ten prasowacz tez super:) Nie cierpie pracowac a z takim sprzętem pewnie szlo by duzo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem bardzo zadowolona z Shiny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam już kilka lat Samsung SF510 i dobrze się spisuje. Nie ukrywam, że głównym powodem jego zakupu był wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro musimy patrzeć na ten sprzęt codziennie, to dobrze, żeby był ładny :)

      Usuń
  18. Polecam Lenovo, nie te czarne brzydkie cegły, ale ich śliczne ultrabooki. Od dwóch lat mam ideaPad u410, który jest srebrno - czerwony + czarne dodatki i wciąż świetnie się sprawuje. Z tego co wiem Lenovo w czerwcu wprowadzi nowego laptopa S41. Jest w dwóch kolorach: czarnym i srebrnym. Wiem, że miał być biały, ale stalowe obudowy (a przynajmniej wyglądające jak metal) też wyglądają super :). Natomiast na Sony Vaio trzeba uważać, bo potrafią dać inną obudowę staremu modelowi i sprzedawać je po astronomicznych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się rozejrzeć za Lenovo, bo przyznam, że nawet nie brałam ich pod uwagę :)

      Usuń
    2. Również polecam Lenovo, używam go już intensywnie od 3 lat i jest po prostu bezawaryjny. I potwierdzam mają metalową obudowę, mój niedawno spadł 3-letniemu synowi na panele i nic się nie stało, boję się pomyśleć, co by się stało, gdyby był z plastyku...
      I również, jak koleżanka wyżej wybrałam kolor czerwony.

      Usuń
    3. Również polecam lenovo mam juz 4lata i mnie nie zawiodl. Minusem jest slaba bateria a tak po za tym działa bez zarzutu . Plus nowe wersje lenovo naprawdę ładnie się prezentują 😁

      Usuń
  19. Kolejny świetny post ! Przyjemnie się czyta :) Czekam na jakiś post o perfumkach :) Pozdrawiam Daria N. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, jak z jakością ubrań, ze strony o której wspomniałaś: www.romwe.com ? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to zależy. Nie ręczę za wszystkie ciuchy, ale te, które ja posiadam są świetnej jakości. Rzadko coś mnie rozczarowuje, bo zamawiam tylko te rzeczy, które już widziałam na blogach, na "żywej" modelce, a nie na tych fotoszopowanych zdjęciach ze strony :-)

      Usuń
  21. Ja słyszałam że dziewczyny chwalą sobie Joyboxa :) mój laptop też już trochę ma ale nie stać mnie na nowy ... A satelite miałam kiedyś kupować a Twoja ma taki cudny wiśniowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie Joybox nie dotarł do tej pory - PORAŻKA...
      Kolor mojej Toshiby jest bardzo ciekawy i przyznam, że to był główny powód zakupu :-)

      Usuń
  22. baaardzo inspirujący post - cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Okropnie podobają mi sie takie bluzki 😏☺️

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ciuszki. Cudne zdjęcia.
    Książkę Lewandwskiej również mam u siebie w biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełka również mnie nie zachwyciły...ale Twoje koszule jak najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam laptopa Asus F555L, sama go mam i jestem zachwycona :)
    Mam kolor biało-czarny i naprawdę pięknie się prezentuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znoszę kupować elektronicznych rzeczy. Zanim ja kupiłam swojego lapka, to przekopałam wszystkie opiniotwórcze. Im więcej czytałam, tym bardziej nie wiedziałam co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kupować ale też mam chwile zawahania za każdym razem. Najgorsze są właśnie opinie w internecie - jedni mówią, że super, a drudzy, że totalna porażka. Dlatego ja kieruję się podstawowymi danymi, do tego wyglądem i ceną. A gusta są różne :-)

      Usuń
  28. Jeśli nie przeszkadza Ci 13 cali to idealny jest acer v3-371 z np szybkim dyskiem ssd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę, dzięki :-) Szybki dysk to coś dla mnie :)

      Usuń
  29. Przepraszam, że tak zupełnie nie na temat, ale mam pytanie, a że śledzę Twojego bloga już jakiś czas, to wiem, że się na tym znasz. Jestem brunetką o niebieskich oczach – jaki makijaż oka będzie mi pasować (poza czarną kreską)? Głównie używam kredek do oczu/eyelinerów, rzadziej cieni, więc na tym typie kosmetyku w jakimś innym kolorze mi najbardziej zależy. Możesz pomóc? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać, chętnie odpowiem na Twoje pytanie. Jaki makijaż będzie pasował dla brunetki o niebieskich oczach? Na pewno brązy + złoto, odcienie różowo-fioletowe, koralowe, pomarańczowe. Świetnym wyborem będzie paletka Sleek Paraquaya oraz Sleek Oh So Special :-)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za odpowiedź! :))

      Usuń
  30. Piękne zdjęcia. Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z laptopów poleciłabym Ci jakiegos Dell'a, ale nie jestem pewna czy firma uznaje biały kolor. Są praktycznie nie do zajechania. Mój ma 4 lata, a jest lepszy niż nie jeden nowy. Obsługuje na raz 2 monitory, 3 przeglądarki, program graficzny, nagrywanie ekranu i programy do obróbki video. Jeżeli chodzi o możliwości, bezawaryjność, a w razie konieczności serwis, to tylko Dell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o niezawodności i solidności komputerów Dell krążą legendy i biorę pod uwagę tą markę :)

      Usuń
  32. Poza tym - na komputerach MAC możliwe jest wgranie windowsowskiego softu. Można działać na dwóch jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym to nie miałam pojęcia :-)

      Usuń
    2. Pewnie nie ułatwiłam, bo to zawsze jeden więcej do rozpatrzenia :P

      Usuń
  33. ależ piękne zdjęcia i opisy! ja chcą kupić pada i telefon od razu szukałam białych i mimo, iż takie znalazłam to do mojego lg g pada kupiłam niebieski case. stety-niestety iphona6 nie ma w wersji czysto-białej ale ze złotymi elementami absolutnie mi nie przeszkadza! za kilka miesięcy mam zamiar poszukać komputera, jednak znaleźć jasny komputer stacjonarny będzie trudno.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje zdjęcia są piękne. Świetne ubraniowe zakupy.Sukienki w moim guście ale ja wolę takie za kolanko. Co do biżuterii to lubię takie świecidełka :-). Też mam te wieszaki ale ja je kupiłam już daaawno temu bo podobnie jak ty ciągle mi ich brakowało i musiałam wieszać kilka rzeczy na jednym...a teraz takiego problemu już nie mam. Zakupów elektronicznych nie lubię robić i nawet się na tym nie znam tak więc nic nie mogę doradzić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój blog i sposób w jaki go prowadzisz bardzo mi się podoba :)
    ps. w kwestii komputera mogę polecić SONY VAIO - mam go już od trzech lat i jest świetny i pojemny - do tego bielutki (wcale tak bardzo się nie brudzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj:)
    Widzę, że zamawiasz mnóstwo rzeczy z zagranicznych stron. Chciałam się dowiedzieć czy płatności dokonujesz przez paypal? I czy byłaby możliwość zrobienia postu odnośnie paypala?:> I czy trzeba mieć do tego kartę kredytową?
    Jestem totalnie zielona w tym temacie, miałam kilka podejść ale zawsze się bałam, że kliknę coś nie tak, nie doczytam, nie zrozumiem..:)

    Jeśli jesteś w stanie udzielić mi odpowiedzi to będę Ci ogromnie wdzięczna:)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, na jakiej zasadzie odbywają się zakupy z zagranicznych stron. Bluzki, które pokazałaś są piękne i przy okazji przeglądając stronę zauważyłam, że mają tam wiele cudnych rzeczy. Jak długo czeka się na przesyłkę? Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że paczka nie dotarła? Czy masz jakieś sprawdzone strony z których zamawiasz?

      Pozdrawiam
      Ania :)

      Usuń
    2. Zapomniałam jeszcze zapytać, czy kupując z Polski należy wybrać walutę euro, czy jest to obojętne? Czy dużo razy zamawiałaś z tej strony http://www.lookbookstore.co?
      Z góry dziękuję za jakąkolwiek informację :)

      Pozdrawiam Ania

      Usuń
    3. Magda, na takich stronach płatność odbywa się przez Pay Pala albo kartą kredytową, to zależy jaką formę wybierzesz :) W internecie znajdziesz mnóstwo postów na temat kupowania na zagranicznych stronach - wystarczy, że wpiszesz sobie w google "jak kupować na Sheinside czy tam Romwe albo Choies". Tak samo są intrukcje jak założyć Pay Pal-a :-) Systemy w sklepach są bardzo intuicyjne i "prowadzą" praktycznie za rękę, więc nie sposób kliknąć czegoś nie tak.

      Usuń
    4. Ania, jeszcze nie zdarzyło mi się żeby paczka nie dotarła. Zwykle czekam do 2 tygodni i wszystko jak dotąd przychodziło w nienagannym stanie. Kontakt ze sklepami też zawsze idealny. Mogę śmiało powiedzieć, że kontakt jest czasem lepszy, niż z polskimi sprzedawcami. Strony, które mogłabym polecić to Sheinside, Choies, Romwe, Frontrowshop :-) Z Lookbookstore zamawiałam dopiero pierwszy raz, ale paczka przyszła szybko i wszystko było ok :-) Co do waluty, to zostaw USD.

      Usuń
    5. Dziękuję jesteś nieoceniona :-D
      Miłego dnia :-)
      Ania

      Usuń
  37. Ja też mam Toshiba, taki sam model :D jestem bardzo z niego zadowolona :D a poza tym powiedz mi Kochana co za aparat masz bo fantastycznie jakościowo zdjęcia robi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Coraz bardziej kusi mnie prasowacz parowy. Czy faktycznie wyparł on u Ciebie tradycyjne żelazko, czy jednak jest to gadżet, użyteczny, ale tylko gadżet?
    Pozdrawiam, Yenn
    BTW, piękna ta sukienka czerwona, uwielbiam ten kolor ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie wyparł żelazko i nawet nie wiem gdzie je mam. Parowacz to niesamowita wygoda, więc nie wrócę już do tradycyjnego żelazka :)

      Usuń
  39. Kochana jeśli jesteś zainteresowana to miesiąc temu kupiłam w xkom.pl acer aspire v3-371, w życiu nie pracowałam na lepszym sprzęcie. Jeśli zależy Ci na szybkości działania to strzał w 10. (laptop jest gotowy do pracy w mniej niż 10 sekund). Ponad to jest biały, posiada solidną obudowę z aluminium i matową matrycę. Myślę, że prędkość tego komputera to zasługa dysku ssd, więc jeśli będziesz zainteresowana to koniecznie bierz pod uwage komputer z tym dyskiem. W dodatku komputer waży tylko 1,5 kg. Jak dla mnie ideał za 2,5 tysiąca złotych, chociaż możesz skorzystać z tańszej lub drozszej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sprawdzę ten model :)

      Usuń
  40. Możesz mi wyjaśnić skrót "PS" co to znaczny ciągle zawieszający się PS ? Nigdy się nie spotkałam z takim skrótem a jeżeli chodzi o komputer to raczej PC a nie PS
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop - program do edycji zdjęć :)

      Usuń
    2. a więc to o to chodziło :P myślałam ze chodziło o jakiś sprzęt elektroniczny a nie o programy komputerowe :P cóż mój jedyny program do obróbki zdjęć to Instagram xD

      Usuń
  41. Mój komputer też się nadaje już na wymianę;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zależy jakich bebechów w kompie szukasz, PS pewnie się zacina ze względu na mała ilość RAMu.
    Moja siostra ma Sony Vaio, biały i ma niezłe wnętrze ;) Ja osobiście lubię Lenovo i Dell, raczej wygląd to dla mnie drugorzędowa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  43. W kwesti laptopa niestety nic Ci nie pordzę bo osobiscie wolę komputery stacjonarne :) Zakupy ciuchowe bardzo mi się podobają. I zdecydowanie muszę sobie zrobić w końcu owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sony vaio - biały, przepiękny, mam już 3 rok, a korzystam z niego intensywnie - żadnej awarii!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla mnie najlepszym sprzętem jest Apple.Zaczęło się od Iphone'a - jako jedyny telefon spełniał moje kryteria a teraz kupiłam MacBooka Pro z Retiną i jest to niesamowity komfort użytkowania.Poza tym na MacBooku jest aplikacja bootcamp,dzięki której wgrywasz Windowsa i masz oba systemy(przesiadłam się z windowsa na os i nie wyobrażam sobie powrotu).Bateria trzyma 8-9h.Zresztą wszyscy moi znajomi,którzy pracują z grafiką mają tylko i wyłącznie sprzęt Apple.Natomiast jeśli nie jabłucho to zdecydowanie Dell i Lenovo-znajomi mają różne laptopy i te wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam tą toshibe i polecam Asusa... sama ostatnio zmieniłam... i to jak przejście na wyższy poziom!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne te sukienki! Właśnie takich szukam. Mam odnośnie nich pytanie, bo rozważam zakup - jak z długością? Bo teraz jest taka moda, że ciężko trafić sukienkę/spódnicę przyzwoitej długości, wszystkie są za krótkie (zwłaszcza, jak się jest wysokim). Chciałabym móc spokojnie założyć taką sukienkę do pracy nie martwiąc się, że przy schyleniu się po coś uraczę kolegów widokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te są dla mnie idealnej długości. Jestem dosyć wysoka i też zawsze mam problem z długością sukienek. Mam rozmiar L i są bezpiecznej długości :-)

      Usuń
  48. cześć, a gdzie można kupić to piękne lustro?pozdr. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustro było kupione w Obi albo w Castoramie, już nie pamiętam dokładnie. Natomiast listwy oświetleniowe były kupowane osobno i są ze sklepu JULA. :)

      Usuń
    2. dziękuję pięknie za odpowiedź, pozdrawiam:) Aga

      Usuń
  49. Ja mam białego Asusa R510L , z czarną matową klawiaturą (w życiu bym nie chciała białej bo zaraz by była brudna) polecam, jest cieniutki i super parametry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie biała klawiatura to niezbyt dobry pomysł chociaż wygląda pięknie :-)

      Usuń
    2. dokładnie:))

      Usuń
  50. i jak tam? zdecydowałaś się na sprzęt jakiś ?:)
    ja zmieniałam komputer rok temu i też chciałam biały, ale wtedy wszystkie białe były strasznie słabe..piękne, ale słabe;) vaio sliczne są , ale za tą cenę masz dużo lepszego laptoka :)
    ja się zdecydowałam na dell inspirona i jestem bardzo zadowolona....pominę fakt ,że odkryłam że ma podświetlaną klawiaturę dopiero w tym tygodniu przez przypadek... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jeszcze nie ale niedługo wybieram się po sklepach zobaczyć "wizualnie" jak niektóre modele wyglądają na żywo :-) Podświetlana klawiatura to byłoby coś dla mnie, więc Dell wezmę pod uwagę - dzięki :-)

      Usuń
  51. Co do wieszaków to ja mam takie za darmo. Dostałam od zaprzyjaźnionego sklepu odzieżowego. Warto się przejść po kilku sklepach i zapytać bo czasem wyrzucają do śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje śniadanie wygląda dokładnie tak jak moje! Połączenie idealne - muesli, banan + mleko bez laktozy ;) i jeszcze do tego jakieś jagody goji, suszona żurawinka, albo migdały - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  53. kochana powiedz mi proszę jaki biały laptop wybrałaś? :) idę na studia i rodzice mają kupić mi nowy laptop, a od lat marzy mi się właśnie bielutki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I na jaki komputer się zdecydowałaś?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature