Top Social

WEEKENDOWY MIX: KAWA, TRUFLE, ANNA LEWANDOWSKA "ŻYJ ZDROWO I AKTYWNIE", MOTYWACJA, DELIKATNY NASZYJNIK CELEBRYTKA, KAPCIE Z BIEDRONKI ORAZ ULUBIONY PODKŁAD.

Tym razem witam Was z mało merytorycznym wpisem. Postanowiłam rozpocząć serię luźnych, lifestylowych postów, w których będziecie mogły zobaczyć między innymi co aktualnie czytam, co udało mi się ciekawego kupić lub inne, warte pokazania rzeczy, którymi chcę się z Wami podzielić na łamach bloga. Będzie to zbiór moich kilku nowości, inspiracji, przemyśleń - po prostu weekendowe przyjemności. Zapraszam do dalszego czytania.


Ostatnio mój duet idealny: czarna kawa i trufle. Niestety nie potrafię sensownie zacząć dnia bez dobrej kawy i zastanawiam się nad wyborem jakiegoś porządnego ekspresu. Jeszcze nie wytypowałam konkretnego modelu ale jedno wiem na pewno - chciałabym, aby był na normalną, sypaną kawę, a nie na kapsułki. Jakieś pomysły?


Jakiś czas temu na Facebooku pokazywałam Wam delikatny naszyjnik, który bardzo mi się spodobał. Ostatnio bardzo modne są takie subtelne, cieniutkie łańcuszki z zawieszką. Ja zamówiłam swój egzemplarz TUTAJ klik za naprawdę śmieszną cenę i jestem z niego niesamowicie zadowolona. Niestety nie wiem jak długo wytrzyma w stanie idealnym, bo to sztuczna biżuteria. Na pewno będę polować jeszcze na coś pozłacanego albo złotego, w okazyjnej cenie. 


W Hebe dorwałam swój ukochany podkład Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid na promocji -30% i wzięłam od razu dwa opakowania. Wciąż to mój numer 1 jeśli chodzi o podkłady i nie zamieniłabym go na żaden inny. Marzę o jakimś rocznym zapasie tego produktu, bo znając życie to, co dobre nie trwa wiecznie. Jego recenzję możecie przeczytać TUTAJ klik. 



Na mojej wishliście znajdowała się od jakiegoś czasu książka Anny Lewandowskiej "Żyj zdrowo i aktywnie". Po świętach spotkałam mnie miła niespodzianka i otrzymałam ją w prezencie. W bonusie nawet na pierwszej stronie jest autograf autorki :-) Jeśli chodzi o zawartość merytoryczną książki, to jest tam ogrom przydatnych informacji na temat żywienia, ćwiczeń i zdrowego stylu życia. Całość pisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i przyznam, że przeczytanie książki zajęło mi jakieś 2 godzinki. Przede wszystkim poza fachowymi poradami i przepisami na zdrowe jedzenie, książka jest ogromnym źródłem motywacji. Napędza do zmian i to nie tylko w kwestii nawyków żywieniowych. Jeśli szukacie czegoś, co da Wam pozytywny impuls do działania, to zachęcam do lektury. 


Rok 2015 będzie dla mnie powrotem do regularnego czytania. Na pewno nie sięgnę po ciężki kaliber ale wersje papierowe różnego rodzaju tekstów bardzo mnie uspokajają. Przypominają mi czasy, kiedy chowałam się pod kocykiem z dobrym kryminałem i gorącą czekoladą, zapominając o całym świecie. Jest coś magicznego w książkach i niestety elektroniczne wersje czytadeł są dla mnie mało ekscytujące. 



Skarpeciory i kapcie z Biedronki to mój hit. Szkoda tylko, że nie udało mi się kupić mniejszego rozmiaru, bo są trochę luźne. Mimo wszystko zapewniają błogi komfort i jeśli jeszcze są dostępne w sklepach, to gorąco polecam. Moim zimowym ulubieńcem stała się wazelina z Vaseline, która była w ostatnim Shinyboxie - rewelacja. I ukochany zapach na zimne wieczory czyli Yankee Candle Clean Cotton. Do kupienia w sklepie kosmetykomania.pl


Zapraszam Was na mój Instagram, gdzie codziennie wrzucam coś nowego, co często nie pojawia się na blogu. www.instagram.com/kosmetycznahedonistka

To tyle na dziś. Uciekam odpoczywać po świętach i sylwestrze. Niedługo na blogu pojawią się  kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy roku, także do miłego zobaczenia :-) 






51 komentarzy on "WEEKENDOWY MIX: KAWA, TRUFLE, ANNA LEWANDOWSKA "ŻYJ ZDROWO I AKTYWNIE", MOTYWACJA, DELIKATNY NASZYJNIK CELEBRYTKA, KAPCIE Z BIEDRONKI ORAZ ULUBIONY PODKŁAD."
  1. Dla mnie najlepszymi ekspresami do kawy są Saeco Xsmall i Krups:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Krups. Cieszy mnie już 2 rok i jest warty zakupu :]

      Usuń
    2. ale Krups jest chyba na kapsułki?

      Usuń
    3. Polecam krupsa na kawe ziarnistą.Mam taki i jestem b.zadowolona.

      Usuń
    4. Tez mam Krupsa na kawę z ziarnami i również gorąco go polecam :)

      Usuń
  2. Skarpeciory fajne. U mnie też bez kawy ani rusz. Jedna dziennie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wyobrażam sobie dnia bez kawy i uwielbiam trufle :D Dzisiaj też napisałam podobno wpis na blogu :D trochę nowości i zwykłego leniuchowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na post :) skarpeciochy zajefajne :) lubie takie nosić zimą po domu :) tak samo jak Ty uwielbiam trufle i kawuchę :) bardzo spodobał mi sie naszyjnik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapciuchy świetne, muszę je zakupić!
    Ciekawa jestem tej książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za piękne zdjęcia <3 Mam tę książkę i dzięki niej ruszyłam tyłek z kanapy także polecam pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podkład to mój hit i odkryłam go dzięki Tobie już dawno temu. DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez zaczynam dzień od kawy taki przyjemny nawyk. Bardzo podobają mi się zdjęcia wiec chętnie zaobserwowałam Twój instagram.

    OdpowiedzUsuń
  9. mogę wiedzieć za ile ten podkład w Hebe po przecenie? równiez zaczęłam używać i jestem bardzo zadowolona dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz proszę skąd masz takie fajne poduchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są poszewki i kupiłam je kiedyś w Biedronce :)

      Usuń
  11. U mnie Vaseline też się sprawdza na skórkach paznokci bo zimą mam zawsze takie pozadzierane. W ogóle Shiny w grudniu był rewelacyjny. Mam pytanie o ten łańcuszek a w zasadzie o zakupy na choies. Ile czekasz na wysyłkę? Na Sheinside podobno tydzien sie czeka a tu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vaseline ma szerokie zastosowanie i aktualnie nic tak dobrze nie ratuje kącików moich ust jak wazelina właśnie. Okres grzewczy fatalnie wpływa na moje usta niestety. Jeśli chodzi o Choies to na przesyłkę czekałam 2 tygodnie i tyle zwykle czekam też na Sheinside (czasem 10 dni) :)

      Usuń
  12. Słyszałam wiele dobrego o tym podkładzie, a ja ciągle szukam swojego ulubionego. Jak jest z odcieniami? Ciekawa jestem czy najjasniejszy rzeczywiście jest jasny? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam najjaśnieszy 210 i nie jest jakoś specjalnie blady, więc dla osób bardzo jasnych może być zbyt ciemny. Aczkolwiek odcień 210 jest naprawdę fajny (żółtawy i dobrze się dopasowuje do skóry) wiec mysle, że będzie pasował wielu kobietom :)

      Usuń
  13. Świetne kapciochy , nie widziałam niestety takich :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd szalik w kratę?

    OdpowiedzUsuń
  15. fantanstyczne zdjęcia. Zdradzisz jakim modelem aparatu pracujesz? :) Kaja

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zapolować na ten podkład....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest jeszcze chyba na promocji w Hebe :)

      Usuń
  17. Mam pytanie odnośnie suchego szamponu - często z niego korzystasz? Obawiam się, że może niekorzystnie wpływać na skórę głowy (chcę wybadać, czy używanie takiego szamponu mogło spowodować bardzo intensywne przetłuszczanie się skóry głowy u znajomej). Sama nigdy nie korzystałam, więc nie wiem czy coś w tym może być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchego szamponu używam okazyjnie, bo niestety tak jak i lakier do włosów po jakimś czasie powoduje u mnie łupież. Staram się go używać maksymalnie raz w tygodniu. Działa rewelacyjnie ale faktycznie może spowodować przetłuszczanie się skóry głowy ale nie musi, to też zależy. U osób które znam nie powoduje niczego złego, a używają go praktycznie codziennie, nawet przy umytych włosach aby zwiększyć ich objętość :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) W drogeriach na próżno szukać fachowych porad (zresztą trudno się dziwić przy takiej ogromnej ilości kosmetyków), więc zawsze lepiej zapytać osoby bardziej zorientowane w temacie.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Zdjęcia jak zawsze piękne. A Provoke to również mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://meeaningoflife.blogspot.com zapraszam do mnie <3może zaobserwujeesz? bardzo mi bedzie miło <3pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja polecam ekspres Zelmer Maestro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia :) ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. używałam tego podkładu latem, późną jesienią i zimą mi się nie sprawdza... w tym okresie zamieniam go na Revlon colorstay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś Revlon to był mój hicior i używałam go cały rok. Niestety teraz formuła tego podkładu jest zupełnie inna i nie dość, że mnie zapycha, to jeszcze jest jakiś rzadszy, mniej kryjący. Szkoda...

      Usuń
  23. Zaciekawilas mnie tym podkladem, ciekawe jakby sie u mnie sprawdzil :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, możesz powiedzieć jakie polecasz lakiery hybrydowe i lampy jakie oraz z jakiej firmy? Bo planuję swój pierwszy zakup na własne potrzeby, a wiem, że Ty robisz sama hybrydy, dlatego proszę o pomoc :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, ja używam wszystkiego z firmy Semilac (lakiery, baza, top, lampa). Jestem z tego zestawu bardzo zadowolona i mogę szczerze polecić markę. Widziałam, że teraz są dostępne zestawy do hybryd więc nie trzeba już kupować wszystkiego osobno i myślę, że to fajna opcja na początek :)

      Usuń
    2. O super, dziękuję za odpowiedź. A możesz jeszcze powiedzieć jaka jest trwałość lakierów? :)

      Usuń
    3. Trwałość - genialna. Na moich paznokciach te lakiery utrzymują się nawet 2-3 tygodnie ale lakier usuwam wcześniej, ze względu na odrosty. Zajrzyj proszę do zakładki "manicure" na moim blogu. Tam znajdziesz instrukcję jak wykonać hybrydy krok po kroku oraz kolory, jakie posiadam :)

      Usuń
  25. Ok, jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i już odkładam pieniądze na zakup zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez chciałam zainwestować w ten podkład, ale okazało się, że najjasniejszy odcień z gamy matujacej jest dla mnie zbyt żółty i za bardzo rzucał się w oczy. Szkoda, że nie wymyślili jasniejszego odcienia dla bladziochow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również wolę książki w wersji papierowej. Samo przewracanie stron to frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te skarpetki są genialne, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature