Top Social

POWIEW ŚWIEŻEJ MIĘTY: NOWOŚĆ SALLY HANSEN MIRACLE GEL 240 B GIRL CZYLI LAKIER HYBRYDOWY BEZ UTWARDZANIA W LAMPIE UV.

Wczoraj pisałam Wam o nowościach Sally Hansen Miracle Gel i dostałam od Was mnóstwo pytań. Są to lakiery hybrydowe, których nie trzeba utwardzać w lampie, więc wzbudziły już nie małe zainteresowanie. Wystarczy pomalować paznokcie kolorem, następnie top-em i gotowe! Moją wstępną opinię o tych lakierach możecie poznać tutaj klik, a dziś pokażę Wam jak jeden z nich prezentuje się na moich paznokciach. Jeśli lubicie miętę, to ten kolor na pewno się Wam spodoba. 





Ta urocza mięta to SALLY HANSEN MIRACLE GEL 240 B GIRL. Myślę, że dla najlepszych efektów potrzebowałabym 3 warstw, bo jak dla mnie dwie to za mało. Widać kilka prześwitów. Lakiery Miracle Gel będą dostępne w sklepach od lutego 2015. Jeśli wypróbujecie, to dajcie znać jak się u Was sprawdziły. Jestem ciekawa czy trzymają się na Waszych paznokciach dłużej, niż u mnie.

Edit:
Jedna z Czytelniczek doniosła, że podobno lakiery są już dostępne w Hebe :-)



FBemailTwitterlink
54 komentarze on "POWIEW ŚWIEŻEJ MIĘTY: NOWOŚĆ SALLY HANSEN MIRACLE GEL 240 B GIRL CZYLI LAKIER HYBRYDOWY BEZ UTWARDZANIA W LAMPIE UV. "
  1. Cudowne wykonanie!kształt i tak precyzyjnie pomalowane! !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję. Przyznam się, że malowałam je na kolanie w samochodzie ;P

      Usuń
    2. Jakim cudem malujesz pazurki tak gładko i równo przy skórkach i to na dodatek w samochodzie na kolanie? Coś niesamowitego ;)

      Usuń
    3. No właśnie aż tak równo nie jest :-) SKUPIENIE to podstawa :D I co trzeba przyznać, to dobrze wyprofilowany pędzelek też ma znaczenie. I rzadka ale nie lejąca konsystencja lakieru :)

      Usuń
    4. Ja mam mnóstwo lakierów. Różne pędzelki, różne konsystencje, ale równego efektu jeszcze nigdy nie uzyskałam :(

      Usuń
  2. Zapowiadają się rewelacyjnie! Kolorki super... No ale zobaczymy czy na prawdę wypadną tak genialnie po 2 tygodniach noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolorek! kocham miętowy kolor :) Chyba go wydrapię z monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na paznokciach, a jak będzie się utrzymywać mniej więcej jak hybryda to je pokocham. Nie zostaje nic innego jak odwiedzić Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od płytki. Znam osoby, u których tradycyjna hybryda trzyma się 2 dni i nie mogę tego pojąć. To tylko dowód na to, że ile ludzi, tyle opinii :)

      Usuń
    2. Jakoś nie mogę uwierzyć w to, że zaledwie dwa dni. Może tym kobietą tak szybko rosną paznokcie i widać odrost, no nie wiem. Ja na szczęście jestem w tej grupie , której hybryda na paznokciach trzyma się 2 tygodnie :)

      Usuń
    3. U mnie hybryda trzyma się do 5 dni i nic nie da się zrobić

      Usuń
  5. cudnie u Ciebie wygląda ta miętka, ciekawa jestem ile utrzyma się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pomalowałam - dziś jeszcze jest bez ubytków :)

      Usuń
    2. Piękny kolor i jak zwykle niesamowite zdjęcia :) daj znać ile Ci się trzymały na pazurkach to może sie skuszę na tę miętkę :) Buziaki :)

      Usuń
  6. Również jestem ciekawa ich trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna mięta :) Na lato jak ulał będzie pasować, ale nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczne kolory i pięknie pomalowanie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Czy zmywa się je tak jak klasyczne lakiery- zwykłym zmywaczem do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ciekawostka, hybryda bez lampy???no no,jestem ogromnie ciekawa kolorów i trwałości,a tak na marginesie, to Semilac robi bezbarwne lakiery?bo niestety do pracy nie za bardzo mogę nosić kolory;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jak zwykły lakier... czyli do bani,max 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam w Hebe i dziś mija 6 dzień bez ubytków :)
    U mnie też właśnie dziś pojawił się o nich post :)

    Pozdrawiam,
    koczek-blond

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś oglądałam je właśnie w Hebe. Chętnie wypróbuję, bo przydałby mi się trwały, czarny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kolor
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor cudny, paznokcie i zdjęcia również! podoba mi się również ten nudziak, zatem muszę odwiedzić Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe.. czekam az się pojawią u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki jest koszt tych lakierów? a tak nawiasem ślicznie wykonany manicure!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki cudowny kolor <3 jestem ciekawa tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor :) Zakochałam się ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę się doczekać kiedy te lakiery pojawią się w szafach Sally Hansen - jestem ciekawa jak sprawdzą się na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie :) Tylko właśnie - ciekawe jak z tymi prześwitami, czy pozostałe kolory też dają taki efekt po dwóch warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w Rossmann jest ich szafa :) może i tam się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie się lśnią, szkoda, że u mnie nigdzie nie ma w mieście sally hansen :c

    OdpowiedzUsuń
  24. hej;) mam takie pytanie, jaki jest obwód twojego kucyka? masz takie długie i piękne włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię miętowe paznokcie niestety z moim kolorem skóry nie prezentują się one zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam takie pastelowe kolory. Ostatnio zakupiłam ten lakier http://www.prokosmetyk.pl/produkty/755/CND_VINYLUX_Lakier_7_dniowy_Mint_Convertiable_Nr_166.html To taka trochę przygaszona mięta, ale świetnie prezentuje się na dłoniach. JA lubię Vinylux, ponieważ kolor jest mocny,trwały i utrzymuje się aż do 7 dni!

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się wybrać do Hebe, bo jestem ciekawa tych lakierów :) A ostatnio zastanawiałam się nad zakupem zestawu do hybryd z lampą, lecz teraz chyba najpierw wypróbuje te lakiery ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kolor.. śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mieszkam w holandii i mozna je kupic w drogeri etos za jakies 15euro

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery, lakierami...Ale Twoje paznokcie- idealne. Napisz prosze post o tym, jak je pielęgnujesz i nadajesz im kształt- najładniejsze, jakie widziałam.
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor:) Swoją drogą to masz śliczną płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolor! Ja najbardziej lubię lakiery Shellac, ponieważ są połączeniem hybrydy i zwykłego żelu UV. Mam już niezłą ilość kolorków. Jakoś nie jestem przekonana do innych marek. Shellac nie ma w zwykłych drogeriach, dlatego zamawiam je przez internet
    http://www.prokosmetyk.pl/kategorie/160/Lakiery_Shellac.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Są już dostępne w Rossmannie :) Byłam, widziałam, ale jeszcze nie kupiłam :( Kosztują ok. 34 zł

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature