Top Social

JAK DODAĆ WŁOSOM OBJĘTOŚCI? MOJE 4 SPRAWDZONE SPOSOBY NA UNIESIENIE WŁOSÓW U NASADY I EFEKT "BIG HAIR"!

Witam wszystkich w 2015 roku! W dzisiejszym poście pokażę Wam 4 naprawdę proste i uniwersalne sposoby na większą objętość włosów. Mimo, że moje włosy są gęste, to są też bardzo ciężkie i wbrew pozorom trudno mi je odbić od nasady. Przetestowałam już wiele metod zwiększania objętości i wybrałam cztery sposoby, które nigdy nie zawodzą. Może coś z tej czwórki sprawdzi się również u Was! Jeśli  jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej.


4 metody zwiększania objętości włosów przygotowałam dla portalu wizaz.pl: www.wizaz.pl/Fryzury/Stylizacja-i-pielegnacja/Jak-dodac-wlosom-objetosci

Dajcie koniecznie znać jaka metoda sprawdza się u Was najlepiej lub jakie są Wasze pomysły.

Moją pielęgnację włosów, porady oraz fryzury i sposoby na loki możecie śledzić w zakładce "WŁOSY" klik.





                               
                     

34 komentarze on "JAK DODAĆ WŁOSOM OBJĘTOŚCI? MOJE 4 SPRAWDZONE SPOSOBY NA UNIESIENIE WŁOSÓW U NASADY I EFEKT "BIG HAIR"!"
  1. Kochana, mam do Ciebie pytanie.
    W najbliższym czasie będę malować obcą mi dziewczynę(pierwszy raz w życiu). Proszę powiedz mi, jak powinnam przed i po wykonaniu makijażu wyczyścić pędzle(będę używać tych, których używam w swoim makijażu). Czy umycie ich szarym mydłem wystarczy? Czy powinnam je czymś dezynfekować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że powinnaś zdezynfekować pędzle. Ja na pewno bym tak zrobiła. Płyn do dezynfekcji kupisz np. w Inglocie.

      Usuń
    2. Dziękuję. Niestety nie mam możliwości kupienia płynu w Inglocie.
      Wyczytałam, że można dezynfekować pędzle spirytusem salicylowym. Czy to nie zniszczy będzli?

      Usuń
    3. Niestety tego nie mogę Ci zagwarantować :)

      Usuń
    4. Polecam znaleźć na Youtube przepis na płyn do dezynfekcji, który możemy wykonać same :)

      Usuń
  2. Hej :)
    Czy możesz polecić mi jakiś fajny zestaw pędzli tak do 200, ewentualnie 250zł? Może to być zestaw samych pędzli do makijażu oka :)
    A może znasz jakieś duże palety cieni w podobnym przedziale cenowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zestaw pędzli to na pewno marki Zoeva, chociaż są trochę droższe niż 200zł ale możesz skompletować osobno. Jeśli miałabym polecić duże palety cieni, to zależy czy wolisz kolory czy stonowane brązy. Najlepiej skomponuj coś sama np. w Inglocie.

      Usuń
    2. Sporo tańszy niż 200zł ale ja się zdecydowałam na Hakuro do makijażu oka i nie żałuję
      http://wizaz24.pl/hakuro-pretty-eyes-7szt-zestaw-pedzli-h79-h85-h78-h74-h67-h80-h61-p12864
      Polecam jeszcze pędzle do pudru i podkładu też Hakuro.

      Zoeva zdecydowanie droższa a Hakuro - bardzo sobie chwalę.

      Usuń
  3. większość metod stosuje u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką pomagają masz pomalowane usta? Są piękne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodziło Ci o pomadkę, to mam tu konturówkę z Essence Lipliner 07 na całych ustach + mleczny błyszczyk Lily Lolo Whisper :)

      Usuń
  5. Piękne włosy, piękna Ty! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suchy szampon to jest to - zawsze mam go pod ręką <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Długie włosy ciężko podnieść. Przynajmniej ja tak mam. Suchy szampon chyba najlepiej się w tej kwestii spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmykam na wizaż czytać ;) Ale na zdjęciu wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie odnośnie suchego szamponu - często z niego korzystasz? Obawiam się, że może niekorzystnie wpływać na skórę głowy (chcę wybadać, czy używanie takiego szamponu mogło spowodować bardzo intensywne przetłuszczanie się skóry głowy u znajomej). Sama nigdy nie korzystałam, więc nie wiem czy coś w tym może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieta idealna! Uwielbiam tu zaglądać i podziwiać całokształt 😉 Natalia,pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupujesz te wałki na rzepy?

    OdpowiedzUsuń
  12. :) śliczne włosy :) przydatne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą mnie termoloki. Tylko boje się, że mi zniszczą te moje cienke włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor włosów! Marzę o takim brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zapytać czy znasz farbę do włosów dzięki której można uzyskać taki kolor jak Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam takiej farby, to też zależy od Twojego wyjściowego koloru włosów. Najlepiej jak pójdziesz do fryzjera i pokażesz mu to zdjęcie. Powinien dobrać Ci odpowiedni odcień tak, aby uzyskać mój kolor :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, może rzeczywiście tak zrobię. Fryzjer będzie w stanie dobrać farbę. Od dawna myślałam o takim kolorze. Teraz mam blond ale w ciepłym odcieniu, a z natury włosy są mysie :-)

      Usuń
  16. czym przerabiałaś zdjęcie po lewej że cera jest taka głatka i żóltawa. To jakiś filtr czy program do obróbki zdjęć.
    Podobny efekt widziałam u Wolińskiego na insta w słynnej windzie. Proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W programie Fotor online są takie filtry :)

      Usuń
  17. Super artykuł, na pewno skorzystam z Twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature