Top Social

ŚWIĄTECZNY MANICURE - CZERWIEŃ ZE SREBRNYM BROKATEM.

Dziś szybki post z paznokciami na Święta czyli połączenie czerwieni z połyskującym, srebrnym brokatem. Taki duet wygląda bardzo świątecznie i będzie idealną propozycją np. na kolację wigilijną. W sztucznym oświetleniu paznokcie mocno połyskują i wyglądają na oprószone śniegiem. Zapraszam do czytania dalej, gdzie znajdziecie więcej zdjęć i krótki opis jak wykonałam taki manicure. 






Ta piękna czerwień, to jeden z moich ulubionych lakierów hybrydowych Semilac 026 My Love (do kupienia TUTAJ klik). Lakier ma już w sobie maleńkie, czerwone drobinki, więc w połączeniu ze srebrnym brokatem daje to jeszcze lepszy efekt końcowy. Postanowiłam dodać sreberka jedynie na dwóch paznokciach i myślę, że wyszło to całkiem ciekawie. 

Instrukcja JAK ZROBIĆ PAZNOKCIE HYBRYDOWE znajduje się TUTAJ. Dodanie odrobiny srebrnego brokatu zostawiłam na sam koniec czyli najpierw nałożyłam warstwę Top-u i posypałam brokatem, delikatnie rozprowadzając go pędzelkiem do góry. Wszystko utwardziłam w lampie UV przez 2 minuty, a następnie nałożyłam kolejną warstwę Top-u, aby paznokcie były idealnie gładkie, bez wyczuwalnej chropowatości brokatu (brokat jest jakby wtopiony do środka). Całość utwardziłam przez kolejne 2 minuty i przemyłam cleanerem. I gotowe - mani  jest prosty, efektowny i szybki. 

Mam nadzieję, że taki pomysł na świąteczne paznokcie się Wam podoba. Możecie też dodać złoty brokat - wszystko zależy od Waszej inwencji. 








29 komentarzy on "ŚWIĄTECZNY MANICURE - CZERWIEŃ ZE SREBRNYM BROKATEM."
  1. Ja zrobię sobie ze złotem, pomysł bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, choć moim ulubionym świątecznym lakierem do paznokci jest Essie After Sex, zarówno jedna jak i dwie jego warstwy prezentują się genialnie, tak jakby to były dwa zupełnie inne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze obczaic ten lakier Essie, nazwa jest powalajaca hehe

      Usuń
  3. mam pytanie odnosnie wczesniejszych hybryd wykonanych "mlecznym różem". Ile warstw nakladałaś by uzyskać taki efekt jak na zdjeciach w poscie? ja przy dwoch warstwach nie jestem zadowolona z tego odcienia. Mam wrażenie, że w niektórych miejscach przebija jeszcze moja naturalna płytka. A może robię coś źle?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako ze ten lakier byl dolaczany kiedys do zestawu startowego, jest dosc popularny i widzialam juz jego zdjecia na blogach. I wydawal mi sie duzo jasniejszy niz u Ciebie, odcien wrecz wpadajacy w pomarancz. Ciezka sprawa z tym przeklamywaniem kolorow przez aparaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś za czerwienią nie przepada, ale ta jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ,wyglądają bardzo zmysłowo i elegancko. Coraz częściej myślę o hybrydowym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czerwień w święta,równiez na paznokciach go łączę,tyle ze ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyczne, a ile wdzięku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świąteczne mani obowiązkowo musi być czerwone i błyszczeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia *...*

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka zawsze najlepsza! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na Święta zaplanowałam czerwone ze złotym brokatem na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają bardzo elegancko :) czarna sukienka + takie paznokcie i już wyglądamy cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie, klasycznie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze cudowne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity efekt a takie proste zdobienie. Muszę odwzorować!! :* Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny odcień czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak czerwień obowiązkowa na czas świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny klasyczny manicure! idealny na Święta.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature