Top Social

ŚWIĄTECZNE DIY: OPAKOWANIE NA BIŻUTERIĘ I DROBIAZGI CZYLI JAK ZROBIĆ PUDEŁKO NA PREZENT Z ROLKI PO PAPIERZE TOALETOWYM.

Tak. Można zrobić pudełko na prezent z rolki po papierze toaletowym. W dzisiejszym poście pokażę Wam krok po kroku jak szybko i prosto wykonać opakowanie na biżuterię albo inny drobiazg, kiedy zapomnieliśmy kupić odpowiedniej torebeczki albo po prostu całkowicie spłukaliśmy się kupując prezent. Takie pudełeczko wygląda całkiem fajnie powieszone na choince lub jako dekoracja przy świątecznym stroiku. Zapraszam do czytania dalej. 





KROK 1
Potrzebna będzie rolka po papierze toaletowym - zakładam, że każdy w domu ma coś takiego. "Spłaszczamy" rolkę zginając ją na pół.


KROK 2
Zaginamy boki rolki. Najpierw jedną stronę, a następnie drugą - rogi mają się idealnie stykać. U mnie nie wyszło doskonale, ale musicie mi to wybaczyć. DIY to nie moja bajka. 


KROK 3
To samo robię z drugiej strony rolki. W ten sposób powstaje pudełeczko, które za chwilę będę ozdabiać. Możecie użyć najróżniejszych papierów świątecznych, albo bibułek. Ogranicza Was tylko wyobraźnia :-)


KROK 4
Ponownie "spłaszczam" rolkę i wycinam z papieru ozdobnego odpowiedni wymiar, aby ją obkleić. 


KROK 5
Pozostawiam sobie 3-4 centymetrowy margines z każdej strony wyciętego papieru.

KROK 6
Smaruję całą rolkę klejem do papieru. Możecie użyć również taśmy dwustronnej. Przyklejam papier do rolki. 

KROK 7
Rozcinam papier po dwóch stronach, aby końce włożyć do środka. Będzie to wtedy wyglądało o wiele ładniej i staranniej. Możecie pozostawić sobie przy wycinaniu papieru większy margines - wtedy rolka będzie całkowicie wypełniona papierem od środka. Jest wtedy szansa, że nikt się nie domyśli, że to rolka po papierze toaletowym :-)


KROK 8
Ponownie zaginam rolkę tworząc zamykane pudełeczko. Ozdabiam kokardką, wstążeczką itp. 


Pudełeczko na biżuterię czy inny drobny podarunek jest gotowe! Pomysł wykorzystuję już od kilku lat i jest to dla mnie tzw. opakowanie "last minute". Nie wiem dlaczego, ale zawsze zapomnę kupić jakiejś ładnej torebeczki i wtedy rolki idą w ruch. Takie ozdobione pudełeczka ciekawie prezentują się też pod małą choineczką imitując prezenty i stanowiąc element dekoracyjny. Możecie też takie pudełeczka powiesić na choince - czemu nie :-) Mam nadzieję, że taki szybki pomysł na opakowanie drobiazgów się Wam spodobał. 









41 komentarzy on "ŚWIĄTECZNE DIY: OPAKOWANIE NA BIŻUTERIĘ I DROBIAZGI CZYLI JAK ZROBIĆ PUDEŁKO NA PREZENT Z ROLKI PO PAPIERZE TOALETOWYM. "
  1. Ajjj, jak ślicznie :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy patent. Ta ozdobiona rolka z wstążką wygląda jak mała poduszeczka :D Ciekawe czy mi wyszłoby tak ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja rzeczywiście genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na miarę nagrody :) Uwielbiam robić takie rzeczy. Spróbowałam i mi wyszło. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wymyśliłabym tego sama! Proste, ale genialne w swojej prostocie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś dostałam w prezencie zapakowane pudełko od zapałek, a w nim złożony banknot 100 zł :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Prosty i ekologiczny:) Ja moje rolki po papierze często oddaję królikowi do gryzienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka ;wesolych swiat; od skarpet z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to bardzo estetycznie. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł! Do tej pory służyły w moim domu tylko jako zabawki dla królika :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo super pomysł i jak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, widziałam też takie sówki z rolek po papierze - również były urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, pudełeczka wyglądają przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć świetny blog przeglądam go od nie dawna ale już jest jednym z moich ulubionych ;) ciekawe informacje dzisiaj kupiłam 1litr oleju lnianego w aptece chce wypróbować wcierać we wlosy sa z natury kręcone pusza sie i ciezkie do ukladania podobnie jak Twoje ale nie takie zadbane nie blyszcza sie myslisz ze olej lniany pomoze i wygladzi je uzywam szamponu z dave hm jeszcze jakbys zaproponowala mi jakas odzywke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej lniany na pewno pomoże ale musiałabyś stosować go bardzo regularnie. Polecam odżywki z Biovax - dobrze regenerują :)

      Usuń
  16. Jestem zachwycona tym pomysłem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto a jak elegancko i efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to super, ale ja raczej nie zdecydowałabym się na takie opakowania - wolę gotowce ;-) #leniwa

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Przepraszam, że nie na temat, czy polecicie dobrze kryjący podkład, ale taki, żeby nie zapychał i nie pogarszał stanu cery? Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy próbowałaś może Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid? Jest dostępny w Hebe, albo w Douglasach i niekiedy w Rossmannach. To mój ulubiony podkład, który jako jeden z niewielu nie zapycha i ładnie kryje, poza tym dobrze wygląda na twarzy. Wypróbuj, może u Ciebie tez się sprawdzi :) Wesołych!

      Usuń
    2. A Vichy? Ten do ciała? ;)

      Usuń
    3. Też jest dobry, natomiast są do wyboru tylko 3 kolory i niestety najjaśniejszy jest dla mnie zbyt ciemny teraz. Kryje natomiast bardzo dobrze ale nie wygląda na twarzy aż tak naturalnie jak np. Eris :)

      Usuń
  20. dlaczego nie publikujesz kom odnosnie zdjec? nie ma tam nic obrazliwego, ani zlego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie blogger potraktował Twój komentarz jako SPAM. Ja publikuję większość komentarzy. Proponuję pisać z zalogowanego konta, a nie z anonima.

      Usuń
    2. chodzi mi o to jak robisz zdjecia kosmetykom i przedmiotom, ze wygladaja jak z katalogu :) jakos specjalnie je doswietlasz? jaki masz na to sposob? :)))

      Usuń
    3. Niestety oświetlenie nie ma tu nic do rzeczy. To wiele godzin praktyki i ciągłe doskonalenie. Ale jeśli chcesz wiedzieć, to mam lampę pierścieniową 40W oraz żarówkę 40W. Rzadko piszę o swoim sprzęcie, bo później ktoś może być zawiedziony, że mając to samo nie potrafi zrobić zdjęcia o podobnym efekcie. Niestety to nie aparat robi zdjęcia.

      Usuń
  21. Rewelacyjny pomysł!! Zaczynam zbierać rolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wymyślone, takie proste, a takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne!! Zawsze chciałam coś takiego kupić/zrobić ale nie wiedziałam, że można z rolek po papierze! Cudowny przykład wtórnego użytku :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature