Top Social

POSTARZAJĄCE BŁĘDY W MAKIJAŻU CZYLI JAK SIĘ NIE MALOWAĆ BY NIE DODAWAĆ SOBIE LAT. ODMŁADZAJĄCY VS. POSTARZAJĄCY MAKIJAŻ.

W sieci możemy natknąć się na wiele rad odnośnie odmładzającego makijażu. Często jednak podchodzimy do nich z dystansem i nie traktujemy do końca poważnie tych wytycznych. Osobiście lubię łamać stereotypy makijażowe, ale uwierzcie mi, że są pewne zasady, których zlekceważenie powoduje efekt odwrotny od zamierzonego. Przecież każda z nas chce wyglądać świeżo i promiennie. Nie chodzi o to, żeby za pomocą makijażu robić z siebie nastolatkę ale warto zwrócić uwagę na pewne niuanse, które sprawią, że nasza twarz nabierze pozytywnego wyrazu. Przygotowałam dla Was kilka przykładów "na sobie" - zapraszam do dalszego czytania. 



Jest to kolejna praca, jaką wykonałam dla portalu wizaż.pl.
Wskazówki wraz z demostracją błędów możecie zobaczyć klikając w ten link: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Nie-postarzaj-sie-makijazem. Mam nadzieję, że artykuł mojego autorstwa okaże się dla Was przydatny. 










25 komentarzy on "POSTARZAJĄCE BŁĘDY W MAKIJAŻU CZYLI JAK SIĘ NIE MALOWAĆ BY NIE DODAWAĆ SOBIE LAT. ODMŁADZAJĄCY VS. POSTARZAJĄCY MAKIJAŻ. "
  1. Wchodzę, patrzę i mam wrażenie że to po prostu różne wersje makijażu - od dziennego po wieczorowy. Masz chyba taki typ urody, że żadnen z pokazanych makijaży Ci nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odnoszę takie wrażenie, makijaż po prawej traktuję jako wieczorowy, mocniejszy. Równie dobrze w nim wyglądasz ;-)

      Usuń
    2. Również podobają mi się obie wersje i też dla mnie jedna jest dzienna, a druga wieczorowa :)

      Usuń
    3. Możliwe :) W każdym bądź razie zasady, które opisałam mogą się przydać :)

      Usuń
  2. Ja wiem czy on tak postarza? w obu Ci pięknie,ten drugi nazwałabym bardziej wieczorowym i moim zdaniem Cię nie postarza. :) Piękneee masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale tak bardzo się nie postarzyłaś na tym drugim foto; ale cóż, ładnemu we wszystkim ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam się bardzo postarzyć - jedynie zobrazować zasadę, że tak niedbałe, intensywne, nie roztarte krechy pod okiem i na linii wodnej mogą postarzać :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Były takie czasy, że nieprzerwanie malowałam linię wodną czarną kredką, nie zwracając uwagi na to, że pomniejsza mi oczy i całkowicie mnie postarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam tylko czarnej kredki ale dobrze że odkryłam cielistą :)

      Usuń
  6. Lubię takie artykuły bo zawsze coś wyciągam dla siebie. Chyba najczęściej popełniam błąd z pomadką. Najgorsze są ciemne brązy i mimo że wiem że wyglądam w nich średnio to i tak używam :) pozdrowienia z kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ciemne pomadki ale faktycznie trochę postarzają :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. a mi się podobają obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe informacje :) ale jakoś nie wyglądasz źle na każdym zdjęciu a ja np lubię malować linie wodną czarną kredką to podkreśla moje oczy i wcale nie wydają się małe czy zmęczone

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, nie wiem czy to przypadek... ale jestem Twoim o wiele (wiele, wiele, ..., wiele) brzydszym sobowtórem xD
    Od około miesiąca przepatruję twoje wpisy i mam taki sam rodzaj cery, taki sam kolor oczu, również jestem wysoka...trochę wyższa od ciebie, bo mam mocne 186 cm, nawet mam takie same kolczyki i dokładnie w tym samym miejscu na lewym uchu ^^ Wpis "50 faktów o mnie (...)" to wypisz wymaluj cała ja (czytając trochę się przeraziłam, czy to normalne, że na świecie...ba! w Polsce żyje ktoś tak bardzo podobny do mnie... a może jest nas więcej i powinniśmy się jednoczyć...tak trudno teraz o porządnych ludzi ;))
    Ubóstwiam twoje makijaże, testy kosmetyczne i inne urodowe porady!
    Podziwiam nienaganną figurę i urodę, których pozytywnie zazdroszczę :)
    Trzymam kciuki za bloga i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy! :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Patrycja

    P.S. Moja fascynacja twoją osobą i blogiem nie ma wydźwięku maniakalno-prześladowczego, nie masz się czego obawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam sobowtóra? hehe :) Pozdrawiam!
      P.S.
      Spokojnie, nie boję się psychopatów - to oni powinni bać się mnie ;-)

      Usuń
  10. Ja uwielbiam czerń na linii wodnej i chyba się tego nie oduczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się oba podobają nie wiem czy to ja sie nie znam czy po prostu Tobie dobrze w obu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również podobają się oba :D Oj, nie wyszedł Ci post, za piękna jesteś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki. Post mi wyszedł i to bardzo. Czasem tylko trzeba coś przeczytać, a nie tylko oglądać obrazki :)

      Usuń
  13. Myślę, że postarzające krechy dobrze widać u Księżnej Kate.

    OdpowiedzUsuń
  14. W prawym wygladasz lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć mam ogromna prośbę! Mogłabyś mi pomoc odnośnie podkładu? Jakiś czas temu kupiłam sobie podkład z Dior Diorskin Forever kolor ivory 010 i puder Dior Diorskin Forever & Ever Control numer 001 i zauważyłam ze kiedy sie maluje zostawiają one suche ślady na mojej twarzy głownie na policzkach... Mam cerę mieszana przetluszcza mi sie w strefie T, a na policzkach jest taka mieszana sucha. Jak byłam w sklepie i Pani która pracuje dla Dior sprawdzała mi cerę specjalnym urządzeniem i niby wyszło ze nadaje sie dla mnie Dior diorskin forever. Rownież czytałam opinie i dziewczyny pisały ze nadaje sie do mojej cery. A jednak mnie wysusza i brzydko wyglada to, takie brązowe plamy. Moze to tez kwestia złego kremu? Używam z ziemi taki do cery mieszanej . Chciałabym podkład który bedzie dobrze krył, cena nie gra roli i zeby nie był zbyt matowy. Bo obawiam sie ze moze to jest problemem. Kolory raczej bedą w odniesieniu do ivory. Mogłabyś mi polecić jakieś dobrze kryjące podkłady? Z góry bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature