Top Social

POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY Z DOUGLAS: MICHAEL KORS SEXY AMBER, GIVENCHY DAHLIA DIVIN, ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM, DOUGLAS BEAUTY SYSTEM BATH SALT.

Nadal nie macie pomysłu na prezent świąteczny dla swoich bliskich? Dziś przychodzę z kolejną porcją inspiracji i tym razem wszystkie propozycje znajdziecie w Perfumeriach Douglas. Jeśli jesteście ciekawe co kryje się w tym złotym pudle, to zapraszam do dalszego czytania. 




To co, otwieramy? Swoją drogą czy także lubicie połączenie złota i czerni, jeśli chodzi o pakowanie prezentów? Wiem, że czerń może średnio kojarzyć się ze świętami ale w duecie ze złotem wygląda to bardzo elegancko. 




Pierwszą propozycją dla kobiet gustujących w klasycznej elegancji, jest zapach Michael Kors Sexy Amber. Flakon, a nawet kartonowe opakowanie prezentuje się bardzo szykownie i nawiązuje do kolorów jakie często widujemy u MK. Jeśli cenicie w perfumach walory wizualne, to Sexy Amber na pewno przyozdobi każdą toaletkę. Zapach kojarzy mi się z bardzo elegancką, dystyngowaną kobietą, może nawet businesswoman, która ubrana jest od stóp do głów w markowe i bardzo drogie ubrania. W garażu oczywiście stoi zaparkowany Lexus albo Merol - co kto woli i jak daleko wyobraźnia go poniesie. Wracając do zapachu, to klasyczne połączenie ambry, drzewa sandałowego, mchu, pomarańczy, mandarynki i białych kwiatów. Perfumy niesamowicie rozwijają się na skórze. Nie jestem ekspertem w dziedzinie perfum ale wyraźnie zauważyłam, że zapach zmienia się z każdą godziną, a końcowy aromat jest tak mocny, że utrzymuje się na dłoniach nawet po kilkukrotnym ich myciu. Dawno nie miałam tego rodzaju perfum i przyznam, że to coś unikalnego i godnego zainteresowania. Na stronie wyczytałam, że jeśli zamówicie jakikolwiek zapach MK, to dostaniecie brelok gratis. Myślę, że to fajna sprawa. Więcej o perfumach TUTAJ klik. 


Givechy Dahlia Divin to maleństwo, które ma wielką moc. Zastanawiam się nad zakupem choć 30ml i cieszę się, że mogłam przetestować próbkę. Bardzo uwodzicielski zapach, który równie pięknie rozwija się na skórze, co MK Sexy Amber. Myślę, że mogłabym go opisać dokładnie w ten sam sposób, co poprzednio prezentowane perfumy. Eleganckie, zmysłowe i szykowne, dla kobiety z klasą. Zapach ponadczasowy, mocny i otulający. Możecie go zakupić TUTAJ klik. 


Kremy pod oczy... Kto ich nie uwielbia, ten ma zmarszczki! Oczywiście stwierdzenie o lekko humorystycznym zabarwieniu, gdyż zmarszczki wokół oczu są głównie uwarunkowane genetycznie. Oczywiście możemy przedłużyć stan "napięcia" skóry wokół oczu regularnie ją nawilżając i pielęgnując. Ja posiadam kilka kremów pod oczy o których możecie przeczytać TUTAJ klik i do kolekcji zawitał właśnie Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serum. Będzie to ciekawa propozycja na prezent dla mamy, siostry czy przyjaciółki. Raczej odradzałabym kupowanie takich prezentów przez mężczyzn dla kobiet - wiadomo dlaczego. "Kupiłeś mi krem pod oczy --> mam zmarszczki --> wyglądam brzydko --> już mnie nie kochasz". Ot kobieca logika.  Krem możecie zakupić TUTAJ klik. 


Ostatnią propozycją jest sól do kąpieli, jaką możecie zakupić w Douglasach. Ciekawy pomysł na niezobowiązujący prezent. Myślę, że jeśli kogoś dobrze nie znacie, a musicie go czymś obdarować, to świeca czy własnie sól do kąpieli będzie dobrym wyborem. Ten egzemplarz Douglas Beauty System Salt Water Bath w fajnym słoiku możecie zakupić TUTAJ klik. 

Zapraszam także do odwiedzenia starszych postów z propozycjami na prezenty świąteczne. To cykl, który będę jeszcze kontunuować aż do Świąt, żeby inspirować Was do konkretnych wyborów. 

  • Pomysły na prezenty świąteczne cz. 1 (klik TUTAJ)
  • Pomysły na prezenty świąteczne cz. 2 (klik TUTAJ)


 fb




33 komentarze on "POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY Z DOUGLAS: MICHAEL KORS SEXY AMBER, GIVENCHY DAHLIA DIVIN, ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM, DOUGLAS BEAUTY SYSTEM BATH SALT."
  1. Ciekawe propozycje:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. już dostałam swój wymarzony prezent - Marc Jacobs Daisy Dream <3 są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sól do kąpieli mogłabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MK kocham kocham kocham :))))) Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pójdziesz na makijaż? Widzę na zdjęciach zaproszenie :D Ciekawa jestem czy oddałabyś się w ręce tych Pań z Douglasa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam dostać od mikołaja te perfumy Michaela Korsa :)
    według mnie ten wariant jest ładniejszy niż 2 pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak, jedne są takie jakby jaśminowo-piżmowe (różowe) takie trochę mdlące,
      a te niebieskie są takie jakby cytrusowe, takie mega świeże aż za bardzo :)

      Usuń
  7. Perfumy Michaela są kuszące. Myślisz że pasowałyby do kobiety w wielu 30 lat???

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powąchać te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje. Nie szkoda ci energii na takie złośliwości z rana? Mi by się nie chciało komuś tak dowalać no ale to już kwestia charakteru :)

      Usuń
    2. Aha i REkomentarz na temat konstruktywnej krytyki i wolności wypowiadania swojego zdania jest niemodny, więc daruj sobie :)

      Usuń
    3. Z ciekawosci weszłam na Twój blog guu i śmiechłam :P

      Usuń
  11. Ja wciąż czekam na Elle od YSL, niemniej propozycje bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,pisałam do Ciebie na maila i fb ,ale nie nie dostałam odpowiedzi,pewnie jesteś bardzo zajęta, ale pomyślałam, że może tutaj się uda ,bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi :)
    Od bardzo dawna śledzę Twojego bloga, jestem zachwycona formą jaką go prowadzisz, wszystko jest przejrzyste i bardzo przyjemnie się czyta Twoje wpisy. Pamiętam, że kiedyś wspominałaś w jaki sposób i na jakim sprzęcie samodzielnie robisz hybrydę na paznokciach. I stąd moje pytanie. Czy mogłabyś mi podać nazwy wszystkiego co jest do tego potrzebne( to co Ty posiadasz: sprzęt , lampa, akcesoria,jak po kolei wykonać taki manicure ) . Byłabym bardzo wdzięczna, bo planuje zakup Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam już odpowiedzi w poprzednich postach, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przepraszam za brak odpowiedzi - faktycznie jestem ostatnio zajęta. Wszystko o hybrydach znajdziesz w zakładce manicure. Tam też jest post o tym jak krok po kroku je wykonuję i lista potrzebnych rzeczy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Świetny post opatrzony perfekcyjnymi zdjęciami :) A kiedy obiecany wpis o Twoich perfumach? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak skompletuję nowe, bo stara kolekcja uległa zniszczeniu i tak naprawdę nie byłoby co pokazywać :(

      Usuń
  14. Które paletki bardziej polecasz Zoeva czy The Balm? Zastanawiam się nad kupnem i nie wiem w którą zainwestować, obie mają dobre recenzje. Czy bardzo różnią się te cienie jakością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Zoeva. Mimo, że balm również są baaardzo dobre i pięknie się prezentują, to jednak Zoeva wygrywa jakością cieni. Szczególnie paleta Natually Yours jest supeer :)

      Usuń
  15. Perfumy MK kompletnie nie moj zapach. a szkoda bo opakowanie jest piekne,

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam męski zapach Korsa, ale niestety do damskich jakoś nie umiem się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że perfumy zawsze są dobrym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poproszę to wszystko w ramach prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sexy amber przypadl mi najbardzie do gustu z trzech zapachow ktore wyszly. Wyraznie wyczuwalne drzewo sandalowe. Uzywam go od kilku miesiecy a w okresie jesiennym oraz zimowym spisuje sie wysmienicie. Boski zapach jak dla mnie :-) polecam
    Zapraszam na www.makeuper.pl recenzje makijaze artykuly...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature