Top Social

POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY: NOWE PĘDZLE DO MAKIJAŻU REAL TECHNIQUES NIC'S PICKS EDYCJA LIMITOWANA - PIERWSZE WRAŻENIE.

Dziś serwuję Wam kolejny pomysł na prezent w postaci zestawu pędzli Real Techniques Nic's Picks. Jest to edycja limitowana, więc śpieszcie się, jeśli chcecie je kupić. Opowiem Wam dzisiaj o moich pierwszych wrażeniach z użytkowania tego zestawu i pokażę Wam z bliska jego zawartość. 



REAL TECHNIQUES NIC'S PICKS
___________
Zestaw składa się z pięciu pędzli. Zawiera dwa pędzle do twarzy i trzy do oczu. Marka Real Techniques ma w swoim asortymencie dosyć specyficzne pędzle, z uwagi na jakość włosia. Mam wrażenie, że akurat ten zestaw został wykonany z zupełnie innego włosia, które jest bardziej miękkie i sprężyste. To niewątpliwy plus, bo zauważyłam, że wiele z Was narzeka na twardość i niską elastyczność innych pędzli RT. W przypadku tego zestawu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zarówno wykonaniem poszczególnych elementów pędzli, jak i ich ogólnym wyglądem. Wyróżniają się spośród innych i są niezwykle gustowne. 

To, co cenię w pędzlach RT, to fakt, że włosie nie odkształca się po praniu i zachowuje swój kształt. Czasem nawet najlepsze pędzle wymagają specjalnego traktowania (nawet pędzle Zoeva) i gdy nieodpowiednio je wysuszymy, to potrafią zaskoczyć odstającymi włoskami. W przypadku Real Techniques nic takiego się nie dzieje. Można je dosłownie rzucić na ręcznik i po całkowitym wyschnięciu wyglądają jak nowe. Jeśli nie macie czasu bawić się w odżywki czy kupować specjalnych płynów do mycia lub po prostu nie macie ochoty na cackanie się z pielegnacją pędzli, to wybierzcie RT. Mozna się z nimi obchodzić "po macoszemu" i nadal są w dobrej kondycji. 


Duo-Fiber Face Brush 
Służy do łatwej aplikacji pudru, kosmetyków mineralnych oraz różu. Jest bardzo mięciutki i giętki. Jeśli lubicie tego typu pędzle w aplikacji płynnych podkładów, to ten sprawdzi się w tej roli genialnie. Zapewnia bardzo delikatne wykończenie podkładu. Używanie tego pędzla to czysta przyjemność. 

Cheek Brush (ekskluzywnie dla tego zestawu)
Doskonały do aplikacji różu a także pudru/bronzera konturujacego. Ja lubię używać tego typu pędzli do nakładania transparentnego pudru w strefę T. Akurat ten egzemplarz jest na tyle sztywny i mięsisty, że wtłacza puder w pory i dzięki temu efekt matu utrzymuje się na mojej twarzy dłużej. 


Angled Shadow Brush (ekskluzywnie dla tego zestawu)
Skośnie ścięty pędzelek idealny do zaznaczania i nanoszenia cieni w załamaniu powieki. Lubię używać go do matowienia łuku brwiowego cielistym cieniem. 

Base shadow brush
Pędzelek do aplikacji cieni na powiekach. Mój ulubieniec jeśli chodzi o rozcieranie korektora pod oczami. Do nanoszenia kremowych baz będzie równie dobry. Mozna nim bardzo szybko wykonać robotę na całej powiece.

Eyeliner brush (ekskluzywnie dla tego zestawu)
Skośnie ścięty pędzelek idealny do malowania kresek i podkreślania brwi. To bardzo fajny pędzelej do wypełniania brwi cieniem i do rozcierania kreski na górnej powiece. 


Podsumowując, moje pierwsze wrażenie odnośnie tych pędzli jest bardzo pozytywne. W przypadku tego typu akcesoriów moja intuicja mnie nie myli, więc myślę, że mogę Wam polecić ten zestaw. Postanowiłam Wam go pokazać z bliska tak szybko, bo dostawałam wiele zapytań o te pędzle, kiedy pojawiły się w poście z nowościami (TUTAJ klik). Zbliżają się Mikołajki i ukochana przeze mnie Gwiazdka, a więc to ciekawa opcja na prezent dla kobiety. Pędzelki prezentują się naprawdę uroczo i będą ozdobą każdej toaletki, a dodatkowo nawiązują swoim "mroźnym" designem do Świąt i zimy.


Możecie je zakupić TUTAJ klik. Spieszcie się - to edycja limitowana. 










32 komentarze on "POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY: NOWE PĘDZLE DO MAKIJAŻU REAL TECHNIQUES NIC'S PICKS EDYCJA LIMITOWANA - PIERWSZE WRAŻENIE. "
  1. Gdybyś miała je porównać z Hakuro, jak wypadają?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te bardzo dobrze, choć porównanie jest bez sensu, bo są to zupełnie inne kształty niż znajdziemy w Hakuro.

      Usuń
  2. Nie obraziłabym się jakbym dostała taki prezencik pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam dużo dobrych opinii o tych pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie one wygladaja, chetnie bym przyjela taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają ciekawie ale ja już poprosiłam mojego M o zestaw z Zoevy w wersji Rose Gold <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że są nowe pędzle Real Techniques. Jestem ich kolekcjonerką i uważam że są najnajlepsze <3 Sietne zdjęcia <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym je, ale ten wcześniejszy design podobał mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanko odnośnie kręcenia włosów... zbliza sie sylwester i chciałabym uzyskać efekt hollywoodzkich fali, tylko że problem tkwi w tym, że jezeli nawine włosy włosy na wałki na 6h! to rozprostowują się po 15 min ... czy mogłabyś polecić jakąś pianke do stylizacji/żel i lakier ? Widziaałm wpis o kosmetykach Bevery Hills aczkolwiek nie chce aż tyle inwestować bo na codzień nie używam lakieru/ pianki itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, też mam ten problem. Jedyne rady, jakie mogę Ci dać to:
      1. Przed kręceniem włosów umyj je i wysusz do sucha (nie mogą być ani trochę wilgotne).
      2. Następnie nałóż piankę do włosów - polecam zieloną z Taft.
      3. Nawiń włosy i spryskaj całość DELIKATNIE lakierem do włosów - też może być TAFT np. czarny.
      4. Po rozwinięciu włosów także spryskaj lakierem.

      :)

      Usuń
  9. Podobają mi się. Z chęcią bym je widziała w mojej kolekcji pędzlowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. a jak te pędzle wypadają na tle Zoevy? Pytam bo wiem że masz te pędzle. Sama stoję przed wyborem zestawu idealnego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw idealny dla każdego może znaczyć coś innego :) Osobiście moimi faworytami są pędzle Zoeva aczkolwiek mają one jedną wadę, którą zauważyłam po długim czasie użytkowania. Trzeba się z nimi ostrożnie obchodzić i formować włosie po myciu lub nakładać odżywkę, bo może się odkształcać i nieestetycznie odstawać. W przypadku pędzli RT tego problemu nie ma. Pędzle można traktować po "macoszemu" i nadal wyglądają jak nowe. Pisałam o tym właśnie w poście :)

      Usuń
  12. Wyglądają ciekawie. Mikołaj powinien czytać blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają pięknie, trzeba im to przyznać ;) Zniechęcona jestem jednak do tej marki, bo te z klasycznej oferty jakoś mnie nie uwiodły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba wszystkie modele i jestem z nich bardzo zadowolona. Lubię tą jakość ale oczywiście są zwolennicy i przeciwnicy. Szczególnie pędzle do twarzy są świetne :)

      Usuń
  14. Lubię pędzelki real techniques. Uważam, że w tym przedziale cenowym sprawdzają sie na prawdę dobrze. Jedyne co uwazam za totalny bubel, to ich wersję gąbeczki wzorowanej na beauty blenderze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej zadowolona tylko szkoda, że się tak podziurawiła od paznokci :)

      Usuń
  15. Jeszcze nie miałam pędzli z RT, ale poproszę któregoś Mikołaja i może dostanę te cudaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że zakochałam się w tych pędzlach. Wyglądają cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że faktycznie godne uwagi - trzeba w takim wypadku do Mikołąja napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają super, ale chyba zdecydowałabym się jednak na zestaw z Zoevy. Pomijają porównywalną jakość te z Zoevy, zarówno w połączeniu ze złotem jak i w różowej wersji po prostu obłędnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić, bo też uwielbiam pędzle Zoeva <3

      Usuń
  19. Hej, obserwuję Twojego bloga od jakiegoś czasu i tak sobie myślałam, ze fajnie by było, gdybyś napisała jakiś przewodnik dla dziewczyn w stylu "Jak dobrze wyglądać każdego dnia";) Mogłabyś udzielić wskazówek jakie ubrania kupić, jakie kosmetyki kupować i co robić, żeby zawsze wyglądać dobrze, a jednocześnie nie wydawać majątku:D?

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pędzle sa przepiękne. na pewno niedługo wyląduja na mojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature