Top Social

NOWOŚCI ZOEVA: PĘDZLE DO OCZU ROSE GOLDEN COMPLETE EYE SET ORAZ PALETA CIENI METALICZNYCH MIXED METALS - SWATCHE.

Jeśli odwiedzacie mojego bloga regularnie to pewnie zauważyłyście moją fascynację marką Zoeva. Uwielbiam ich pędzle i kosmetyki kolorowe, w szczególności palety z cieniami. Jeszcze nigdy żaden produkt tej marki mnie nie zawiódł. Dziś pokażę Wam dwie nowości od Zoeva - zestaw 12 pędzli do oczu Rose Golden Complete Eye Set oraz paletę cieni z metalicznymi kolorami, idealnymi do wieczorowych makijaży Mixed Metals. Zapraszam do dalszego czytania gdzie zobaczycie te produkty z bliska. 




ZOEVA ROSE GOLDEN COMPLETE EYE SET - ZESTAW 12 PĘDZLI DO OCZU
_________
Uwielbiam pędzle i jestem ich kolekcjonerką. Jeśli chodzi o zestawy Zoeva, to ilość pochlebnych opinii, jakie znajdziecie w internecie jest ogromna. Nie ma się czemu dziwić, bo to najlepsze pędzle jakie są dostępne na rynku. W dodatku ich cena jest stosunkowo niska, biorąc pod uwagę rewelacyjną jakość. Są to pędzle, którymi będziecie się cieszyć latami. Oprawa wizualna zestawu Rose Golden to elegancja w czystej postaci - skuwki z różowego złota naprawdę przyciągają uwagę. Mimo, że w zestawie nie ma nowych pędzli, bo takie modele dostępne są też w wersji ze srebrnymi skuwkami czy też z różowymi trzonkami, to uważam ten set za bardzo udany. Tak naprawdę Zoeva nie musi wprowadzać nowych modeli i jak dla mnie może jedynie zmieniać wersje kolorystyczne swoich pędzli. Takie kształty są na tyle funkcjonalne i uniwersalne, że nie trzeba wprowadzać innowacji. Dzięki pędzlom, jakie znajdują się w zestawie Rose Golden jesteście w stanie wykonać najbardziej skomplikowany i wymyślny makijaż oka - nie potrzebujecie już niczego więcej. Wielbicielki różowego złota będą usatysfakcjonowane ich wyglądem. Pasjonatki makijażu i wizażystki pokochają ich funkcjonalność i rewelacyjną jakość. Mimo ciągłego mycia i używania pędzli, nadal pozostają w doskonałej kondycji, zachowując swoje kształty. W zestawie znajdziecie 12 modeli oraz elegancką kosmetyczkę, która pomieści znacznie więcej pędzli.  Zestaw zakupicie TUTAJ klik. 

SKŁAD ZESTAWU ROSE GOLDEN COMPLETE EYE SET (źródło: mintishop.pl)
__________
Concealer Buffer 142 
Pędzel do korektora. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON).

Luxe Defined Crease 224
Pędzel do blendowania Długość rączki 14,6 cm, włosia 1,7 cm. (WŁOSIE NATURALNE I SYNTETYCZNE)

Smudger 226
Pędzel do rozcierania cieni. Długość rączki 15,2 cm, włosia 0,8 cm. (TAKLON)

Luxe Soft Definer 227
Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)

Crease 228
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (WŁOSIE KOZY)

Luxe Pencil 230
Pędzel do nakładania cieni w kącikach. Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (WŁOSIE KUCA PONY)

Petit Crease 231
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (WŁOSIE KOZY)

Luxe Soft Definer 227
Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)

Detail Shader 237 
Pędzel do detali. Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,7 cm. (KOZA)

Fine Liner 315
Pędzel do eyelinera. Długość rączki 15,7 cm, włosia 0.5 cm, średnica 0.2 cm. (NYLON)

Wing Liner 317 
Pędzel do eyelinera. Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (NYLON)

Brow Line 322 
Pędzel do brwi. Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (TAKLON)



ZOEVA MIXED METALS EYESHADOW PALETTE - CIENIE METALICZNE
_________
To paleta dla wielbicielek metalicznego połysku na powiekach. Cienie są idealne do wieczorowego makijażu, kiedy chcemy uzyskać efekt pięknie błyszczącego oka. Są bardzo mocno napigmentowane, a konsystencja jest jakby kremowa, bardzo plastyczna i zapewnia idealnie pokrycie powieki, nawet bez bazy. Cienie są trwałe, nie osypują się i mają cudowne odcienie. Szczególnie piękny jest kolor Copper Plate, który podbija kolor jasnej tęczówki oka i jest bardzo "świąteczny", wieczorowy. Cienie świetnie się ze sobą łączą, dobrze blendują i nie znikają przy rozcieraniu. Kompozycja kolorystyczna jest bardzo trafiona i myślę, że taki zestaw powinien Was zainteresować, szczególnie jeśli planujecie jakieś karnawałowe wyjścia. Tradycyjnie paleta zamyka się na magnes i jest lekka oraz poręczna. Z doświadczenia z innymi paletkami Zoeva wiem, że cienie są też bardzo wydajne i mimo ciągłego używania jeszcze nie dobiłam do dna w żadnym odcieniu. Rzućmy okiem na swatche - próbki kolorów jakie oferuje nam Mixed Metals.



Pigmentacja jest naprawdę niespotykana i wystarczy jedno dotknięcie cienia, a na palcu widać ich wielką moc. Uwielbiam zielenie w tej palecie i w połączeniu z brązami makijaż prezentuje się bardzo elegancko i odświętnie. Spójrzcie tylko na ten rudy kolor Copper Plate! To chyba najbardziej wdzięczny odcień, który po prostu uwielbiam. Myślę, że paleta może stać się kolejnym bestsellerem marki, tak jak Naturally Yours, o której przeczytacie TUTAJ klik.  Jeśli macie ochotę na ta paletkę, to możecie ją zakupić TUTAJ klik. 


Te oraz inne produkty Zoeva zakupicie na mintishop.pl.  Uważam, że to najlepiej zaopatrzony sklep internetowy, jeśli chodzi o kosmetyki Zoeva. Jest z czego wybierać. Jeśli interesują Was inne produkty marki, to odsyłam do starszych wpisów:








31 komentarzy on "NOWOŚCI ZOEVA: PĘDZLE DO OCZU ROSE GOLDEN COMPLETE EYE SET ORAZ PALETA CIENI METALICZNYCH MIXED METALS - SWATCHE."
  1. Ja pozostaje wierna Hakuro, moze kiedys je przetestuje:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 2 pędzle z Zoevy i 2 z Hakuro.. I podzielam zdanie innych kobiet, które mogą je porównać: bezapelacyjnie Zoeva jest najlepsza! Warto wydać każdą złotówkę na pędzel tej firmy:) Różnicę widać przede wszystkim przy myciu pędzli.. Hakuro H21 ma to do siebie, że on w swoim czasie "dochodzi" do siebie, mianowicie po wymyciu i wyschnięciu włoski po zewnętrznej stronie odstają. Po jakimś czasie pędzel wraca do swojej pierwotnej formy. A Hakuro H13 odradzam, bo to już totalna porażka, włosy wypadają przy używaniu, a przy myciu to już całkiem + puszcza farbę.. A Zoeva to po prostu cudeńko! Mam nr 222 to jestem zakochana <3 Planuję kupić 109, bo wiem, że te 51,90 nie pójdzie w błoto :) Na temat cieni z Zoevy nie wypowiem się, bo jeszcze nie miałam przyjemności używać palet z tej firmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - pędzle Zoeva są fenomenalne. Warto je kupować w zestawach - wychodzi taniej :) A co do palet, to taka kultowa Naturally Yours to moim zdaniem "must have" :) Na pewno by Ci się spodobała :)

      Usuń
  3. Mam już Naturally Yours oraz Smoky...obawiam się, iż Mixed Metals będzie kolejna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką palet Zoeva ale ta to naprawdę cudeńko :) Uwielbiam makijaże z błyskiem,a tutaj jest tyle pięknych kolorów :)

      Usuń
  4. moje pędzle do oczy powoli dogorywają i po przeszukaniu internetu, blogów itp. właśnie na 12-stkę od Zoeva mam zamiar się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą, bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ore Stone jest przepiękny:) chyba skuszę się na te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach.. Jakie cudowności. Uwielbiam pędzle firmy Zoeva za ich miękkość, wygląd estetyczny i nie ukrywam, że za cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to stosunkowo niska cena za tak porządne wykonanie. :) A tu jeszcze dostajemy kosmetyczkę :)

      Usuń
  8. Mam ten sam zestaw pędzli tylko z serii z różową rączką i nie wymieniłabym ich na żadne inne. Moim zdaniem zakup tych pędzli spokojnie możemy potraktować jako dobrą inwestycję na lata. Co do paletki to na początku nie byłam przekonana do tych metalicznych kolorów, ale patrząc na te zdjęcia, zmieniam swoje zdanie i jestem jak najbardziej na TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo oglądając nowości Zoeva na ich stronie pomyślałam - "łee, jakieś takie perłowe i te kolory nie bardzo" ale na żywo to coś zupełnie innego. Piękne, nasycone barwy i jedwabista, napigmentowana konsystencja - cudo!

      Usuń
  9. Myslalam nad ta paletka, a po tym poscie nie mam juz watpliwosci, ze ja zamowie:) Nie przyda mi sie jedynie niebieski cien, no i wywalilabym ta czern z palety- zdaje sie, ze odbiega ona wykonczeniem od swoich sasiadow. Wyglada na swatchu jak najzwyklejsza czern- nudy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerń to taki zwyklak ale przydaje się do matowego przyciemnienia zewnętrznego kącika oka. Zieleń fajnie wygląda na dolnej :D

      Usuń
  10. Jestem skuszona tą paletką i tez borfowy kolor najbardziej mi się podoba :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny zestaw pędzli, mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jedno i drugie bardzo chciałabym mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Zoeva :) na razie w strefie marzeń, ale co tam :D A co to masz za tablet, że tak zapytam z innej beczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam pytanie :) szukam takiego białego niedużego :)

      Usuń
  14. Myślę, że Hakuro chowa się przy tych cudeńkach. Cienie rzeczywiście zachwycają pigmentacją, aż rozdziawiłam się jak zerknęłam na Twoje swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się chowa :) Ja też byłam zaskoczona ich "mocą" :)

      Usuń
  15. kuszą mnie te pędzle ! Paleta cieni też super, ale pędzle... marzenie.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się i ta paletka i pędzle tej firmy ;)
    Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękności! Cień Rusty Steel skradł moje serce:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelki zachęcają do kupna, ah!

    OdpowiedzUsuń
  19. Który według Ciebie zestaw jest lepszy tez, który prezentowalas tu czy vol 2. ? Różnią się kilkoma pędzlami i nie wiem ktory wybrać :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature