Top Social

KOCIE OKO - BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ SYLWESTROWY KROK PO KROKU. GRANAT TURKUS I BROKAT!

Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na sylwestrowy makijaż, to dziś przychodzę z pewną propozycją. To makijaż wieczorowy, bardzo błyszczący i efektowny, który w połączeniu z "małą czarną" na pewno będzie prezentował się intrygująco.  Jeśli dodatkowo jesteście posiadaczkami ciemnych oczu, to tego typu kolory na dolnej powiece wzmocnią spojrzenie.



To kolejna makijażowa propozycja dla portalu wizaz.pl. Makijaż krok po kroku możecie prześledzić klikając tu: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Makijaz-na-sylwestra. Tam też znajdziecie więcej zdjęć i listę użytych kosmetyków. 

KOLCZYKI - tutaj klik  | Sukienka - Agent Provocateur 

Więcej makijaży możecie zobaczyć w zakładce MAKEUP u mnie na blogu - klik. 






29 komentarzy on "KOCIE OKO - BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ SYLWESTROWY KROK PO KROKU. GRANAT TURKUS I BROKAT!"
  1. Przepiękny makijaż, spróbuję choć trochę z niego skorzystać podczas robienia sylwestrowego make upu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niekończącym się źródłem inspiracji! Makijaż według Twojego tutorialu miałam już na wigilii (nie wyszedł mi co prawda tak pięknie, jak Tobie, ale i tak mi się podobał), a teraz widzę, że będę mieć Twój makijaż także na sylwestra. Tym bardziej, że wkładam właśnie małą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, postaram się go powtórzyć, choćby dla treningu własnych umiejętności, bo nie planuję Sylwestra w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak poszło, choć na pewno sobie poradzisz. To prosty makijaż :)

      Usuń
  4. Kolejny przepiękny makijaż. Nie mogę się napatrzeć. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż aż nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirujące jest to jak wykorzystujesz w swoich makijażach, rudy cień do powiek. Sama korzystałam z niego tylko przy moim makijażu ślubnym w duecie z żółtym, nie pomyślałabym że może dać taki efekt przy wykończeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często wykorzystuję właśnie rudy cień, bo fajnie łączy cały makijaż i sprawia, że wygląda na bardziej dopracowany. Przy jasnych tęczówkach będzie też uwydatniał kolor oka :)

      Usuń
  7. Cudownie ! Ciekawe czy uda mi się odtworzyć ten make-up :) Wyglądasz w nim przepięknie. Niezwykle uwodzicielsko i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż, idealnie się mieni i jest tajemniczy i zmysłowy jednocześnie, dla mnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, czy możesz polecić mi coś na moje włosy? Chcę pozbyć się rozdwojonych i suchych końcówek. Zależy mi też na tym, aby włosy były błyszczące, gładkie i przede wszystkim- szybciej rosły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, rozdwojonych końcówek pozbędziesz się tylko poprzez ich ścięcie niestety. Ewentualnie możesz ratować się olejkami i polecałabym nakładać olej lniany na noc (mozna go również spożywać - pisałam o tym tutaj:http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/12/olej-lniany-hit-w-mojej-pielegnacji.html ). Jeśli chodzi o pobudzanie wzrostu, to możesz wypróbować olej z korzenia łopianu i wcierać w skalp 2-3 razy w tygodniu, również na noc. :)

      Usuń
    2. Wcieranie oleju na noc mogłabym robić tylko na weekendach, czyli noc z piatku na sobote i z soboty na niedziele.
      Gdybym jednak chciała robić olejowanie na tygodniu, jak miało by to wyglądać? Po przyjściu ze szkoły nakładać olej na suche czy mokre włosy? Ile czasu go trzymać? Zmyć przed samym spaniem?

      Usuń
    3. Np. po przyjściu ze szkoły rozczesujesz dokładnie włosy i nakładasz na nie olej (albo zmywasz przed snem, albo rano). Olej zawsze nakładam na suche włosy i trzymam jak najdłużej się da :)

      Usuń
    4. Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  10. Przepiękny!
    W dodatku do całości zdjęcia świetnie komponują się kolczyki i karnawalowa maska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż na wyjątkowe party! doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszę umiejętności - mi tak nie wychodzi przepięknie makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :)
    Piszę do Ciebie bo mam włosowy problem a Twoje są tak piękne, że może akurat coś mi poradzisz :)
    Jakiś czas temu skorzystałam z fachowej usługi "fryzjerki" mojej koleżanki, którą poprosiłam o najzwyklejsze pofarbowanie włosów. Była to Olia z Garniera ale nie pamiętam numeru. W kolorze brązowym a jak to zawsze bywa po farbowaniu brązem, wychodzi prawie czarny, który się później wypłukuje. Jednak moja wspaniała fryzjerka przetrzymała mi odrosty (mimo tego, że zwracałam jej uwagę) i obecnie na włosach mam 4 centymetrowy ciemny ( prawie czarny pasek ) a cała reszta włosów w kolorze takiego średniego brązu :( próbowałam to zakryć nakładając farbę na całe włosy jednak ten pasek zawsze po czasie wychodzi :( Włosy mam w dobrym stanie, proszę doradź mi coś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo użyj takich zmywaczy koloru typu Uber czy Chantal, albo proboj co jakis czas myc glowe szamponami przeciwlupiezowymi np. Nizoral. To powinno pomoc :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature