Top Social

PROSTA FRYZURA NA SYLWESTRA LUB IMPREZĘ: LOKI BEZ UŻYCIA CIEPŁA Z UPIĘCIEM NA BOKU.

Sylwester już niebawem i w związku z tym przygotowałam dla Was kilka wpisów z pomysłami na fryzury i makijaże. Dziś pokażę Wam krok po kroku jak zrobić takie loki bez użycia ciepła lokówki czy wałków i jak upiąć je z boku, żeby cała fryzura prezentowała się bardziej imprezowo. Myślę, że taka propozycja jest ciekawą opcją na Sylwestra i sama na pewno zdecyduję się na takie uczesanie. 



Jeśli nie chcecie niszczyć włosów lokówką czy wałkami termicznymi lub po prostu nie macie takiego sprzętu, to opcja, którą pokazałam na pewno się sprawdzi! Fryzurę krok po kroku możecie zobaczyć tutaj: http://wizaz.pl/Fryzury/Stylizacja-i-pielegnacja/Jak-zrobic-loki-na-impreze. A ja uciekam dalej świętować :-)








11 komentarzy on "PROSTA FRYZURA NA SYLWESTRA LUB IMPREZĘ: LOKI BEZ UŻYCIA CIEPŁA Z UPIĘCIEM NA BOKU. "
  1. Lubię takie upięcie, szkoda, że mam grzywkę bo nie wygląda to fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te loki. U mnie niestety żadne loki nie utrzymają się choćby przez pół godziny, bo mam bardzo ciężkie włosy, a i samo nawijanie zajęłoby mi szmat czasu, bo jest ich dużo, ale u Ciebie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzura wspaniała, ale Twoje piękne włosy chyba w każdej wyglądają nieziemsko;) moją uwagę za to przykuł makijaż... możesz dodać instrukcję jak go wykonać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat idę na imprezę sylwestrową w stylu lat 20-30., więc fryzura jest dla mnie idealną inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne loki, idę zobaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna i masz wspaniałe włosy! Uwielbiam Twojego bloga, dzięki niemu wreszcie wzięłam się za siebie i zaczynam widzicieć efekty:) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature