Top Social

CHRISTMAS HAIRSTYLE CZYLI PROSTA FRYZURA NA ŚWIĘTA KROK PO KROKU. KOK Z WYPEŁNIACZEM OZDOBIONY WARKOCZEM.

Dziś mam dla Was bardzo szybką i prostą fryzurę do wykorzystania np. na święta. Jeśli jesteście zwolenniczkami nieskomplikowanych upięć, to pokażę Wam jak krok po kroku wykonać tego typu kok. Jedyne, czego potrzebujecie to wypełniacza (lub skarpety) i kilku wsuwek oraz odrobiny lakieru do włosów. Zapraszam do dalszego czytania!



Fryzurę krok po kroku przygotowałam dla portalu wizaz.pl.


Więcej fryzur oraz informacji na temat moich włosów znajdziecie w zakładce "WŁOSY" (klik tutaj).





16 komentarzy on "CHRISTMAS HAIRSTYLE CZYLI PROSTA FRYZURA NA ŚWIĘTA KROK PO KROKU. KOK Z WYPEŁNIACZEM OZDOBIONY WARKOCZEM. "
  1. Mam jeszcze za krótkie włosy na tę fryzurę, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koczek :) Jaka szkoda, że akurat nie zabrałam ze sobą na święta wypełniacza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna fryzura, wywiera niemałe wrażenie!
    Zaś gdyby nie to, że ja już mam swoją wizję z pewnością poratowałabym się Twoim pomysłem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włoski muszą jeszcze sporo podrosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ci to wyszło, szykowna i elegancka fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Takimi włosami to można poeksperymentować <3 :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzurkę lubię,ale Wizaż nieee :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna fryzurka :)
    ach , te twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym miała takie piękne i długie włosy sama bym ją zrobiła :) Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mając taaakie włosy można zrobić z nimi wszystko :) zazdroszczę, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę możliwości, Na moich włosach nie byłoby takiego pięknego efektu..

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature