Top Social

ZIMOWY MANICURE: RÓŻ I SZARY. SEMILAC 058 HEATHER GRAY & 105 STYLISH GRAY.

Zima zbliża się wielkimi krokami i kolorystyka dzisiejszego mani wyraźnie do niej nawiązuje. Postanowiłam połączyć rozbielony, brudny róż z szarością, co dało dosyć chłodny efekt. Z przyjemnością powróciłam do lakierów hybrydowych Semilac, które uwielbiam. Tradycyjnie w dalszej części posta znajdziecie nazwy kolorów wraz z linkami. Zapraszam do dalszego czytania.








Heather Gray 058 kupicie TUTAJ klik
Stylish Gray 105 kupicie TUTAJ klik

Uzbierało się na blogu troszkę postów "paznokciowych", więc chyba powrócę do osobnej zakładki z manicure, która kiedyś była na górnym pasku. Myślę, że byłoby dobrze, gdyby wszystko znajdowało się w jednym miejscu :-) Co o tym myślicie? 









38 komentarzy on "ZIMOWY MANICURE: RÓŻ I SZARY. SEMILAC 058 HEATHER GRAY & 105 STYLISH GRAY."
  1. Przepiękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;) mogłabyś polecić lampę uv ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. led ja kupowałam ostatnio na allegro,u leobert,12 wat kształt półksiężyc z czujnikiem ruchu,w cenie 235zł razem z przesyłką,i jestem zadowolona,szybko utwardza idługo będzie służyć,a uv kupisz juz 60 do 100zł,najlepiej z 4 zarówkami po 9w,tunelowa,albo cyfrowa.

      Usuń
    2. Ja zamawiałam na pazurki.com.pl Lampę 4-żarówkową i jest ok. Jak szukałam po necie to były też tańsze, ale nie chciałam trafić na fikcyjny sklep albo jakiegoś bubla. Lakiery Semilac również zamawiałam z tej strony. :)

      Usuń
    3. Lampa z zasadzie nie musi być jakaś specjalna - ważne, żeby spełniała swoje zadanie. Ja mam taką ze strony Diamond Cosmetics - tam, gdzie zamawiam Semilac.

      Usuń
    4. Dziękuję dziewczyny za odpowiedz, ale ja dopiero zaczynam to myślicie, że taka od 60 do 100 zł mi posłuży ?

      Usuń
    5. Oczywiście :) Nie ma co wydawać więcej na lampę :)

      Usuń
    6. Mi taka również służy :)

      Usuń
  3. Kolory świetnie ze sobą współgrają :) efekt uzupełnieją ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne połączenie kolorków, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie świetne!
    a ja mam pytanie: skąd są te lampki/światełka ze zdjęć?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pazurki:) bardzo podobają mi się kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda:-). Osobna zakładka będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zakładka jak najbardziej się przyda, bo Twoje zdobienia i paznokcie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten róż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny manicure, zestaw tych dwóch kolorów wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taką kolorystyka a zakładka mani to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To kule świecące? ;) jeśli tak, to gdzie je kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Naprawdę, perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie zestawiłaś kolory, świetne ułożenie ćwieków na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I taki kolor fioletu mi potrzebny! W sumie to taki róż wpadający w fiolet, albo na odwrót. Ślicznie zestawiłaś kolorki! Pozdrawiam gorąco i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć na te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeja, po prostu przepiękne ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie te kolory wyglądają razem.

    OdpowiedzUsuń
  19. mogłabym wiedzieć gdzie zakupiłaś takie zdobienie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponawiam prośbę koleżanki wyżej o złote ozdoby do paznokci:) Gdzie można nabyć?:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature