Top Social

ZAKUPY! PROMOCJA ROSSMANN 1+1, INGLOT, NATURA, PEPCO, SHEINSIDE, KOSMETYKOMANIA.

Ostatnio miałam odrobinę wolnego czasu, dlatego wybrałam się na zakupy. Standardowo odwiedziłam kilka drogerii ale nie obeszło się też bez zakupów internetowych. Jak pewnie wiecie, w Rossmannie trwa promocja 1+1, dzięki której kupując jeden produkt do makijażu, drugi w tej samej lub niższej cenie dostajemy za darmo. Promocja trwa do 19 listopada. Jeśli jesteście ciekawe co nowego zawitało do mojej kosmetyczki oraz garderoby, to zapraszam do dalszego czytania. Być może coś Wam wpadnie w oko. 





Kosmetyki I Heart Makeup kusiły mnie już od jakiegoś czasu. Zdecydowałam się na serduszkowy rozświetlacz i róż. Produkty prezentują się naprawdę uroczo, a wydajność tych wypiekanych kosmetyków jest ogromna. Poza tym do koszyka na Kosmetykomanii wpadły też 3 wykręcane i super trwałe pomadki w kredce. Faktycznie trwałość jest zadziwiająca, a kolor czerwony jest wspaniały. Jeśli jesteście zainteresowane, to pozostawiam Wam linki do sklepu:

Serduszkowy róż I Heart Makeup Triple Baked Blusher (klik TUTAJ)
Serduszkowy rozświetlacz/róż I Heart Makeup Blushing Hearts Peachy Keen (klik TUTAJ)
Pomadka Super WOW Call Me (klik TUTAJ)
Pomadka Super WOW Dreaming (klik TUTAJ)
Pomadka Super WOW Heart Of Glass (klik TUTAJ)


Ostatnio zaczęłam częściej zaglądać do Inglota, choć nie do końca czuję się swobodnie w tym sklepie. Jednak zdecydowanie bardziej lubię "wolność", jaką dają inne drogerie, a nie stojącą i patrzącą mi na ręce ekspedientkę. Wracając do zakupów, to zdecydowałam się na żółty puder HD 403, który będzie świetnie radził sobie z moimi zaczerwienieniami. Kupiłam też pigment/cień sypki w oszałamiającym, różowym kolorze 86. Czuję, że to będzie mój ulubieniec w karnawale. Odnalazłam tez w moim kosmetycznym zbiorze cudowny cień Inglota, który jest kameleonem, tudzież pigmentem duochrome. Pokazywałam Wam go na Instargamie TUTAJ klik. 


W Rossmannie nie kupiłam dużo, bo tak naprawdę niczego nie potrzebowałam. Natomiast na pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet (Nude-ist oraz Ole Flamingo!) czaiłam się już od dawna, więc musiałam skorzystać z promocji. Dzięki niej drugą pomadkę wybrałam całkowicie za darmo, więc do dobry "deal". Produkt Bourjois jest niesamowicie trwały i te wszystkie zachwyty nad Rouge Edition są całkowicie uzasadnione. Jeśli tylko dysponujecie gotówką, to śmiało uderzajcie do Rossmanna, bo żal byłoby nie skusić się na te pomadki. 


W Rossmannie kupiłam też naklejki - ćwieki Nail Deco na paznokcie, które chcę wykorzystać w najbliższym czasie. Od dawna marzyły mi się właśnie takie w złotym kolorze. Znajdziecie je w szafie Wibo. 


W Naturze zaopatrzyłam się jedynie w konturówki do ust z Essence, które są bardzo chwalone na blogach. Faktycznie konsystencja jest kremowa i miękka, a kolory bardzo naturalne. Na zdjęciu widzicie dwa kolory - 12 Wish Me A Rose i 07 Cute Pink. W rzeczywistości to bardzo naturalne odcienie, idealne w dziennym makijażu. Czegoś takiego potrzebowałam i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Nie były też drogie.


W Pepco znalazłam ciekawą biżuterię, a że zbliża się okres karnawału i wieczornych wyjść, to coś takiego mi się przyda. Jestem bardzo zadowolona z naszyjnika, który wygląda niesamowicie elegancko i szykownie. Lubię prostą i efektowną biżuterię, a poza tym ceny w Pepco są zachęcające. 


"Mała czarna" zawsze się przyda i w mojej szafie pojawiły się dwa, proste modele sukienek. Pierwsza z nich jest dopasowana i ma kieszonki, a druga to rozkloszowany model z ładnym wzorem na górze. Lubię tego typu sukieneczki, bo pasują na każdą okazję. Pierwszą możecie zobaczyć na modelce TUTAJ klik,, a drugą TUTAJ klik. 

To już wszystkie moje nowości. Ciekawa jestem czy upolowałyście coś na promocjach w Rossmannie? Dajcie znac w komentarzach, bo możliwe, że jeszcze na coś się skuszę.











68 komentarzy on "ZAKUPY! PROMOCJA ROSSMANN 1+1, INGLOT, NATURA, PEPCO, SHEINSIDE, KOSMETYKOMANIA."
  1. ja upolowałam mineralny puder eveline nr 204 - to takie 3w1 i pomadkę bourjois nr 07 ''Nude ist'' ale kusił mnie jeszcze nr 06 ''Ping pong'' lecz troszkę za wyzywająco się w nim czułam. Panie w rossku właśnie polecały mi nr 05, ale ja się ogólnie źle czuję w odcieniach czerwieni. I to wszystko, skromne zakupy - więcej nic nie potrzebowałam, bo obkupiłam się w październiku na promocji w naturze :) i bardzo ciekawią mnie te pomadki z I heart make up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ochotę na Ping Pong, jednak ostatecznie wzięłam Ole Flamingo :) Jest trochę bardziej klasyczny. Nie jestem pewna czy za jakiś czas taki ostry, krzykliwy róż jakim jest właśnie Ping Pong będzie na czasie :)

      Usuń
  2. sporo tego ;) też się czaję na te ćwieki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będąc dziś w Rossmannie zachęcona promocją tak bardzo chciałam coś kupić,ale jak stanęłam przed tłumem, który stworzył się przed szafami z kolorówki wzięłam tylko dwa lakiery z Wibo. ;) Jestem ciekawa czy bibułki matujące znajdujące się właśnie w tych szafach też podlegają tej promocji??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najwięcej ludzi będzie w ten weekend. Bibułki podlegają promocji, jak najbardziej :)

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać, kiedy pokażesz ten pigment z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile świetnych kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dzisiaj w Rossmannie, ale z kolorówki nic mnie nie skusiło. Wszystko co chciałam zakupiłam przez internet ostatnio i w sumie... Nuda powiało przy półkach w drogerii. Wzięłam za to nowości Wellness&Beauty czyli żel i olejek pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostetecznie skusiłabym się na więcej, bo pokusa jednak jest ale dobrze, że przypomniałam sobie o moim stosie kosmetyków w domu :)

      Usuń
  7. Te serduszkowe produkty są urocze! Jestem bardzo ciekawa, jak się będą u Ciebie sprawować, ale pierwsze wrażenie jest chyba dobre? Zawsze boję się wypiekanych produktów, bo wydaje mi się, że to będzie sam brokat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducha są bardzo dobre jakościowo i na pewno to nie jest sam brokat. To produkty błyszczące ale raczej perłowe, rozświetlające :)

      Usuń
  8. Najbardziej wpadły mi w oko te serduszka :) Wyglądają cudnie :)
    Jak z trwałością tych pomadek w kredce? Chodzą za mną od jakiegoś czasu i mam zamiar wypróbować te z Rimmela. Nie wiem, czy firma I heart Makeup jest dostępna w UK - będę szukać :)

    P.S, ostatnim swoim wpisem namówiłaś mnie na Beauty Blender - dziś zamówiłam na Amazonie dwupak :) I nie mogę się już doczekać przesyłki :)

    Pozdrawiam,
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdziłam to Makeup Revolution i dostanę wszystko w Superdrug :) Do tego cena o połowę niższa niż Rimmel także jutro jadę na zakupy :)

      Usuń
  9. Tym razem spokojnie podeszłam do promocji, kupiłam tylko mój ukochany żelowy eyeliner z Maybelline. Chociaż kto wie czy jednak się jeszcze na coś nie skuszę. Ten pigment z Inglota jest śliczny *.* Muszę dopisać pigmenty do listu do mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kupić ten eyeliner ale jednak mam wiele innych w domu, które muszę wykończy :) Pigmenty są rewelacyjne i naprawdę warte tej ceny!

      Usuń
  10. ja kupiłam dziś pomadkę w kolorze 02, choć myślałam po zdjęciach w necie właśńie nad tymi ktore Ty kupiłaś - jednak od mi mniej na żywo podeszly. 2 nie chciałam więc dobrałam podkład, który się kiedyś mnie sprawdzał i też wyszłam na swoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ten podkład HD kocham po prostu - ciekawa jestem jak się Ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłam w rossmanie dokładnie to co Ty, tylko i wyłącznie REV odcień 07 i 02, aczkolwiek 05 jest kolejnym w kolejności, który zakupię. Warto pytać ekspedientki, bo u mnie szafa z przegródką tych pomadek stała pusta, tylko testery i kilka sztuk najciemniejszego odcienia, za to w szufladzie pod szafą - komplet kolorów, tak więc udało mi się nabyć moje wymarzone. Ten cień 85 z inglota (z linka) jest obłędny. Czarna sukienka z dekoltem V na modelce wygląda bajecznie, czekam na jakiś OOTD z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo i również poprosiłam Panią, aby wyjęła mi z szuflady kolorki. Niestety wszystkie na wystawie były "macane" :)

      Usuń
  13. Pomadki super, biżuteria ciekawa muszę się wybrać do Pepco. Mam ten róż z Make up revolution i to jest tandeta jakich mało i śmierdzi chińszczyzną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kosmetyczki wystaje jeszcze farbka,zel do brwi z MUR ,powiedz jak sie sprawuje i jaki to kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat najjaśniejszy kolor blonde i jest idealny dla mnie. Nie za ciemny i nie za jasny :)

      Usuń
  15. Każdą rzecz bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ;) te serducha mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zastanawiałam się co jeszcze dorzucic do zamowienia tego beauty blendera i dzieki Tobie wezme jeszcze serducha. Dzięki za ten post!!!!!!! Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :) Muszę koniecznie zajrzeć do Pepco i rozejrzeć się za biżuterią, bardzo lubię błyskotki z tego sklepu. Kuszą mnie te konturówki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten serduszkowy róż jest prześliczny! Ja na promocji w Rossmannie kupiłam tylko lakiery - przeraża mnie ta ilość ludzi przy szafach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio również zakupiłam matowe błyszczyki z Bourjois i totalnie przypadł mi do gustu ,,Ole Flamingo'', a ich trwałość jest fenomenalna i nie mają, aż tak dużych tendencji do wysuszania ust. Pigmenty/sypkie cienie z Inglota są również moimi ulubieńcami. Ostatnio, gdy miałam na oczach nr 85 wiele dziewczyn pytało jakie mam cienie, a miałam tylko jeden nałożony na szybko. Uwielbiam efekt 3d jaki wywołuje na oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Te duochromy robią cały makijaż i bez większych uzdolnień można stworzyć super makijaż oka :)

      Usuń
  21. Druga sukienka jest prześliczna :) spodobał mi się też naszyjnik z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, zakupiłam podkład Vichy Dermablend do ciała, ogólnie jestem zadowolona, ale niestety nie przykrywa moich przebarwień- po nałożeniu podkładu nie widać żadnej różnicy, jakby w ogole nic na nich nie było... Moze po prostu coś robię źle, nakładam go pędzelkiem- próbowałam rożnych sposobów i bez zmian...
    Masz moze jakieś rady? U Ciebie wszystko idealnie przykrywał... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej nakładać podkład warstwowo. Najpierw cieniutką warstwę rozprowadzić pędzlem, a drugą warstwę wklepać palcem w miejsca, które przebijają. Ja tak robię z każdym podkładem i uzyskuję 100% krycia. Dodatkowo później przypudruj jeszcze twarz ale rób to delikatnie pędzlem, aby nie poodkrywać zmian :)

      Usuń
  23. Co do ekspedientek w Inglocie mam takie same odczucia, dlatego nie zaglądam tam często. Nawet nie mam chwili się porozglądać i zastanowić bo od razu atakuje mnie życzliwa ekspedientka z pytaniem czego szukam. Niby mile i uprzejmie ale dla mnie trochę zbyt nachalnie. A do Rossmanna poszłam z zamiarem kupna pomadki w kredce z Bourjois, a w końcu kupiłam tą z Astora i dobrałam do tego cienie z Manhattanu w tej samej cenie:) W kolczyki z Pepco też się zaopatrzyłam, mam takie jak twoje tylko granatowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka jest polityka firmy, co uważam za jakieś nieporozumienie :)

      Usuń
    2. o zgadzam się, też nie lubię chodzić do inglota... u mnie w galerii katowickiej nigdy nikogo nie ma w tym inglocie, a jak wejdziesz to zaraz cie napadają...

      Usuń
  24. A ja mam pytanie o sukienki:) jesteś zadowolona z Sheinside? Dobrej jakości są te sukienki?:) i ile musiałaś czekać na dostawę?:) z góry bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona, a sukienki są świetnej jakości. Sheinside jeszcze mnie nie zawiodło jeśli chodzi o jakość i rozmiary. Czekam na dostawę zwykle do 14 dni ale zdarza się wczesniej.

      Usuń
  25. Świetne zakupy! Pigment genialny, ja mam tylko jeden o nr22 fioletowo-złoty! Również jest piękny :) Na kameleona czaję się od dłuższego czasu, ale zawsze jak zajdę jest wykupiony..
    Może zrobisz post, jak używać takich pigmentów? :) Ja na razie sobie kiepsko z nimi radzę.. :( a są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tych pigmentów na sucho lub na mokro. Najlepiej je wklepywać syntetycznym pędzlem, lub palcem, po prostu :) Na mokro uzyskasz lepszą pigmentację i trwałość. Wystarczy zmoczyć pędzelek i wtedy nanosić na powiekę :) Nie jest to jakaś większa filozofia, tylko trzeba uważać, zeby produkt nie osypał się na policzek :)

      Usuń
  26. Uwielbiam Pepco <3 można znaleźć w nim przepiękne rzeczy do domu, ubrania i biżuterię ;) Ostatnio wyniosłam stamtąd wielką torbę pełną fioletowych bombek na moją pierwszą własną choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież lubię Pepco i zawsze coś ciekawego tam znajdę. Świetny sklep i niedrogie rzeczy, szczególnie do domu :)

      Usuń
  27. Baaardzo lubię robic zakupy w pepco. Zwłaszca dla mojej małej kruszyny, która jeszcze siedzi w brzuchu :D Ceny są przystępne i ogólnie zazwyczaj nie ma tłumów. Na promocji w Rossmannie nie skusiłam się na nic, ale... chyba to zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na razie nie skusiłam się na promocję 1+1 nic mnie nie kusi, wszystko co potrzebuję to mam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne nowości :) Zaciekawiły mnie serduszkowe kosmetyki oraz kredki do ust :) Sukienki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam takie same odczucia będąc w inglocie czy w mac-u cały czas jestem pod ostrzałem ekspedientki, nie czuje sie tam swobodnie, to utrudnia zakupy i mocno zniechęca. Na puder Hd od dawna mam ochotę, ciekawa jestem jak ten żołty odcień sie u Ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem juz po zakupach w Rossmanie i do mojej kosmetyczki wskoczyly podklady z rimmela lasting finish ,sa super oraz Rimmel Apocalips lip laquer tez sa mega,na ustach sprawuja sie rewelacyjnie,idealnie pokrywaja usta,sa mocno napigmentowane az wzeraja sie doslownie w nie,i dwie konturowki do ust z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka Apocalipsów i są świetne, potwierdzam :)

      Usuń
  32. A ja mam pytanie, czy ktoś może porównać te pomadki w kredce I Heart Makeup z pomadkami w ołówku Inglota?
    Dziś chciałam kupić sobie 3 kolory w Inglocie, ale akurat żadnego nie było na stanie, a teraz zobaczyłam tańszą alternatywę i mam mętlik, jakiej firmy produkty wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze są z Inglota, zdecydowanie :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Ja odkładam na tableta, dlatego niestety nic teraz nie kupuje :/ pociesza mnie myśl, że już mam prawie całą kwotę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne nowości :) Serduszkowy rozświetlacz i róż baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pomadki z Bourjois!! :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten pigment Inglota i dwa inne i jestem nimi oczarowana. Cudownie prezentują się na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też kupiłam dwie pomadki z Bourjois, ale coś czuję, że muszę kupić ich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  38. W ostatnim dniu promocji w Rossmannie w końcu się na coś skusilam :) Kupilam podkład Rimmel Stay Matte ( obok Colorstay jedyny jak do tej pory, który się u mnie sprawdza) i na wypróbowanie bazę do tego. Poza tym przepiękną różową pomadkę Rimmel Lasting Finish w odcieniu Pink Blush 006 i błyszczyk Astor Perfect Stay 001 Sweet Doll ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Testowałam ten pigment z Inglota. Jest obłędny! Już nie mogę się doczekać co nim zmalujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy ta pierwsza sukienka jest z bawełny?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile kosztuje ten żółty puder HD z inglota? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć. Czy promocja z Rossmanna 1+1 dotyczy tylko wybranych produktów? czy także produktów Makeup Revolution? W jakiej cenie są te serduszka?:)
    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature