Top Social

POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY: PALETKA MATOWYCH CIENI DO POWIEK THE BALM MEET MATT(E) NUDE.

Dziś podsuwam kolejny pomysł na prezent świąteczny i będzie to paleta cieni. Wiem, że kwestia kolorystyki w makijażu, to sprawa indywidualna ale paleta, którą dziś Wam zaprezetuję jest bardzo uniwersalna. Zawiera same matowe cienie, idealne do wykonania dziennego makijażu, a kolory są bardzo naturalne i pasujące do każdej urody. Jeśli chcecie sprawić komuś praktyczny prezent, to zachęcam do dalszego czytania, gdzie zaprezentuję paletę The Balm Meet Matt(e) Nude z bliska. 









THE BALM MEET MATT(E) NUDE - 9 MATOWYCH CIENI
_____________
To paletka o niewielkich rozmiarach, z lusterkiem, zawierająca same matowe cienie. Paletka jest na tyle dobrze skomponowana, że możemy nią wykonać wiele dziennych ale też wieczorowych makijaży. Cienie są niesamowicie dobrze napigmentowane i nie osypują się tak, jak w innych paletkach The Balm. Rozmiar pojedynczego cienia jest dosyć duży, a kolory dobrze dobrane. Będą pasować do każdego typu urody. Brakuje mi w niej jedynie czarnego cienia ale akurat brąz Matt Wood jest na tyle ciemny, że mi go zastępuje. Tak jak już wcześniej wspomniałam - jest to paleta uniwersalna. Bez względu na to jakie kolory preferujecie, to takie odcienie powinny znaleźć się w Waszej makijażowej kolekcji. Dobry, matowy cień to podstawa w podkreślaniu załamania oka (jako cień przejściowy, transferowy dobrze posłuży Matt Singh) oraz w przyciemnianiu zewnętrznego kącika i modelowaniu kształtu oka (np. cień Matt Wood czy Matt Garcia). W palecie znajdziemy też kolory niezbędne w rozcieraniu granic makijażu (np. Matt Lombardi czy Matt Abdul). Pod łuk brwiowy świetnie nada się biały kolor Matt Malloy, a na dolnej powiece Matt Hung. 

Jest to moja ulubiona, dzienna paleta, której używam nagminnie w każdym makijażu. Praca z tymi cieniami to czysta przyjemność, bo świetnie się rozcierają i łączą ze sobą. Niewielkie rozmiary opakowania, które zamyka się na magnes, to niewątpliwy plus. Paletka nie zabiera duzo miejsca w kosmetyczce, jest lekka i poręczna. Na froncie paletki możemy podziwiać niezłego przystojniaka (jak się domyślam o imieniu Matt), a na tyle jest info o kolorach i skład chemiczny cieni. Rzućmy okiem na kolory.




Jak widzicie, cienie są nieźle napigmentowane i mają naprawdę cudowne, stonowane kolory. Pokuszę się o stwierdzenie, że to najlepsza paleta z matami na rynku. Są tu same przydatne kolory, które można wykorzystać na wiele sposobów: od delikatnego, dziennego makijażu po mocne smoky eye. Cieniami z palety wykonałam między innymi ten oto dzienny makijaż do pracy (klik TUTAJ).




Paletkę możecie zakupić TUTAJ klik.   
Uważam, że to jedna z najbardziej udanych produkcji The Balm.











30 komentarzy on "POMYSŁ NA PREZENT ŚWIĄTECZNY: PALETKA MATOWYCH CIENI DO POWIEK THE BALM MEET MATT(E) NUDE. "
  1. Sama paleta jest bardzo ładna, ale jednak wolę jaśniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak Ty kusisz! Najpierw przekonałaś mnie do pigmentu z Inglota, teraz ta paletka :) Mój Mikołaj tego roku będzie biedny :)
    PS. od jutra Mikołajkowa promocja w Inglocie więc kolejny punkt do mojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a co to za promocja, jakiś rabat? Nie słyszałam nic o tej promocji :D:D

      Usuń
    2. Promocja w Inglocie? A ja nic o tym nie wiem ;D podaję news dalej. A paletka jest urocza, choć tyle ich już mam że obecnie wolę dokupować pojedyncze cienie.

      Usuń
  3. kolory ma piękne, mi bardzo odpowiada to, że są matowe, dla mnie to duży plus :)
    no ale niestety cena nie zachęca :( ja to chyba nigdy nie dorobię się żadnego kosmetyku z the balm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great proposals. I really like your braid. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna !
    Chodzi za mną od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutka. ja teraz kupiłam sobie nude tude i się zachwycam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta paletka, pigmentacja cieni jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kolory <3 Nie pogniewałabym się, gdybym ją znalazła pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolory ma ta paletka. I urozmaicone. Bardzo interesująca propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent!
    Pozdrawiam
    Styleofmartilife

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobra , namòwiłas mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie moja! :) kocham kosmetyki TheBalm

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym kupiła, ale ograniczam kosmetyczne zakupy :P I tak tego wszystkigo nie zużyję :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Skuszę się bo to naprawdę świetna paleta. Jeszcze myślałam żeby dorzucić gąbeczkę RT o której pisałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że ma bardzo dobrą pigmentację - i kolory dośc ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj narobiłaś chęci na tą paletkę!
    Uwielbiam matowe cienie, a te się super zapowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie szukałam jakichś matowych cieni - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna paleta! Kusi strasznie?;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka wygląda świetnie. Mam nadzieję, że będę miała szansę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. super! baaredzo chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature