Top Social

PAZNOKCIE W KOLORZE KLASYCZNEJ CZERWIENI, ELEGANCKIEGO BORDO, DOJRZAŁEJ WIŚNI, CZERWONEGO WINA. ŚWIĄTECZNY MANICURE.

Głęboki, bordowy kolor na paznokciach to zdecydowanie moje klimaty. Klasyka to coś, co kocham, pod każdą postacią. Czasem zdarza mi się zaszaleć ale robię to tylko eksperymentalnie. Zawsze jednak wracam do odcieni klasycznych, które wyglądają dobrze i pasują na wiele okazji. W takim kolorze jest dzisiejszy manicure. Czerwone wino, eleganckie bordo, dojrzała wiśnia albo po prostu Semilac Classic Wine 028. Jeśli szukacie idealnego koloru na zbliżające się Świeta, to będzie coś dla Was. Po więcej zdjęć zapraszam do dalszego czytania. 




Ten piękny, głęboki kolor przypominający dojrzałą wiśnię lub czerwone wino, to oczywiście Semilac Classic Wine 028. Znacie moje zamiłowanie do lakierów hybrydowych ale ten po prostu wygrywa wszystko. Aktualnie to mój ulubiony kolor z całej, już dosyć sporej gromadki hybryd, jakie zgromadziłam. Jeśli tak jak ja kochacie klasykę albo raz na jakiś czas chcecie zafundować sobie wyjątkowo eleganckie paznokcie, to polecam właśnie ten kolor. Poza tym hybrydy są wygodne, szczególnie podczas gorączkowych, świątecznych przygotowań, kiedy musimy ogarnąć wiele rzeczy. Taki lakier wytrzyma wszystko, bez odprysków czy nierówności koloru. Lakier do kupienia TUTAJ klik. 


INNE KOLORY SEMILAC NA MOICH PAZNOKCIACH
__________________

 fb
 fb




 b

32 komentarze on "PAZNOKCIE W KOLORZE KLASYCZNEJ CZERWIENI, ELEGANCKIEGO BORDO, DOJRZAŁEJ WIŚNI, CZERWONEGO WINA. ŚWIĄTECZNY MANICURE."
  1. Piękne paznokcie w klasycznym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie idealne odcień na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mam podobny z Golden Rose na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kolor zawsze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful nail polish color!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki kolor. A moja mama uważa, że postarza ręce i nie znosi tego klasyka. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Elegancki i klasyczny. Rzeczywiście sprawdzi się na święta. Pięknie prezentuje się ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te idealnie pomalowane paznokcie. Mi zawsze w którymś momencie zadrży ręka i lakier nadaje się do zmycia i poprawienia. Ale ileż można poprawiać ;|

    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś tak myślałam, teraz na drobne zadrżenie robie to co sporo blogerek - doczyzczam pędzelkie zamoczonym w lakierze (spróbuj działa świetnie)

      Usuń
  10. Śliczny kolor, lubię takie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają czerwone pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsze bordo jakie widziałam. A hybrydy chodzą za mną już od dawna. W zasadzie od pierwszej chwili jak zobaczyłam je na Twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor będzie idealny na Święta, które są już za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale głęboka czerwień ...piękna:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, mam ostatnio problematyczną cerę i chciałabym prosić o radę.
    Moja cera zawsze była ładna i miałam sporadyczne problemy hormonalne, niestety jakis czas temu pojawiał mi sie nowy "przyjaciel" to tu, to tam, a ja nie mogłam na to dluzej patrzeć. Zaczęłam pielęgnacje kosmetykami La Roche Posay Effaclar, używałam kremu DUO każdego dnia, jednak nie widziałam zadowalających efektów. Wtedy w internecie znalazłam wiele pozytywnych recenzji o kremie Pharmaceris z 5% kwasem migdałowym, stosowałam go zawsze na noc a na dzien krem nawilżający z filtrem. Bardzo sie skrzywdziłam tym kremem. Na początku był wysyp(co byłam w stanie zrozumieć, wiedziałam, ze skóra bedzie sie oczyszczała) niestety przez 3 miesiące używania kremu problem sie tylko pogłębiał... ;( został mi cały policzek w okropnych czerwonych przebarwieniach po niedoskonałościach i kilka innych na reszcie twarzy. Nie wiem co zrobic by sie tego pozbyć, bardzo się wstydzę stanu mojej cery a żaden makijaż nie jest w stanie tego przykryć...
    Moze Ty potrafiłabyś mi doradzić, wiem, ze Twoja cera kiedys nie była idealna, teraz wygląda pięknie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor <333 idealny na święta, właśnie coś takiego mam w planach mieć na pazurkach :) Albo złoto ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kolor to mój zdecydowany ulubieniec. Na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor cudowny! Marzy mi się zestaw z Semilac, żeby móc robić sobie hybrydowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. również uwielbiam klasykę na paznokciach :) cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor idealny pod jakieś sweterkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie jego mam na chciejliście jak się dorobię zestawu do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor, mam podobny odcień lakieru Glam Wear z Bella i jest to zdecydowanie mój ulubiony odcień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj!
    A masz może porównanie z 071 Deep red? Bo nie mogę się zdecydować :-P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature