Top Social

NUDE MANICURE NA JESIEŃ Z ESSIE: 304 JAZZ, 766 GLAMOUR PURSE, 735 HOT COCO ORAZ PIERRE RENE TOP FLEX 240.

Moja kolekcja lakierów Essie wciąż się powiększa i z ciekawością wypatruję nowych kolorów. Ostatnio zerkam w stronę szarości, brązów i odcieni nude, które w tym sezonie są bardzo modne. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam zestawienie kolorystyczne idealne na jesień. Numerki i nazwy poznacie w daleszej części posta.






  • Pierre Rene Top Flex 240 Tender Rose
  • Essie 304 Jazz
  • Essie 766 Glamour Purse
  • Essie 735 Hot Coco
W lakiery Essie zaopatruję się na kosmetykomania.pl (klik), a lakiery Pierre Rene dostępne są w drogeriach. 

 FB

 FB


 IG


 BL


46 komentarzy on "NUDE MANICURE NA JESIEŃ Z ESSIE: 304 JAZZ, 766 GLAMOUR PURSE, 735 HOT COCO ORAZ PIERRE RENE TOP FLEX 240."
  1. Mrrrr, lubię takie paznokcie :) Narobiłaś mi ochoty na taki manicure, a właśnie zaraz będę robić:P

    OdpowiedzUsuń
  2. 304 Jazz wydaje mi się być bardzo podobnym do Goden Rose Rich Color 05 który mam właśne na paznokciach :) Jesienią i zimą uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że to nie hybrydki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawią się już hybrydki - piękne, jesienne kolorki zamówiłam :D:D:D

      Usuń
    2. ale z Semilac?

      Usuń
    3. Tak, Semilac. Tylko tej marce ufam jeśli chodzi o hybrydy :)

      Usuń
  4. śliczny mani :) najbardziej podoba mi się odcień Jazz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tego zestawu "Hot Coco" i uwielbiam jego odcień, jest fantastyczny, rzeczywiście jak gorące, mleczne kakao :) tylko nakładanie tego lakieru już mnie wkurza, mógłby trochę lepiej kryć. Ale dla koloru można wybaczyć ;)
    Lakiery które użyłaś kojarzą mi się z paletką Sleek "Oh so special", bardzo ładnie razem wyglądają. Jak dostanę przesyłkę, to zrobię sobie mani i makijaż w takich kolorach - zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kolory bardzo zgywają się z cieniami w palecie :) Cieszę się, że Cię zainspirowałam :)

      Usuń
  6. świetny zestaw a lakier z Pierre Rene bardzo ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje posty z mani :) Kiedy nowe hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w przyszłym tygodniu już coś nowego się pojawi :)

      Usuń
  8. Takiego beżu szukałam jak na środkowym. Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie to wygląda :) ten róż z Pierre Rene wygląda zjawiskowo, natomiast lakiery Essie do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na posta z pielęgnacją dłoni (masz piekne pazurki) :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierre René jest boski. Jak tylko będę w naturze, to wpadnie w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie we wszystkch Naturach są te lakiery ale możesz sprawdzić :)

      Usuń
    2. Tak, wiem, wiem. Nie we wszystkich naturach są ich szafy, ale wiem, gdzie w mojej okolicy je znajdę ;)

      Usuń
  12. To są perfumy na przed ostatnim zdjęciu? Ładny flakonik <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Ombre nudo-szare ;) mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Z przyjemnością przygarnęłabym każdy :) Najbardziej chyba podoba mi się róż i cappucino :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne kolory, ale też na takich paznokciach to każdy kolor prezentuje się świetnie :)
    za mną ostatnio "chodzi" taki róż więc wielkie bo oszczędziłaś mi długiego szukania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze mam pytanie odnośnie krycia tego lakieru z Pierre Rene, ile warstw potrzeba?

      Usuń
  16. Essie 766 bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny mani. Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne i zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne paznokcie. Piękne kolorki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiedz mi, co nakładasz na lakier, że Twoje paznokcie zawsze, ale to zawsze tak pięknie się błyszczą ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy :) Czasem sam lakier jest bardzo błyszczący. Natomiast zwykle nakładam Seche Vite, który maksymalnie nabłyszcza i przedłuża trwałość lakierów :)

      Usuń
  21. Świetne czekoladowe lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. można się dowiedzieć skąd takie piękne pierścionki? nie mam pojęcia gdzie takie znaleźć :< pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature