Top Social

MAKIJAŻ ROZŚWIETLAJĄCY NA WIELE OKAZJI KROK PO KROK: ZŁOTO, POMARAŃCZ I BRĄZ.

Dziś mam dla Was kolejną propozycję makijażu, którą możecie wykorzystać na wiele okazji. Myślę, że połaczenie złota, pomarańczu i kilku odcieni brązu świetnie sprawdzi się przy jasnej tęczówce oka ale jeśli jesteście brązowookie, to również zachęcam do eksperymentowania. Kiedy planuję jakieś większe wyjście, a chcę wyglądać świeżo, to zwykle stawiam na tego typu kolory. Ładnie wydobywają zieleń z moich oczu i odmładzają spojrzenie. W makijażu jest też dużo błysku, który w sezonie jesienno-zimowym zawsze jest dobrym wyborem.



Makijaż krok po kroku i listę kosmetyków znadziecie TUTAJ --> www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Makijaz-rozswietlajacy. Mam nadzieję, że wykorzystacie go przy najbliższej okazji, bo jest prosty, a przy tym efektowny.


 fb
 fb


ig


 bl

20 komentarzy on "MAKIJAŻ ROZŚWIETLAJĄCY NA WIELE OKAZJI KROK PO KROK: ZŁOTO, POMARAŃCZ I BRĄZ. "
  1. Przepiękny makijaż:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż! Taki "świeży", delikatny i kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita i wiele się od Ciebie nauczyłam. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż...na pewno kidyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zielonooka, więc na pewno go wypróbuję! Jak zwykle zachwyciły mnie Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak udało ci sie tak ułozyc włosy? Prosze o odp!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż. A bluzeczka skąd? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! :) Jesteś Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz powiedzieć co to za bluzka?
    a makijaż, gdzie mi tam do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój najbardziej ulubiony pędzlem Zoeva to...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie łatwy sposób i bardzo ciekawy efekt. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cień z Inglota jest boski, pięknie wybija się w tym makijażu. Przesyłam pozdrowienia z Krakowa :)

    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie samam ostatnio do podobnych cieni sięgam :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature