Top Social

MAKIJAŻ BIZNESOWY, MAKIJAŻ DO PRACY, MAKIJAŻ NA UCZELNIĘ, MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ.

Dziś mam dla Was prosty makijaż, który towarzyszy mi każdego dnia w pracy. Jest to uniwersalna propozycja, którą możecie wykorzystać na co dzień idąc np. na uczelnię czy na bardziej oficjalne spotkanie. W tego typu makijażach istotne jest to, aby używać matowych kolorów, w stonowanych odcieniach, które nie będą rozpraszać naszego rozmówcy. Wykonanie tego makijażu nie zajmie Wam więcej, niż 10 minut, a rano czas jest niezwykle cenny.



Jest to kolejna propozycja makijażowa, jaką wykonałam dla portalu wizaż.pl. Jeśli jesteście ciekawe jak zrobić taki makijaż krok po kroku, to zapraszam TUTAJ klik --> www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Makijaz-do-pracy. Tam znajdziecie też listę kosmetyków, jakich użyłam. 


 fb
 fb




 bl




23 komentarze on "MAKIJAŻ BIZNESOWY, MAKIJAŻ DO PRACY, MAKIJAŻ NA UCZELNIĘ, MAKIJAŻ NA CO DZIEŃ. "
  1. śliczny makijaż :) na pewno odwiedzę tą stronę :)
    mam takie pytanko, jakie kosmetyki polecasz z marki make up revolution i sleeek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, śliczny :)

    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszędzie wlepisz ten link? na każdym blogu go widzę

      Usuń
  4. Śliczna ;) a makijaż piękny, wygląda bardzo elegancko i szlachetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: you are very pretty and elegant. Fabulous hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż żałuję, że nie pracuję już zawodowo. Ale makijaż chętnie wykorzystam na co dzień :) Pzdr P.

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie klasyczne, subtelne makijaże. Jednak nie wyjdę z domu bez kresek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze wyglądasz świetnie. :-D Proszę o więcej makijażu na Twoim blogu.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna! Do tego świetny makijaż całość składa się na idealną kobietę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam jeśli pytanie jest niestosowne, ale...czym zajmujesz się zawodowo?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż. Ale pięknej kobiecie to we wszystkim jest ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki warkocz - super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, ale warkocz niesamowity! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Zadałam pytanie odnośnie farbki NYX, ale potem zobaczylam, ze wolisz aby pytać pod nowymi postami. Pozwolę sobie więc tuta powwtorzyć to o co pytałam:

    Bardzo się cieszę, że zestawiłas ze sobą Nyxa i Color Tattoo. Tego drugiego używam dość często do podkreślania brwi i bardzo mi pasuje. Myslałam, że powinnam sięgnąć po najjaśniejszą farbkę Nyx, ale widzę tutaj między nimi rażącą różnicę... Czy mogłabyś mi może doradzić, po który odcień sięgnąć, skoro odpowiada mi Permanent Taupe?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałabym ten jaśniejszy odcień Blonde. Niby jest jasny i na dłoni wypada sporo jaśniejszy niż Maybeline, natomiast na brwiach wygląda dosyć ciemno. Sama go często używam i bardzo wtapia się wmoje włoski więc myślę, że będzie Ci pasował.

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz, w takim razie zdecyduje sie wlasnie na niego :)

      Usuń
  18. Śliczny makijaż, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature