Top Social

MAKIJAŻ ANDRZEJKOWY, SYLWESTROWY, STUDNIÓWKOWY Z BŁYSKIEM. MAKIJAŻ PODBIJAJĄCY KOLOR TĘCZÓWKI OKA.

Dziś makijaż na Andrzejki ale nie tylko. Tego typu połyskująca propozycja idealnie sprawdzi się przy takich okazjach jak Sylwester, Studniówka czy po prostu impreza wieczorową porą. To makijaż, który podkreśli niebieską i zieloną tęczówkę oka ale dziewczyny o ciemnych oczach również mogą pójść w takie kolory. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak krok po kroku wykonać taki makijaż i jakich kosmetyków użyłam, to zapraszam do dalszego czytania. 



To kolejna propozycja makijażu dla portalu wizaz.pl. 
Pictorial krok po kroku możecie zobaczyć TUTAJwww.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Makijaz-na-andrzejki. Tam znajdziecie opis wszystkich kroków, listę kosmetyków jakich użyłam oraz oczywiście WIĘKSZE zdjęcia wraz ze zbliżeniem na oko. Mam nadzieję, że moja propozycja będzie dla Was inspiracją. 







40 komentarzy on "MAKIJAŻ ANDRZEJKOWY, SYLWESTROWY, STUDNIÓWKOWY Z BŁYSKIEM. MAKIJAŻ PODBIJAJĄCY KOLOR TĘCZÓWKI OKA. "
  1. Cóż za jakość zdjęć <3 Makijaż super. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały makijaż! Myślałam, że będzie skomplikowany, ale instruktaż wydaje się całkiem prosty - na pewno go wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wręcz banalnie prosty - cały efekt robi błysk na górnej :)

      Usuń
  3. Jak sprawuje się NYX na brwiach? Czy nadaje się dla osób, które dopiero zaczynają taki sposób podkreślania brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawuje się bardzo dobrze (mam go teraz na brwiach). Myślę, że jak na poczatek to możesz spokojnie zainwestować w NYX. :)

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam w spisie NYX, a długo się zastanawiałam na kupieniem go, bo nigdy w ten sposób nie podkreślałam brwi, a ponoć to daje bardziej naturalny efekt niż cieniem. Mam włosy w kolorze ciemnego blondu, więc myślę, że będzie mi pasował odcień Blonde. A pigment z Inglota na ruchomej powiece można zastąpić folią z MUR o podobnym kolorze? Jaka byłaby różnica?

      Usuń
    3. Używałam kiedyś Aqua Brow i mam porownanie z Nyx. Poleciłabym własnie Nyx'a bo jest tańszy i jak trafisz w kolor to naprawdę warto go kupic :)

      Usuń
    4. Wybierz odcień Blonde ale powiem Ci, że wcale nie jest taki super jasny. Dla ciemnych blondynek będzie ok ale dla jasnych może być zbyt widoczny. Wszystko też zależy od sposobu aplikacji i delikatności w ruchach :) Efekt jest bardzo naturalny ale też trzeba się nauczyć pracy z tym produktem :) Folia MUR ma zupełnie inną konsystencję i nie widziałam też takiego koloru jak ten Inglot, więc nie jest to zamiennik niestety :)

      Usuń
  4. uwielbiam takie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, szykownie - wspaniale komponuje się z Twoim kolorem włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Standardowo - pięknie :) a skąd tej fajny naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Zdecydowanie widzę go podczas studniówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i brwi cudne! Czy planujesz wpis o tym jak je podkreślasz z opisem produktów? Bardzo bym prosiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny naszyjnik! Gdzie można taki kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twoje makijaże :) Perfekcja i elegancja.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaż,sprobuje zmalowac ;-) podobny na imprezke. Jakiego odcienia Vichy Dermablend uzywasz? Zauważylam też puder w kamieniu z Manhattanu-mój ulubiony od ładnych paru lat :-) Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam koloru Light :) A puder z Manhattanu uwielbiam, to również mój ulubieniec :)

      Usuń
  13. Witaj :) Bardzo podoba mi się Twój blog. Estetyka, jakość zdjęć i treści, Twoja uroda.. Naprawdę - podziwiam. Będę zaglądać często. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje, na imprezowe okoliczności idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor na powiece, pasuje Ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobno te farbkibz Nyx są sprzedawane w dwóch konsystencjach tak mówiła Maxineczka w swoim filmie. Jaką ty masz gęstą czy rzadką? Poradź jaki kolor powinnam wybrać jeżeli mam czarne włosy? Podasz mi namiary na użytkownika od którego zamawiałaś Nyx?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam ten przypadek, natomiast ja posiadam wersję gęstą. Jeśli masz czarne włoski, to wybierz odcień Brunette. Ja taki mam i wygląda dosyć naturalnie. Użytkownik od którego zamawiałam to _KarolinaR_ ale nie wiem czy jeszcze ma te farbki, musiałabyś zobaczyć :)

      Usuń
  18. Jak zwykle szczęka mi opadła - a same kolory użyte w makijażu bardzo mi się spodobały - naszyjnik świetny :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature