Top Social

JAK ZAKRĘCIĆ WŁOSY BEZ LOKÓWKI I WAŁKÓW? LOKI BEZ UŻYCIA CIEPŁA NA CHUSTKI KROK PO KROKU [BEZ NISZCZENIA WŁOSÓW].

Jestem wielbicielką loków w każdej postaci ale nie ukrywam, że szkoda mi niszczyć włosów lokówką, choć efekt jest wtedy najpiękniejszy. Wciąż poszukuję nowych metod falowania włosów bez użycia ciepła i ostatnio wypróbowałam kolejny patent, który być może sprawdzi się również u Was. Sposób jest banalnie prosty i nie wymaga żadnego wkładu finansowego, bo apaszkę, chustkę czy po prostu kawałek materiału ma w domu każda z Was. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak dokładnie krok po kroku zrobiłam takie fale/loki, to zapraszam do dalszego czytania. 




CO BĘDZIE POTRZEBNE?
__________
Aby zakręcić włosy wystarczą trzy apaszki/chustki, badź po prostu kawałek materiału, który będzie można zwinąć w rulon. Im więcej apaszek, tym mniejsze loczki będziecie w stanie uzyskać. U mnie trzy w zupełności wystarczają. Potrzebne będą też gumki i opcjonalnie pianka utrwalająca. Dzięki niej włosy szybciej się zakręcą, a skręt będzie trwalszy. 


KROK 1
Dzielę włosy na trzy partie (dwie mam z przodu, a jedną z tyłu) i wgniatam trochę pianki utrwalającej (pianka Taft zielona). Zawiązuję apaszkę jak najwyżej, gdyż chcę uzyskać loki zaczynające się na wysokości ucha. Istotne jest, aby zawiązać chustkę dokładnie w jej połowie, aby dwa końce były tej samej długości. 

KROK 2
Dzielę związaną partię włosów na dwie kitki. Każdą będę za chwilę owijać wokół dwóch końców apaszki. 


KROK 3
Zaczynam owijanie. Jak widzicie staram się robić to ciasno i dokładnie. Pasmo nawijam do zewnątrz i dokładnie w przeciwnym kierunku do zawijania drugiego pasma. To zasada kręcenia która sprawi, że włosy nie rozwiną się związane później gumką. 

KROK 4
Kiedy owinę już dwa pasma wokół chustki, to związuję je dokładnie gumką. To samo robię jeszcze na dwóch partiach włosów. I w ten sposób uzyskujemy 6 nawiniętych pasm czyli tak, jakbyśmy umieściły na głowie 6 wałków czy też 6 papilotów. Metoda jest jednak bezkosztowa, bo tego typu chustki czy kawałki materiału każda z nas posiada w domu. Tą metodę stosuję na noc lub na około 5 godzin, kiedy mam na to czas. Loki są trwałe i dosyć efektowne. Akurat do zdjęć spędziłam w tych apaszkach 3 godziny, więc nie aż tak długo, jak zwykle. Loki tym razem wyszły luźno i niezobowiązująco, przypominają bardziej łagodne fale i na takim efekcie dziś mi zależało. 


Podsumowując, nie jest to moja ulubiona metoda kręcenia, aczkolwiek efekt bardzo mnie zadowala. Minusem na pewno jest to, że moje apaszki są dosyć sztywne i ciężko się w nich śpi. Będę musiała wykombinować bardziej miękki materiał. Pamiętajcie, że jeśli zastosujecie taką metodę na noc, to skręt będzie bardzo trwały i o wiele ładniejszy, niż gdy spędzicie w apaszkach tylko kilka godzin. Ważne jest też, aby nawijać włosy świeżo po umyciu ale całkowicie suche. Włosy nawet lekko wilgotne nie nabiorą dobrego skrętu.

Jeśli jesteście ciekawe innych metod na loki i większą objętość włosów, to zostawiam Was z moimi starymi postami:


 fb

 fb


 ig


 bl


81 komentarzy on "JAK ZAKRĘCIĆ WŁOSY BEZ LOKÓWKI I WAŁKÓW? LOKI BEZ UŻYCIA CIEPŁA NA CHUSTKI KROK PO KROKU [BEZ NISZCZENIA WŁOSÓW]."
  1. Jaki cień masz na powiekach? Wygląda bardzo ciekawe. Loki też przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sypki Inglot AMC 85 :) Kameleon - mieni się na brąz, fiolet i zieleń :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie magiczne! Musisz mieć bardzo klimatyczne wnętrze:-) może zrobisz któregoś razu post niekosmetyczny obrazujący Twój wystrój domowy? W kilku postach widać to i owo, ale może tak globalnie? Wystrój wydaje się stylowy i mega kobiecy:) a metodę na loki na pewno wypróbuję! myję włosy zawsze rano, więc zależy mi na uwzględnieniu tego aspektu. Jeśli w 3h wychodzą takie loki, jak na zdjęciu, to pewnie będę usatysfakcjonowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam takiego postu ale kto wie, może się zmobilizuję :)

      Usuń
    2. Jestem za. Twoje mieszkanko musi mieć w sobie to coś ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie rozwiązanie :) Muszę wypróbować :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za pomysł! wykorzystam w wolnej chwili :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Oby patent zdał egzamin :)

      Usuń
  5. Kiedyś kilkakrotnie probowalam metody na chustę ale zawsze wychodziły mi takie,że każde pasmo miało swój styl:-)
    Ale fakt,wychodzą tak loki i nawet długo się utrzymują:-)
    Ja wolę kręcić na warkoczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego w jaki sposób będziesz zawijać. Ja staram się to robić ciasno i równo, więc i fale później są kształtne :)

      Usuń
  6. Fajny i bez kosztów sposób na kręcone włosy. Ostatnio robiłam na warkocze zostawiłam na noc, ale niestety efektu nie było. W najbliższym czasie muszę spróbować ten sposób. A nuż wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przy swoich krótkich włosach do stworzenia fal używam prostownicy.
    Przyznam, że sposób, który prezentujesz jest naprawdę świetny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kręcę w podobny sposób, tyle że na rajstopy :) wychodzą mi za każdym razem sprężynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować na rajstopy! Fajny pomysł :)

      Usuń
  9. świetny pomysł, muszę spróbować. przeczytałam też tego posta o kręceniu włosów na opaskę i wydaje mi się, ze wyglądasz tam 10 lat młodziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo niektóre kobiety są głupie albo zazdrosne a już na pewno mało ogarnięte.
      Niepotrzebne skreślić*

      Usuń
    2. A to przepraszam bardzo ludzie się nie starzeją? Wkurza mnie ten kult młodości i niedługo laski będą w pieluchach łazić żeby tylko wyglądać młodo. Koment p.Agnieszki w ogóle nie na miejscu no ale co ja tam wiem.......

      Usuń
    3. Moim zdaniem teraz wyglądasz znacznie lepiej! Jesteś piękną kobietą ;-)

      Pauli

      Usuń
    4. haha :D To się nazywa tak zwany- ukryty hejt :D

      Usuń
  10. Też szukam takich sposobów, jednak jestem pełna podziwu, że efekt tak długo utrzymuje się na Twoich włosach. Jam mam włosy do pasa rozjaśniane i nie chcę ich męczyć dodatkowo lokówką ale niestety nawet usztywnione lakierem trzymają się max. 2h Jestem strasznie zniechęcona kręceniem włosów ale podoba mi się bardzo efekt ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy używasz pianki do włosów przed nakręcaniem? To powinno wzmocnić efekt :)

      Usuń
    2. Próbowałam z różnymi produktami, pianką, lakierem, żelem w spreyu. Jednak aby wlosy wytrzymały kilka godzin muszę sporo tego nałożyć a wtedy wiadomo efekt nie jest naturalny, włosy są sztywne :/

      Usuń
    3. Hmm, no to po prostu takie już masz włosy. Moje przed dekoloryzacją też były tak trudne do ułożenia. Po dekoloryzacji zrobiły się bardziej suche więc lepiej trzymają skręt. Pianka z Taft nie daje aż tak bardzo sztywnego efektu więc mogę ją polecić. Zawsze to jednak trochę bardziej trzyma skręt :)

      Usuń
  11. Niezły pomysł :D Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Genialny pomysł :) Ciekawe jak wyjdzie na krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia a o włosach nawet nie wspomnę. Naprawdę świetny blog i codziennie zaglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz może ja dodam swój pierwszy komentarz a to dlatego, że właśnie mija rok jak znalazłam Twojego bloga, a znalazłam zupełnie przypadkowo, zaczęło się od tego, że szukałam porad w internecie jak wygładzić i nabłyszczyć włosy, wpisałam wtedy coś takiego i wyświetlił mi się Twój post:) kiedy tylko przejrzałam bloga byłam po prostu zachwycona, nigdy nie spotkałam tak wspaniale wszystkiego poukładanego, tak inteligentnie i dokładnie opisanego i zawsze przydatnego. Z pewnością mogę stwierdzić, że to najlepszy blog w całym wirtualnym świecie!:) No i od tamtej pory można powiedzieć że blog gości u mnie na stronie głównej ;) bardzo Cię podziwiam jesteś dla mnie wzorem kobiety do naśladowania.. Nie wiem tak naprawdę czy posiadasz jakieś wykształcenie związane z wizażem itp. ale jedno wiem na pewno, że jesteś lepsza niż nie jeden wizażysta, Twoje makijaże są przepiękne.. Ja niestety jestem biedną studentką i nie mam za bardzo kasy na różnego rodzaju kosmetyki, ale oglądając twoje propozycje zawsze mozna coś "podłapać" i zastosować..;) pewnie gdybym nawet miała te wszystkie kosmetyki to nie umiała bym wykonać takiego makijażu..:D Ty masz po prostu do tego dar czego Ci serdecznie gratuluję! Uwielbiam też kiedy piszesz o włosach, dając przydatne rady i wskazówki. Dziękuję Ci że prowadzisz bloga i dajesz kobietkom tyle inspiracji i propozycji.. nie chce już zanudzać swoim pisaniem ale tak pomyślałam że po roku obserwacji wreszcie się wypowiem;D dziękuję Ci że jesteś i bądź dalej tak wspaniałą osobą jak jesteś no i twórz dalej dla nas!;) :* Pozdrawiam serdecznie Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie sama bym tego lepiej nie napisała. Też obserwuję od długiego czasu i ten blog jest dla mnie jak magazyn dla kobiet, tylko całkowicie za darmo. Nie licząc opłaty za internet of korrs :) Zgadzam się w 10000% z Dominiką i czekam na następne wpisy. Pozd K

      Usuń
    2. Fajnie że poprzedniczka się ze mną zgadza, dzięki za wsparcie;D no bo taka jest prawda i ja również potwierdzam, że ten blog to jak magazyn dla kobiet, taki najlepszy magazyn oczywiście! ;)

      Usuń
    3. Dziękuję Wam dziewczyny. Bardzo mi miło :)))

      Usuń
  15. Jakieś zbyt skomplikowane mi się to wydaje. Chyba jednak wypróbuję patent z kręceniem na opaskę albo na ramiączko od stanika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to jest skomplikowane, to sposób na opaskę może być bardzo trudny :)

      Usuń
  16. Loki wyszły wspaniale, zwłaszcza na pierwszym zdjęciu :) Chociaż masz znacznie dłuższe i gęstsze włosy niż ja, obawiam się, że u mnie efekt będzie lichy.
    Ale co pierwsze wpadło mi w oczy - kanapy... Ostatnio modele z tej/podobnej serii musiałam wymodelować na zajęcia. teraz wszędzie bym je poznała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cieńszych włosach też jest fajny efekt :)

      Usuń
  17. Świetny sposób! Pokusiłabym się o stwierdzenie, że loki wykonane tą metodą wyglądają lepiej od tych wykonanych na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze! Świetny pomysł :) Nigdy nie próbowałam :D Aaaa pierwsze zdjęcie powala! Myślałam, że to z jakiegoś magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzadko rezygnuję z lokówki, bo nie lubię efektu prostych końcówek:( Moje włosy są z natury proste i o ile u Ciebie to nie rzuca się mocno w oczy, to u mnie wygląda naprawdę nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś kreatywna :D Sama wymyśliłaś ten sposób? Aż nabrałam ochoty na wypróbowanie, chociaż nie jestem miłośniczką fal i loków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze z przyjemnością zaglądam na Twój blog bo zdjęcia i jakość treści są super. Powodzenia i super pomysł na loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wykombinowałaś! Bardzo ładne są te loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Świetny pomysł :) kiedyś bym musiała spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Można wiedzieć, jaką masz teraz farbę na włosach? Zdaję sobie sprawę, że efekt jest pewnie nałożeniem kilku kolorów, ale jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój naturalny kolor. Rok temu robiłam dekoloryzację z czarnego i później już praktycznie nic z włosami nie robiłam :)

      Usuń
  25. Loki są cudowne! Też jestem za postem o wnętrzu Twojego pokoju, mam nadzieję, że uda się zmobilizować do przygotowania takiego :) No i dalej czekam na post o Twoich perfumach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Już wpisałam post w planner i mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. a próbowałaś może kręcić włosy tylko na dwa pasma? zastanawiam się jaki wtedy jest efekt ;-)
    p.s. co z konkursem, ktory mial zakonczyć sie w pazdzierniku? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam :)
      Co do konkursu, to ZAWSZE wszystkie warunki są opisane w poście konkursowym czy to na Facebooku czy na blogu. Są tam zawsze informacje gdzie i kiedy należy się spodziewać wyników. Ponad to zawsze zwycięzca jest informowany mailowo o wygranej. Co do konkursu który rzekomo miał się skończyć w październiku, to został rozwiązany a nagroda już dawno jest u zwycięzcy. :)

      Usuń
  27. spróbuje, ale pewnie będę pudlem w wersji hard ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne loki! Ale najpierw to by się przydało mieć takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, jedno co mi przychodzi na myśl, jesteś prawdziwą kobietą z klasą!:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie loki super wygladaja ale niestety nigdy sie nie trzymaja za dlugo po lokowce wiec moze wlasnie taki sposob sie sprawdzi
    xoxo
    Patinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, u mnie loki trzymają się długo :)

      Usuń
  32. Mimo ,że mam kręcone włosy lubię korzystać ze sposobów na kręcenie włosów bez użycia ciepła to zzawsze jakaś fajna odmiana ten sposób na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo tego sposobu nie znałam! :D Koniecznie będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny sposób na świetne loczki, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za szminkę masz na zdjeciach?:)make up revolution?pozdrawiam.
    Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to Astor Soft Sensation Attractive Coral i na to bezbarwny błyszczyk Avon :) Pozdrawiam

      Usuń
  36. Dlaczego ja tak nie potrafie.... cholercia anty talent do fryzjerstwa

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli ktoś myje włosy na noc, to podobną metodą jest zrobienie warkocza z wilgotnych włosów i dosuszenie ich rano - efekt utrzymuje się dłużej, skręt bez zastrzeżeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem ciekawy sposób, ale moje włosy są jeszcze za krótkie i za liche :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć, Daria! Poradź mi proszę jaka szczotka do włosów będzie lepsza: TT czy może drewniana z naturalnego włosia? Zawsze po myciu mam strasznie splątane włosy, nawet kiedy wyschną ciężko je rozczesać nie wyrywając ich w nadmiernej ilości. Używam olejku arganowego, więc przypuszczam,że to wina szczotki.

    Pozdrawiam,
    Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej :) dużo po czasie, ale taka rada - jeżeli te bandamki co pokazujesz w poście są za sztywne (zawsze są takie zaraz po kupieniu) to wystarczy je wyprać :) robią się normalnie miękkie jak chustki i nie tracą koloru :)
    Wiem, bo mam wszystkie kolory tęczy w domu :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje bardzo za wskazowki odnosnie robienia lokow.
    Przydadza sie.
    Mimo ze mam naturalne loki szybko zmieniaja sie w fale; a tutaj dzieki Twoim radom moznaby przedluzyc ich efekt.

    Przepraszam, ze nie pytam o wlosy, a o usta - jakiej super szminki uzywasz?
    Chodzi mi o te, ktora jest na zdjeciach gdy prezentujesz robienie lokow.
    Prosilabym o podanie nazwy,ceny, kolor,nr odcienia i gdzie mozna kupic.
    Bo doskonale ta szminka wyglada.


    Dzieki serdeczne

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature