Top Social

JAK MIEĆ ZADBANE DŁONIE I PAZOKCIE? PIELĘGNACJA, USUWANIE SKÓREK, NAWILŻANIE I OLEJOWANIE PAZNOKCI: BIAŁY JELEŃ, BIELENDA, OLEJ ARGANOWY, MASŁO SHEA.

Otrzymałam od Was wiele pytań odnośnie pielęgnacji moich dłoni i paznokci. Dziś postanowiłam przygotować post na ten temat, więc jeśli jesteście ciekawe czego używam i jakie mam dla Was rady, to zapraszam do dalszego czytania.






Aby dłonie i skórki prezentowały się dobrze, to musimy postawić na produkty nawilżające. Ja przetestowałam już wiele kremów do rąk i paznokci, natomiast nie wszystkie przynosiły dobre rezultaty. Niektóre zbytnio natłuszczały, a więc komfort stosowania był bardzo niski, a niektóre po prostu nie robiły nic. Moimi nawilżającymi ulubieńcami są dwa kosmetyki, z czego jeden nie jest przeznaczony stricte do dłoni. 

BIELENDA ODŻYWCZO NAWILŻAJĄCA MASECZKA DO TWARZY Z KAWIOREM
__________
Kupiłam ją z myślą o nawilżaniu twarzy po zabiegach z kwasami ale niestety dopiero po zakupie zobaczyłam w składzie parafinę. Moja cera reaguje na nią wyjątkowo źle, więc nie ma mowy o używaniu tego produktu na twarz. Postanowiłam nie skreślać go całkowicie i któregoś razu nałożyłam maskę na dłonie. Uważam, że ten produkt genialnie sprawdzi się przy naprawdę ekstremalnie suchych dłoniach i skórkach. Maska ma bogatą konsystencję ale szybko się wchłania i porządnie nawilża. Może w późniejszym czasie trochę brzydko pachnieć, ponieważ po chwili od aplikacji wyłania się wyraźny, rybi zapach (to maska z kawiorem). Używam go więc częściej na noc, lub kiedy przychodzę z pracy. Przy dużej suchości dłoni można nałożyć tą maskę dosyć grubą warstwą i owinąć dłonie folią spożywczą, aby produkt lepiej się wchłonął. Z takim okładem czekam około 30 minut, a następnie usuwam folię (nie spłukuję maski!). Ręce są wtedy niesamowicie gładkie i delikatne, a skórki w idealnym stanie. I tak produkt do twarzy stał się moim ulubieńcem w pielęgnacji dłoni. Maskę zakupicie w sklepach z kosmetykami profesjonalnymi lub na Allegro. 

BIAŁY JELEŃ HIPOALERGICZNY KREM DO RĄK
__________
To produkt intensywnie nawilżający i kojący wysuszoną skórę dłoni.  Zawiera kwas bosweliowy oraz olej ze słodkich migdałów, dzięki czemu ma działanie zmiękczające, łagodzące i wzmacniające.  Często pytacie mnie o to jakich kremów do rąk używam i co tak naprawdę polecam, by okolica wokół paznokci była zadbana. U mnie naprawdę świetnie sprawdza się krem do rąk marki Biały Jeleń. Nie tylko nawilża i przynosi ulgę chwilowo ale tak naprawdę trwale likwiduje problem suchych dłoni. Bardzo szybko się wchłania i daje efekt satynowo miękkich dłoni. Jeśli szukacie dobrego i taniego kremu do torebki na jesienno-zimowe przesuszenia dłoni, to mogę Wam polecić właśnie ten produkt. Zapach jest świeży ale nie nachalny, w tubce znajdziemy 100 ml kremu.  Krem możecie zakupić np. TUTAJ klik lub w drogeriach HEBE albo w supermarketach. 


OLEJEK ARGANOWY - OLEJOWANIE PAZNOKCI
__________
Raz lub dwa razy w tygodniu robię moim dłoniom "SPA". Nalewam do miseczki olejek arganowy i wkładam tam paznokcie. Czekam około 15 minut i wycieram dłonie w papierowy ręcznik (nie wmywam olejku). Olejowanie paznokci świetnie wpływa na stan skórek i na odżywienie płytki, przez co nasze dłonie wyglądają na niezwykle zadbane. Przyznam, że olejowanie sprawdza mi się nie tylko na włosach ale również właśnie w pielęgnacji paznokci. Jesli macie z nimi problem, to serdecznie polecam stosowanie olejków (nie tylko arganowego) do odżywiania paznokci. 

MASŁO SHEA
__________
Kolejnym ciekawym sposobem na piękne paznokcie jest masło shea. Uwielbiam ten produkt, bo jest wielofunkcyjny. Stosuję go do nawilżania skóry twarzy, włosów lub wyjątkowo przesuszonych miejsc na ciele. Od jakiegoś czas używam masła shea także w pielęgnacji paznokci. Wcieram odrobinę w każdy paznokieć i idę spać. Gwaratuję Wam, że takie stosowanie masła shea sprawi, że stan płytki oraz skórek wyraźnie się poprawi. 


ZMYWACZ ISANA
__________
Zmywacz do paznokci, który nie wysusza i nie wpływa na nie w żaden negatywny sposób również ma znaczenie. Co z tego, że będziemy pielęgnować i odżywiać dłonie, jak stosowanie nieodpowiedniego zmywacza doprowadzi do ponownego wysuszenia. Moim ulubionym zmywaczem, którego używam od lat jest ISANA z Rossmanna. Przetestowałam już wiele tego typu produktów, ale ten jest najlepszy. Zmywa szybko i pozostawia ładny zapach, a co najważniejsze nie przesusza paznokci. 

PREPARAT DO USUWANIA SKÓREK
__________
Co do usuwania skórek, to mam do tego mieszane uczucia. Oczywiście należy pozbywać się skórek, które potrafią narastać w widoczny sposób na płytce ale pamiętajmy, że ich wycinanie nie jest dobrym wyjściem. Najlepiej używać preparatu, który je rozpuszcza i sprawia, że efekt końcowy jest estetyczny. U mnie dobrze sprawdza się produkt Kozmetika Afrodita. Wystarczy nanieść odrobinę tego żelu na skórki i odczekać chwilę, a następnie usunąć preparat patyczkiem. Tego typu produkty znajdziecie też w drogeriach i przyznam, że to naprawdę wygodny sposób na pozbycie się skórek. 



I to już wszystkie moje ulubione produkty. Przyznam, że dłonie to pierwsza rzecz, na którą zwracam uwagę podczas spotkań z ludźmi. Nie muszą być "ustrojone" wymyślnym manicurem lub milionem pierścionków - wystarczy, że będą czyste i zadbane. Tak naprawdę niewiele trzeba, aby mieć ładne dłonie nawet, jeśli jesteście zapracowane. Pamiętajcie, że w okresie jesienno-zimowym nasze dłonie narażone są na negatywne czynniki. Systematyczność w stosowaniu produktów nawilżających z pewnością poprawi stan skóry i paznokci, więc warto zainteresować się tym tematem. 








55 komentarzy on "JAK MIEĆ ZADBANE DŁONIE I PAZOKCIE? PIELĘGNACJA, USUWANIE SKÓREK, NAWILŻANIE I OLEJOWANIE PAZNOKCI: BIAŁY JELEŃ, BIELENDA, OLEJ ARGANOWY, MASŁO SHEA. "
  1. Moim ulubionym zmywaczem jest również ISANA zielona, używam go od paru lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne paznokcie :) Muszę zacząć używać olejów na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie dnia bez kremu do rąk, nie mam takich ładnych dłoni jak Ty, ale może z czasem to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio testuję coraz to nowsze rzeczy do pielęgnacji dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę godne pozazdroszczenia pazurki :) Osobiście z Twoich rad stosuję tylko masło shea, ale być może zdecyduję się na wdrożenie w życie czegoś jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały Jeleń do rąk już jakiś czas temu zwrócił moją uwagę, muszę go chyba wypróbować :) Pazurki masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja tych produktów się wciąż powiększa i przyznam, że jestem zaskoczona że tak dobrze się u mnie sprawdzają :)

      Usuń
  7. Również lubię zmywacz Isana :) muszę wypróbować ten kremik Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor na paznokciach:))) lakier czy hybryda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zakupię ten zmywacz. A co do olejku arganowego to też stosuję - na paznokcie, na twarz, na włosy. Działa, faktycznie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, olejki w ogóle są świetne, natomiast w pielęgnacji twarzy ich unikam. Bardzo mnie uczulają i zapychają :/

      Usuń
  10. Świetny post! Muszę spróbować tego kremu z Białego Jelenia :) ja używam kremu z Balea z 5% zawartością mocznika i sprawdza się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem kremu Biały Jeleń i jednak się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, ze dopiero niedawno zaczełam dbać o swoje dłonie. Kiedy moje dłonie są mocno suche, bardzo dobrze sprzwdza się u mnie zwykły krem Nivea Soft :) pięknie nawilża dłonie, które stają się aksamitne po jego użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę sobie kupić płyn do usuwania skórek :) zawsze mam z nimi problem,a to chyba będzie odpowiednim rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten post czekałam. Na pewno skorzystam z porady olejowania. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też używam doi rąk maseczek do twarzy. Generalnie mocno dłonie odżywiam, bo mają tendencje do wysuszania się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dużo olejku nalewasz do miseczki? Mieszasz go z wodą czy dajesz mniej ale układasz dłonie tak żeby je pokrywać? Jakie jeszcze olejki oprócz rycynowego można wypróbować? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nalewam do miseczki tylko tyle, żeby zanurzyć obie dłonie i nie miszam go z wodą :)

      Ja akurat robię olejowanie arganowym ale możesz użyć macadamia, rycynowego, migdałowego lub lnianego i ten byłby najlepszy :) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Konkretny wpis i porady, z których warto skorzystać. Masło shea posiadam, ale nie wpadłam na to, by używać go do dłoni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Ratuje ekstremalnie zniszczone skórki :)

      Usuń
  18. Miałam ten zmywacz i muszę przyznać, że był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz jak zmywacz, w zasadzie nie musi być jakiś wypaśni. Ważne, żeby nie wysuszał i nie niszczył paznokci, a ten tego nie robi :) I dobrze zmywa, bo są też takie cuda, co trzeba zużyć 10 płatków kosmetycznych zanim czerwony lakier zlezie :)

      Usuń
  19. masz genialnego bloga!;) tym razem zaciekawił mnie preparat do usuwania skórek , na pewno zakupię ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. unusually cool blog ..
    I most like to visit this blog

    OdpowiedzUsuń
  21. widać,że wcale drogo nie trzeba dbać o dłonie aby były piękne i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Też używam preparatu do skórek.
    Wycinanie nie ma sensu, odrastają szybciej i twardsze ;)

    Masz piękne paznokcie i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie można kupić ten preparat do usuwania skórek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Kozmetika Afrodita z tego, co pamiętam. Kupowałam już bardzo dawno temu :)

      Usuń
  24. jak zwykle- bardzo przydatny post! Cieszę się, że poleciłaś także zmywacz- póki co sprawdzał mi się tylko ten z inglota, przetestuję ten Twój ;-)
    Mam jeszcze pytanie odnośnie alterna bamboo shine silk sleek brilliance cream- jest wart swojej ceny?z tego co pamiętam, chyba używałaś;-) ostatnio fryzjerka zwróciła mi uwagę, że moje włosy straciły blask więc chciałabym coś z tym zrobić..

    pozdrowienia,
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odpowiedziałam pod najnowszym wpisem o bazach pod cienie :))

      Usuń
  25. Skuszona Twoją chwalebną opinią na temat kremu Biały Jeleń do nawilżania cery problematycznej, kupiłam go. Pierwsze 2 dni patrzyłam na niego, aż w końcu go użyłam... na dłonie. Kolejnego dnia przełamałam się i nałożyłam go rano na twarz. W okolicach żuchwy miałam pozapychane bolesne pory i przyznaję, że bałam się, że krem to jeszcze nasili. Jakie było moje zdziwienie, jak nie wyskoczyły mi nowe niespodzianki, a obecne powoli znikały.
    Póki co za wcześnie na hymny pochwalne, ale jestem dobrej myśli, że Biały Jeleń, jako pierwszy zostanie ze mną na dłużej. A do dłoni mam zamiar dalej go używać, bo 100 ml, to naprawdę dużo:)
    Jestem Ci wdzięczna, że w porę pojawiłaś się z tym postem, ratując moją twarz (i portfel) przed kwasami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo się cieszę, że mogłam Ci jakoś pomóc. Naprawdę super!!

      Usuń
  26. Ja stosuje olej od jakiś trzech tygodni ale już zauważyłam jego zbawcze działanie! mam cerę skłonną do zanieczyszczeń i mieszaną i podobnie jak koleżanka powyżej mam problem z doborem odpowiedniego kosmetyku. Olej spisuje się na medal- leczy podrażnioną cerę, nawilża, napina i pod moim podkładem całkiem dobrze się spisuje. Pod każdym innym niestety strasznie się świeci i lekko ścieka wręcz. Polecam stosowanie głównie na noc, kiedy buzia i tak czerpie najwięcej składników odżywczych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że możesz stosować olejki na twarzy. U mnie neistety każdy powoduje wysyp :()

      Usuń
  27. Super! Świetne porady! Osobiście tez jestem zadowolona z Białego Jelenia. Muszę jeszcze wypróbować te pozostałe i dam znać :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecasz kolejny produkt Białego Jelenia... Muszę ich produkty wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja lubię kremy Czterech Pór Roku :) szczególnie poziomkowy, jakoś mi pasuje jego zapach (chociaż jest strasznie chemiczny i nie każdemu się podoba:)). często nakładam go po prostu na same skórki i trzymam tak jak najdłuzej (siedząc przy komputerze czy na wykładzie) potem wcieram i smaruję całe ręce. ale chyba wypróbuje teraz ten myk z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiedz mi jakiego zmywacza używasz do zmywania hybdyrd? bardzo proszę o radę w tej sprawie

    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz z acetonem lub czysty aceton - nalać trochę do miseczki i moczyć paznokcie przez 10-15 minut. Lakier zacznie sam odpadać a ten który zostanie będzie już tak "rozmiękczony", że bez problemu będzie można go usunąć patyczkiem drewnianym :)

      Usuń
  31. Fajny post, wypróbuję na pewno krem z białego jelenia, ale przy mojej dorywczej pracy uchowanie dłoni w nawilżeniu to chyba i tak niemożliwe ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam naturalne produjtky firmy Nacomi. Nie tylko olej arganowy, ale też ich maski. Kupiłam maskę z białej glinki w Hebe i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj!
    Temat zadbanych dłoni jest niezwykle ważny i bardzo często zapomniany przez kobiety, szczególnie młode mamy pracujące, piorące, sprzątające, noszące zakupy pamiętające o wszystkim tylko nie np. o swoich dłoniach. Znam ten problem z autopsji i zawsze z chęcią czytam porady na ten temat. Dodatkowo teraz zimą jest to problem niezwykle istosny. Ze względu na wrażliwą skórę nabawiłam się popękanych opuszków, niestety bardzo bolesnych i utrudniających codzienne czynności w pracy i w domu, dodatkowo istenieje niebezpieczeństwo zakażenia bakteriami dlatego też nie można bagatelizować tego problemu. W bardzo szybkim czasie i dzięki wdrożonej systematyczności w pielęgnacji dłoni pęknięcia się zagoiły i dłonie zaczynają być pięknie nawilżone. DOSKONALE sprawdził się u mnie cukrowy peeling do rąk - Paloma Hand SPA - było to moje małe wielkie odkrycie - pięknie pachnie, wygładza i nawilża dłonie, dla mnie super! Następnie przed snem nanoszę krem na dłonie (aktualnie francuski Mixa - lipidowy krem do regeneracji), olejek lub wazelinę na skórki i zakładam specjalne bawełniane rękawiczki. Efekt murowany :) No i oczywiście dużywpływ na kondycję naszych dłoni oprócz warunków atmosferycznych itp. mają różnego rodzaju detergenty, a nawet płyny do mycia naczyń:/ Mam nadzieję, że moja opinia nt. peelingu będzie przydatna, bo wyjątkowo jestem z niego zadowolona:) Pozdrawiam ciepło - młoda mama, pracująca i pozytywnie zakręcona. PS. Świetny blog merytorycznie, wizualnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo interesujący wpis i bardzo zaciekawił mnie ten krem z białego jelenia, na pewno zapytam o niego moją kosmetyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe z kosmetykami Biały Jeleń w Krakowie.
    Znajdziecie nas obok salonu Play i Rossmanna w Centrum Handlowym Czyżyny.

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tego kremu nie próbowałam z białego jelenia. Myślisz, że nadal jest dostępny w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature