Top Social

HIT SEZONU: SWETERKOWE PAZNOKCIE - KNIT NAILS, KNITTED NAILS, 3D SWEATER NAIL ART.

Wczoraj na moim Facebooku ukazało się zdjęcie, będące inspiracją do dzisiejszego manicure. Sweterkowe paznokcie czyli tzw. knit nails/knitted nails/sweater nails pojawiają się coraz częściej na zagranicznych blogach, a w Polsce widziałam je też u kilku blogerek modowych. Dziś pokażę Wam jak krok po kroku wykonać taki wzór, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszego czytania. 





KROK 1 
Ja żeby stworzyć nowy manicure musiałam najpierw ściągnąć hybrydę, którą miałam wcześniej. Po jej usunięciu na czystą i odtłuszczoną płytkę nakładam bazę Semilac i wkładam dłoń pod lampę UV (2 minuty). Pytacie często jakiej lampy używam  - jest to lampa 36 W, również ze strony Diamond Cosmetics.
KROK 2
Kolejnym krokiem jest nałożenie koloru. Na trzech palcach mam odcień Semilac 032 Biscuit, a na dwóch pozostałych odcień 003 Sweet Pink. Najpierw nanoszę jedną warstwę lakierów i wkładam pod lampę na 2 minuty, następnie drugą warstwę i również pod lampę na 2 minuty.
KROK 3
Na plastikową podstawkę wykładam trochę lakierów, których używałam wcześniej i cieniutkim pędzelkiem robię wzorki. Staram się, aby były jak najbardziej wypukłe. Kiedy stworzę już odpowiadający mi wzór, to wkładam paznokcie pod lampę na 2 minuty. Jeśli chcecie aby wzór był jeszcze bardziej wypukły, to możecie nałożyć drugą warstwę.

KROK 4
Ostatnim krokiem jest nałożenie na wszystkie paznokcie TOP-u. Na ostatni paznokieć przykleiłam dużą cyrkonię i ponownie włożyłam dłoń pod lampę na 2 minuty (top zadziałał jak klej). Na koniec przetarłam paznokcie Cleanerem i gotowe!


Wzór mógł być oczywiście bardziej wymyślny i precyzyjny. Robiłam to pierwszy raz i biorąc pod uwagę mój brak uzdolnień, jeśli chodzi o zdobienia, to wolałam postawić na proste wzory. W sieci znajdziecie mnóstwo inspiracji na tego typu paznokcie, więc możecie eksperymentować z czymś trudniejszym. Ja podsuwam Wam dziś moją interpertację sweterkowego mani i sposób, w jaki możecie go wykonać. Lepszy efekt byłby z matowym TOP-em, ale ja takiego nie posiadam. 

Lakiery hybrydowe, lampa, Cleaner, Baza i Top pochodzą ze sklepu www.pazurki.com.pl

Co sądzicie o takim zimowym urozmaiceniu w manicure? Wypróbujecie u siebie? Wiecie, że lubię klasykę ale ten sposób zdobienia nawet mi się podoba. Zawsze to jakaś odmiana i przyznam, że wiele osób zwraca uwagę na moje paznokcie. Wszyscy myślą, że to coś bardzo trudnego w wykonaniu - nic bardziej mylnego :-)

Po inne pomysły na pazurki odsyłam Was do nowej zakładki na moim blogu - MANICURE (KLIK).








82 komentarze on "HIT SEZONU: SWETERKOWE PAZNOKCIE - KNIT NAILS, KNITTED NAILS, 3D SWEATER NAIL ART. "
  1. piekne ! ale ta cyrkonia dla mnie nie potrzebna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak Ty to robisz?? Już nie chodzi mi o ten sweterkowy wzór... Ja malując swoje paznokcie zawsze zrobi mi się jakaś ryska czy ciapka :( Nie wiem co robię źle... Może stosujesz jakieś przyśpieszacze do lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to chyba kwestia wprawy po prostu. Maluję paznokcie dosyć często i wypracowałam sobie odpowiednią pozycję, nacisk na pędzelek i w ogóle technikę :) A jeśli chodzi Ci o odciski, to na hybrydach coś takiego nie ma miejsca - po utwardzeniu w lampie lakier jest już twardy na amen :)

      Usuń
    2. A masz gdzieś może pokazane jak uzyskać taki kształt paznokcia ? :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie bardzo fajnie, lecz nie zrobię sobie takiego. Ale tylko dlatego, że nie mam cierpliwości i uzdolnień w tym kierunku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale efektowny mani !
    Bardzo podobają mi się sweterkowe pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wyszło. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć jakie wykonujesz... pięknie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie! Niestety nie dysponuję własną lampą i hybrydami, zbyt szybko się ich nie dorobie, a coś wątpię, żeby taki wypukły wzorek utrzymał się na zwykłym lakierze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zwykłym lakierem to raczej nie wyjdzie, choć gdyby taki lakier utwardzić pod lampą to może... ale nie jestem pewna :)

      Usuń
    2. Żeby zwykły lakier swtak utrzymał trzeba by było suszyć go chyba ze 24 godziny :P A i tak nie wiem czy coś by to dało ;)

      Usuń
    3. Zwykły lakier jest dla lampy obojętny, nie utwardzi się. :)

      Usuń
  7. ale świetne ;) dzięki za podrzucenie pomysłu ;) na wesele będą w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, pierwszy raz widzę taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko bede miała hybrydy musze sprobowac!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś stworzyłam takie szaro-wrzosowe 'sweterki', ale zwykłymi lakierami ;) muszę jeszcze poćwiczyć troszkę ich robienie, ale ten motyw baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Pokazywałam współlokatorce i powiedziała, że poprosi swoją kosmetyczkę o zrobienie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne :) Czy moglabys napisac w jaki sposob pilujesz paznokcie ze sa tak idealnie kwadratowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas obcinam je całkowicie na krótko i wtedy formuję ich kształt. Po prostu obcinam nożyczkami na kwadrat i wtedy tak już rosną :) Ewentualnie później jeszcze wyrównuję pilnikiem :) Nigdy nie piłuję boków paznokcia :)

      Usuń
  13. Cudoooooo! Jak Ty to robisz? Bajka :-)
    Powoli zaczynam dojrzewać do decyzji o zrobieniu hybrydowych paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to odkrycie dla mnie i duża wygoda:)

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się takie sweterkowe pazurki też ostatnio stworzyłam podobny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej lampy co masz już nie ma ;( a jeszcze pytanie mam czy na tej stronie co zamawiasz jest ta różowa to jest ta sama i po prostu różni się kolorem ? bo wydaję mi się że tamta była droższa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa to jest "technicznie" to samo. Różnią się tylko kolorem :)

      Usuń
  16. Zdolniacha! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten sweterkowy manicure w Twoim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, chociaż dla mnie niewykonalne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że z lakierów hybrydowych można stworzyć takie cuda! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam wątpliwości, bo jednak żel jest trochę bardziej gęsty ale hybryda też daje radę :)

      Usuń
  20. A na prawej ręce też ci tak wyszło? ;) Ja ubolewam, że nie mogę sobie fajnych zdobień wykonać bo lewą ręką ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie mam problemów z robieniem prawej ręki :) Akurat to zdobienie jest baaardzo prościutkie :)

      Usuń
  21. Świetny manicure! Bardzo pomysłowy :) I chyba raczej nie przeszkadza przy codziennych czynnościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie przeszkadza. Paznokcie nie są długie to po pierwsze, a wzór jest raczej gładki i o nich nie szarpie :)

      Usuń
  22. Cudne! Muszę spróbować. To naprawdę nie jest skomplikowane, ale na takie wygląda. A prezentuje się przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i można wiele rzeczy wyczarować. Widziałam dużo fajnych wzorów ale nie miałabym do nich cierpliwości :)

      Usuń
  23. Jak zobaczylam miniaturke, to pomyslalam, ze to cos strasznie trudnego i mialam sobie odpuscic juz czytanie posta... a tu prosze, wystarczy troche zdolnosci manualnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie przekonują mnie paznokcie w 3D , myślę ,że szybko by się zdarły , ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda nie zedrze się szybko choćby nie wiem co :) Nawet przy takich wypukłych wzorach :)

      Usuń
  25. Po prostu to wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serio zrobiłaś to lakierem hybrydowym? Wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie wyjdzie ale Semilac daje radę :)

      Usuń
  27. Cudowny, chętnie bym spróbowała zrobić gdyby nie to, że mam mega słabe i króciusieńkie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda pozwoli Ci je zapuścić, bo utwardza paznokcie :)

      Usuń
  28. Wszędzie widzę to zdobienie! końcu i ja się poddam i będę musiała to mieć, wygląda przecudnie, szczególnie na jasnych, pastelowych kolorach.
    U Ciebie też wyszło pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam semilac Ale tylko dwa kolory. Może uda mi się też takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś pięknego! Ja bym nawet takiego wzoru nie umiała zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne! Jak fajnie, że w końcu ktoś zrobić stepa :))

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Po hybrydzie nie niszczą Ci się paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  33. genialny efekt! jak tylko dorobię się swojego własnego zestawu do mani światłoutwardzalnego, od razu wypróbuje sweterkowy design! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurde, u mnie wszystko super do czasu nałożenia topu, wzorek wtedy robi się ledwo widoczny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też.. ale spróbuje następnym razem zmyć lakier cały i robić wzorki..

      Usuń
    2. Dajesz za gruba warstwę topu

      Usuń
  35. Wow cudne to! muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te sweterkowe wzory wyglądają in eresująco, ale ja nienawidzę na paznokciach wszelakich struktur mogących się zaczepiać, zadzierać itp. Dlatego wzorki 2D, 3D, wszelkie wypukłości i kamyczki, płateczki, cyrkonie-są nie do przyjęcia. Moje pazuryry muszą być wygodne i praktyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne paznokcie :) Jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moze zrobilabys post w ktorym pokazesz nam wszystkie twoje kolorki tych lakierow?:) masz sliczne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej a jaki to lakier i gdzie mozna go kupic i pod jaka nazwą

    OdpowiedzUsuń
  40. hej gdzie mozan ten lakier kupic i jaka nazwa

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, czy tylko na lakierach hybrydowych mozna takie cos zrobic? Czy moze ktos probowal na tradycyjnych? Ja nie mam cierpliwosci do hybryd, nienawidze tego sciagac ;/

    OdpowiedzUsuń
  42. A gdzie można kupić takie cyrkonie?

    OdpowiedzUsuń
  43. A mnie sie bardzo podobają, i chce zrobic kurs na robienie takich paznokci,moze ktos mi doradzi gdzie w Szczecinie i za ile robią takie kursy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pewno TOP zadzialal jak klej i cyrkonia nie odpadla? Mysłałam, że do takich ozdób konieczne jest wykorzystywanie kleju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że trafiłam na tego bloga. Zasługujesz naprawdę na wielkie brawa. Robisz wszystko sama i dzielisz się tym z nami, przy czym możemy jeszcze oglądać tak piękne zdjęcia.
    Często tu zaglądam, uwielbiam blog a zwłaszcza kategorię manicure! Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam na Twoich paznokciach 003 Sweet Pink oraz Biscout- gdyż wczoraj własnie je zamówiłam!
    Pozdrawiam serdecznie! Twórz ciągle poniewaz wychodzi Ci to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny jest ten wzór :) Da się go zrobić zwykłym lakierem?

    OdpowiedzUsuń
  47. Robiłam dzisiaj sweterki i top mi je rozmyl..dlaczego ..lampę ma 36w lakiery semilaca.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature