Top Social

WIECZOROWY I ELEGANCKI MAKIJAŻ NA JESIEŃ Z CIEMNYMI USTAMI + małe info.

Sezon jesienno - zimowy to czas, kiedy ciemne pomadki są wyjątkowo "na topie". Jeśli dobierzemy do tego odpowiedni makijaż oczu, to całość będzie się prezentować bardzo szykownie i elegancko. Dziś mam dla Was kolejną propozycję makijażu na jesień, który możecie wykorzystać na większe okazje. Makijaż wykonałam dla portalu wizaż.pl, gdzie od czasu do czasu będziecie mogły zobaczyć moje prace. Mam nadzieję, że się Wam spodobają!



Tak jak już wspomniałam, mam ogromną przyjemność współpracować ze znanym portalem wizaż.pl i tam również będziecie mogły zobaczyć moje makijaże i fryzury. 

Jeśli jesteście ciekawe jak krok po kroku zrobić ten wieczorowy makijaż, to zajrzyjcie tutaj: www.wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Wieczorowy-makijaz. Znajdziecie tam też listę użytych kosmetyków.


 fb
 fb


 ig


 bl


34 komentarze on "WIECZOROWY I ELEGANCKI MAKIJAŻ NA JESIEŃ Z CIEMNYMI USTAMI + małe info."
  1. ciemne usta zwłaszcza jesienią wyglądają przepięknie! gratuluję współpracy, na pewno będę śledzić twoje tutoriale na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej sie bedzie lał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski szczekają, karawana idzie dalej :P

      Usuń
    2. Daria jak zawsze dobra riposta. Widzę że nic się nie zmieniłaś pod tym względem ;) Ale czasem bywało jeszcze ostrzej ;)

      Usuń
  3. Piękny ten makijaż, po prostu szał ;) Zresztą Ty też też jesteś bardzo ładna i to pogłębia wrażenie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjny makijaż! ;) muszę szybciutko nabyć taki kolor szminki ;) Myslisz, ze Golden Rose Velvet Matte 20 nr jest podobny do twojej z Lily Lolo? ;)
    Mam jeszcze takie pytanie.. jaki masz typ urody? jesteś jesienią? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się przyznać, ale miałam tylko jedną pomadkę z GR i to w jasnym różu. Sprawdziłam w sieci to kolor wydaje się być bardzo, bardzo podobny :)

      Co do typu urody, to już sama nie wiem... Nie potrafię tego określić :)

      Usuń
  5. szkoda że nie kręcisz filmików. Miałabyś dużo widzów myślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, Francja elegancja. Ja właśnie myślę nad zakupem na usznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym makijażu wyglądasz tak zjawiskowo, że spokojnie mogłabyś wystąpić na czerwonym dywanie :D Będę na pewno śledzić Twoje publikacje na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie polubiłam ostatnio ciemniejsze pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor pomadki! A kiedy obiecany post o perfumach? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) Mocny, ale nie za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja, klasa... tak jak lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna propozycja makijażowa. Ja od niedawna zaglądam na wizaż a kiedyś też odwiedzałam snobkę ale poziom chamstwa i debilizmu w komentach pod zdjęciami makijaży mnie odstraszył od tej strony... Nie do wiary jakie laski potrafią być tępe i zawistne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, same sobie wystawiają laurkę :P

      Usuń
  13. Gratuluję współpracy i życzę dalszych sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Twoje wyczucie stylu. Co to za kolczyki? ? super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nausznica z http://www.frontrowshop.com/product/faux-diamond-ear-cuff-1

      Usuń
  15. Przyciemniałaś włosy? Jeśli tak to jakiej farby używałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyciemniałam - to kwestia oświetlenia :)

      Usuń
  16. Bardzo elegancko :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż. gdzie kupiłaś usznicę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Nausznicę zamówiłam stąd: http://www.frontrowshop.com/product/faux-diamond-ear-cuff-1

      Niestety z tego co widziałam nie jest już dostępna :(

      Usuń
  18. Pięknie wykonany make-up! Bardzo Ci w takim pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż :) Bardzo podoba mi się kolor szminki jaką masz na ustach :) Co to za kolor? Możesz mi też zdradzić jakich pędzli do makijażu uzywasz? Ja trafiłam niedawno na Real Techniques Expert Face Brush wielozadaniowy pędzel do twarzy i zastanawiam się nad jego zamówieniem. Myślisz że warto? Raczkuję jeśli chodzi o makijaż i powoli kolekcjonuje kosmetyki oraz akcesoria do makijażu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature