Top Social

NOWE PĘDZLE: ZOEVA PINK ELEMENTS CLASSIC BRUSH SET ZESTAW 8 PĘDZLI ORAZ COMPLETE EYE SET ZESTAW 12 PĘDZLI W ETUI.

Wczoraj miała miejsce premiera nowych pędzli marki Zoeva - PINK ELEMENTS. Wiem, że część z Was czekała na nią z wielkim entuzjazmem. Jeśli są tu miłośniczki różu i fantastycznych jakościowo pędzli do makijażu, to zapraszam na dalszą część posta. 



ZOEVA PINK ELEMENTS
_______________
Zanim jeszcze marka zapowiedziała na swoim Facebooku, że chce wprowadzić różową edycję swoich pędzelków, to na długo przed tym marzyłam właśnie o ich kolorystycznej wersji. Miałam na myśli coś w odcieniu pastelowego różu lub bieli, ale akurat ten intensywny róż bardzo do mnie przemawia. Pędzle Zoeva Pink Elements są naprawdę urocze, a metaliczne kosmetyczki doskonale dopełniają każdy zestaw. 



ZOEVA PINK ELEMENTS CLASSIC BRUSH SET - ZESTAW 8 PĘDZLI DO MAKIJAŻU W ETUI
_______________
Pierwszy zestaw, który posiadam to klasyczna wersja, zawierająca tak naprawdę wszystkie podstawowe pędzle do makijażu, jakie powinny znaleźć się w naszej kolekcji. Mamy tu 3 pędzle do twarzy i 5 pędzli do oczu. W mojej ocenie każdy pędzel jest tu bardzo przydatny i zestaw jest wprost idealnie skomponowany. Dzięki niemu będziemy w stanie wykonać każdy makijaż oczu i twarzy. Zestaw znajduje się w dużej kosmetyczce, która pomieści znacznie więcej, niż nam się wydaje. Zarówno pędzle, jak i kosmetyczka są genialnie wykonane. Mam bardzo dużo pędzli Zoeva w tradycyjnej, czarnej wersji i jestem pod ich wielkim wrażeniem. Używam ich codziennie i dalej podtrzymuję, że są to najlepsze pędzle jakie kiedykolwiek miałam. Różowe są świetnym urozmaiceniem mojej kolekcji i dzięki zdecydowanej kolorystyce można je szybko odnaleźć wśród innych. Zestaw możecie zakupić TUTAJ klik. 

OPIS KAŻDEGO PĘDZLA Z ZESTAWU CLASSIC BRUSH SET (od lewej):
_______________

Luxe Pencil 230 
Pędzel do nakładania cieni w kącikach. 
Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (włosie kuca pony)

Luxe Soft Definer 227
Pędzel do blendowania. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (włosie kozy)

Wing Liner 317 
Pedzel do brwi i kresek.
Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (nylon)

Brow Line 322 
Pędzel do brwi.
Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (taklon)

Petit Crease 231
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (włosie kozy)

Luxe Sheer Cheek 127 
Pędzel do sypkiego różu. 
Długość rączki 12,5 cm, włosia 2,5 - 3,5 cm. (włosie kozy)

Face Paint 109 
Pędzel do pudru. 
Długość rączki 12,5 cm, włosia 2 cm. (włosie naturalne i syntetyczne)

Buffer 104 
Pędzel do aplikacji produktów mineralnych. 
Długość rączki 11,7 cm, włosia 3 cm, średnica 4 cm. (wykonane z taklonu)



ZOEVA PINK ELEMENTS COMPLETE EYE SET - ZESTAW 12 PĘDZLI DO MAKIJAŻU OKA Z ETUI
__________
Drugim zestawem jest Complete Eye Set czyli zbiór 12 pędzelków do malowania oczu. Jeśli zajmujecie się makijażem bardziej profesjonalnie lub po prostu lubicie eksperymentować, to ten zestaw zawiera tak naprawdę wszystkie niezbędne narzędzia. Mamy tu pokaźną kolekcję pędzli, które są solidnie wykonane i dzięki którym będziemy w stanie wykonać makijaż od smoky eye aż po graficzne propozycje rodem z pokazów mody. Jeśli zastanawiacie się nad naprawdę dobrze skomponowanym zestawem, to ten jest wprost idealny. Nie każda z Was na pewno wie jakie pędzle wybrać i jakie okażą się przydatne w pracy, a decydując się ten zestaw macie pewność, że wszystkie sztuki będą w użyciu. Zestaw opakowany jest w mniejszą kosmetyczkę, która również pomieści więcej pędzli, niż tylko 12 sztuk. Zestaw możecie zakupić TUTAJ klik. 

OPIS KAŻDEGO PĘDZLA Z ZESTAWU CLASSIC BRUSH SET (od lewej):
_______________

Smudger 226 
Pędzel do rozcierania cieni. 
Długość rączki 15,2 cm, włosia 0,8 cm. (taklon)

Luxe Petit Crease 231 
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (włosie kozy)

Luxe Smoky Shader 234
Pędzlel do nakładania cieni na całą powiekę i rozcierania dolnej.
Długość rączki 14,3 cm, włosia 1 cm (włosie kozy)

Luxe Pencil 230
Pędzel do nakładania cieni w kącikach. 
Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (włosie kuca pony)

Fine Liner 315
Pędzel do eyelinera. 
Długość rączki 15,7 cm, włosia 0.5 cm, średnica 0.2 cm. (nylon)

Wing Liner 317
Pędzel do eyelinera. 
Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (nylon)

Luxe Crease 228 
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (włosie kozy)

Luxe Defined Crease 234
Pedzel do rozcierania
Długość rączki 14,6 cm,  włosia 1,7 cm (włosie kozy)

Brow Line 322
Pędzel do brwi. 
Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (taklon)

Luxe Soft Definer 227 
Pędzel do blendowania. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (włosie kozy)

Concealer Buffer 142 
Pędzel do korektora. 
Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (taklon).

Detail Shader 237
Pędzel do detali. 
Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,7 cm. (włosie kozy)


Podsumowując, jestem ogromnie usatysfakcjonowana tymi zestawami. Mam nadzieję, że marka będzie stopniowo wprowadzać różne wersje kolorystyczne oraz modele swoich pędzli. Myślę, że zasługują na uwagę biorąc pod uwagę ich świetną jakość, wykonanie oraz ciekawe kształty, które naprawdę ułatwiają cały makijaż. Jeśli planujecie inwestycję w pędzle na lata, to Zoeva będzie właściwym wyborem. Zoeva Pink elements oraz inne wersje kolorystyczne tych pędzli znajdziecie na Mintishop.pl

Recenzja zestawu do oczu w czarnej wersji znajduje się TUTAJ klik.
Recenzja kilku pędzli Zoeva, które mozna zakupić osobno TUTAJ klik.
Recenzja torby do przechowywania kosmetyków ZOEVA Zoe Bag TUTAJ klik. 

 fb
 fb


 ig


 bl

73 komentarze on "NOWE PĘDZLE: ZOEVA PINK ELEMENTS CLASSIC BRUSH SET ZESTAW 8 PĘDZLI ORAZ COMPLETE EYE SET ZESTAW 12 PĘDZLI W ETUI."
  1. Czy pędzle zarówno czarne, jak i różowe, jak i w innych wariantach kolorystycznych jakościowo to to samo i różnią się jedynie rączkami.. czy jednak jest jakaś różnica.? Jak miałabyś wybrać ten najlepszy zestaw pędzli do oczu i do twarzy to które by to były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dokładnie te same pędzle co w innych zestawach, tylko różnią się trzonkami i kolorem włosia w niektórych przypadkach. Jeśli miałabym wybierać to kupiłabym ten pierwszy zestaw bo ma pędzle i do twarzy i do oczu - jest idealnie skomponowany. :)

      Usuń
  2. Co to za pomadka? :o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka Astor Soft Sensation 403 Attractive Coral + bezbarwny błyszczyk na to :)

      Usuń
  3. Pędzle świetne, ale Twoje brwi są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pędzle...zastanawiam się nad zakupem Zoeva od dłużeszego czasu i wzbraniam się jak tylko mogę ale coraz więcej osób kusi pozytywnymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzle nie mają wad - poza ceną ale za dobry towar trzeba zapłacić, niestety :)

      Usuń
  5. Juz jak je pierwszy raz ujrzałam na Twoim fb to się zakochałam w nich. Marzenie które spełnie sobie na wcześniejsze mikołajki!! A który zestaw być poleciła bardziej? 1 czy 2? pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 jest bardziej uniwersalny bo ma pędzle i do oczu i do twarzy :) Wybrałabym 1 :)

      Usuń
  6. Mogłabyś podać nazwę lakieru który masz na paznokciach? Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka w swojej kolekcji chętnie bym przygarnęła drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję zakup pędzli od dłuższego czasu :) Nie mogłam się zdecydować, który zestaw będzie mi najbardziej odpowiadał do dziś. Ten set 8 pędzli jest wprost idealnie skomponowany do moich potrzeb. Czuję, że na najbliższą okazję właśnie ten zestaw trafi do mnie. Przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten zestaw 8 pędzli jest naprawdę świetnym wyborem :)

      Usuń
  9. Kochana Hedonistko (mam nadzieję, że tego określenia nie poczytasz za obraźliwe, bo i nie taki jest jego cel ;)), mam do Ciebie pytanie związane z kremem intensywnie wybielającym kremem Pharmaceris na noc - mogłabyś mi powiedzieć, czy należy pod niego stosować jakiś inny krem? Producent mówi, żeby nakładać go na przebarwione obszary. Obecnie nakładam go tylko na policzki (gdyż to tam są przebarwienia), a resztę twarzy smaruję zwykłym kremem nawilżającym, ale zastanawiam się, gdy krem nawilżający mogę położyć również na policzki, a dopiero potem Pharmaceris (żeby nie nawilżyć równomiernie całą twarz). Czy krem będzie wtedy działać? A jak Ty postępowałaś?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie nakładałam już żadnego innego kremu pod czy na Pharmaceris :) Myślę, że będzie ok tak jak robisz teraz - wybielający na policzkach a na reszcie twarzy nawilżający :) Ten krem z Pharmaceris ma również działanie nawilżające, pozdrawiam!

      Usuń
  10. Świetne pędzle - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie niestety nie przemawia ten róż. Chociaż nie pogardziłabym, bo to po prostu dobre pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taki zestaw na pewno by mnie ucieszył , moze w koncu zainwestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh serce mi sie kraje <3 wzdycham do tych pedzli juz jakis czas, ale teraz niestety... kasa potrzebna na inwestycje długoterminowa, która w brzuchu rosnie :D No nic moze, ktos z rodziny sie zlituje i mi zestaw do oczu sprezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołajki i Świeta juz blisko a więc kto wie, może Mikołaj to czyta :) :P

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Skąd blzeczka z koronką??????

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy dodasz post o malowaniu brwi? Miał być w niedziele.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęcia, które wykonałam mi się skasowały i muszę zrobić od nowa. Post na pewno będzie ale dopiero w przyszłym tygodniu :) W niedzielnym poście dałam info :)

      Usuń
  16. Pędzle Zoeva kuszą mnie już od długiego czasu ale teraz w tej wersji kolorystycznej obowiązkowo trafiają na moją wishlist! Szkoda, że nie ma opcji kupowania pędzli na sztuki :<

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie sie prezentuja,u mnie tez niedawno zawitaly nowe pedzelki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale duża kolekcja, chętnie przygarnęłabym przynajmniej część z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądają cudownie ! :) zestaw pędzli do oczu jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają uroczo :) Mam pędzle Zoeva i to były baaardzo dobrze wydane pieniądze :) Pędzle są świetne jakościowo i śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są. Może w końcu uda kupić mi się choć jeden zestaw tych pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? To mam dylemat i nie wiem który zestaw wybrac. Widzę że w podobnej cenie ale serio nie wiem na co się zdecydować... jakaś rada? Na dwa mnie niestety nie stać :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadaj sobie pytanie czy potrzebujesz tylko pędzle do oczu czy również do twarzy. Jeżeli tylko do oczu, to zestaw 2 będzie idealny. Jeżeli zaś szukasz także pędzli do twarzy, to zdecyduj się na zestaw 1.

      Usuń
    2. Racja :) Osobiście wybrałabym nr 1 na początek :)

      Usuń
  23. zachwycające, estetyczne, piękne - po prostu chce się je mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest na czym oko zawiesić jak zawsze na Twoim blogu.Piękne zdjęcia i zestawy są superr. Szkoda że takie drogie i że nie można kupic osobno :( Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle są prześliczne! Żałuję, że można kupić tylko całe zestawy, które nie są zbyt tanie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle dobra... Chętnie przygarnęłabym oba zestawy, ale póki co skłaniam się do pierwszego- jest bardziej praktyczny, ponieważ makijażem oczu nie zajmuję się profesjonalnie, cudować zbytnio nie mam czasu. Połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwsza opcja jest bardziej praktyczna bo sa tam pędzle do makijażu twarzy :)

      Usuń
  27. Planuję zakup zestawu pędzli do makijażu oczu - Zoeva czy Bdellium Tools? Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm, marzenie. nie potrzebuję różowego trzonka, mogę mieć te zwykłe nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie co do tego pędzelka 228? Czy to jest taki sam pedzel jak w zestawie "czarnych rączek". Tam miał czarne włosie... tutaj biale. Kształt jest taki sam? na zdj trudno ocenic;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest ten sam kształt, tylko w wersji z białym włosiem. :)

      Usuń
  30. Piękne komplety, czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo nieee!!! Muszą być moje :D Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post, super! ;-)
    a tak przy okazji co z konkursem organizowanym razem z puderek.com.pl? Wyniki miały być ogłoszone 21 października ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym dniu dokładnie zostały ogłoszone :)

      Usuń
  33. Sam wygląd pędzli zachęca do kupna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne pędzle! Niedługo moje urodziny ;) i ten zestaw pierwszy byłby moim wymarzonym :) już od długiegooo czasu marzą mi się te pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Ja do mycia pedzli używam szamponu Babydream z Rossmanna. Możesz też zakupic szare mydło Biały Jeleń :)

      Usuń
  36. Zastanawiam się nad zakupem pomiędzy (zestawem 8 pędzli ) PINK ELEMENTS Classic Set a ROSE GOLDEN Luxury Set ? Jaka jest Twoja opinia ? Jestem ciekawa, które doradziłabyś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od tego jakich pędzli potrzebujesz i jaką kolorystykę lubisz. Obydwa zestawy są świetne :)

      Usuń
  37. Kochana Dario, mam nadzieję, że czytasz komentarze do starszych postów ;) Chciałam Cię prosić o poradę, jaki pędzel Zoevy Twoim zdaniem jest najlepszy do eyelinera. Nie mam w kresce dużej wprawy niestety. Dotychczas używałam raczej skośnych pędzelków, ale kusi mnie zwykły, cienki. I zastanawiam się, czy łatwiej narysować kreskę 315-tką, 316-tką, czy może 312? A może w ogóle 322 by był dobry, bo czytałam że sporo osób w tym celu go poleca. Ty chyba znasz je wszystkie, prawda? Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej precyzyjny byłby 315 ale powiem szczerze, że najlepszy do eyelinera i do kresek cieniem jest moim zdaniem skośny 317. Jeśli jednak chcesz spróbować robić kreskę czymś cieńszym, to właśnie 315 będzie najlepszy :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! 317 mam i lubię go do brwi. Kupię 315 :)

      Usuń
  38. Witam, czy kosmetyczka jest wykonana ze skóry ?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature