Top Social

MOJE JESIENNE STYLIZACJE.

Dziś mam dla Was kilka moich jesiennych stylizacji. Lubię oglądać tego typu posty na zagranicznych blogach, bo zawsze mnie inspirują. Być może znajdziecie w dzisiejszym wpisie cos dla siebie. Zapraszam do dalszego czytania.










 Kurtka Parka - Tutaj klik
Sukienka - Tutaj Klik
Botki - CCC
Okulary - Cubus
Biżuteria - H&M






Żakiet - Tutaj klik
Płaszcz - Tutaj klik
Spodnie - Tutaj klik
Botki - CCC
T-shirt - H&M
Okulary - Cubus
Biżuteria - H&M






Kurtka - Tutaj klik
Bluzka - Tutaj klik
Spodnie - Cubus
Botki - Tutaj klik
Okulary - Cubus
Biżuteria - H&M







Kurtka - Tutaj klik
Bluzka - Tutaj klik
Spódnica - no name
Botki - Deichmann
Okulary - Cubus





Płaszcz - Tutaj klik
Sukienka - Tutaj klik
T-Shirt - H&M
Botki - CCC
Torebka - Cropp
Biżuteria - H&M
Okulary - Cubus



 fb




 bl




54 komentarze on "MOJE JESIENNE STYLIZACJE."
  1. Super:) Elegancko i wszystko idealnie zestawione!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę więcej takich postów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna, wyglądasz świetnie, a stylizacja każda mi się podoba. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne wyczucie stylu. Dla mnie w punkt!!! A te okulary bardzo Ci pasują i zazdroszcze bo ja wyglądamw tym modelu źle :) Pozdrawiam gorąco K.M.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne jednak 2 taka najj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah cudowna figura. Moze napiszesz o tym jak cwiczysz i jaka masz diete?>

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna z Ciebie kobieta i we wszystkich stylizacjach wyglądasz pięknie, kobieco, zmysłowo. No po prostu super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz fenomenalne stylizacje, lecz coś czuje, że ja jako zmarzluch bym w nich zmarzła.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fenomenalne stylizacje, lecz coś czuje, że ja jako zmarzluch bym w nich zmarzła.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze mega kobieca i sexowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak długo trzeba by było czekać na zamówienie tego czarnego płaszcza z tejs tronki ? Zauroczył mnie fasonem. Piękne zdjęcia i super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zamówienia z sheinside przychodzą do mnie dosyć szybko. Ostatnie dostałam już po 8 dniach ale zwykle to 10-14 dni oczekiwania :) Chyba, ze zamowisz kuriera, to będzie szybciej :)

      Usuń
  13. Przemawia do mnie każda stylizacja, wszystkie są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne jesienne stylizacje! uwielbiam oglądać Twoje posty o stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wyglądasz, a dwie ostatnie stylizacje najbardziej przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zestawy ogromnie mi się podobają i jestem ciekawa jak wygląda Twoja szafa. Może pokazałabyś kiedyś swoją kolekcję ubrań ? Ja jestem ciekawa i pewnie nie jedyna taka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś taki post się pojawi, fajny pomysł :)

      Usuń
  17. śliczne wszystkie! nr 3 mnie najbardziej urzekła

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie stylizacje są genialne, ale czarny żakiet w zestawie nr 2 zdecydowanie powalił mnie na kolana.... cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są sliczne, ale najbardziej podoba mi się #3, taki mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz prześlicznie :)
    wszystkie zestawy są świetne i idealnie Ci pasują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. w każdej stylizacji znalazłam przynajmniej jedną rzecz, która skradła moje serce :) Genialne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W botkach z CCC się zakochałam! I cóż... ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widze postawiłas na klasykę ;) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem która ze stylizacji bardziej mi się podoba - wszystkie są rewelacyjnie- ale botki z CCC są świetne - ubolewam jednak nad tym że nie mogę w ogóle w obcasach chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy zestaw mi się podoba, aż nie wiem który najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz przepiękne włosy! :)
    Mam pytanie związane właśnie z nimi. Słyszałaś może o specjalistycznych zabiegach regenerujących na włosy? Rytuały Kérastase, termoodbudowa, czy coś podobnego? Zastanawiam się nad czymś takim od pewnego czasu. Moje włosy są w średniej kondycji, rozdwajają mi się końcówki, chciałabym je jakoś podratować. :) Myślałam również o zakupie jakiejś maski/odżywki z górnej półki typu właśnie Kerastase czy John Masters, stosowałam wiele tańszych odżywek i każda działała jedynie doraźnie. Nie chcę jednak już wyrzucać pięniedzy w błoto gdybym miała nie być zadowolona, może zapisanie się na jakiś zabieg regenerujący w salonie byłby lepszym rozwiązaniem? Co o tym myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie pokładałabym większych nadzieji w droższych odżywkach, jednak zabiegi u fryzjera mogą trochę pomoc. Rozdwojonych końcówek nie da się "scalić" tak jak to mówią w popularnej reklamie TV, więc musisz się jedynie ratować doraźnie albo je po prostu ściąć. Zabiegi u fryzjera są o tyle fajne, że możesz skorzystać z sauny a to potęguje efekt nawilżenia. Co do Kerastase itp. to nie próbowałam niestety, więc nic więcej nie powiem :)

      Usuń
  28. Witaj, mam pytanko, czy botki z zamkiem z CCC są z tego sezonu? Dzięki za odp. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie stylizacje są piekne a ty masz swietna figure i wlosy. Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza i czwarta bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugai czwarta najlepsze! :D Chociaz buciki z trzeciej są mega :)


    www.zdrowotnieiradosnie.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodawaj linków -->adnotacja na dole w stopce.

      Usuń
  32. Sznurowane jasne botki pasują tu idealnie - potwierdziłaś, że jesień jest nie tylko piękną, ale też bardzo elegancką porą roku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czym farbujesz włosy? <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny płaszczyk z 5 zestawu.
    Mogłabyś napisać jaki rozmiar zamawiałaś? Bo jeszcze nie robiłam zakupów w sheinside i czytałam, że z rozmiarówką ciężko się wstrzelić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar L :) Ja zawsze trafiuam z rozmiarówką. Ja noszę M ale zawsze zamawiam L i wszystko pasuje idealnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      W takim razie chyba sie skuszę na kilka rzeczy, bo na Tobie wyglądają fenomenalnie.
      W ogóle mam bardzo podobny styl, bo wszystko co masz na sobie najchętniej bym też ubrała :)

      Usuń
  35. Świetne stylizacje! :D bardzo mi się podobają a zwłaszcza stylizacja trzecia :)
    Zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne buty! Bardzo mi się podoba stylizacja choć jak to w okresie jesienno zimowym wszystko jest takie smutne więc lubię dodawać trochę życia swoim stylizacją i dobieram niecodzienne, oryginalne dodatki. Moim ulubieńcem ostatnich dni jest drewniany zegarek, o taki https://plantwear.pl/produkt/seria-raw-dab/ A Ty jaki masz sposób na dodanie życia w nudne jesienne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  37. najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja numer 3. Jest jakaś taka jasna i pozytywna (jak ta jesienne często szare dni) :) Podoba mi się również karmelowy płaszczyk i okulary. Świetne wyczucie stylu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature