Top Social

METALICZNY MANICURE STARGAZER CHROME.

Od czasu do czasu mam odchyłki od normy w kwestii manicure i lubię spróbować czegoś zupełnie innego, niż uwielbiane przeze mnie pastelowe róże czy kolory nude. Dziś pokażę Wam lakier metaliczny, który sprawdza się zarówno solo, na wszystkich paznokciach, jak i przy zdobieniach czy akcentach w manicure. Na pewno zobaczycie go jeszcze w nie jednym zestawieniu z innymi lakierami i zdradzę Wam tylko, że nieziemsko wygląda w duecie z czernią. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć i poznać jego dokładną nazwę, to zapraszam do czytania dalej. 







Ten metaliczny lakier to StarGazer Chrome 234. Kryje już przy pierwszej warstwie i jest bardzo trwały. Tak jak wspominałam już na początku notki - genialnie wygląda w połączeniu z innymi lakierami, szczególnie ciemnymi lub po prostu klasyczną czernią. Dostępnych jest 6 wersji kolorystycznych tego lakieru. Możecie go zakupić TUTAJ klik. 

Ostatnio odkrywam co raz więcej ciekawych lakierów, na które kiedyś nawet nie zwróciłabym uwagi. Myślę, że takie szalone akcenty kolorystyczne na paznokciach dobrze nastrajają na jesień, która potrafi nieźle zdołować. Co myślicie o takim manicure? Z jakim kolorem widzicie go w duecie? 

 fb
 fb


 ig


 bl


37 komentarzy on "METALICZNY MANICURE STARGAZER CHROME."
  1. ale piękne! cudowny kolor i efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek i piękne dłonie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, mam lakier dający podobny efekt z The Colour Workshop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, chociaż ja nie przepadam za takimi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na twoich paznokciach wygląda pięknie taki odcień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak Ty lubię pastele. Zawsze kiedy szukam jakiegoś nowego lakieru, boje się metalicznych kolorów. Ale u Ciebie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo mogą wyglądać trochę tandetnie ale w połączeniu z innymi lakierami - ok :)

      Usuń
  8. zrezygnowałaś z hybryd? dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrezygnowałam ale ileż można używać wciąż tych samych kolorów. Czekam na dostawę nowych kolorów :)

      Usuń
  9. Jest piękny! Jak nie lubię za bardzo metalicznych lakierów tak ten strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od wieków nie miałam metalicznych pazurków,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdarza łączyć metaliki z tradycyjnymi lakierami :) Ciekawie to wygląda :)

      Usuń
  11. Nie wiem czy u siebie bym sie na niego odważyła, ale na Twoich paznokciach bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie jakbym zobaczyła jak wygląda tylko w buteleczce, nie zdecydowałabym się a niego. Na paznokciach daje ciekawy efekt, nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny kształt paznokci! :o

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ! Myślę, że z turkusem prezentowałby się lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sądziłam, że metaliczny lakier może ładnie wyglądać. Takie lakiery od zawsze kojarzyły mi się z bardzo dojrzałymi kobietami... A tu niespodzianka - pozytywne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I really appreciate this blog.. Keep it up posting! I will back soon for reading more interesting Highlights about Astrology.

    astrology reading Orlando

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature