Top Social

MANICURE NA PRZEKÓR JESIENI: ESSIE 722 HAUTE AS HELLO & ESSIE 723 KNOCKOUT POUT ORAZ NAJLEPSZY NABŁYSZCZACZ, WYSUSZACZ I TOP COAT DO PAZNOKCI SECHE VITE.

Dziś serwuję Wam manicure na przekór jesiennej szarówce. Nie wiem jak Wy ale ja po kilku dniach z szarawo-nudziakowym mani, po prostu mam wielką chęć na kolorystyczne ożywienie. Połączyłam dwa cudowne, pastelowe kolory z kolekcji Essie. Prezentują się jeszcze lepiej, niż na zdjęciach i jeśli lubicie pastele, to te dwa kolory powinny zająć miejsce w Waszej lakierowej kolekcji. Chciałam Wam również zaproponować świetny nabłyszczacz i wysuszacz lakieru do paznokci, który ostatnio uwielbiam. Podczas chwilowej przerwy w hybrydach (czekałam na nową dostawę kolorków) używałam tradycyjnych lakierów, które niestety nie powalają trwałością. Poza tym najbardziej dobijające w niektórych, zwykłych lakierach jest to, że schną naprawdę długo. Dzięki produktowi, o którym przeczytacie dalej paznokcie schną ekspresowo, błyszczą jak hybrydy, a trwałość manicure jest o wiele dłuższa. Zapraszam do dalszej części dzisiejszej notki. 









SECHE VITE DRY FAST TOP COAT
_________________________________
Wysuszacz lakieru, a zarazem nabłyszczacz i utwardzacz, to naprawdę dobry wynalazek. Niestety większość lakierów rozczarowuje słabym połyskiem, który osobiście uwielbiam. Seche Vite bije rekordy popularności na blogach i Youtube, a  ja jestem chyba ostatnią osobą, która przekonała się o jego wyjątkowości. Wysusza lakier w 5 minut i można zapomnieć o odbitej poduszce, kiedy malujemy paznokcie na noc. Połysk, który uzyskujemy dzięki temu produktowi jest porównywalny z hybrydami i to chyba najbardziej mnie cieszy. Poza tym Seche Vite przedłuża trwałość lakieru, a więc jest to dla mnie produkt idealny. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcecie zainwestować z hybrydy, to polecam Wam Seche Vite, który po prostu jest produktem genialnym. Na zdjęciu widzicie jak odmienia lakier i nadaje mu niesamowitego połysku. Muszę jednak wspomnieć też o tym, że zmienia niektóre kolory lakierów i w przypadku Essie 722 Haute As Hello z koralowego powstał bardziej pomarańczowy odcień. W przypadku różu na kolejnych dwóch paznokciach nie zaobserwowałam żadnych tonacyjnych zmian. Mimo wszystko niesamowicie go polecam! 

Seche Vite zakupicie TUTAJ klik
Essie 723 Knockout Pout (róż) zakupicie TUTAJ klik
Essie 722 Haute As Hello (koral) zakupicie TUTAJ klik


Jestem ciekawa czy również jesteście fankami Seche Vite. Może polecicie mi jakieś ładne kolory Essie? Czuję, że staję się ich wielką fanką :-)

 fb
 fb


 ig


 bl



48 komentarzy on "MANICURE NA PRZEKÓR JESIENI: ESSIE 722 HAUTE AS HELLO & ESSIE 723 KNOCKOUT POUT ORAZ NAJLEPSZY NABŁYSZCZACZ, WYSUSZACZ I TOP COAT DO PAZNOKCI SECHE VITE. "
  1. Prześlicznie wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, essie 722 kupię przy najbliższej wizycie w Hebe jest cudny.♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Seche mam i uwielbiam! Testowałam wieeele topów, ale ten jest moim ukochanym <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory ładne, ale nie mam seche, w sumie to chyba ja jestem ostatnią osobą, która dopiero się przekona o jego super właściwościach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Typowo wiosenny mani - a akurat pogoda sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolory! A ja Seche V nie lubie ,owszem pieknie nablyszcza i wysusza,ale lubi sciagac lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale trzeba po prostu trochę odczekać zanim nałożysz Seche Vite :) Lakier musi być po prostu z wierzchu suchy :)

      Usuń
  7. Śliczne pazurki :) Boskie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie. Mi natomiast Seche bardzo kurczy lakier na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, tego to jeszcze nie doświadczyłam :) Ale może to też zależy od lakieru?

      Usuń
  9. mam te 2 kolory w mojej kolekcji :) Ja uwielbiam odcienie Smokin' Hot, Watermelon, In the Cab-Ana, Splash of Grenadine, status Symbol..mogłbym tak wymieniać i wymieniać ;) A co do Seche to od jakis 3 lat nie wyobrażam sobie maniucuru bez tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja :)

      Usuń
  10. Kolorki boskie . A pazurki śliczne :) Zazdroszczę, ja niestety muszę mieć krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale taka długość jest akurat dopuszczalna :)

      Usuń
  11. świetne i idealnie pasujące do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. seche vite najlepszy ! a z essie polecam hmm... wszystkie odcienie ! :) watermelon, mint candy apple, pansy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Który polecasz bardziej zestaw do makijażu oka ten z HAKURO czy ten z REAL TECHNIQUES? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Seche Vite miałam i jest na genialny, ale Poshe jest rowniez warty uwagi- (jesli się nie mylę to ten sam producent, a poshe jest nowszym produktem) przede wszystkim ma mniej ostry zapach i wydaje mi sie że jeszcze szybciej schnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przetestować, bo lubię takie produkty :)

      Usuń
  17. Jestem fanka Seche Vite, ale ostatnio zdecydowalam, ze kupie sobie cos innego. Zaopatrzylam sie w Sally Hansen Insta Dri. Szczerze mowiac, to nie wiem, czy teraz na dluzej nie pozostane przy tym drugim :) Mam wrazenie, ze nie sciaga mi lakieru tak jak Seche Vite, a rowniez bardzo szybko wysusza lakier i pieknie go nablyszcza. Polecam sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co na to ściąganie lakieru jest pewna rada. Trzeba trochę odczekać i dać przeschnąć lakierowi zanim położysz Seche Vite. Wiem, że to trochę nielogiczne bo Seche ma przyspieszać wysychanie lakieru ale niestety kiedy sam lakier jest jeszcze mokry, to Seche zawsze będzie go trochę smużył :)

      Usuń
  18. Piękne, subtelne kolorki, jednak jak dla mnie hybryda to hybryda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory śliczne, akurat tych nie posiadam ale mogę ci polecić Watermelon, Status Symbol, Cute as a Button a tych bardziej jesienno-zimowych Wicked, Sole Mate czy Bordeaux są piękne i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne paznokcie :) I kolorki też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery pal sześć ;p Masz piękne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych dwóch lakierach z Essie, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm a nie wiesz, czy Seche by zmienił kolor białego lakieru? :)
    Bo top z Celi zmienia;/ na brzydki żółty;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zmienia koloru białego ale to też może zależy jaka marka białego lakieru :)

      Usuń
  24. Jesteś modowym guru wiem, że nie dodajesz poradników itp. ale postanowiłam zadać jedno pytanie,ponieważ poszukiwania na własną rękę nie wiele dały. Nie potrafię ocenić jaki mam typ sylwetki i przez to nie zawsze potrafię ubrać się dobrze. Mam biust roz c, ramiona troszeczkę szersze, ręce chude, zarysowaną talię, wąskie biodra, trochę masywniejsze uda i chude łydki i mierzę 162 cm. Jak myślisz jaka to sylwetka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kompletnie się na tym nie znam i sama nie wiem jaką mam sylwetkę. Zakładam to, w czym czuję się dobrze :) Przy wciętej talii, wąskich biodrach i szczupłych łydkach polecałabym spódnice rozkloszowane lub takie o fasonie A. Do tego coś obcisłego na górze, podkreślającego biust i będziesz wyglądać idealnie!

      Usuń
  25. Piękne paznokcie;) Ja wczoraj byłam doprowadzić swoje do porządku i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie na przekór jesieni. Optymistyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście świetnie nabłyszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Seche Vite to naprawde odkrycie roku! Uwielbiam hybryde ale szkoda mi na nią paznokci- niestety moje źle znoszą taki zabieg. A z tym utrwalaczem mój problem minął. Używam go z lakierami z Golden Rose i super sie sprawdza.
    Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory. W sobotę wstawię u siebie tekst o jesiennych trendach zainspirowana Twoim postem ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature