Top Social

JESIENNY MANICURE LAKIERAMI PIERRE RENE, EVELINE, ASTOR, BELL. PRZEGLĄD ZGASZONYCH LAKIERÓW NA JESIEŃ.

Wiecie, że bardzo lubię żywe odcienie na paznokciach i jestem fanką różu w rozmaitych tonacjach. Dziś jednak pokażę Wam mój manicure w zupełnie innym wydaniu. Połączyłam kilka kolorów, które wyraźnie wskazują na jesienną porę roku. Tego typu paznokcie świetnie wyglądają zestawione z grubym, beżowym swetrem i... gorącą czekoladą w dłoniach, popijaną przy rozpalonym kominku. Jeśli jesteście ciekawe konkretnych nazw lakierów, to zapraszam do dalszego czytania. 







Nazwy lakierów od kciuka:

Pierre Rene Top Flex 229 Carmel 
Pierre Rene Top Flex 11 Sand Effect, 
Eveline Colour Instant 623
Astor Perfect Stay Gel Shine 504
Bell Air Flow 706



Mam nadzieję, że takie zestawienie się Wam podoba. Lakiery są ogólnodostępne stacjonarnie w takich drogeriach jak Rossmann czy Natura. Ostatnio lubię łączyć lakiery piaskowo-brokatowe ze stonowanymi kolorami i wygląda to dosyć ciekawie. Zachęcam do eksperymentowania :-)

 fb

 fb


 ig


 bl


57 komentarzy on "JESIENNY MANICURE LAKIERAMI PIERRE RENE, EVELINE, ASTOR, BELL. PRZEGLĄD ZGASZONYCH LAKIERÓW NA JESIEŃ. "
  1. śliczne pazurki!!! szkoda, że jestem beztalenciem w malowaniu ich, bo skusiłabym się na takie mani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te lakiery z Astor i Bell, muszę sobie zakupić jakieś takie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki z PR, zwłaszcza ten brokatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie drobinkowy nie w moim guście. Reszta - strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3,4,5- UWIELBIAM!!!. zdecydowanie moje kolory na jesień...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten od Astora i te od Pierre rene boskie są!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Sand Effect! Takiego właśnie szukałam, bardzo mi pomogłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gustujemy w podobnych odcieniach na jesień :) Jak zwykle wykonanie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Masz cudowne paznokcie i takie zadbane skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle ich nie wycinam i dlatego są ładne :)

      Usuń
  12. a jak sprawiają Ci się hybrydy? nadal jesteś zachwycona?

    i tak szczerze jak jest ze ściąganiem ich? piłujesz, odmaczasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jestem bardzo zadowolona ale mam od nich odpoczynek, bo znudziły mi się kolory. Ściągam je przez odmaczanie i delikatne drapanie drewnianym patyczkiem :)

      Usuń
  13. boski ten Twój mani! ja muszę swoje paznokcie doprowadzić do porządku i wtedy dopiero powrócę do malowania :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kolory przepiękne. Mam za dużo lakierów a tu kolejne kolory kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób post o pielęgnacji paznokci bo są piękne. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pazurki :) Kolorki iście jesienne. Najbardziej przypadł mi do gustu ten na malutkim paluszku :)
    Pozdrawiam,
    WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki delikatny ale nie nudny.. piękne mani! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kolory na takich pięknych paznokciach się świetnie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie, czy ten lakier piaskowy trudno się zmywa? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdzie nie ma tego lakieru z Bell a szukam od dawna :( Kupowałaś w Naturze czy gdzie? Bo wiem ze w Biedronkach kiedyś też były

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, to kupowałam w Naturze :)

      Usuń
  21. Eveline 623 - przepiękny! Muszę się za nim koniecznie rozejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda, ale u siebie średnio lubię takie kolory ;) Jakoś u mnie wyglądają brzydko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy od odcienia skóry i faktycznie u niektórych osób takie lakiery wyglądają sinawo :)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie kolory na paznokciach. Zaraz po czerwieni są moimi ulubionymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak najbardziej się podoba. Miałam jednak nadzieję, że to hybrydki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podoba mi się ten lakier z Astor. A Twoje zdjęcia to po prostu mistrzostwo, o pazurkach nie wspomnę :P Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne mani. Również lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Mam pytanie odnośnie lampy do paznokci hybrydowych. Czy to ta sama lampa którą Ty posiadasz http://allegro.pl/wk594-markowa-lampa-uv-36w-2-zakresy-4-zarowki-i4641668988.html ? Wydaje się być podobna do tej na zdjęciu, ale pewności nie mam.Pytam, bo zamówiłam sobie cały zestaw na stronie, na której Ty kupowałaś, ale już minęły dwa tygodnie i ja nadal nie dostałam zamówienia (całe szczęście, że wzięłam opcję za pobraniem). Nie ma żadnej informacji na maila, że przesyłka się opóźni albo kiedy zostanie wysłana. A szkoda bo tak się nastawiłam na hybrydy :(

    Będę wdzięczna za odpowiedź. Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na taką samą (zgadza się też moc i ilość żarówek) ale jak jest w rzeczywistości, to nie mogę Ci zagwarantować :) Co do dostawy to może napisz do nich maila co się dzieje z zamówieniem? To już trochę za długo czekasz. Pozdrawiam

      Usuń
  28. Witam. Mam pytanie odnośnie tego posta http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/02/jak-samodzielnie-podcinac-wosy-w-domu.html?m=1 . Noszę przedziałek na boku, jeśli do tego sposobu zrobię go na środku i obetnę końce pod brodą aby uzyskać V i później znów powrócę do przedziałka na boku to wciąż V się utrzyma czy raczej nie będzie to ładnie wyglądało? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię dokładnie tak, jak opisałaś i nadal mam regularne V, także bez problemu :)

      Usuń
  29. Super połączenie :) Bardzo lubię piaski z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne paznokcie:)
    Czytałam już recenzje podkladu Vichy do ciała i zastanawiam się nad jego zakupem, niestety na blogach innych dziewczyn nie widziałam zbyt pozytywnych opinii... Większość z nich ocenia go jako produkt widoczny i sztucznie wyglądający, jak Ty byś to oceniła? Wiem, że używałaś go do twarzy, moja cera ostatnio zrobila się problematyczna i niestety większość podkładów sobie nie radzi a zależy mi na tym aby ładnie wyglądała.
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dobór podkładu to kwestia mocno indywidualna ale ja szczerze polecam tą wersję do ciała w kolorze Light. U mnie ten produkt sprawdzał się świetnie ale niestety już mi się skończył. Oczywiście, może wyglądać sztucznie, bo to podkład bardzo mocno kryjący. Z takim podkładem trzeba po prostu uważać i nakładać go w minimalnej ilości (już cieniutka warstwa kryje solidnie). Jeśli nałożysz tyle, ile zwykle przy innych podkładach, to faktycznie w przypadku Vichy Dermablend może być za dużo. Ja aplikuję dosłownie ilość wielkości zielonego groszku na całą twarz i mam świetne krycie bez maski. Mam nadzieję, że u Ciebie się również sprawdzi, bo według mnie to najlepiej kryjący podkład na rynku.

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za odpowiedz!
      Pozdrawiam;))

      Usuń
  31. Fiolecik i brokat są naprawdę szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w sam raz na jesień! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne paznokcie i piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorystycznie najbardziej mi odpowiada Eveline i Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne masz paznokcie. Świetne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej - zaglądam tutaj po raz pierwszy ;)
    Ale śliczne te odcienie ;) Bardzo ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Carmel już na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W tym roku na jesień nie da się ukryć, że królują brązy. Ale te odcienie, które pokazałaś po prostu śliczne. Dziękuje za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  39. A może jesienne ombre ? Masz dziewczyno talent :-D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature