Top Social

ODŻYWKI DO WŁOSÓW KTÓRE POLECAM: CHANTAL SESSIO, KERATYNA W PŁYNIE, JEDWAB W PŁYNIE, DOVE OXYGEN MOISTURE, BIOVAX.

Dziś post, o który wiele Was mnie prosiło. Opiszę Wam swoje ulubione odżywki i maski do włosów, których aktualnie używam. Postanowiłam też przy okazji odżywek wspomnieć o moim ostatnim odkryciu czyli o keratynie. Zapraszam do dalszego czytania. 



KILKA SŁÓW O MOICH WŁOSACH
_____________________
Jeśli śledzicie mojego bloga to z całą pewnością zdążyłyście się już zorientować, że jestem włosomaniaczką. Lubię testować nowości i wybierać spośród nich perełki, które później regularnie wprowadzam do swojej pielęgnacji. Jakiś czas temu zdecydowałam się na dekoloryzację włosów i ściągnięcie czarnej farby, której używałam od wielu lat (o całym procesie dekoloryzacji możecie przeczytać TUTAJ klik). Zabieg nie był dla moich włosów obojętny, jednak przestrogi o całkowitym zniszczeniu i wysuszeniu włosów okazały się bardzo przesadzone. Oczywiście dekoloryzacja niszczy w jakimś stopniu włosy ale u każdego ten proces przebiega inaczej. W moim przypadku włosy stały się trochę bardziej porowate i przesuszone, dlatego musiałam wprowadzić dużo więcej nawilżających i zamykających łuski włosa produktów. Dziś jestem bardzo zadowolona ze stanu moich włosów i z pielęgnacji, która nie jest ani bardzo kosztowna, ani skomplikowana. W większości są to produkty, których używam od lat i mam nadzieję, że u Was również się sprawdzą. Pamiętajcie, że każda z nas ma inne włosy, które mogą zareagować w różny sposób. Dając przykład: dużo dziewczyn prowadzących blogi czy kanały na Youtube zachwyca się odżywką z Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite. U mnie ta odżywka kompletnie się nie sprawdza. Wprawdzie nie powoduje niczego złego, natomiast nie działa w żaden widoczny sposób. Osobiście oczekuję od odżywek wygładzenia, nabłyszczenia, odczuwalnego nawilżenia, czasem zmiękczenia czy puszystości włosów ale akurat ta z Garnier nie robi nic. Dlatego każda z nas musi samodzielnie przetestować co jest dla niej dobre. 


CHANTAL SESSIO CONDITIONER DO WŁOSÓW BLOND I SIWYCH
_________________
Pewnie zastanawiacie się po co mi odżywka do siwych i blond włosów. Ma ona fioletowy kolor, a więc neutralizuje żółty odcień, który często pozostaje po rozjaśnianiu czy farbowaniu. Moje włosy po dekoloryzacji wciąż wytrącają właśnie takie żółte, nieciekawe tony, więc ta odżywka pomaga mi uzyskać chłodne refleksy. Wiem, że coś takiego w ofercie ma Joanna ale przypadku Sessio pojemność jest większa i cena również bardzo atrakcyjna. W ogóle produkty do włosów Chantal kupuję już od bardzo długiego czasu. Podoba mi się stosunek ceny, do jakości. Dostajemy zawsze dużą pojemność produktu za cenę, która jest naprawdę śmiesznie niska.  Tą odżywkę możecie zakupić TUTAJ klik. 

CHANTAL SESSIO CONDITIONER DO WŁOSÓW FARBOWANYCH
_________________
Wprawdzie nie farbuję włosów ale z doświadczenia wiem, że odżywki do włosów farbowanych działają o wiele silniej, niż inne. Domykają łuski włosa (zapobiegając wymywaniu koloru) i porządnie nawilżają, wygładzają. Ta odżywka ma wyciąg z aloesu, winogronu oraz witaminę E. Ma też filtr UV. Jest to moje kolejne opakowanie i jestem z niej bardzo zadowolona. Ułatwia rozczesywanie i przyjemnie pachnie, a opakowanie z pompką jest bardzo wygodne.  Do kupienia np. TUTAJ klik.

CHANTAL SESSIO JEDWAB W PŁYNIE 
_________________
Tradycyjny jedwab w płynie kupowany w malutkich buteleczkach (np. w Biedronce) się u mnie nie sprawdza. Bardzo przetłuszcza moje włosy i je obciąża. Nie wiem jak to jest, ale nałożony nawet na końcówki sprawia, że włosy następnego dnia muszą być umyte, bo wyglądają nieświeżo. Jedwab z Chantal jest w bardziej płynnej formie, w buteleczce z atomizerem. Spryskuję nim włosy od połowy i dopiero wtedy suszę i modeluję. Nie obciąża i wygładza. Starcza na bardzo długo, co w przypadku moich włosów jest istotne. Wszelkiego rodzaju kosmetyki w spreju zużywam w zastraszającym tempie ale ten jest bardzo wydajny. Do kupienia TUTAJ klik. 

CHANTAL SESSIO KERATYNA W PŁYNIE
_________________
To moja nowość i spore odkrycie. Keratyna w płynie ma za zadanie zwiększyć objętość włosów, wygładzić je i "wypełnić od środka". Zapewnia połysk włosom matowym i chroni przed działaniem wysokiej temperatury. Używam jej na mokre włosy i suszę oraz układam jak zwykle. Muszę przyznać, że niesamowicie wygładza włosy i je prostuje. Wyglądają wtedy jakbym je potraktowała prostownicą. Są lekkie ale nie sianowate. Używam jej od czasu do czasu, bo tak naprawdę keratyna może wysuszać przy zbyt częstym stosowaniu. Jednak na większe wyjścia sprawdza się u mnie świetnie, bo włosy się nie puszą i wyglądają bardzo zdrowo. Ważne jest też to, że nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Możecie ją zakupić np. TUTAJ klik. 


MASKI  L'BIOTICA BIOVAX
_________________
Podobnie jak w przypadku Chantal, tych masek z Biovax używam od lat. Stosuję je pod czepek i nie krócej, niż 30-40 minut. Ta niebieska z proteinami mlecznymi niesamowicie nawilża włosy i sprawia, że są miękkie i puszyste. Natomiast ta w pomarańczowym opakowaniu ładnie nabłyszcza i wygładza. Używałam już wszystkich rodzajów tych masek ale te dwie są dla mnie najlepsze. Mieszam je czasem z miodem, albo z siemieniem lnianym lub żółtkiem. To właśnie te maski wyraźnie poprawiły stan moich włosów po dekoloryzacji. Możecie je zakupić w aptekach lub w internecie. 


DOVE OXYGEN MOISTURE
_________________
Odżywki z Dove są u mnie od niedawna ale przyznam, że bardzo się z nimi polubiłam. Zwykle nie mam większych oczekiwań co do odżywek drogeryjnych ale tutaj spotkało mnie miłe zaskoczenie. Seria jest stworzona z myślą o nawilżeniu ale nie takim, które obciąża i przetłuszcza włosy. Faktycznie po użyciu zarówno odżywki jak i sufletu nawilżającego moje włosy są lekkie, miłe w dotyku i mają odpowiednią objętość ale bez szopy. Produkty z tej serii pięknie pachną i teraz na pewno częściej spojrzę w kierunku Dove w Rossmannie. 

I to już wszystkie moje ulubione odżywki, jakie teraz stosuję. Co prawda testuję jakieś nowości ale i tak zawsze wracam do tych produktów. Mam nadzieję, że u Was też się sprawdzą. Dajcie znać czy coś Was zainteresowało oraz czy miałyście okazję czegoś używać. 

Jeśli macie jakieś "włosowe" zapytania, to śmiało piszcie w komentarzach.

Po więcej informacji odnośnie pielęgnacji oraz fryzur odsyłam do zakładki "WŁOSY" na moim blogu (klik TUTAJ). 


 fb
 fb


 ig


 bl

109 komentarzy on "ODŻYWKI DO WŁOSÓW KTÓRE POLECAM: CHANTAL SESSIO, KERATYNA W PŁYNIE, JEDWAB W PŁYNIE, DOVE OXYGEN MOISTURE, BIOVAX. "
  1. Wspaniałe masz te włosy :-) Mnie maski Biovaxu nie służą :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą kreatyną :) Na mnie też się jedwabie w tych małych buteleczkach nie sprawdzają za bardzo (jedyny który był spoko to taki z Green Pharmacy chyba) - niby wyglądają fajnie ale mi końce wysuszają jak je dłużej stosuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać po włosach, że o nie dbasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dbać ale bez zbędnej przesady. Nie ma potrzeby się z nimi aż tak cackać... kiedyś na pewno bardziej świrowałam z pielęgnacją. Teraz raczej stawiam na minimalizm, bo co za dużo to tez nie zdrowo :)

      Usuń
  4. Te produkty chantal sessio widziałam w małej drogerii na moim osiedlu nieraz ale nie znałam w ogóle tej marki ani produktów, ale chyba się skusze na kupno bo naprawdę w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tanie przy takich pojemnościach. Warto przetestować :) Ja używam odżywek od kilku dobrych lat :)

      Usuń
  5. Mi ta odżywka z Garniera o której wspominałaś też kompletnie nic nie robiła, natomiast zauważyłam fajne działanie szamponu familijnego w niebieskiej butelce :) jestem na początku jej testowania , także w późniejszym czasie będę mogła coś więcej o tym powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze produkują szampon familijny? Nawet nie wiedziałam. Kieeedyś go używałam i podkradałam babci. Do dziś pamiętam jego zapach :)

      Usuń
  6. lubię maski Biovax, ale ta z olejami nie do końca mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam pomarańczową maskę Biovax, ten rodzaj jest dla mnie najlepszy. Niebieska trochę u mnie obciążała, musiałam bardzo uważać z ilością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna i zadbana. Moja polska Beauty Guru! <3<3<3 Każdy post czytam z największą uwagą i zachwycam się zdjęciami *..* Pozdrawiam, Anna B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. O keratynie nie miałam pojęcia dziękuję :))) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie maski Biowax wogóle się nie sprawdziły :P Za to Planeta Organica i Love2mix wiodą u mnie ostatnio prym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym momencie trochę się miotam między różnymi odżywkami, szamponami i maskami i sama jeszcze nie wiem, co by było dla mnie najlepsze. Mam włosy mieszane - przetłuszczają się u nasady (a ostatnio to już przechodzą same siebie - użyłam kilka razy szamponu z oliwą z oliwek i nawet po odstawieniu mają skłonność do większego przetłuszczania), a na końcach są wysuszone na wiór i rozdwojone - takie siano. Włosy mam długie i zdaje sobie sprawę, że powinnam je ściąć, aby pozbyć się rozdwojonych końcówek, ale tak mi strasznie szkoda.... Jak na razie nastawiam się na kupno już 3 opakowania szamponu wzmacniającego Wardi Shan, włosy tak po nim nie wypadają. Co do odżywek to próbowałam kilka firmy Biovax - każda trochę obciążała włosy.... Cóż, chyba taki urok mieszanych i słabych włosów - ciężko dobrać idealny kosmetyk:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to trzeba wszystko testować na sobie, bo nigdy nie wiadomo czy zachwalany produkt sprawdzi się na naszych włosach. Może sprobuj nakładać na noc olej z korzenia łopianu? U mnie wyraznie poprawił stan włosów. Może to jakoś pomoże uchronić przed radykalnym cięciem :)

      Usuń
  13. Moje włosowe guru :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie o Biovax pisałam dziś u siebie :) Uwielbiam te maski choć u mnie sprawdza się lepiej ta do włosów blond oraz ta z olejami. Dla włosów zniszczonych farbowaniem tak jak moje to zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy na jakikolwiek mocno proteinowy produkt reagują zazwyczaj spuszeniem. Też lubię Biovaxy, ale akurat tych dwóch nie miałam. Bardzo lubię tą do włosów ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne włosy

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta seria z Dove mnie kusi, bo uwielbiam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam na swoje włosy( długość do łokcia) niebieską z biovaxu i są po niej miękkie, nawilżone,błyszczące. Lubię łączyć ją też z olejem lnianym, żeby zabić zapach lnu, a efekt wtedy jest jeszcze lepszy, włosy przyjemnie dociążone, mięciutkie.
    Planuję wypróbować z biovaxu tę z olejami jeszcze.
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupujesz olej lniany? Nigdzie nie mogę go dostać, a chciałam przetestować :)

      Usuń
    2. to ja odpowiem, ja widziałam w podrzędnym spożywczaku i np. w lewiatanie, realu i niektore apteki tez go mają

      Usuń
  19. Masz przepiękne włosy! Ja używam drogeryjnego jedwabiu w płynie i jestem akurat zadowolona, psikam nim włosy 2 razy w tygodniu i dzięki tamu nadaję im blask i trochę życia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tą keratynę muszę mieć. Dzięki bo nawet nie wiedziałam o czymś takim. Masz prześliczne włosy i cudnego bloga. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne produkty:) chyba się skuszę:) do tego jesteś prześliczna:)
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze dlugosci ,wielkei wow

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie również odżywka z garniera nie służyła, włosy były bardzo obciążone i w dotyku sprawiały wrażenie brudnych... Za to bardzo bym poleciła szampon+odżywka z Timotei róża jerycha "intensywna odbudowa" włosy po tym były mięciutkie, lekkie i sypkie i bardzo ładnie pachniały :) Niestety moje włosy przeżywają gorszy okres bo ciągle się rozdwajają na końcach mimo ze ścięłam juz 10cm i strasznie wypadają. Może mogłabyś mi coś na to poradzić? Stosuję tez Olejowanie włosów oliwą z oliwek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie oliwą z oliwek nie dla każdego jest dobre. U mnie powodowało to dużą porowatość i w ogóle włosy były jeszcze bardziej suche. Odstaw lepiej oliwkę. Może wypróbuj olej z korzenia łopianu? U mnie nie dość, że przyspieszył wzrost włosów, to zahamował ich wypadanie a na długości były bardzo ładnie nawilżone. :)

      Usuń
  24. U mnie Biovax bez szału, teraz testuję Kallosa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadnej z odżywek wymienionych wyżej nie miałam ale z chęcią przetestuje te z biowaxu ;) a tak moich licznych testow to polecam odżywkę dove z serii z olejkami oraz maskę ziaji intensywna odbudowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziaji chyba nigdy nic do włosów nie miałam :) Może pora się zainteresować :)

      Usuń
  26. Czy wciąż używasz olej z korzenia łopianu?
    Właśnie go zamówiłam, ponieważ po kokosowym zaczęły wypadać mi włosy i mam nadzieję że ten okaże się dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety nie używam ale chyba do niego wrócę, bo świetnie przyspieszał wzrost włosów. Pamiętam, że miałam po nim mnóstwo małych kłaczków na skroniach :)

      Usuń
    2. A czy hamował chociaż trochę wypadanie, bo pamiętam że kiedyś też miałaś z tym problem, czy mogłabyś coś jeszcze polecić?

      Usuń
    3. Hamował wypadanie, owszem ale najsilniej i najszybciej zadziałał na mnie płyn Kerium z La Roche Posay. Teraz kiedy tylko widzę, że włosy zaczynają mieć ten "zły czas", to zawsze kupuję tą wcierkę i po kilku dniach włosy przestają całkowicie wypadać. U mnie sprawdza się genialnie. :)

      Usuń
    4. Jeszcze o niej poczytałam trochę i jutro idę ją kupić, mam nadzieję że u mnie też się sprawdzi, bo jestem załamana widząc kłębki moich włosów na ziemi i zmniejszającą się kitkę :< A używasz jej może z szamponem z tej serii?

      Usuń
    5. Nigdy nie używałam tego szamponu ale jak znajdziesz go w promocji razem z tą wcierką, to możesz kupić. To na pewno wzmocni efekt. Kerium naprawdę mi zawsze pomaga i nie wysusza skóry głowy jak np. Jantar i inne tego typu wcierki na wypadanie. Mam nadzieję, że Ci pomoże :)

      Usuń
    6. Używałam Jantar na początku wszystko było dobrze, zauważyłam nowe włoski, a po 2 tygodniu zaczęłam czuć okropne swędzenie głowy, dlatego odpuściłam, dzisiaj kupiłam Kerium, jestem już po pierwszej aplikacji, bałam się czy nie obciąży włosów, ale jest ok ;> Mam nadzieję że pomoże, widziałam że są szampony z tej serii dlatego zastanawiałam się nad nimi, zobaczę jak samo Kerium się sprawdzi, bo póki co używam szamponu dla dzieci, jest raczej delikatny więc chyba nie powinien szkodzić :)

      Usuń
  27. Ja niestety biovax musiałam odłożyć, chociaż mój mąż uwielbiał zapach moich włosów ;) Robiły mi się bolesne ropne wypryski za uszami i na karku, a po zmianie maski wszystko ustało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy działo się to samo. Zaczęła nakładać tylko od połowy długości włosów i już nic nie wychodzi. :)

      Usuń
  28. Będę musiała wypróbować produkty Chantal, rzeczywiście cena jest bardzo korzystna

    OdpowiedzUsuń
  29. To niesamowite, że można mieć tak piękne i zdrowo wyglądające włosy przy takiej długości! Ten post na pewno mi się przyda, nie znałam marki Chantal i chętnie poznam ją bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wypróbuj koniecznie, bo to nie są drogie produkty, a na pewno lepsze od tych z drogerii :)

      Usuń
  30. Tymi produktami Chantal mnie zainteresowałaś, muszę się za nimi rozejrzeć, szczególnie za tym szamponem. Nie pomyślałam o tym, żeby stosować taki szampon aby nadać chłodny odcień moim włoskom :) Masz piękne włosy, mam podobne(długość, kolor), ale nie takie gładziukie jak Ty. Niestety moje włosy źle reagują na keratynę... :( Ale maski Wax zawsze goszczą w mojej kosmetyczce :) Szczególnie lubię brązową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest szampon, tylko odżywka. To post o odżywkach :)

      Usuń
  31. Biovaxu nie lubie bo strasznie obciaza moje wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwieradzam, za to odżywka do włosów Chantala nie jest już tak inwazyjna. Jedyną "wadą" jest jej to że nie można zdobyć jej w sklepach stacjonarnych. Zdecydowałam się na jej zamówienie i z całą pewnością mogę ją polecić.

      Usuń
  32. Twoje włosy są chyba najlepszą reklamą dla tych produktów :) Mogę tylko pozazdrościć. Ja już straciłam nadzieję, że moim coś pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej pomoże zostawienie ich w spokoju - bez stylizacji, prostowania, kręcenia, farbowania, rozjasniania :) Wiem, że to trudne na początku ale włosy się później odwdzięczą :)

      Usuń
  33. A może pokazałabyś zdjęcie powiedzmy sprzed 2 lat - roku, przed taką kompleksową pielęgnacją jaką prowadzisz teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiego zdjęcia, które ukazywałoby stan moich włosów :) 2 lata temu robiłam zdjęcia "kalkulatorem" :)

      Usuń
  34. Ta keratyna mnie bardzo zainteresowała. Jejku jakie ty masz genialne włosy <3. Moje tez są bardzo długie i gęste ale ostatnio potwornie mi wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Maski Biovax bardzo lubię ale akurat tych dwóch, które pokazałaś nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też bardzo lubię maski Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć! Podobnie jak ty ostatnio ściągałam czarną farbę. Jaki postrach robiły mi koleżanki, że znsizcze włosy był aż okrutny. Odpowiedziałam im, że wyjdzie na to samo czy ciągle będę farbować na czarno niż próba schodzenia do naturalnych :). Nie czuję w sumie żadnej różnicy po podwójnej dekoloryzacji i jednym rozjaśniaczu. Co prawda końcówki włosów wciąż są jeszcze mocno ciemnobrązowe, ale przy kolejnym myciu rumiankiem włosy mi jaśnieją. odrost za to jest jasny brąz. jakoś nie widzę zmiany. by włosy było zniszczone. Może tylko minimalnie. ciekawe kiedy osiągne efekt farby jaki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero uzyskałam taki kolor jak teraz po roku od dekoloryzacji :)

      Usuń
  38. Mnie w sumie najbardziej interesują maski Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawilaś mnie tymi produktami Sessio. Nigdy nie soptkalam się z tą firmą :) chyba będę musiała kuknąć do hurtowni fryzjerskich :)
    Natomiast Biovaxy również uwielbiam :) Jestem w trakcie próbowania wszystkich typów po kolei ale jak do tej pory żołta jest numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Włosomaniaczka zrozumie włosomaniaczkę :) Od siebie mogę polecić maski z Bingo Spa :) Jest ich multum do wypróbowania, a cena jest bardzo przystępna :) Oprócz tego możesz sprawdzić maski z Kallos (szczególnie polecam Kallos Color) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Kallos i była bardzo fajna, pachniała pięknie!

      Usuń
  41. jejku ale jesteś piękna;) i widze że jesteś niezależna kobietą, masz świetne kosmetyki i ubrania, też do tego dąże;) czy mogę wiedzieć czy się zajmujesz? jesli oczywiście nie jest to zbyt prywatne pytanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Mam nadzieję, że zrozumiesz, że nie odpowiem na tak prywatne pytanie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  42. Włosy to Ty masz przepiękne, ale z taką długością sama nie dałabym rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z czym tu dawać radę? :) Moja pielęgnacja i życie z długimi włosami wygląda identycznie jak u osoby z włosami do ramion :) Mając krótkie jest o wiele więcej roboty, bo trzeba je układać, a ja swoje wysuszę i to wszystko, czego mi potrzeba :)

      Usuń
  43. dobrze wiedzieć co polecasz :)
    śliczne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. napisz coś więcej o składzie chantal, na stronie nie podają tych informacji, na wizazu w kwc też nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są odżywki naturalne o pięknych składach. To odżywki fryzjerskie, mające na celu natychmiastowo poprawić wizualnie kondycję włosów i sprawić, że będą się lepiej rozczesywały, układały itp. :)

      Usuń
  45. Ciekawią mnie odżywki z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  46. również uwielbiam odżywki Chantal oraz maskę BIOVAX, dodatkowo fajnie sprawdzają się u mnie te z Alterry oraz YR, są niedrogie, naturalne w składzie i dają super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Poleciłabys mi jakiś dobry korekor pod oczy, taki żeby porządnie zakrył dosyć ciemne cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z Collection Lasting Perfection, dostępny na Allegro i w niektórych drogeriach internetowych. Jest naprawdę świetny i dobrze kryje. :)

      Usuń
  48. Posiadam ta z Biovax.Polecam rowniez.

    OdpowiedzUsuń
  49. patrząc na twoje włosy myślę że je wypróbuję....

    OdpowiedzUsuń
  50. Co najbardziej polecasz z tych produktów do wygładzenia włosów i pozbycia się tych odstających strączków? Mam zdrowe,brązowe włosy do pasa i jedyne co mnie denerwuje-to, że nie są tak ładnie wygładzone jak twoje :D
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj polecałam naprawdę ciekawe i godne uwagi produkty, więc warto rzucić okiem: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/08/jak-nabyszczyc-i-wygadzic-wosy-gadkie-i.html

      :) Mam nadzieję, że coś Ci z tego przypasuje :)

      Usuń
  51. Ja właśnie zaczęłam stosować maskę biovax i mam nadzieje, że się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie najlepsza odzywka to nivea long repair a maska kallos latte. Super wygladzaja wlosy nie elektryzuja sie pieknie blyszcza i sa tanie. Po co wydawac niepotrzebnie kase.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ktora z tych dwoch odzywek (do wlosow farbowanych lub fioletowa do rozjasnianych) bys polecila do wlosow rozjasnionych z czarnych do jasnego brazu? Chcialam kupic szampon i odzywke z tej samej serri, jednak w opisie tego fioletowego szamponu pisze zeby nie uzywac czesciej niz dwa razy w tygodniu bo zawiera jakis barwnik. Na ktora sie zdecydowac? A moze wyprobowac obie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz skusić się na obie. Nie są drogie a wystarczą na bardzo długo :)

      Usuń
  55. Mnie zainteresowały te produkty z chantal sessio:) i muszę w końcu spróbować odżywek z biovax :)
    Osobiście bardzo lubię odżywki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam pytanie czy ten szampon do włosów siwych i blond coś Ci daje? Ja mam brązowe włosy, po dekoloryzacji z bardzo ciemnego brązu ,ostatnio farbowane szamponem koloryzującym w salonie i się zastanawiam czy ten szampon trochę ochłodziłby mi kolor. Raz pytałam fryzjerki to powiedziała że to nie ma sensu używanie takich szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest odżywka, a nie szampon. Daje i widzę znaczną różnicę :)

      Usuń
  57. Dario, czy ten jedwab i keratyne używasz naprzemiennie czy razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprzemiennie :) Razem to by było zbyt wiele :)

      Usuń
  58. Gdzie można nabyć ten suflet z Dove'a?
    W Rossmannie są dostępne wyłącznie szampony i odżywki ;/
    Co sądzisz o szamponie z tej serii? Używasz? Czy dalej jesteś wierna Babydream?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że akurat w Twoim Rossmannie nie sprowadzili, bo w moim są :) Szampon jest ok ale bez szału, zdecydowanie wciąż jestem wierna Babydream. :) Zapach mnie już trochę męczy ale moja skóra głowy się nadmiernie nie przetłuszcza i nie jest podrażniona.

      Usuń
  59. Pomarańczowy to mój ulubiony Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zainteresowałaś mnie tym tematem! Mam pytanie. Kiedy umyję i wysuszę włosy mam na głowie takie nieprzyjemne "sianko". Tzn. na prawie całej długości odstają takie krótkie włoski, które ciężko jakkolwiek ujarzmić. Są całkiem szorstkie w dotyku i plączą się. Znasz może jakiś cudowny szampon/ odżywkę/ olejek, który mógłby sobie z tym poradzić?
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  61. hej, pierwszy raz komentuje na tym blogu, jest swietny! mam pytanie o alkohol denat. w keratynie sessio, czy nie szkodzil twoim wlosom? i jak czesto jej stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne masz włosy:) na pewno będę tu zaglądała bardzo często, bo też jestem włosomaniaczką:) a nigdy nie udało mi się doprowadzić włosów do takiej perfekcji jak Ty:) a z której odżywki jesteś najbardziej zadowolona?:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam, od pewnego czasu śledzę cię na bieżąco a mam pytanko co bys poradziła na wypadanie wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja wciąż szukam czegoś, co nawilży odpowiednio moje włosy i na razie nie znalazłam czegoś idealnego. Myślę, że skuszę się na zakup któregoś z produktów, które polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajne zestawieni. Napracowałaś się. Wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz takie piękne włosy! Co ja bym dała żeby mieć takie...;) Podane zestawienie bardzo mi się przyda, kosmetyki Chantala znam i cenię, ale akurat tych nie używałam. Po Twoim opisie na pewno się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super wpis.
    Ja również zapraszamy na mojego bloga o tej tematyce.
    Prostelubloczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. zaciekawiła mnie ta keratyna w płynie, tylko zastanawiam się nad alkoholem w jej składzie. Czy nie wysuszy to włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja od kilku lat jestem wierna produktom firmy Alterra, a od paru miesięcy zakochałam się w keratynowym Kallosie.

    OdpowiedzUsuń
  70. A co Pani sądzi o szamponie i odzywce"Biotebal" oraz o wcierce JANTAR?Dziękuje bardzo za odpowiedż. Krystyna

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature