Top Social

LOOKBOOK: 3 CODZIENNE STYLIZACJE.

Dziś kolejny lookbook i tym razem mam dla Was 3 luźne stylizacje. Zdjęcia tak jak ostatnio zostały wykonane w pięknej Ustce. Poprzedni lookbook możecie obejrzeć TUTAJ klik. Zapraszam do dalszej części posta. 







BLUZKA | Tutaj klik
SPÓDNICA | Tutaj klik 
JEANSOWA KURTKA | Tutaj klik
BUTY | Centro
TOREBKA | Tutaj klik
OKULARY | Cubus

_____________________________________________





KURTKA | Tutaj klik
BLUZKA | H&M
SPÓDNICA | Tutaj klik
BUTY | Centro
Torebka | Allegro
OKULARY | Cubus

_____________________________________________





ŻAKIET | Tutaj klik
BLUZKA | Tutaj klik
SPODENKI | Tutaj klik
BUTY | Sinsay
OKULARY | Sinsay
TOREBKA | Tutaj klik

_____________________________________________

Mam nadzieję, że takie zwykłe, codzienne stylizacje się Wam podobają. Zapraszam do śledzenia mojego bloga na platformach społecznościowych.


 fb


 in


 bl

58 komentarzy on "LOOKBOOK: 3 CODZIENNE STYLIZACJE."
  1. Zdjęcia strasznie mi się podobają ! ;) stylizacje również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z pierwszej stylizacji i spódnica z drugiej <3

    Jakoś tak oglądając Twoje stylizacje stwierdzam, że masz zamiłowanie do Black&White z jakimś akcentem kolorystycznym. Ostatnio często się to u Ciebie pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, chyba nieświadomie wybieram te kolory :) Już się tak do nich przyzwyczaiłam, że nieswojo czuję się w kolorach :)

      Usuń
  3. Masz genialny styl i uwielbiam Twoje zestawienia :) Faktycznie biel i czerń to Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja najfajniejsza i te buty z pierwszego zdjęcia też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne nogi i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Cudowne są!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś zjawiskowa a te zdjęcia na tle łódki są jak gdzieś zagranico :P:P:P Jaką farbą malujesz włoski? Czy to pasemka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a gdzie tam zagranico, to tylko Ustka :) Nie farbuję włosów :)

      Usuń
  8. Twoje włosy są naprawdę zachwycające! Stylizacje też bardzo ciekawe, bardzo spodobały mi się obie pary sandałek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką Twoich włosów ! Nie ścinaj ich nigdy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z taką figurką we wszystkim wyglądasz świetnie. Zazdroszczę urody :))) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz ! zdjęcia jakie świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje :) z wielką chęcią zalozylabym każdą z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś moją INSPIRACJĄ! A włosy piękne po prostu co tu dużo pisać <3 Co masz na ustach w pierwszej stylizacji???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Makeup Revolution Keep Crying For You (matowa pomadka w płynie) :)

      Usuń
  14. mam pytanie troche z innej beczki ;p czy uzywasz zielonego korektora z Isa Dora pod oczy? a jesli nie to jakiego? ;) jaki rozswietlacz polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zielonego korektora nie używam pod oczy. Za to ten żółty kolor z zestawu idealnie się nadaje w te okolice :) Jeśli rozświetlacz, to tylko Mary Lou Manizer :)

      Usuń
  15. wszystkie zestawy piękna, a koronkowa spódnica urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można płacić w tym sklepie z koronkową spódnicą kartą kredytową? I ile czekałaś na wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można płacić także kartą kredytową, przez Pay Pal. Czekam zwykle 14 dni, czasem krócej :)

      Usuń
  17. zwykłe-niezwykłe!
    wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak Ty to robisz, cokolwiek ubierzesz wglądasz mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie 3 stylizacje bardzo ładne, sama nie wiem która mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny jest ten sweterek w paski, urzekł mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będą dzisiaj wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kobiece stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. pomadka piękna w pierwszej stylizacji, w drugiej spódniczka a trzecia jak dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna jest ta pomadka. Jak sie nazywa ?

      Usuń
    2. Pomadka to Makeup Revolution Keep Crying For You :)

      Usuń
  24. Oryginalna ta biała spódniczka. Lubię takie "inne" ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnia stylizacja idealnie wpasowała się w mój gust. Prezentowała się na Tobie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzecia stylizacja idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Daria. Pisalas kiedys o tym ze nosisz aparat ortodotyczny. Moglabys napisac cos na temat tego jak postepuie leczenie i pokazac na zdjeciach jak taki kosmetyczny aparat wyglada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-) Myślę, że taki post się pojawi wkrótce. Noszę aparat już ponad 2 lata i leczenie jest przy końcu.

      Usuń
  28. biała spódnica jest rewelacyjna! Zakochałam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacje! Każda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne stylizacje :) mi osobiście najbardziej podoba się trzecia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezuśku te nogi! Ostatnia mi się spodobała najbardziej, bo jest najbliżej takiego luzackiego stylu, który uwieeelbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne stylizacja, już widzę jak ludzie na Ciebie patrzą gdy idziesz ulicą, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Laseczka jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne stylizacje!
    Najbardziej podoba mi się ta biała spódnica. :)
    Kiedy będą wyniki konkursu? Bo czytałam, że miały być wczoraj. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W każdym wydaniu wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia :) i super stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne stylizacje, najpiękniejsza biala spódnicz w ażurowe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne, najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  40. miałam przyjemność być w tym roku 1 raz w Ustce, jest świetnie, ma swój klimat :) a Ty przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsza spódnica z drugiego zestawu, cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale pięknie wygladasz ;-)
    cudowne spódnice :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely outfits :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature