Top Social

GADŻECIARA: MOJE ULUBIONE, DARMOWE APLIKACJE NA TABLET, iPAD, iPHONE.

Dziś pierwszy post z cyklu o nazwie "Gadżeciara", którą niewątpliwie jestem. Telefon zmieniam średnio raz na dwa miesiące i bardzo interesuję się tematem wszelkiego rodzaju gadżetów, nie tylko typowo kobiecych. Mam nadzieję, że cykl przypadnie Wam do gustu i znajdziecie w nim ciekawe inspiracje zakupowe. W dzisiejszym poście nie będę opowiadać stricte o moim tablecie, bo iPada mini już chyba wszyscy dobrze znają.  Zdradzę Wam jakie są moje ulubione aplikacje, których używam niemal codziennie. Są to aplikacje, które śmigają zarówno na iOS, jak i na Androidzie, więc praktycznie każda z Was będzie mogła wypróbować. Zapraszam do dalszego czytania. 




WEEK TABLE
________________
Jeśli lubicie trzymać rękę na pulsie i mieć wszystko zaplanowane, to apka Week Table jest naprawdę świetna i prosta w obsłudze. Lubię w niej to, że mam ogląd na cały tydzień i mogę sobie zaplanować np. tygodniowy rozkład postów na bloga. Dodatkowo jest tu podział na godziny. Jeśli chodzicie do szkoły, to może być ciekawa opcja, jako elektroniczny plan lekcji. 


SHOPSHOP
________________
To nic innego jak aplikacja, w której można zapisać listę zakupów i na bieżąco skreślać nieaktualne pozycje. Jest bardzo przejrzysta i szybka w obsłudze. Jest też pomocna, kiedy pakuję się na wyjazd i odhaczam rzeczy, które już wrzuciłam do walizki. 


EVERNOTE
________________
Evernote to bardziej zaawansowany notatnik, w którym możemy sobie zapisywać wiele ważnych informacji. Można też tworzyć checklisty i ustawiać przypomnienia. Bardzo ciekawa aplikacja, w której często mam schowane swoje ulubione przepisy kulinarne lub luźne myśli i zadania do wykonania. 



FOTORUS
________________
Aplikacja, w której można tworzyć kolaże na Instagram ale nie tylko. W Fotorus wyretuszujemy też zdjęcie i dodamy efekty specjalne. Jeśli jesteście fankami portali społecznościowych, to taka aplikacja naprawdę się przyda. 


FULL PIC
________________
Aplikacja umożliwia dodanie na Instagram zdjęcia w pełnej wielkości. Instargam zawsze kadruje fotki w kwadrat, co nie do końca mi czasem odpowiada. Zwykle robię zdjęcia w poziomie i takie kadrowanie zabiera mi dużo przestrzeni. Dzięki Full Pic mogę dodać zdjęcia w odpowiedniej dla mnie formie. Stworzymy tu też kolaż i dodamy efekty specjalne. 


OBSERWUJĄCY+ 
________________
Baaardzo ciekawa aplikacja, dzięki której dowiemy się kto nas zaobserwował na Insta czy na Facebooku ale też kto anulował obserwację. Efekty pracy tej aplikacji są czasem zaskakujące i można z niej wiele wywnioskować :-) Szukajcie w AppStore pod hasłem Followers+.


BLOGLOVIN'
________________
Z tej aplikacji korzystam codziennie, po kilka razy. Dodaję tu swoje ulubione blogi i śledzę nowe posty. Korzystałam kiedyś z Feedly i innych tego typu aplikacji, które zasysają nowe publikacje z interesujących mnie stron ale żadna nie była tak przyjemna dla oka jak Bloglovin'. 


TVN24
________________
Po prostu wiadomości, od których jestem uzależniona. Zawsze muszę wiedzieć co się dzieje, dlatego portale informacyjne są u mnie na porządku dziennym. Najbardziej lubię TVN24 i w domu też najczęściej oglądam ten kanał. 


ESKA GO
________________
Jedyne radio, którego słucham to Eska Rock, Eska Rock Polska i inne odmiany tej rockowej stacji. Świetna rozgłośnia i działa wyśmienicie na iPadzie czy komputerze. Aplikacja się nie zacina i może działać w tle, podczas gdy robimy na tablecie coś zupełnie innego. 


PADGRAM
________________
Na iPadzie używam aplikacji Padgram, bo znacznie lepiej się w nim przegląda nowe posty dodane na Instagramie. Przejrzysta i łatwa w obsłudze aplikacja. W ogóle zauważyłam, że Instagram nie jest jeszcze tak popularny wśród użytkowników np. Facebooka. Zachęcam do wypróbowania tego portalu społecznościowego, gdyż jest o wiele bardziej przyjazny niż Facebook. Możecie mnie zaobserwować TUTAJ klik. 

Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione aplikacje?
Dajcie KONIECZNIE  znać w komentarzach! Kolejny post z serii "Gadżeciara" już niedługo. 


 fb


 ins


 bl



57 komentarzy on "GADŻECIARA: MOJE ULUBIONE, DARMOWE APLIKACJE NA TABLET, iPAD, iPHONE. "
  1. Już wiem co ściągnę na swojego tableta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ta aplikacja Obserwujący to mnie zaintrygowała :) Dzięki @kosmetycznahedonistka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię aplikację Currents do czytania nowych publikacji na stronach. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się ten ipad. juz od dawna odkładam na niego ;p jestem z niego zadowolona? nie zacina sie? nie rysuje wyswietlacz?

    OdpowiedzUsuń
  5. na moim iPhonie nie znalazła aplikacji obserwujący :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wpisz Followers+, może tak wyszuka. Oczywiście szukasz w Apple Store :)

      Usuń
  6. Przeczytałam z zainteresowaniem, chociaż gadżeciarą nie jestem, czekam na więcej:) Taki nietradycyjny kalendarz by mi się przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam evernote jest to mój niezbędnik dzięki, któremu szybko mogę mieć notatki na swoim komputerze :-) u siebie mam TVNplayer, bo nigdy nie mam czasu obejrzeć swojego ulubionego serialu w tv ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na serię. Ja też jestem gadżeciarą i chętnie poczytam o telefonach. Ciągle je wymieniam i ostatnio przerzuciłam się z Samsunga Galaxy na iPhona ale jednak wolę Androida :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakoś bardziej lubię Android ;p

      Usuń
    2. Ja szczerze mówiąc też bardziej lubię Android :) Na pewno więcej jest aplikacji darmowych.

      Usuń
  9. Week table mnie zainteresował; już sie ściąga. A ja u siebie mam jeszcze Digg to czytania postów, Pocket do czytania ich offline i Trello

    OdpowiedzUsuń
  10. Telefon wymieniasz co dwa miesiące? Kurczę, zazdroszczę bo też jestem straszną gadżeciarą i nie umiem żyć bez telefonu :P A jak już nastała era "smartfonów" to już w ogóle śnią mi się nowe modele po nocach :D Aplikacja bloglovin też działa na telefonach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet częściej czasem wymieniam jak mi się jakoś wyjątkowo znudził :)
      Bloglovin działa :)

      Usuń
  11. Fajne aplikacje i bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za ten post. Właśnie ściągam kilka apek :)) Gdzie kupiłaś ten rysik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro razem z etui ale niestety rozleciało się po 3 miesiącach :/

      Usuń
  13. Też słucham Eski Rock i nie wiedziałam że można też na tablecie odtwarzać!! Super dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że masz gadu gadu... Ech, kiedyś to z tego korzystałam bardzo często. W sumie przypomniałaś mi o tej aplikacji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. lista zakupów jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo pościągałam i zobaczymy czy też polubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna seria! Ja też gadżeciara i do tego 'apple maniac' ;) Jeśli chodzi o muzykę to u mnie super sprawdza się Spotify :) Masę nowej muzyki dzięki temu poznałam. Do zakupów świetny jest Listonic - robię listę i automatycznie leci ona do męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam ale coś chyba później trzeba było zapłacić i usunęłam :)

      Usuń
  18. Polecam Ci Spotify :) Czekam na następne posty z tej serii bo sama lubie gadzety :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki kolor jest tego lakieru z Bell????

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem gadżeciarą i bardzo pdoba mi się pomysł na nową serię. Mogłabyś pokazać jakieś fajne casy na iphone albo wlasnie na ipada? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najczęściej używam aplikacji Wizażu na telefonie i VSCO cam do obróbki zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze, ja po dwóch miesiącach używania telefonu dopiero znam wszystkie jego "możliwości " ;D aplikacje bardzo przydatne na pewno z kilku skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już po 2 godzinach wszystko mam obcykane :)

      Usuń
  23. Korzystałam kiedyś z Wizażu i tego śmiesznego KWC własnie na ipadzie ale niestety... tam to już jest teraz czysta reklama i ani grama rzetelnej opinii. Teraz jak ktoś się powołuje na Wizaż to mi się śmiać chce :P Bardzo lubię Feedly i Bloglovin, szczegolnie sledze zagraniczne blogasy i Twój :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się w ogóle nie kieruję opiniami z tej strony :)

      Usuń
  24. Ja na telefonie tylko translator włączam bądź facebook :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe namiary na praktyczne aplikacje, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam tylko Bloglovin. Moje ulubione aplikacje to Spotify i Jak dojadę. Jeżeli chodzi o wszelkie notatki, listy i kalendarze to preferuję te w formie papierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za Full Pic :) Co prawda na android jest inna nieco nazwa ale w końcu odnalazłam takie coś jak chciałam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, przeglądałam dziś Twoje starsze wpisy i natknęłam się na ten, w którym piszesz o miodowaniu włosów, czy mogłabyś mi powiedzieć, czy jak nałożę na włosy miód i np, balsam mrs potters aloesowy czy maskę biovax to czy na farbowanych włosach dzięki użyciu miodu bardzo widoczne będzie rozjaśnienie? Mam włosy malowane na czekoladowy brąz :) Liczę na odpowiedź :)
    Pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na farbowanych włosach miód działa o wiele słabiej, niż na naturalnych. Spróbuj metody na rumianek czyli spryskaj włosy i wyjdź na słońce. To powinno zadziałać lepiej, niż sam miód :)

      Usuń
  29. na pewno wypróbuję kilka aplikacji :) bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. musze wypróbowac kilka aplikacji. bardzo przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe appki. W prawdzie nie mam tableta, ale może coś na telefon się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba ShopShop przypadł mi najbardziej do gustu;) ale chyba i tak pozostanę zwolenniczką spisywania wszystkiego na kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) Mam schizę, że jak się telefon/aplikacja wysypie to stracę wszystkie informacje dlatego zawsze mam ze sobą notatnik. Zresztą lubię pisać i rysować więc muszę mieć papier ze sobą ;)

      Usuń
  33. Lubię takie posty, na pewno którąś propozycję wykorzystam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. shopshop na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatne aplikacje, na pewno z nich skorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie wiecej takich postow sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się publikować coś w tym guście :)

      Usuń
  37. Fajny wpis :) ze swojej strony mogę polecić Listonic, fajna lista zakupów. Instagram do obróbki zdjęć i Any.do do zarządzania zadaniami

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam, że bardzo ciekawy post;) Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę świetny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  40. No to sama wypróbuję, bo przyznam się, że połowy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A masz takie aplikacje na komputer? Czy raczej korzystasz z tabletu i telefonu?

    OdpowiedzUsuń
  42. Korzystam z kilku takich aplikacji i muszę powiedzieć, że są popularne - wielu ludzi nie potrafi się bez nich obejść.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature