Top Social

DELIKATNE OMBRE MANICURE CZYLI CIENIOWANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU. HYBRYDOWY GRADIENT W SŁODKIM RÓŻU.

Niedawno na Instagramie  (klik) zapowiadałam Wam, że znów mam ochotę zrobić ombre na paznokciach. Pierwsze moje podejście było w zdecydowanych, nasyconych kolorach, a dziś pokażę Wam coś zupełnie innego. Połączę delikatne, pastelowe róże oraz brzoskwiniowo - koralowy odcień. Jeśli typowe, różowe lakiery stały się dla Was trochę nudne, to zachęcam do eksperymentowania z łączeniem różnych odcieni tego koloru. Efekt końcowy może być bardzo zaskakujący i ciekawy, a nie będzie sprawiał wrażenia zbyt ekstrawaganckiego. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak wykonałam krok po kroku takie cieniowane paznokcie, to zapraszam do czytania dalej. 






CZEGO POTRZEBUJECIE DO WYKONANIA OMBRE MANICURE?
_________________
Ja swoje cieniowanie wykonałam za pomocą lakierów hybrydowych Semilac ale równie dobrze możecie spróbować na zwykłych lakierach. Przy tego typu cieniowaniu lubię używać hybryd, bo kolory wspaniale się ze sobą łączą i są "plastyczne". O trwałości i niesamowitym połysku nie będę już kolejny raz wspominać, bo  moje zdanie na ten temat pewnie już znacie. Do wykonania całego manicure potrzebujecie: 
  • lampy UV, 
  • odtłuszczacza, 
  • bazy pod lakier hybrydowy (base), 
  • 3 kolorów lakierów hybrydowych, 
  • top-u czyli lakiery nawierzchniowego,
  • płatków kosmetycznych.

Krok pierwszy to odtłuszczenie płytki i nałożenie bazy na całą powierzchnię paznokcia. Pamiętajcie, że to najważniejszy krok, dzięki któremu hybrydy będą się trzymać długo. Nałóżcie naprawdę cieniutką warstwę i nie pozwólcie, aby baza wylała się na skórki, bo nieprzyjemnie je sklei. Teraz możecie włożyć paznokieć pod lampę UV na 2 minuty. Przy ombre każdy paznokieć robię osobno.
Teraz na cały paznokieć nanoszę lakier Semilac Biscuit 032. Wystarczy jedna warstwa. Znów wkładam paznokieć pod lampę na 2 minuty.
Kolejny krok to nałożenie na sam środek paznokcia koloru "przejściowego", który stworzy łagodne przejście między najmocniejszym kolorem, a najbardziej subtelnym. U mnie to Semilac 047 Pink Peach Milk. Nie utwardzam pod lampą i od razu przechodzę do następnego kroku.
Obok koloru 047 Pink Peach Milk nakładam najciemniejszy odcień wpadający w koral/brzoskwinię 102 Pastel Peach. Następnie dokładam po lewej stronie lakier 032 Biscuit i po kolei pozostałe kolory, aby je ze sobą jak najbardziej płynnie połączyć. Ważne, aby kolory nanosić cieniutkimi warstwami, aby później nie było garbów na paznokciach. Jeśli efekt jest już zadowalający, to wkładam paznokieć pod lampę na 2 minuty.

Ostatni krok to nałożenie Top-u i znów pod lampę na 2 minuty. Po upływie tego czasu przemywam jeszcze paznokieć odtłuszczaczem i gotowe! To naprawdę łatwe, a wykorzystując hybrydy poradzicie sobie bez problemu.



Lakiery, których użyłam to Semilac:
  • 032 Biscuit (niestety nie odnalazłam go w sklepie)
  • 047 Pink Peach Milk (do kupienia tutaj klik
  • 102 Pastel Peach (do kupienia tutaj klik). 
  • poprzednie OMBRE możecie obejrzeć TUTAJ klik. 

Dajcie znać czy taki pomysł na delikatne cieniowanie się Wam podoba i czy wykorzystacie go u siebie. Możecie kombinować z różnymi kolorami i ja na pewno jeszcze wystąpię z propozycją kilku wariantów kolorystycznych ombre manicure. 

 fb

 fb


 ig


 bl






63 komentarze on "DELIKATNE OMBRE MANICURE CZYLI CIENIOWANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU. HYBRYDOWY GRADIENT W SŁODKIM RÓŻU."
  1. Fajnie to wygląda:) Muszę w końcu spróbować zrobić takie ombre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę efekt zachwycający! Bardzo kobiety i elegancki :) Strasznie mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo schludny i delikatny a zarazem przykuwający uwagę. Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wykonanie, a kolory takie subtelne. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona końcowym efektem jaki uzyskałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne i piękne. Na pewno coś takiego zrobię u siebie a hybrydy już do mnie lecą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super krok po kroku pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam jeszcze nigdy ombre lakierami hybrydowymi, muszę sprawdzić jak będą się przenikać kolory :) u Ciebie wygląda to super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przejścia robią się bardzo łatwo ale trzeba aplikować cieniutkie warstwy :)

      Usuń
  9. Piękne przejścia Ci wyszły... mi niestety zwykłymi lakierami się nie udaje. :/Nie wiem co robie nie tak. Zawsze mam smugi! Chyba pora na hybrydy. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lakiery na których gorzej się pracuje... Musisz po prostu sama zobaczyć jakie lakiery najlepiej się ze sobą łączą. Jak robiłam zwykłymi lakierami, to nie wychodziło aż tak płynnie. Poza tym zawsze napaćkałam za dużo i lakiery nie chciały wysychać. W tej sytuacji hybryda ma znaczną przewagę, bo po utwardzeniu w lampie wszystko jest idealnie suche :)

      Usuń
  10. jejku pięknie ci to wyszło! lubię twoje hybrydowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne zdjęcia :) Nie wiem czy zauważyłaś że jest taki jeden blog który non stop kopiuje pomysły jakie Ty masz :) Zdjęcia w krysztale i u niej w krysztale, zdjecia z kwiatkiem z boku i u niej zdjecie z kwiatkiem z boku. Nawet pomadki tak samo słoczuje buahehah. Nie będę mówić kto bo nie chcę reklamować ale to jest słabee ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak nie ma pomysłów to tylko współczuć jej

      Usuń
    2. Chyba wiem o jaki blog chodzi bo dawno to juz wyczaiłam. Nawet tam już nie zaglądam bo od tej dziewczyny bije dziwnie zła energia, Od niej i jej rudego kota :p buziaki K.

      Usuń
    3. Jeśli kogoś inspirują moje zdjęcia, to mogę się tylko z tego powodu cieszyć :)

      Usuń
    4. Czyżby agatabielecka.pl? Nie czytałam tego nigdy ale makijaż+rudy kot+blogspot i google od razu odpowiada :D i zgadzałoby się ;) słaba kopia

      Usuń
  12. przepiękne masz paznokcie :) wzdycham do nich od kiedy pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentują. Subtelne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sama sobie takie ombre strzelę :D
    Z pewnością nie wyjdzie takie zjawiskowe, jak u Ciebie - ale spróbować zawsze można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam i ciągle kombinuję w nowymi kolorami :) Fajnie się to robi i wcale nie jest trudno :)

      Usuń
  15. genialnie się to ombre prezentuje na paznokciach ! :) i jak pasuje Ci do koszuli :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh my god piękne! I pierscionku super. To zestaw czy osobno kupowałas? I gdzie jesli moge zapytac?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za krok po kroku. Spróbuję na zwykłych lakierach i ciekawe czy wyjdzie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdzie ale na pewno będzie to wymagać większego wysiłku :)

      Usuń
  19. Przepiękne:)) Czy matowisz płytkę przed położeniem bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię tego, bo zauważyłam, że nawet bez matowienia hybryda się trzyma, więc po co niszczyć paznokcie :) Wystarczy mi jedynie odtłuszczenie.

      Usuń
  20. Daria, genialny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądają :) Ciekawe czy z matowymi lakierami to by się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie delikatne - świetne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę prześliczne pazurki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny efekt, mimo że róż to nie mój kolor, to i tak strasznie mi się podoba na paznokciach. Myślę, że fajnie wyglądałoby takie "ombre" w kolorach nude. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne są :) ja niestety nie mam lakierów do hybryd ani lampy i próbowałam normalnymi lakierami zrobic ombre, ale nie udaje mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno uzyskać płynne przejścia zwykłymi lakierami ale jest to możliwe. Nie każdy lakier się też dobrze łączy z drugim. Musisz poeksperymentować. :)

      Usuń
  27. Piękny kształt paznokci :) cudny ten gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł! Na pewno wypróbuję, zwłaszcza, że w pracy mogę używać tylko delikatnych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny, delikatny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudowne paznokcie, jestem zachwycona, też bym takie chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A jak z kondycją paznokci po "zdjęciu" takiego lakieru?
    Nie są bardziej łamliwe? Miękkie?

    Swoją drogą byłabym wdzięczna, gdybyś zdradziła, jakim aparatem wychodzą takie wyraźne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.
    Mam pytanie o biżuterię którą masz na sobie?
    Jest ona może marki Beller?
    Zamawiałaś online?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne stylizacje oby wiecej takich ....dla nas
    Dietetyk Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej Daria! Dwie rzeczy rzucają się szczególnie w oczy... ładny kolor paznokci oraz ich kształt - graty! do tego dążę...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature